• 15.987 nieuwsartikelen
  • 179.048 films
  • 12.274 series
  • 34.085 seizoenen
  • 649.230 acteurs
  • 199.281 gebruikers
  • 9.390.649 stemmen

Studio Sport #3

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Zavo schreef:

Koeman ontslaan zal toch ook niet goedkoop zijn en ze hebben nog geen nieuwe sponsor, het seizoen is al grotendeels verloren, een domme zet dus, had Koeman gewoon het seizoen af laten maken. Grappig vind ik het wel, er is nu toch hopelijk niemand meer die Koeman een goede trainer vindt.

Ik denk dat Adriaanse zijn mobiel misschien nu wel aangezet heeft. Co lijkt me ambitieus genoeg om nu wel erin te stappen. Een half jaar van het leven genieten zal wel genoeg zijn voor hem.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Tommeh schreef:

Onderhond slaat wel de spijker op z'n kop.

Dat ben ik volledig met je eens en druk ik met bovenstaande smiley ook uit. Hoewel dat eigenlijk wel duidelijk mag zijn gelet op mijn reacties op de berichten van otherfool.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

En noem eens namen die AZ kan benaderen en aan het niveau en verwachtingspatroon van een landskampioen die de CL in gaat kan doen?

Er waren best wel wat binnenlandse mogelijkheden van goede trainers, Verbeek, Jans, Advocaat, De Haan etc. Daarnaast had je ook het buitenland kunnen proberen, zie Twente bijvoorbeeld.

Onder Louis waren er nooit relletjes

Ryan Donk en Boy Waterman die met de vriendin van Demy de Zeeuw, in de kleedkamer, een trio hadden. Vind ik wel een relletje.

en met Koeman zijn ze bijna niet meer te tellen met oa de Zeeuws vertrek, El Hamdoui die ontspoorde,

Aan dat eerste kan Koeman niets aan doen natuurlijk.

Verder ben ik ook geen Koeman fan laat dat duidelijk zijn, ik vind alleen als je er voor gaat dan moet hij ook de kans krijgen.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Onderhond schreef:

Misschien heeft Bert wel een keertje goed gekeken naar z'n vorige huwelijken?

Dan had-ie er niet aan moeten beginnen. Als je erin stapt mag je enthousiasme, daadkracht en overtuiging verwachten, niet de angst dat het -oh wee- wel eens fout zal kunnen lopen. Dat kan namelijk altijd, daar heb je geen doemdenker voor nodig. Bruidegom Bert lijkt niet te beseffen dat hij een prachtvrouw in handen heeft.

Ajax&Litmanen1 schreef:

van Marwijk zegt nergens dat hij bang is. Hij zegt dat we op moeten letten en ook deze tegenstanders serieus moeten nemen.

Meid, wat een visie...

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

otherfool schreef:

Bruidegom Bert lijkt niet te beseffen dat hij een prachtvrouw in handen heeft.

Als jij je bril eens opzet dan zul je zien dat ze eigenlijk best een lelijk wijf is...

Ik snap niet waar die zware overschatting van dit Nederlands elftal vandaan komt. Hoeveel topspelers hebben we nou helemaal? En met topspelers bedoel ik spelers die bij een echte topclub wekelijks in de basis staan. Ik tel er maar drie (Sneijder, van Persie, Kuyt) waarvan er één zwaar geblesseerd is. De rest is tribuneklant of speelt op (veel) lager niveau. Als ze de kwartfinale halen zou dat een goed resultaat zijn.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

In de context van jouw opmerkingen vind ik dat met alle respect geen nare manier van op de man spelen. Als jij dat wel vindt hoef je alleen m aar op de alert knop te drukken om het aan de rechters van desze site voor te leggen.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

@Zavo

Als Bayern Munchen (2 Oranjeklanten) al niet behoort tot de topclubs...

...vraag ik me af hoeveel topspelers Denemarken, Kameroen en Japan hebben? Ik denk 1, 1 en 0?

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

otherfool schreef:

Als Bayern Munchen (2 Oranjeklanten) al niet behoort tot de topclubs...

Die horen daar zeker niet bij momenteel, dat beaamt zelfs Van Gaal.

...vraag ik me af hoeveel topspelers Denemarken, Kameroen en Japan hebben? Ik denk 0, 1 en 0?

Iets meer dan dat denk ik, maar ik zeg ook niet dat Nederland geen favoriet in de poule is. Jij beweert alleen dat we ze allemaal met 3-0 op moeten rollen en kandidaat wereldkampioen zijn.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Oranje heeft een hoop topspelers en ook veel spelen bij de Europese top. Maar zegt dit alles? Net of de andere landen niks voorstellen. Ik vind ook dat je zeker 7 punt moet pakken maar een beetje respect mag wel eens op zijn plek zijn. Oranje wint op eindtoernooien ook lang niet alles.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Zavo schreef:

(quote)

Als jij je bril eens opzet dan zul je zien dat ze eigenlijk best een lelijk wijf is...

Ik snap niet waar die zware overschatting van dit Nederlands elftal vandaan komt. Hoeveel topspelers hebben we nou helemaal? En met topspelers bedoel ik spelers die bij een echte topclub wekelijks in de basis staan. Ik tel er maar drie (Sneijder, van Persie, Kuyt) waarvan er één zwaar geblesseerd is. De rest is tribuneklant of speelt op (veel) lager niveau. Als ze de kwartfinale halen zou dat een goed resultaat zijn.

Helemaal mee eens! Genoemde trio mag bovendien nog niet de schoenen poetsen van echte giganten als Kaka, C. Ronaldo en Messi.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Zavo schreef:

Iets meer dan dat denk ik, maar ik zeg ook niet dat Nederland geen favoriet in de poule is. Jij beweert alleen dat we ze allemaal met 3-0 op moeten rollen en kandidaat wereldkampioen zijn.

Ik was in eerste instantie die Deen van Juventus vergeten.

Maar het lijkt me wel dat de nr. 3 van de wereldranglijst een kandidaat Wereldkampioen is. En zo zijn er nog wel een stuk of 10 landen. Maar die zitten niet bij Nederland in de poule.

En ze komen allicht niet door jouw ballotage, maar ik vind Robben, Vaart en Bommeltje toch echt topspelers.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

speranza schreef:

(quote)
Helemaal mee eens! Genoemde trio mag bovendien nog niet de schoenen poetsen van echte giganten als Kaka, C. Ronaldo en Messi.

Kaka laat de laatste 2 jaar ook nog weinig zien en Ronaldo en Messi spelen voor hun land 50% minder dan voor hun club. Wat dat betreft...

Ik vind veel Oranje spelers namelijk vaak beter voor Oranje spelen dan voor het land. Uitgezonderd Seedorf vaak dan

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

En nu we toch bezig zijn:

---HunterMeter---

Serie A - Champions League = Totaal

Wedstrijden 15 - 5 = 20

Basis 5 - 0 = 5

Invaller 4 - 1 = 5

Gepasseerd 5 - 4 = 9

Blessure 0 - 0 = 0

Schorsing 1 - 0 = 1

Minuten 365 - 3 = 368

Goals 2 - 0 = 2

Assists 0 - 0 = 0

Sinds de vorige update:

1 wedstrijd, 1x invaller (22 minuten)

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Man City verslaat Chelsea met 2-1. Nigel de Jong was ongelooflijk goed las ik. Toch leuk om te horen.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Dat maakt het voor Demy de Zeeuw moeilijk om Bert van Marwijk te overtuigen dat hij in plaats van Nigel de Jong naast zijn schoonzoon als controlerende middenvelder moet worden opgesteld. Dat is natuurlijk alleen maar goed. Deze felle concurrentiestrijd zou ik gelet op onze kansen volgend jaar graag op meer posities binnen Oranje willen zien.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Daarom. Hoe meer er in vorm zijn, des te beter. Je zag het de laatste interlands wel hoe Oranje speelt als er wat toppers ontbreken en als de rest minder speelt of in vorm is.

De Jong speelt op een wat hoger niveau maar de Zeeuw vind ik wat dynamischer. Luxe voor Bert dat hij beide naast van Bommel op kan stellen.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Wat dacht je van Italie met oa Nieuw Zeeland en Algerije?

Vergis je niet in Algerije, die zijn sterk genoeg om die poule te winnen. Italie is behoorlijk over de top, maar zal het op routine wel halen. Slowakije heeft niet zoveel toernooi-ervaring en Paraguay schat ik niet zo hoog in.

Nederland heeft pittig geloot; de Afrikaanse landen liggen ons niet echt en Denemarken was ronduit indrukwekkend in de kwalificatie. En van een verzwakt Japan konden we ook alleen maar winnen omdat Elia zijn dag had...

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Daar heb ik gisteren ook al op gewezen. Een land dat de kampioen van Afrika de weg naar Zuid-Afrika verspert kan onmogelijk een zwak land zijn. Verder is het vreemd dat geen enkel land van dit continent als favoriet genoemd wordt terwijl de historie laat zien dat een WK vaak wordt gewonnen door een land uit het continent waarin het plaatsvindt.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Dat is niet zo raar, is er behalve Kameroen in 1990 en Senegal in 2002 ueberhaupt een Afrikaans land bij de laatste 8 gekomen?

Verder terug gaat mijn historisch besef niet...

Snap ook niet dat mensen Algerije afdoen als een zwak land, dan heb je er weinig kaas van gegeten.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Ghana is bij het vorige WK tot de laatste 8 doorgedrongen. Wij zouden willen dat we giganten als Eto'o bij Kameroen of Drogba bij Senegal tot onze beschikking zouden hebben. Ik heb heel veel respect voor van Persie. Tegen deze killers legt hij het toch echt nog af.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Kai schreef:

Er waren best wel wat binnenlandse mogelijkheden van goede trainers, Verbeek, Jans, Advocaat, De Haan etc. Daarnaast had je ook het buitenland kunnen proberen, zie Twente bijvoorbeeld.

Advocaat is wel gepolst. Maar die zat toen nog vast aan Zenith.

Mancini is nog vrij, misschien is dat wat. Of Hiddink. Of Klinsmann. Of Van Basten.

Spetie

• 38871 berichten
  • 8225 stemmen

speranza schreef:

Ghana is bij het vorige WK tot de laatste 8 doorgedrongen. Wij zouden willen dat we giganten als Eto'o bij Kameroen of Drogba bij Senegal tot onze beschikking zouden hebben.

Inderdaad uitstekende topspitsen, al is Drogba volgens mij een Ivoriaan en geen Senegalees.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Je hebt gelijk. Hij speelt inderdaad voor Ivoorkust. Dat land is in tegenstelling tot Senegal actief op het WK volgend jaar en zie ik net als Kameroen als een gevaarlijke outsider.

Spetie

• 38871 berichten
  • 8225 stemmen

Is ook het sterkste Afrikaanse land denk ik. Wat is er trouwens van Kone (ex-PSV) geworden, die voetbalt toch ook voor Ivoorkust? Zat toch ergens in Spanje dacht ik?

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Koné speelt inderdaad in Spanje. Deze Ivoriaan speelt bij Sevilla.

starbright boy (moderator films)

• 22439 berichten
  • 5132 stemmen

Een berg offtopic berichten waaronder enkele op de man spelende verwijderd.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Spetie schreef:

Is ook het sterkste Afrikaanse land denk ik. Wat is er trouwens van Kone (ex-PSV) geworden, die voetbalt toch ook voor Ivoorkust? Zat toch ergens in Spanje dacht ik?

Zit volgens mij vooral op de bank (bij Sevilla inderdaad).

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

speranza schreef:

Je hebt gelijk. Hij speelt inderdaad voor Ivoorkust. Dat land is in tegenstelling tot Senegal actief op het WK volgend jaar en zie ik net als Kameroen als een gevaarlijke outsider.

De drie gevaarlijke Afrikaanse landen: Ivoorkust (Drogda), Ghana (collectief) en Kameroen.. maar Nederland heeft de minste van deze drie. Moeilijk te bevatten kennelijk, maar we mogen hier blij mee zijn. Algarije zou nog mooier zijn, maar Engeland moet toch ergens zijn zelfvertrouwen mee opvijzelen

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ach had nog liever een niet Afrikaans land getroffen. Die gasten spelen toch een beetje thuis..... Geef Kameroen meer kans op de tweede ronde dan de Denen.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Volgens Sporza volgt Advocaat Koeman op als coach van AZ.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.