• 15.987 nieuwsartikelen
  • 179.049 films
  • 12.274 series
  • 34.085 seizoenen
  • 649.263 acteurs
  • 199.283 gebruikers
  • 9.390.694 stemmen

Studio Sport #3

zoeken in:

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Nicolage Rico schreef:

We gaan alweer over het volgende seizoen praten?

Dit seizoen is toch voorbij? Zowel voor Ajax als Feyenoord.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Ajax heeft na de winter wel het makkelijkste programma.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Zavo schreef:

(quote)

Dit jaar is nog lang niet voorbij voor Feyenoord. Feyenoord heeft juist tijd nodig om er bovenop te komen, en ze zijn op de goede weg met Been en Beenhakker.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Kai schreef:

Ajax heeft na de winter wel het makkelijkste programma.

Ja, ik ben vandaag ook al iets hoopvoller dan gister. Ik geef ze nog 5% kans.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

5 minuten, 5 minuten hield ik voetbal insite vol. Ik kan die plofkop van een Derksen niet zien. Wie heeft hier die vi, met de cover "Koeman: Toptrainer"?

Duidelijk te merken dat Johan zijn advertentie geld van AZ hard nodig heeft.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Zavo schreef:

(quote)

Nee hoor, we gaan nog voor de derde plek.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Nederland huilt. Een groot mens en sportman gaat niet mee naar de WK, omdat Bange Bert ten faveure van wat naamloze grijze muizen Hem niet op durft te roepen. Clarence, de échte voetbalfans houden van je, en zullen je nooit vergeten.

http://www.vi.nl/Nieuws-item-TS1/173443/Seedorf-gooit-deur-naar-WK-in-ZuidAfrika-dicht.htm

JohnWilliams

• 7504 berichten
  • 1006 stemmen

Dat is jammer, bij AC Milaan is het als de beste!

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

JohnWilliams

• 7504 berichten
  • 1006 stemmen

Reinbo schreef:

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Die is voor otherfool met zijn eindeloze gezeur. Heb ook helemaal niets met penalty koning Seedorf. Heeft ons meer slechts dan goeds gebracht in Oranje.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1230 stemmen

Kai schreef:

5 minuten, 5 minuten hield ik voetbal insite vol. Ik kan die plofkop van een Derksen niet zien. Wie heeft hier die vi, met de cover "Koeman: Toptrainer"?

Duidelijk te merken dat Johan zijn advertentie geld van AZ hard nodig heeft.

Google/Youtube anders even op wat ouder materiaal van 'De Walrus', dan kun je hem tegenwoordig geen flofkop meer noemen, echt onherkenbaar vet.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Reinbo schreef:

Die is voor otherfool met zijn eindeloze gezeur.

Wat kan ik zeggen Rein, die klappen kwamen hard aan destijds.

Maar goed, jij hebt hier meerdere malen al aangegeven géén pure voetballiefhebber te zijn, maar iets van een resultaatgerichte Feyenoordfan ofzo.

Dus géén autoriteit op het gebied van Pure Klasse als Clarence Seedorf.

Kwam jij niet met dit clippie?

Berbatov = Seedorf.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Ach je moet het positief zien, nu maakt Mendes Da Silva wel kans op een plekje bij de selectie.

lykathea

• 1872 berichten
  • 684 stemmen

Damn, scherpe analyse, en zeker een kern van waarheid. Maar ik weet niet in hoeverre dit ook niet geldt voor "andere" teams.

Maar wat ik ervan weet, en ik ken genoeg sfeermakers van Vak S, zijn ze inderdaad echt maar met één ding bezig, Feyenoord. En niet met voetbal. - Maar ja, of dat nou zo'n verrassing is.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Kwam jij niet met dit clippie?

(embed)

Berbatov = Seedorf.

Inderdaad, wat heb je aan een schitterende balaanname als je er niet eens een penalty in schiet? Voor virtuoze balbehandeling kan ik altijd nog naar het circus. Geweldige balkunstenaars die zeeleeuwen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

En seizoen 10 van The Ultimate Fighter is begonnen. Wat ex NFL spelers, professionele MMA fighters dit seizoen maar de man die echt opvalt is toch: Kimbo Slice! . Na 1 episode is het wat lastig om van elke fighter een goede indruk te hebben maar ik verwacht wel veel van Slice en Simms.

Ook leuk om aartsrivalen Rampage en Rashad tegenover elkaar te zien als coaches. Dit gaat ook nog wel een aantal leuke showdowns en trash talking worden tussen deze twee. Ik ben toch voor Team Rampage, toffe kerel ook. Jammer dat ie zijn eerste bout verliest, wel de meest bloody TUF showdown ever. RTL is goed bezig .

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Kai schreef:

Ach je moet het positief zien, nu maakt Mendes Da Silva wel kans op een plekje bij de selectie.

Mendes, Schaars, Nigel de Jong, Brama. Om te janken toch...

Reinbo schreef:

Inderdaad, wat heb je aan een schitterende balaanname als je er niet eens een penalty in schiet?

YouTube - missed penalty by messi 11/4/2009

Was er bij Feyenoord niet meer ingekomen. Terug naar Buenos Aires met dat joch.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Pff dat de discussie hier nog steeds over een speler als Seedorf gaat.

Die man heeft zijn glorie-periode gehad?? bij het Nederlandse elftal en laat hem nu maar de belangrijke man bij oude mannen-team AC Milaan zijn.

Wanneer heeft die beste jongen het Nederlands elftal nou ooit ergens doorheen getrokken of het verschil gemaakt? Echt een overgewaardeerde speler. Iedereen mist penalties, maar Seedorf maakte er een sport van om dat op belangrijke momenten te doen. Nee iedereen krijgt zijn periode in dit leven en nu is de tijd voor de toekomst!

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Naomi Watts schreef:

En seizoen 10 van The Ultimate Fighter is begonnen. Wat ex NFL spelers, professionele MMA fighters dit seizoen maar de man die echt opvalt is toch: Kimbo Slice! . Na 1 episode is het wat lastig om van elke fighter een goede indruk te hebben maar ik verwacht wel veel van Slice en Simms.

Ook leuk om aartsrivalen Rampage en Rashad tegenover elkaar te zien als coaches. Dit gaat ook nog wel een aantal leuke showdowns en trash talking worden tussen deze twee. Ik ben toch voor Team Rampage, toffe kerel ook. Jammer dat ie zijn eerste bout verliest, wel de meest bloody TUF showdown ever. RTL is goed bezig .

Vond het wel meevallen. Na onze jongens weer eens in de K-1 finale te hebben zien schitteren afgelopen zaterdag was dit een stuk minder interessant.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

moviemafketel schreef:

Wanneer heeft die beste jongen het Nederlands elftal nou ooit ergens doorheen getrokken of het verschil gemaakt?

Beetje lastig ook als je hem aan de zijlijn plakt.

Seedorf maakte er een sport van om dat op belangrijke momenten te doen. Nee iedereen krijgt zijn periode in dit leven en nu is de tijd voor de toekomst!

Tegen Turkije liepen de andere jongens weg voor hun verantwoordelijkheid, bij Milan waren er geen 5 die er één wilden trappen. Inzaghi bijvoorbeeld die durfde niet, Seedorf loopt er niet voor weg.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

moviemafketel schreef:

Die man heeft zijn glorie-periode gehad??

Pfff, ga je mond spoelen.Ga maar eens een wedstrijd van Milan kijken. Beetje hetzelfde als Spanje Iniesta niet meer oproept.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Was hij er maar voor weggelopen en hij heeft nog wel wat penalties gemist en niet de minst belangrijke. Even opgezocht:

Alle missers van Clarence Seedorf

Langzaam maar zeker komt de WK koorts weer opzetten, en dus ontvang ik regelmatig verzoeken om informatie, met name natuurlijk over strafschoppen. Zo ook over de penalty-missers van Clarence Seedorf, onder meer van Bas Gevaert. Weet u de vijf (inderdaad 5!) missers te noemen van onze nationale strafschopkluns nummer 1?

1. Natuurlijk kunt u allemaal de bekendste misser van Seedorf noemen, tijdens de shoot-out tegen Frankrijk tijdens de eindronde van het EK in Engeland, 1996.

2. Ook deze moet bekend voorkomen: de misser van Seedorf in en tegen Turkije tijdens de WK kwalificatie 1998. Hoog over. Seedorf zelf: 'Ik wist zeker dat ik 'm er in zou rossen'.

3. Het wordt lastiger, maar ook de misser in de Champions League finale van 2003 tegen Juventus in Manchester moet de kenner toch wel bekend voorkomen De misser heeft gelukkig voor Seedorf geen gevolgen want AC Milan wint de Champions League na strafschoppen.

4. En dan natuurlijk de misser tijdens de wereldbeker finale voor clubteams in 2003. Dit keer wel weer een dure misser van onze meest succesvolle club- voetballer ooit. Boca Junior uit Buenos Aires, Argentinië wint de cup na strafschoppen.

5. En dan nog een mooie op de lat: Russian Railways Cup in 2007 (AC Milan-PSV). Zijn misser, nu een schot op de lat, betekende dat PSV naar de finale ging, die het later tegen Real Madrid ook nog won. AC Milan speelde om de derde plaats, en ook daar moesten er weer penalty's aan te pas komen. Nu wint Milan wel na strafschoppen, onbekend is of Seedorf hiervoor nog is aangetreden.

Ach ja, jammer dat mensen alleen maar de goede dingen noemen of excuses dat hij aan de zijkant moet spelen om toch een ander maar te overtuigen hoe geweldig hij wel niet is.

Ik heb het nooit wat gevonden en al helemaal niet in het Nederlands elftal, welke positie die dan ook had.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

moviemafketel schreef:

Die man heeft zijn glorie-periode gehad?? bij het Nederlandse elftal en laat hem nu maar de belangrijke man bij oude mannen-team AC Milaan zijn.

Wanneer heeft die beste jongen het Nederlands elftal nou ooit ergens doorheen getrokken of het verschil gemaakt? Echt een overgewaardeerde speler. Iedereen mist penalties, maar Seedorf maakte er een sport van om dat op belangrijke momenten te doen. Nee iedereen krijgt zijn periode in dit leven en nu is de tijd voor de toekomst!

Ja, ja, ja, daar moet het over gaan. Het is namelijk een fantastische speler. Techniek, overzicht, fysiek, de man heeft alles. Het oude mannen team van Milan staat overigens gewoon 3e in de Serie A natuurlijk.

Seedorf heeft ons eigenhandig naar het EK 96 geschopt. Heeft zich in '98 in het team geknokt, en in 2004 nog eens. Daarnaast is het een buitengewoon intelligent en erudiet man. Filantroop, altruïst, filosoof. En dat tussen de makke schapen, de grijze muizen, het grote niets.

Ach, hij miste een pingel op een toernooi. Van Basten ging hem voor, Stam deed het hem na, en het zal nog wel eens gebeuren. Maar die dag in Turkije, toen niemand durfde, Frank de Boer de handen voor de ogen deed en Wim Jonk net deed of z'n veter los zat, toen stond Clarence (19, 20?) op en schoot de bal richting de Bosporus. Het tekent slechts zijn grootheid. Niet begrepen door mensen die als wortel verkleedt op de tribune gaan zitten, maar geliefd onder de stille genieters.

Dat achteloze loopje, het zonder-te-kijken passje, het luie schot. Al die bekers. Clarence is groter dan wie dan ook, en dat mag blijkbaar niet in Nederland.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

mikoz schreef:

Vond het wel meevallen. Na onze jongens weer eens in de K-1 finale te hebben zien schitteren afgelopen zaterdag was dit een stuk minder interessant.

K-1 is voor dummies . We hebben het hier vooral om amateurs die pro willen gaan worden (en Abe was natuurlijk erg zwak), in het prille begin is het qua kwaliteit nog erg rough around the edges. Het geheel krijgt pas gestalte na een tiental practice sessions en als de weak links eruit liggen.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

otherfool schreef:

Het tekent slechts zijn grootheid. Niet begrepen door mensen die als wortel verkleedt op de tribune gaan zitten, maar geliefd onder de stille genieters.

Ik ben het overigens met je eens.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Het is gewoon geen voetballer die het NL 11tal beter maakt, hij loopt vaker in de weg dan dat hij mooie openingen biedt. Ook als leidersrol is ie totaal ongeschikt, daarvoor geeft ie te weinig richting of vertrouwen aan mede-spelers en staat zijn ego ook iets teveel voorop. Ik heb de man nou al zo vaak zien aantreden in het NL 11tal, dat is gewoon iets om nooit meer te doen. Dat hij wel in andere dominant voetballende teams past en zich ondergeschikt kan maken aan het teambelang doet daar niks aan af.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Ja, ja, ja, daar moet het over gaan. Het is namelijk een fantastische speler. Techniek, overzicht, fysiek, de man heeft alles. Het oude mannen team van Milan staat overigens gewoon 3e in de Serie A natuurlijk.

Seedorf heeft ons eigenhandig naar het EK 96 geschopt. Heeft zich in '98 in het team geknokt, en in 2004 nog eens. Daarnaast is het een buitengewoon intelligent en erudiet man. Filantroop, altruïst, filosoof. En dat tussen de makke schapen, de grijze muizen, het grote niets.

Ach, hij miste een pingel op een toernooi. Van Basten ging hem voor, Stam deed het hem na, en het zal nog wel eens gebeuren. Maar die dag in Turkije, toen niemand durfde, Frank de Boer de handen voor de ogen deed en Wim Jonk net deed of z'n veter los zat, toen stond Clarence (19, 20?) op en schoot de bal richting de Bosporus. Het tekent slechts zijn grootheid. Niet begrepen door mensen die als wortel verkleedt op de tribune gaan zitten, maar geliefd onder de stille genieters.

Dat achteloze loopje, het zonder-te-kijken passje, het luie schot. Al die bekers. Clarence is groter dan wie dan ook, en dat mag blijkbaar niet in Nederland.

Maar wel mooi gezegd

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

orbit schreef:

Het is gewoon geen voetballer die het NL 11tal beter maakt, hij loopt vaker in de weg dan dat hij mooie openingen biedt. Ook als leidersrol is ie totaal ongeschikt, daarvoor geeft ie te weinig richting of vertrouwen aan mede-spelers en staat zijn ego ook iets teveel voorop. Ik heb de man nou al zo vaak zien aantreden in het NL 11tal, dat is gewoon iets om nooit meer te doen. Dat hij wel in andere dominant voetballende teams past en zich ondergeschikt kan maken aan het teambelang doet daar niks aan af.

Hij heeft de afgelopen 5 jaar 2 (?) keer in mogen vallen. In eentje daarvan had-ie meteen de assist voor de beslissende kool.

Het is gewoon zielig dat Bange Bert hem nooit probeert, omdat dat blijkbaar niet mag van Jongetje Wesley en co. Terwijl ze zoveel van hem kunnen leren...

Maar nee hoor, die laffe keuzes allemaal. Maatje Nigel mag blijkbaar wel mee, kan ons het schelen dat-ie altijd ruzie met de bal heeft...

Misschien toch maar een petitie?

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Seedorf EN de Jong(die alleen maar tikkie naar achteren speelt of een achterlijke overtreding gaat maken op een cruciaal moment) niet naar het WK? Die petitie teken ik meteen!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.