- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #3
Studio Sport #3
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ben op zich ook voor electronica: stop in elke speler en de bal een chippie en je kan binnen een 100 ste seconden van de 4e official horen of het buitenspel is of niet of dat de bal wel of niet over de doellijn is. Geef daarbij elke ploeg drie keer de kans om een moment na te kijken op video en je voorkomt ook de ergste blunders daar waar het gaat om overtredingen en kaarten. Kan volgens mij binnen een week worden toegepast..... Want volgens mij worden deze zaken al lang toegepast voor wedstrijd analyses.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Zo lang Sepp Blatter de scepter bij de FIFA blijft voeren zal voetbal een bijzonder conservatieve sport met geen enkele ruimte voor experimenten en vernieuwingen blijven.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Ben op zich ook voor electronica: stop in elke speler en de bal een chippie en je kan binnen een 100 ste seconden van de 4e official horen of het buitenspel is of niet of dat de bal wel of niet over de doellijn is. Geef daarbij elke ploeg drie keer de kans om een moment na te kijken op video en je voorkomt ook de ergste blunders daar waar het gaat om overtredingen en kaarten. Kan volgens mij binnen een week worden toegepast..... Want volgens mij worden deze zaken al lang toegepast voor wedstrijd analyses.
Een chipje bij de spelers is niet eens nodig.
Op de hoge camera met de lijn over de breedte van het veld, die de tv uitzendingen nu ook vaak in herhalingen gebruiken, kun je buitenspel (of niet) prima zien.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Zo lang Sepp Blatter de scepter bij de FIFA blijft voeren zal voetbal een bijzonder conservatieve sport met geen enkele ruimte voor experimenten en vernieuwingen blijven.
Inderdaad. En het treurige is dat Blatter zich komend jaar nog eens voor een termijn van 4 jaar beschikbaar zal stellen. En gezien het feit dat er geen concurrentie is....doodzonde dus.
Ik zie liever iemand als Cruijff het stokje overnemen. Die pleit voor regelingen als 6+5 en ziet het wel zitten in electronische hulp. Blatter is gewoon corrupt.
kos
-
- 46713 berichten
- 8868 stemmen
Cruijff lijkt me ook niet zo'n goed idee, Die zie ik nog regels invoeren dat verdedigers hun handen op de rug moeten binden of je verplicht 2 man moet uitspelen voordat je scoort.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Het zou ieder geval wel het amusement verbeteren 
Ben benieuwd trouwens vanavond naar Sporting-Heerenveen. Zou leuk zijn als de Friezen niet zouden verliezen. Dan maken ze een goede kans op kwalificatie. PSV zal het ook wel halen in waarschijnlijk weer een wedstrijd die pijn aan de ogen zal doen.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Liever nog 5 termijnen Blatter dan 5 weken Jopie.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
PSV bedoel je? Die heb ik de laatste jaren nog nooit aantrekkelijk voetbal zien spelen (of zelfs iets in die richting).
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Haha, als dit al onder aantrekkelijk valt. Wat een trage shit zeg. Ik heb het echt elke keer weer. Ik kan niet met een gevoel dat ik vermaakt wordt naar PSV kijken.
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25173 stemmen
Joh 1-0 ??? Dat had ik echt niet verwacht *gaap* .
Quote Afellay : We hebben vanaf het begin voor de overwinning gestreden
.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Ik heb altijd gedacht dat het catenaccio midden jaren '60 van de vorige eeuw bij Internazionale is uitgevonden. In Eindhoven anno 2009 lijkt deze speelstijl te zijn wedergeboren.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ben er op zich blij mee want ik zie onze teams Europees graag presteren maar het is wel weer typisch op zon gore PSV manier. Wat een bedroevende pot was dit weer zeg. Gelukkig alleen maar de 2e helft geprobeerd. Ga nu een stukje Heerenveen maar eens kijken.
Anatolia
-
- 2666 berichten
- 1511 stemmen
Anno 2009 wedergeboren? Nee hoor, het is al sinds het vertrek van Hiddink zo.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Wat een overdreven gedoe weer. Ik zal de laatste zijn om te beweren dat het vandaag sprankelend of enerverend was maar PSV was wel heer en meester, speelde om te winnen, heeft bijna constant balbezit, krijgt geen fatsoenlijke kans tegen en creert zelf meerdere kansen om te scoren.
Daarbij wil ik best even de uitslagen van de drie laatste competieduels posten voor de klagers.
5-1
4-0
3-2
Hoezo saai?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Tegen wie ook alweer? Sparta, Ado en ..?
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Heracles was het. Blijven evengoed wel 12 goals voor en 3 tegen in 3 wedstrijden. Ik snap jullie frustratie en irritatie best maar jullie overdrijven het allemaal wel een beetje. (Wat jullie ongetwijfeld trouwens meteen weer gaan ontkennen
)
13woutie13
-
- 4384 berichten
- 0 stemmen
Joh 1-0 ??? Dat had ik echt niet verwacht *gaap* .
Quote Afellay : We hebben vanaf het begin voor de overwinning gestreden
.
Van die interviews met Affelay wordt je zoiezo nooit veel wijzer.
Anatolia
-
- 2666 berichten
- 1511 stemmen
Wat een overdreven gedoe weer. Ik zal de laatste zijn om te beweren dat het vandaag sprankelend of enerverend was maar PSV was wel heer en meester, speelde om te winnen, heeft bijna constant balbezit, krijgt geen fatsoenlijke kans tegen en creert zelf meerdere kansen om te scoren.
Daarbij wil ik best even de uitslagen van de drie laatste competieduels posten voor de klagers.
5-1
4-0
3-2
Hoezo saai?
Europese wedstrijden zijn mijn maatstaf.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Europese_wedstrijden_van_PSV (vanaf 2005/2006)
Overigens moet je niet denken dat ik me slechts baseer op de uitslagen.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
5-1
4-0
3-2
Hoezo saai?
Ado, NEC en Sparta. Ja, dat is de maatstaf. En ook 4-0 op Heracles.
Maar nog vind ik het vaak maar saaie shit, al heb ik Sparta niet gezien.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ach, ik vind alle clubs behalve Feyenoord saai..... Denk dat het dus vooral met vooral met voorkeur en betrokkenheid te maken heeft.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ach, ik vind alle clubs behalve Feyenoord saai..... Denk dat het dus vooral met vooral met voorkeur en betrokkenheid te maken heeft.
Ik ken anders genoeg neutrale supporters die ook van een wedstrijd kunnen genieten. Ik denk dat het eerder te maken heeft dat je geen voetballiefhebber bent.
Ik snap jullie frustratie en irritatie best maar jullie overdrijven het allemaal wel een beetje. (Wat jullie ongetwijfeld trouwens meteen weer gaan ontkennen
)
Ik kan het niet echt een feest voor een neutrale toeschouwer noemen, dat is ook niet erg hoor. Ik zit elke thuiswedstrijd ook in De Kuip en kan me niet voorstellen dat er neutrale kijkers zijn die daar voor hun lol naar gaan lopen kijken. Ik wil dus niet zeggen dat het bij mijn club beter is.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Ik zeg als onafhankelijke dat Ajax Europees aantrekkelijker speelt dan PSV. Na de winterstop zullen we zien welke speelstijl Europees tot het beste resultaat leidt. Uiteindelijk gaat het daar natuurlijk wel om. Ik vind het voor het Nederlandse voetbal belangrijk dat beide ploegen zo ver mogelijk komen, omdat we op het grote bal al jaren niets meer te zoeken hebben.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Aantrekkelijker zeker, maar daar win je niks mee natuurlijk. Al zou ik niet zo snel een PSV wedstrijd gaan kijken.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ik neem je dan ook niet meer serieus op voetbal gebied na een stel rare quotes van je de laatste weken.:)
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Hoe kan een club als Sporting, met dit spelersmateriaal, zo slecht spelen
.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Knap van Heerenveen dit, al is het spel van 2 kanten kut. Jammer dat Hertha nu ook voorstaat. Moet je als dit zo blijft hopen dat Sporting punten pakt tegen Hertha over 2 weken en dat Heerenveen thuis wint van Venspils.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ik ken anders genoeg neutrale supporters die ook van een wedstrijd kunnen genieten. Ik denk dat het eerder te maken heeft dat je geen voetballiefhebber bent.
Neutrale supporter.... wie support je dan?
En nee, ik geef eerlijk toe meer supporter van Feyenoord te zijn dan voetbal liefhebber. Ik ga echt niet ineens voor de tegenstander worden als die beter voetballen. En ook een champions league finale interesseert mij niets als er geen team in zit waar ik wat mee heb.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Neutrale supporter.... wie support je dan?
Neutrale kijker bedoel ik.
Voor de tegenstander niet natuurlijk maar als Feyenoord supporter kan ik enorm genieten van clubs als Barcelona, Arsenal, Shaktar Donetsk etc. zonder dat ik enige binding heb met die clubs. Als ik je post zo lees kan jij alleen van een CL finale genieten als Feyenoord erin staat.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Nee, dat heb ik niet. Arsenal speelt mooi, maar ik heb er niets mee, doet me dan ook vrij weinig. Voetbal is voor mij vooral beleving, ik heb vrij weinig met de fysieke balkunst.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.