- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #3
Studio Sport #3
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Dat niet, ken hem nog van de wedstrijd in Amsterdam. Je denkt echt dat ik niks te doen heb zeker
.
Gezien de vele tv series die je volgt denk ik altijd wel dat je teveel tijd vrij hebt 
Ik was bij Ajax-Timisoara. Heel matige pot zeg. Ajax kwam er matig doorheen. Is vandaag wel anders. Hierna nog Anderlecht verslaan en je hebt toch 14 punten. Dat zou wel netjes staan. Deze groep moet Ajax gewoon simpel kunnen winnen.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Heee en een penalty plus rood voor Ajax. Op naar de 1-3 
DieGo
-
- 5808 berichten
- 2367 stemmen
PFFF!
Ik wou net zeggen het lijkt wel of die Roemenen een envelopje hebben gekregen in de rust maar dat valt weer mee 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Wat is er toch mis met Suarez de laatste weken. Loopt soms heel moeilijk te voetballen en mist enorme kansen. Had net echt moeten scoren hoor. Hij komt een beetje gefrustreerd over.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Haha doelman veroorzaakt de 2e penalty en pakt ook rood 
Ben benieuwd of we nu eens die 3e maken haha.
Zal Luis vast wederom missen...
DieGo
-
- 5808 berichten
- 2367 stemmen
Nu wel raak?
Keurig gefloten van die scheids trouwens.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Moet ik nu lachen of huilen? Luis mist hem weer 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Heerlijk potje op zo'n manier. Suarez gaat voor de Palermo!
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Nou nou, de smsjes stromen hier binnen 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Pantelic kopte op de lat toch?
Pff, had nu gewoon 1-5 ofzo moeten staan. Zie je zo nog lullig de 2-2 vallen.
Anderlecht 0-1 achter op Zagreb trouwens. Als dat zo blijft dan hebben de Belgen een probleem want Ajax zal de winst ook niet zoveel weggeven in de slotmatch.
DieGo
-
- 5808 berichten
- 2367 stemmen
Nee daarvoor een schot van buiten de 16 op de lat.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ow, die. Dat was toch Suarez dacht ik?
DieGo
-
- 5808 berichten
- 2367 stemmen
Volgens de jongens op voetbalzone was het sulejmani
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Er is geen groot acteertalent verloren gegaan aan die tweede keeper van Timisoara. Zelden zo'n zielige actie gezien 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Die jongen valt gewoon heel vervelend op z'n pols.
(al moet ik toegeven dat ik daar 2 herhalingen voor nodig had)
Wat een non-voetbal eigenlijk verder ook he?
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3285 stemmen
Volgens mij ging Oleguer per ongeluk op zijn vingers staan.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Tsja, gewoon snel vergeten zo'n wedstrijd. Hoe dan ook is 7 punten in drie uitwedstrijden Europees verder niet zo verkeerd natuurlijk.
5 rode kaarten voor de tegenstanders in drie uitwedstrijden zal toch ook wel bijna een record zijn trouwens.........
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Anderlecht gaat ook nog een zware pijp roken op deze manier. Twee weken geleden hadden ze nog een sterretje achter hun naam en nu moeten ze opeens nog een punt gaan halen in Amsterdam.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Volgens mij ging Oleguer per ongeluk op zijn vingers staan.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Hij stond er direct achter.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Twente blijkt toch niet onverslaanbaar.. maar had meer verdiend, net zoals Ajax trouwens (had 1-5 ofzo moeten zijn)
mikey
-
- 28999 berichten
- 5148 stemmen
Wat een afgrijslijk geluid maakten die supporters bij de ajax wedstrijd. Op den duur heb ik het geluid moeten uitzetten. Ik heb nog steeds koppijn van die toeter en dat akelige gezang. ben blij dat ze zijn uitgeschakeld.
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Ow, die. Dat was toch Suarez dacht ik?
Volgens de jongens op voetbalzone was het sulejmani
Ik dacht Bruno Silva. Los van de pingels jammer dat ze er ook niet meer voor gingen. Zo'n Sulejmani had zich mooi kunnen laten zien tegen 9.
lykathea
-
- 1872 berichten
- 684 stemmen
Die jongen valt gewoon heel vervelend op z'n pols.
(al moet ik toegeven dat ik daar 2 herhalingen voor nodig had)
Exactly, alhoewel ik het wel meteen zag.
Stuitend dat die commentator na vier herhalingen nog steeds bleef hameren op het feit dat het zo "vreemd" was, en dacht dat 'ie keeper waarschijnlijk oleguer een kaart wilde aannaaien.
Die man was gewoon even in shock omdat 'ie verkeerd terecht kwam, no big deal.
Anatolia
-
- 2666 berichten
- 1511 stemmen
FIFA wil geen extra assistenten bij WK | nu.nl/sport | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
Antieke eikels. Wordt tijd voor verjonging in dat oude mannen bolwerk. Zijn echt totaal niet meer van deze tijd. Mag hoen dat Spanje, Frankrijk en Brazilië er door schiedsrechtelijke dwalingen uitvliegen, misschien dat ze dan eens gaan beseffen dat we in de 21e eeuw leven...
In 2002 vlogen Spanje en Italië er anders wel uit door grote scheidsrechterlijke blunders. (doch wel met de kanttekening dat dit geschiedde tegen het thuisland Zuid-Korea en dat financiële belangen dus mee hebben kunnen gespeeld)
Het enige argument dat Blatter voor zijn standpunt geeft is: There's no discussion on this, (the finals) are too soon for us to evaluate other possibilities."
Onbegrijpelijk. Hoeveel tijd kost het nou om 2 extra scheidsrechters op het veld te doen?
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3285 stemmen
Die twee extra scheidsrechters slaan sowieso nergens op. Elektronische hulpmiddelen zijn de enige oplossing alleen dan kunnen ze geen wedstrijden meer verkopen natuurlijk.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.