• 15.963 nieuwsartikelen
  • 178.998 films
  • 12.271 series
  • 34.076 seizoenen
  • 649.163 acteurs
  • 199.256 gebruikers
  • 9.389.050 stemmen

Studio Sport #3

zoeken in:

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Je zal zien dat Nederland Frankrijk treft.... Maakt het uiteindelijk weinig uit.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Of Portugal .

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Kom maar op, als we die in de eerste ronde treffen zijn we ze tot de halve finale kwijt.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

FIFA wil geen extra assistenten bij WK | nu.nl/sport | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl

Antieke eikels. Wordt tijd voor verjonging in dat oude mannen bolwerk. Zijn echt totaal niet meer van deze tijd. Mag hoen dat Spanje, Frankrijk en Brazilië er door schiedsrechtelijke dwalingen uitvliegen, misschien dat ze dan eens gaan beseffen dat we in de 21e eeuw leven...

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Reinbo schreef:

Goh, een keer raden voor welke club jij bent.....

Heeft er in dit geval niks mee te maken.

"t moge toch wel duidelijk zijn dat hier de door de grachtengordel gehype dood van Ramses enkel wordt aangegrepen om wat vervelende Ajaxcieden te laten zien....

Ik heb niks met Ramses, maar als A&L dat filmpje wil plaatsen laat hem dan lekker. Vind je er niks aan ook prima, maar het is zo overdreven om er dan vervolgens allemaal onzin over te posten.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3285 stemmen

Reinbo schreef:

Kom maar op, als we die in de eerste ronde treffen zijn we ze tot de halve finale kwijt.

Tot de finale toch, mag ik hopen, of krijgen we weer zo'n debiel speelschema als een aantal jaar terug?

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

BoordAppel schreef:

(quote)

Tot de finale toch, mag ik hopen, of krijgen we weer zo'n debiel speelschema als een aantal jaar terug?

Meestal is het zo dat je nooit 'naar de andere kant' verhuisd. Maar het zou ineens anders kunnen zijn...

lykathea

• 1872 berichten
  • 684 stemmen

Reinbo schreef:

FIFA wil geen extra assistenten bij WK | nu.nl/sport | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl

Antieke eikels. Wordt tijd voor verjonging in dat oude mannen bolwerk. Zijn echt totaal niet meer van deze tijd. Mag hoen dat Spanje, Frankrijk en Brazilië er door schiedsrechtelijke dwalingen uitvliegen, misschien dat ze dan eens gaan beseffen dat we in de 21e eeuw leven...

Seniele oudjes inderdaad.

Eerst zeggen dat de testen met extra arbiters positief zijn (als reden om géén videobeelden te gebruiken), maar diezelfde scheidsrechters dan niet op zo'n groot toernooi installeren. Tja...

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Reinbo schreef:

Goh, een keer raden voor welke club jij bent.....

"t moge toch wel duidelijk zijn dat hier de door de grachtengordel gehype dood van Ramses enkel wordt aangegrepen om wat vervelende Ajaxcieden te laten zien....

Sjonge, kan jij je frustraties tov Amsterdam en Ajax niet eens voor één keertje voor je houden? anders ga je maar naar het F'nerd-forum hoor..

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Ik zou zeggen: "Deal! Als jij hetzelfde bij Rotterdam en Feyenoord doet, Orbit."

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

orbit schreef:

(quote)

Sjonge, kan jij je frustraties tov Amsterdam en Ajax niet eens voor één keertje voor je houden? anders ga je maar naar het F'nerd-forum hoor..

Nee, want ik krijg hier veel meer 'mensen' de kast op.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Ik zou zeggen: "Deal! Als jij hetzelfde bij Rotterdam en Feyenoord doet, Orbit."

Oh oh, wat post ik hier toch vaak over he..

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Reinbo schreef:

Nee, want ik krijg hier veel meer 'mensen' de kast op.

Je maakt jezelf vooral eeuwig belachelijk door de supercalimero uit te hangen met je "altijd weer Amsterdam/ajax" houding.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Heeft niets met Calimero te maken, het moge duidelijk zijn dat alle BN-ers (waar ze ook vandaan komen) zich weer in drommen aanmelden bij welk tv programma dan ook, om ter meerdere glorie van zichzelf, te vertellen dat ze Ramses zo geweldig vinden en wat ze allemaal wel niet met 'm beleefd hebben. Daar ageer ik tegen.

En om de dood van Ramses dan ook nog eens aan te grijpen om in deze thread Ajax filmpjes te posten vind ik ook dom reactief hype gedrag.

Ik heb verder ook weinig tegen Amsterdam, heb er ook weinig mee.

Maar je mag weer van de kast af.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Ik blijf nog even zitten hoor, maar bedankt

De man is pas één dag dood en betekende wel iets meer voor de NL muziek dan die zingende truckchaffeur Towers.. van mij hoeft het hier ook niet, maar om nu meteen als een wesp gestoken te reageren op ieder item dat Ajax bevat of daarnaar verwijst is ook een beetje zielig Eerder begon je ook al over een NL elftal wat je niet boeit door de vele ajacieden.. daar kan ik even niet bij. Kennelijk zit het aan de Maas erg diep.

Wees maar blij dat held Van Persie nu de uitblinkert is (hopelijk is ie er wel bij deze zomer)

stinissen (crew films & series)

• 23494 berichten
  • 77011 stemmen

FC Twente

0-1 , oorzaak kansen missen , nog een kwartier lukt het niet dan voorspel ik het einde van Kuffo en Perez en heel belangrijk het einde in de eredivisie.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

orbit schreef:

Kennelijk zit het aan de Maas erg diep.

Supporteren gaat bij ons inderdaad wat dieper dan bij die 'mooi weer meeloopclub' uit het noorden.

Zou ook niet weten waarom ik, als ik jaren lang een flinke hekel heb aan De Boer & co, ik ze ineens wel leuk zou moeten vinden als ze een oranje shirtje aantrekken....

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

stinissen schreef:

FC Twente

Fenerbace zul je bedoelen...:(

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Timisoara speelt de laatste 2 weken in een ander systeem.

Gaan we het daar nu echt over hebben, Aad?

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Supporteren gaat bij ons inderdaad wat dieper dan bij die 'mooi weer meeloopclub' uit het noorden.

Zo te horen zijn jullie meer bezig met anti-supporteren

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Jol..

"[...] ik hoop dat ze het vanavond ook tegen...uhm... die Roemeense club kunnen waarmaken".

Verslaggever: Waar moet Ajax op letten?

Jol: "uhm ze hebben natuurlijk die spits en het is oppassen voor de counter".

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

orbit schreef:

(quote)

Zo te horen zijn jullie meer bezig met anti-supporteren

Ach, van tijd tot tijd wat ajakkescieden op de kast jagen is ook best leuk.

Kan pas zondag weer naar de Kuip.

DieGo

• 5808 berichten
  • 2367 stemmen

Wil nog niet echt vlotten bij Ajax, veel balverlies en slechte passes. Anita krijgt veel ruimte maar doet er niks mee en Pantelic zet zijn goede lijn helaas niet door. Het is dat Steek in vorm is..

Hopelijk gaat het tempo wat omhoog in de tweede helft anders komen we nooit door die Roemeense muur.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Het is mij een raadsel waarom Jol in een 4-4-2 aantreedt. Die backs van Timisoara zijn waardeloos.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Heb door werk het 1e kwartiertje gemist maar Ajax had dit allang beslist kunnen hebben met meer scherpte. Al had Timisoara ook wel mogelijkheden. Nja...

Wel jammer van Twente trouwens. Maar die halen het wel. Uit naar het uitgeschakelde Boekarest toe terwijl Fenerbahce-Sheriff vast winst voor de Turken wordt. En dat zou goed zijn voor FCT,

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Vreemd inderdaad, vind juist die Togolees in het centrum de sterkhouder in die Roemeense defensie. Jammer van Sheriff dat ze de het nog verspelen, lijkt me kat in het bakkie voor Twente.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Ach, van tijd tot tijd wat ajakkescieden op de kast jagen is ook best leuk.

Is dit soort zielige geblaat nou echt jouw niveau? Had je wel hoger ingeschat.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Naomi Watts schreef:

Vreemd inderdaad, vind juist die Togolees in het centrum de sterkhouder in die Roemeense defensie.

Ghehe, volg jij echt Roemeens voetbal? Wat een dramatische ploeg zeg. Maarja, ze speelden wel vorig jaar CL en schakelden dit jaar Shaktar Donesk uit.

En...meteen 1-2 Ajax, Pantelic haha

DieGo

• 5808 berichten
  • 2367 stemmen

Hehe.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ghehe, volg jij echt Roemeens voetbal?

Dat niet, ken hem nog van de wedstrijd in Amsterdam. Je denkt echt dat ik niks te doen heb zeker .

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.