• 16.021 nieuwsartikelen
  • 179.080 films
  • 12.281 series
  • 34.113 seizoenen
  • 649.500 acteurs
  • 199.314 gebruikers
  • 9.392.560 stemmen

Studio Sport #3

zoeken in:

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

En Feyenoord en Chelsea gaan de Guzman met Drogba ruilen.

Serieus: Chelsea wil de Guzman overnemen van Feyenoord in de winterstop. Chelsea schijnt zich al bij Feyenoord gemeld te hebben. Zou financieel mooi zijn, sportief gezien niet. Hoewel hij de laatste tijd toch alleen maar geblesseerd is.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

PSV hyperaanvallend..?? Zeker geen wedstrijd meer gezien sinds die tegen Ajax?

Tegen Vitesse was het oogstrelend ja, of tegen Roda.. al die kansen! Of wat te denken van de kleurrijke 1-0 tegen Heerenveen of de stunt van 0-0 tegen Utrecht.. wat een kenners op dit forum

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

combi schreef:

(quote)
kijk, dit is nou waar ik me bij jou aan stoor met je pro jol want dat is echt waar anti ajax.

ajax manier

je weet echt niet waar je het over hebt en mij beschuldigen dat ik nauwelijks een ajax supporter ben. lol

Omdat Jol niet meteen 433 speelt wil niet zeggen dat hij niet volgens de Ajax manier werkt. Jol zet veel jonge talenten in, speelt aanvallend voetbal, wil dominant spelen en scoort veel goals. Ik vind dat Jol prima bezig is.

@ Otherfool.

Hahaha.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3875 stemmen

orbit schreef:

of tegen Roda.. al die kansen! Of wat te denken van de kleurrijke 1-0 tegen Heerenveen.. wat een kenners op dit forum

Een nulletje of drie had het in de rust tegen Roda toch zeker moeten staan. Wat Heerenveen betreft is het natuurlijk helemaal een domme opmerking. Heb je die wedstrijd uberhaupt gezien. Was in ieder geval misschien wel de beste wedstrijd van het seizoen waarbij 5-0 geen overbodige luxe was geweest.

Maar hier heb je samenvatting nog een keer kun je het nog eens rustig nakijken.

YouTube - Highlights PSV - SC Heerenveen 1-0 (seizoen 2009-2010)

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Ik kan je nog veel meer wedstrijden opnoemen waar Ajax met een nulletje of 10 had moeten winnen.. maar aangezien de meeste anti-ajax lieden hier alleen naar een eventuele rode kaart voor Suarez kunnen kijken en kennelijk de overvloed aan kansen van ajax niet kan aanzien, heeft het geen zin links te plaatsen. Ik zei de "kleurrijke" 1-0, wat voornamelijk op de typische psv uitslag slaat. Wat betreft die andere wedstrijden was het niet om aan te zien, net zomin als psv Europees. Er is nog weinig veranderd sinds Koeman, Vergoossen of grote held Stevens.. ook het voetbal onder Advocaat, Gerets en Westerhof was meestal niet om aan te zien. De fletse uitstraling van bedrijf psv komt echt niet uit de lucht vallen hoor. Wat ik al zei: alléén als toevallig wat spelers bijzitten die de middelmaat ontstijgen heeft psv bij vlagen wel eens mooi voetbal. Nu zitten ze niet in zo'n periode, ook niet met die jankerd van een Affelay.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3875 stemmen

Ja pertinent mee oneens PSV is dit jaar veel leuker om naar te kijken dan de afgelopen twee jaar. Maar worden we het toch niet over eens.

Verder hoor je mij nauwelijks over Ajax. Vind ze namelijk wel degelijk leuk voetbal spelen. Al is het wat afhankelijk van Suarez wat mij betreft en heeft het zeker aanvullend daaromheen een minder leuk team dan PSV

Bovendien kan ik je ook niet heel serieus meer nemen na de Advocaat opmerking. Kom op zeg met Ronaldo en Nilis was PSV altijd een feest om naar te kijken. Pahlplatz en Zenden die niets anders deden dan naar voren rennen aan de zijkanten en daarachter Numan die constant opstoomde. Als je dat saai vond dan zul je de afgelopen vijftien jaar bij weinig ploegen plezier hebben beleefd.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3875 stemmen

VVV trouwens dit seizoen nog niet zo slecht gezien als vanavond. Vitesse echter niet veel beter en jammer dat we met 0 punten huiswaarts keren. Ook met afstand de slechtste scheidsrechter die ik dit seizoen zag. Hoe je die twee penalty's kan missen (Beide één) is me werkelijk een raadsel.

Oh ja Takak en Ahahauoi waren werkelijk dramatisch

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

timbo_ schreef:

Bovendien kan ik je ook niet heel serieus meer nemen na de Advocaat opmerking. Kom op zeg met Ronaldo en Nilis was PSV altijd een feest om naar te kijken. Pahlplatz en Zenden die niets anders deden dan naar voren rennen aan de zijkanten en daarachter Numan die constant opstoomde. Als je dat saai vond dan zul je de afgelopen vijftien jaar bij weinig ploegen plezier hebben beleefd.

Hmm, vond Ronaldo bij zijn psv tijd nou niet zo imponerend eerlijk gezegd.. Nilis groeide wel uit tot een mooi voetballer, maar beetje ondanks Advocaat dan dankzij. Advocaat is altijd al een beetje halstarrige en angstige coach geweest, typisch dat hij toen dus trainer was van psv. Bij Zenit heeft hij voor het eerst groots voetbal laten zien, ook al omdat er talent zat was bij die club

timbo_

• 13116 berichten
  • 3875 stemmen

Lol niet zo imponerend. 47 competitiewedstrijden 42 competitiegoals 7 Europese duels 9 goals. Noem het maar niet imponerend. Snap er ook niks van waarom dat Barca hem zo graag wilde hebben. Nee sterker wordt je pleidooi op deze manier niet ben ik bang.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3286 stemmen

Hmm, vond Ronaldo bij zijn psv tijd nou niet zo imponerend eerlijk gezegd

Jammer dat we geen quote van het jaar verkiezing hebben op MovieMeter want deze zou ongetwijfeld hoog eindigen.

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

Valt wel mee denk ik. Ronaldo werd geen kampioen. 2de jaar speelde hij nauwelijks.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

VVV-Venlo staat nu op de plek waar ze helaas thuishoren. Ze spelen mooi voetbal. Ze missen echter een killer om het veldoverwicht met een doelpunt af te ronden. Dan roep je de problemen over jezelf af, zoals ook gisteren weer is gebeurd. RKC moeten ze onder zich kunnen houden. Het spelen van een loodzware nacompetitie zal echter onvermijdelijk zijn.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Ronaldo was vaak weergaloos in zijn psv-tijd. Toen is hij echt doorgegroeid en ontdekt. Volgens mij kunnen alleen ajacieden een dergelijke opmerking maken.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Het hoogtepunt van Ronaldo was tijdens het laatste door Brazilië gewonnen WK toen iedereen hem al had afgeschreven. Bij PSV speelde hij sterk. Hij heeft echter geen grote Europese prijs met die club gewonnen. Daar gaat het uiteindelijk om teneinde in het geheugen gegrift te blijven.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Nou ik herinner 'm anders ook nog goed van zijn ongelofelijke rushes en droge schoten. Deed niet onder voor Romario.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3286 stemmen

speranza schreef:

Daar gaat het uiteindelijk om teneinde in het geheugen gegrift te blijven.

Dus Bergkamp zal niet in het geheugen gegrift blijven? Dat zou een treurige conclusie zijn .

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Die heeft met Internazionale de Uefacup gewonnen en staat dus wel degelijk in mijn geheugen gegrift.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

speranza schreef:

VVV-Venlo staat nu op de plek waar ze helaas thuishoren. Ze spelen mooi voetbal. Ze missen echter een killer om het veldoverwicht met een doelpunt af te ronden. Dan roep je de problemen over jezelf af, zoals ook gisteren weer is gebeurd. RKC moeten ze onder zich kunnen houden. Het spelen van een loodzware nacompetitie zal echter onvermijdelijk zijn.

Jij slaat snel om. Een paar weken geleden gingen ze nog van Ajax winnen en was Calabro een wereldspits.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Die arrogante uitspraak had ik beter niet kunnen doen. Wat wil je echter met de overweldigende hoeveelheid Ajacieden op deze site? Dan word je toch vanzelf geïnfecteerd met dat virus? Dat Ajax op overtuigende wijze in de Koel van VVV-Venlo heeft gewonnen maakt dit elftal in scherp contrast tot de vele bewierokende berichten hier nog geen wereldelftal.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Klopt. Wij zeiden dat Ajax van VVV zou winnen en dat Suarez een wereldspits is. Daar kunnen jullie inmiddels over meepraten

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3286 stemmen

speranza schreef:

Die heeft met Internazionale de Uefacup gewonnen en staat dus wel degelijk in mijn geheugen gegrift.

Sterker nog: hij heeft zelfs met Ajax de UEFA Cup gewonnen in 1992 zie ik nu.

Nou ja, doet ook niet terzake. De status van een speler beoordelen op gewonnen prijzen is nogal onzinnig bij een teamsport.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Dat hij met Ajax de Uefacup heeft gewonnen weet ik uiteraard ook maar doet inderdaad niet ter zake.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

BoordAppel schreef:

(quote)

Sterker nog: hij heeft zelfs met Ajax de UEFA Cup gewonnen in 1992 zie ik nu.

Nou ja, doet ook niet terzake. De status van een speler beoordelen op gewonnen prijzen is nogal onzinnig bij een teamsport.

Niet helemaal hoor. Dat je geen wereldkampioen wordt ala, maar een echt grote speler moet in clubverband toch wel wat gepresteerd hebben en prijzen hebben gewonnen.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Juist! Daarom moet Suarez zo snel mogelijk naar een Europese topclub verkassen.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3286 stemmen

wavanbuuren schreef:

(quote)

Niet helemaal hoor. Dat je geen wereldkampioen wordt ala, maar een echt grote speler moet in clubverband toch wel wat gepresteerd hebben en prijzen hebben gewonnen.

Waarom dan? Seedorf heeft veel meer en grotere prijzen gewonnen dan Bergkamp. Toch denk ik dat die laatste de betere speler is.

Scorebordjournalistiek noemen ze dat geloof ik.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

BoordAppel schreef:

Bergkamp heeft als spits inderdaad meer gescoord dan de middenvelder Seedorf. Dat hij daardoor een betere speler is is pas echte scorebordjournalistiek.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

BoordAppel schreef:

(quote)

Waarom dan? Seedorf heeft veel meer en grotere prijzen gewonnen dan Bergkamp. Toch denk ik dat die laatste de betere speler is.

Je draait de zaak om. Mijn stelling is dat je geen zeer grote speler kunt zijn (geweest) zonder internationale prijzen te hebben gewonnen.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Helemaal mee eens. Daarom is Messi nu al een zeer grote speler en moet de over het paard getilde Portugees Ronaldo het eerst nog maar eens bewijzen.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3286 stemmen

speranza schreef:

Bergkamp heeft als spits inderdaad meer gescoord dan de middenvelder Seedorf. Dat hij daardoor een betere speler is is pas echte scorebordjournalistiek.

Dat zou inderdaad scorebordjournalistiek zijn maar dat is dan ook niet wat ik zeg.

wavanbuuren schreef:

Je draait de zaak om. Mijn stelling is dat je geen zeer grote speler kunt zijn (geweest) zonder internationale prijzen te hebben gewonnen.

Ik draai niets om. Het lijkt me alleen complete onzin. Er zijn vast voorbeelden te noemen van grote spelers die nooit een UEFA Cup of CL hebben gewonnen.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Ronaldo heeft toch gewoon de championsleague gewonnen? Wat dat aangaande staan Messi en Ronaldo ongeveer op gelijke hoogte en ik denk ook qua status wel. (al zie ik ook 10x liever Messi).

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.