• 16.021 nieuwsartikelen
  • 179.075 films
  • 12.281 series
  • 34.113 seizoenen
  • 649.499 acteurs
  • 199.313 gebruikers
  • 9.392.531 stemmen

Studio Sport #3

zoeken in:

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ook wel benieuwd en Lucas is veel te licht om Alonso te doen vergeten. Ook aanvallend kunnen ze wel impulsen gebruiken. Daar staat te weinig, ik had gehoopt dat ze een Lisandro Lopez zouden kopen bvb. Torres krijgt te weinig bruikbare ballen.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

BoordAppel schreef:

(quote)

Dan heb je dit seizoen maar weinig wedstrijden van PSV gezien. Ze spelen namelijk vaak best leuk voetbal. Sowieso veel boeiender dan vorig jaar.

(quote)

Daarom zijn ze ook geregeld ver gekomen. In de CL kan je tegen clubs als Arsenal of AC Milan nu eenmaal niet als een gek gaan aanvallen. Dat schijnen sommige mensen maar moeilijk te kunnen begrijpen.

Ik heb zeker 3 kwart van de duels van PSV dit seizoen gezien. Ik vind het gewoon niet om aan te zien, ook al spelen ze leuker dan vorige jaren. Maar toch vaak aanvallende onmacht en weer een 1-0 of 2-0 uitslag. Het is gewoon niet amusant te kijken.

Men kan van Ajax zeggen wat ze willen, maar bijna elk duel van Ajax is veel goals, combinatievoetbal en hoogstandjes wat je krijgt te zien. Niet elk duel is goed, maar aanvallender dan Ajax kan een ploeg niet spelen. Daarmee staan we nu 3e, maar qua amusement dik 1e.

kos

• 46716 berichten
  • 8871 stemmen

Net als dat amateurvoetbal ook vaak veel vermakelijker is.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Vascago schreef:

(quote)

Parker en Wellington kunnen wel aardig mee op het nivo. Carney en Akram (nog) niet. Akram viel gruwelijk slecht in gister. Net als Tiote. Maar ja, 3 punten in de pocket.

NKufo was heel traag gister, Perez liet zien dat hij na dit seizoen moet stoppen, Tiote was werkelijk vreselijk, Brama deed gekke dingen....het liep voor geen meter. Overigens draait Twente al een tijdje stroef, maar weten ze door Ruiz en Stoch nog wel altijd te winnen. Ook een kwaliteit hoor. Ik denk dat zondag Ajax zeker niet met angst naar Twente hoeft te komen. De flow is Twente een beetje kwijt. We kunnen overigens gewoon onderuit gaan zondag hoor, maar het zou dom zijn, want qua spel en ploeg is dat niet nodig.

Zal een spannende 90 minuten worden. Ik was ieder geval oprecht blij met de 2-1 van Stoch gister.

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

Benfica over twee wedstrijden Everton compleet overklast. De volgende ronde zit wel in de pocket. Ik keek de wedstrijd met Engels commentaar en vond het zeer prettig te horen dat de commentator dit Benfica de EL zag winnen . Hij vergat waarschijnlijk nog de nummers 3 van de CL straks (Bayern bv), maar desalniettemin erg goed om te horen. Nu hopen op een volgende ronde tegen Ajax, Twente of PSV.

kos

• 46716 berichten
  • 8871 stemmen

Ik zou vooral hopen dat ze Di Maria behouden in de winter.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Ach, commentators zijn ook net mensen. Waan van de dag regeert he. Als Benfica hierna 2x gelijkspeelt, dan kunnen ze er weer niks van.

Benfica heeft, voor zover ik het volg, een behoorlijke ploeg. Ik zie ze niet als grootste kanshebber voor de eindzege, maar ze kunnen er zeker om mee doen.

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

kos schreef:

Ik zou vooral hopen dat ze Di Maria behouden in de winter.

Ik ook, maar Rui Costa zal belangrijke spelers niet weg doen halverwege het seizoen. Het behalen van de titel is een te belangrijk doel, dit seizoen. In de zomer zal hij vrijwel zeker vertrekken voor een bedrag, niet minder dan 30 milj. Niet zo erg, want er loopt alweer een nieuw talent rond op dezelfde positie: Fabio Coentrao. Een naam om in de gaten te houden. Een luxe trouwens om twee sterke linkspoten te hebben in een elftal.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Rui Costa? Welke functie heeft hij bij Benfica als ik vragen mag?

Was altijd een schitterende speler zeg. 1 van de weinige Portugese spelers die ik super vond.

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

Hij is technisch directeur. De man die dit Benfica aan het voetballen heeft gekregen . Rui Costa is met Joao Pinto ook mijn all time favorite. Wat een flair had die gast. Voor mij de perfecte nr10.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

En wat een thriller in de NBA gister in Cleveland, de Bulls pakken daar gewoon de overwinning. Ik ben aangenaam verrast, toch fijn dat ik beloond wordt voor mijn slaap die ik inlever .

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3286 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Maar toch vaak aanvallende onmacht en weer een 1-0 of 2-0 uitslag.

Alleen aan de afwerking schort het een beetje, verder is er weinig onmachtig aan de aanval, vraag maar aan Ajax of NEC.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

BoordAppel schreef:

(quote)

Alleen aan de afwerking schort het een beetje, verder is er weinig onmachtig aan de aanval, vraag maar aan Ajax of NEC.

Omdat je tegen Ajax 2 vrije trappen erin werkt, wil het niet zeggen dat je aanval plots super is.

Maar goed, ieder zijn mening. Ik, en schijnbaar meerderen met me, vind PSV gewoon niet interessant om naar te kijken. Vaak veel te traag, teveel getik en te weinig amusement. Op een forum waar ik wel eens PSV reactie's lees, daar lees ik vaak wat ik ook denk. Maar als jij er als supporters wel blij mee bent, dan is er toch geen probleem.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1230 stemmen

Naomi Watts schreef:

Ook wel benieuwd en Lucas is veel te licht om Alonso te doen vergeten. Ook aanvallend kunnen ze wel impulsen gebruiken. Daar staat te weinig, ik had gehoopt dat ze een Lisandro Lopez zouden kopen bvb. Torres krijgt te weinig bruikbare ballen.

Idd, Voronin is een lachertje.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Omdat je tegen Ajax 2 vrije trappen erin werkt, wil het niet zeggen dat je aanval plots super is.

Maar goed, ieder zijn mening. Ik, en schijnbaar meerderen met me, vind PSV gewoon niet interessant om naar te kijken. Vaak veel te traag, teveel getik en te weinig amusement. Op een forum waar ik wel eens PSV reactie's lees, daar lees ik vaak wat ik ook denk. Maar als jij er als supporters wel blij mee bent, dan is er toch geen probleem.

Wat probeer je te bewijzen A&L?

Ik zou er als PSV supporter ook blij mee zijn.

Bij Ajax is het nu wat beter, maar de afgelopen vijf jaar is het spel ook vaak genoeg niet om aan te zien geweest.

Ondertussen heeft PSV wel 4 titels gehaald in die periode en wij 0.

Ik zou graag willen ruilen.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

gevalletje ajax bril.

ajax speelt nog steeds waardeloos je heb alleen ene suarez maar dat is het dan ook.

toegegeven dat naar psv kijken nou niet echt leuk is maar uiteindelijk de resultaten tellen.

buiten dat is het eigenlijk alleen maar leuk om teams als barca ,madrid, united en arsenal te zien spelen.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

combi schreef:

ajax speelt nog steeds waardeloos je heb alleen ene suarez maar dat is het dan ook.

Wat een kul zeg, zeker teveel naar de media geluisterd?

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

---HunterMeter---

Serie A - Champions League = Totaal

Wedstrijden 11 - 4 = 15

Basis 5 - 0 = 5

Invaller 2 - 1 = 3

Gepasseerd 3 - 3 = 6

Blessure 0 - 0 = 0

Schorsing 1 - 0 = 1

Minuten 337 - 3 = 340

Goals 0 - 0 = 0

Assists 0 - 0 = 0

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

@ combi: 2x Zagreb, tweede helft AZ en Feyenoord vond ik het veldspel toch zeer behoorlijk. In het begin van het seizoen was het één grote Suarez show, maar juist in deze wedstrijden was het een goeie teamprestatie in mijn optiek met behoorlijk goed positiespel, een goeie veldbezetting en vooral goed naar voren druk zetten op de bal.

Of zie je in deze westrijden ook geen verbetering (/ hand van Jol?)?

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

@Quido

lol.

het is echt genieten geblazen elke zondag.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Kan me prima vinden in combi's kritiek. En ook fijn dat er een ajacied is die het zo objectief ziet .

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

wavanbuuren schreef:

Of zie je in deze westrijden ook geen verbetering (/ hand van Jol?)?

jawel, maar onder bassie was het niet anders hoewel nu iets degelijker, laten we eerst zondag maar is bekijken en dan even afwachten of de algemeen bekende winterstop dip uitblijft.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

combi schreef:

(quote)
jawel, maar onder bassie was het niet anders hoewel nu iets degelijker, laten we eerst zondag maar is bekijken en dan even afwachten of de algemeen bekende winterstop dip uitblijft.

mwoah, onder Bassie was het meestal een tijd niks, dan weer een goeie wedstrjd (Fiorentina uit, Marseille thuis) en dan weer een tijd niks. Ik kan me niet heugen dat ik onder clown Bassie vier goeie wedstrijden achter elkaar heb gezien.

Winterstopdip ben ik helemaal met je eens. Zeker als Enoh ook nog eens naar die zielige Africa cup moet, dan ben je wel erg afhankelijk van de Zeeuw en de blessuregevoelige Gabri.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Ajax is natuurlijk een stuk degelijker dan vorig jaar, al is het hoogste niveau van vorig jaar nog niet gehaald (Marseille uit). Maar we zijn nog maar half weg.

Het verschil is echter dat onder Jol slechte wedstrijden gewonnen worden.

Tussen Heerenveen uit en AZ uit werd er vorig jaar overigens heel behoorlijk gespeeld.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

combi schreef:

gevalletje ajax bril.

toegegeven dat naar psv kijken nou niet echt leuk is maar uiteindelijk de resultaten tellen.

buiten dat is het eigenlijk alleen maar leuk om teams als barca ,madrid, united en arsenal te zien spelen.

Ik reken jou dan ook nauwelijks tot Ajax supporter. Het enige wat jij doet is kritiek geven. Het gaat gewoon goed, er wordt behoorlijk gespeeld, veel gescoord, weinig weggegeven en veel gewonnen. Dit alles onder vaak een serene rust dankzij Jol.

Je kan alles weer negatief brengen, maar daar schiet je niks mee op. Ik denk ook dat we gewoon zondag gaan winnen.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

wavanbuuren schreef:

(quote)

Ondertussen heeft PSV wel 4 titels gehaald in die periode en wij 0.

Ik zou graag willen ruilen.

Daar ging het niet over. Ik ontken nergens dat PSV succesvol is geweest met hun speelwijze. Ik zeg alleen dat ik er niks aan vond en het nog steeds weinig aan vind. Ik vind PSV degelijk tot sterk dit seizoen, maar daarom hoef ik het niet mooi te vinden. En in de wedstrijd tegen Ajax vliegen er 2 fantastische vrije trappen in. Dat is knap, maar dat is persoonlijke klasse. Dat heeft niks te maken met een goed functionerende voorhoede.

nachtbraker

• 276 berichten
  • 0 stemmen

Ik vind Ajax ook goed spelen maar PSV is veel constanter en degelijker.

Als Ajax bij AZ met de rust 3-0 achter staat was dat niet gek geweest en was de wedstrijd gespeeld.

Als Ajax speelt zoals bij AZ de 1ste helft tegen Twente hebben ze geen kans.

Als Ajax hun beste spel laat zien moeten ze kunnen winnen maar Twente is ook gewoon goed.

Wel een erg belangrijke overwinning zou het zijn want als nu PSV en Twente uitlopen dit weekend komt er veel druk bij kijken en als je dan tegen Utrecht ook tegen een flater aanloopt is het volgende week al een verloren seizoen.

kos

• 46716 berichten
  • 8871 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Dat is knap, maar dat is persoonlijke klasse. Dat heeft niks te maken met een goed functionerende voorhoede.

Dat is zeker waar. Zo vind ik vrijwel alle aanvallen en goals van Ajax het gevolg van persoonlijke klasse, met name die van Suarez en zeker niet van een goed functionerende voorhoede.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

wel man die rommendahl is superieur en niet te vergeten die bliksemsnelle pantelic.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Daar ging het niet over. Ik ontken nergens dat PSV succesvol is geweest met hun speelwijze. Ik zeg alleen dat ik er niks aan vond en het nog steeds weinig aan vind. Ik vind PSV degelijk tot sterk dit seizoen, maar daarom hoef ik het niet mooi te vinden. En in de wedstrijd tegen Ajax vliegen er 2 fantastische vrije trappen in. Dat is knap, maar dat is persoonlijke klasse. Dat heeft niks te maken met een goed functionerende voorhoede.

Maar je gaat voorbij aan wat ik daarvoor opmerkte. Voor de neutrale toeschouwer zijn de wedstrijden van Ajax de afgelopen vijf jaar gemiddeld net zo slecht aan te zien geweest, zo niet slechter.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.