- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #3
Studio Sport #3
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
PSV wel schandalig slecht vandaag. Tot nu toe slechtste helft van het seizoen.
Slechter dan tegen Utrecht?
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Het zal aan mij liggen, maar zodra ik naar een duel van PSV zap, zap ik ook meestal binnen de minuut weer over. Ik kan het bijna niet opbrengen om naar dat voetbal te kijken zeg. Ik vind het zoooo saai. Schakel net een paar keer over, maar zet hem elke keer snel terug naar Twente.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Heb ik ook hoor, die kunnen echt niet aantrekkelijk voetballen. Dan kijk ik nog liever naar Siena - Napoli, dat is nog leuker om te zien.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Twente voetbalt trouwens afschuwelijk slecht. Mogen blij zijn met die 1-0 voorsprong.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik kijk op dit moment Villarreal - Lazio. Heel erg fysiek op dit moment en het kan echt elk moment uit de hand lopen.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Wat ik de laatste jaren van PSV zag in de champions league bijvoorbeeld is dat ze altijd volwassen zakelijk en verschrikkelijk saai voetbal spelen.
Ze zitten dit jaar ook niet echt in een aansprekende poule met wat frivole tegenstanders. Dat is altijd jammer natuurlijk. Ajax zou met de techniek die ze vanavond zo nu en dan weer ten toon spreidde dat FCK volledig hebben zoek gespeeld. Ach ja mijn clubje heeft tenminste gewonnen en ik voel me te ziek om de afstandsbediening te zoeken om Twente op te zetten. Ik val zo vanzelf wel in slaap bij PSV.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
En daar gaat de voorsprong van Twente 
Ik had al vertrouwen voor zondag, maar nu ik dit zie, is dat vertrouwen nog groter 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ik kijk naar Angel Heart. Prachtige film. 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Staat Angel voor tegen Heart Reinbo ? 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Kufo zo ongeveer vrij voor de goal en alle tijd om uit te halen: schiet ie naast 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Staat Angel voor tegen Heart Reinbo ?
Nee 0-3 achter tegen Louis Cyphre
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
En ik zap een keertje naar PSV, maken ze 1-1 
lykathea
-
- 1872 berichten
- 684 stemmen
En ik zap een keertje naar PSV, maken ze 1-1
Ik zap net weg. XD
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Ik neem aan dat Jol een spion naar Twente heeft gestuurd vandaag. Als het goed is heeft ie dan gezien dat Twente enorm veel moeite had met de pressie van Sheriff. Het is dus duidelijk hoe Ajax zal moeten spelen zondag. Ik denk trouwens dat het erg zal afhangen van in hoeverre Twente fit blijft dit seizoen of ze de race kunnen volhouden. De basiself is erg sterk, maar mensen als Carney, Akram, Parker en Wellington lijken toch wel een pak minder te zijn. Benieuwd hoe onze Twente aanhanger hier over denkt.
Ik blijf me trouwens verbazen wat voor vreemd spelletje voetbal eigenlijk is. Isaksson was maanden lang zo'n beetje de minste keeper van de eredivisie en de laatste weken pakt ie gewoon alles. Vandaag mogen ze hem toch ook weer op hun blote knieën bedanken. Bizar.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
En Isaksson mag Lazovic weer op zijn blote knieën bedanken voor die bal waar hij veels te laat is.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Klopt. Dat was zijn enige foutje vandaag.
lykathea
-
- 1872 berichten
- 684 stemmen
Haha, over laatste minuut gesproken. 1907 Cluj staat na 88 minuten met 1-2 achter én staat nog met 9 man, en alsnog weten ze in de 91ste minuut de 2-2 te maken.
Knap hé.
Tot Sparta Praag in de 96 ste(!) minuut alsnog 2-3 maakt, haha
Flink balen voor PSV.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
PSV wint thuis gewoon van Praag.
Zakelijk zoals zij dat alleen kunnen. En Ajax gaat ook gewoon door.
Deze 2 teams horen ook gewoon sowieso in de volgende ronde.
Montorsi
-
- 9724 berichten
- 2385 stemmen
Ik kijk naar Angel Heart. Prachtige film.
Toevallig van de week nog over gehad op het werk, we konden niet op de naam van De Niro komen in die film. Stiekem meegeluisterd?
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3286 stemmen
Ik kan het bijna niet opbrengen om naar dat voetbal te kijken zeg. Ik vind het zoooo saai.
Dan heb je dit seizoen maar weinig wedstrijden van PSV gezien. Ze spelen namelijk vaak best leuk voetbal. Sowieso veel boeiender dan vorig jaar.
Wat ik de laatste jaren van PSV zag in de champions league bijvoorbeeld is dat ze altijd volwassen zakelijk en verschrikkelijk saai voetbal spelen.
Daarom zijn ze ook geregeld ver gekomen. In de CL kan je tegen clubs als Arsenal of AC Milan nu eenmaal niet als een gek gaan aanvallen. Dat schijnen sommige mensen maar moeilijk te kunnen begrijpen.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Daarom zijn ze ook geregeld ver gekomen. In de CL kan je tegen clubs als Arsenal of AC Milan nu eenmaal niet als een gek gaan aanvallen. Dat schijnen sommige mensen maar moeilijk te kunnen begrijpen.
Dat weet ik ook wel. PSV heeft sowieso nooit echt zo mooi kunnen voetballen als Ajax bijvoorbeeld. Het is gewoon jammer dat voetbal geen sport meer is zoals het was. Het is allemaal tactiek en wetenschap.
Door het vele geld wat er te verdienen valt in de Europese bekers, wordt er toch altijd net even anders en meer met de handrem gespeeld.
En Nederlandse clubs gaan over het algemeen pas beter voetballen als ze achter komen. Als het moet kunnen ze namelijk bijna elk team op deze aarde verslaan. Jammer dat ze vaak niet echt met die mentaliteit beginnen.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3286 stemmen
Onzin.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ok jij kan een ander idee hebben over mooi natuurlijk.
Als je zakelijk, volwassen, fantasieloos voetbal kan waarderen vind jij dat natuurlijk mooier dan het meer technische, speelse en aanvallende spel van Ajax. Ik zeg dus niet eens dat Ajax beter is dan PSV, want dat is de laatste jaren moeilijk uit te leggen, maar Ajax heeft altijd de intentie mooi voetbal te spelen, waardoor ze zichzelf soms ook wel eens tegenkomen helaas. We gooien het maar weer op "smaken verschillen".
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1230 stemmen
Gerrard waarschijnlijk lang out en zo geweldig spelen ze niet zonder hem. Torres is een prima afmaker maar regisseert natuurlijk niet.
Dat zeg ik. Zonder Gerrard geen Liverpool, dan zou Ajax eventueel nog kans kunnen hebben. Torres is natuurlijk meer dan een prima afmaker. Wereldklasse spits. Komt hij niet van Atletico, geen favoriet van je?
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3286 stemmen
Je hebt een beetje vertekend beeld van het spel van Ajax van de laatste jaren zie ik.
Maar ja, die clichés zijn er niet voor niets denk ik.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3596 stemmen
Ik neem aan dat Jol een spion naar Twente heeft gestuurd vandaag. Als het goed is heeft ie dan gezien dat Twente enorm veel moeite had met de pressie van Sheriff. Het is dus duidelijk hoe Ajax zal moeten spelen zondag. Ik denk trouwens dat het erg zal afhangen van in hoeverre Twente fit blijft dit seizoen of ze de race kunnen volhouden. De basiself is erg sterk, maar mensen als Carney, Akram, Parker en Wellington lijken toch wel een pak minder te zijn. Benieuwd hoe onze Twente aanhanger hier over denkt.
Ik blijf me trouwens verbazen wat voor vreemd spelletje voetbal eigenlijk is. Isaksson was maanden lang zo'n beetje de minste keeper van de eredivisie en de laatste weken pakt ie gewoon alles. Vandaag mogen ze hem toch ook weer op hun blote knieën bedanken. Bizar.
Parker en Wellington kunnen wel aardig mee op het nivo. Carney en Akram (nog) niet. Akram viel gruwelijk slecht in gister. Net als Tiote. Maar ja, 3 punten in de pocket.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dat zeg ik. Zonder Gerrard geen Liverpool, dan zou Ajax eventueel nog kans kunnen hebben. Torres is natuurlijk meer dan een prima afmaker. Wereldklasse spits. Komt hij niet van Atletico, geen favoriet van je?
Torres is een klasse spits maar zonder Gerrard maak je een kans, hoe goed Torres ook is. Torres is een favoriet van me maar vindt Liverpool zonder Steven wel erg ondermaats.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1230 stemmen
Agree. Benieuwd of Aquilani de balans weer wat terug kan brengen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.