- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #3
Studio Sport #3
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Jep, Lukaku net vervangen (na 77 minuten of zo). Heeft zich weer goed geweerd, een aantal leuke acties op touw gezet, maar niet gescoord ditmaal.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Dinamo heeft nog maar 9 spelers nu over, 2e rood haha. Tis net een deja vu naar afgelopen zondag met Feyenoord.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Jep, Lukaku net vervangen (na 77 minuten of zo). Heeft zich weer goed geweerd, een aantal leuke acties op touw gezet, maar niet gescoord ditmaal.
Ik blijf het onvoorstelbaar vinden, zo'n jongen van 16 die zich zo prima staande houdt. ik ga kijken, erg benieuwd weer. Mooie club ook dat Anderlecht.
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Ja, hij is de nieuwe hoop in bange tijden bij Anderlecht. Ongelooflijk eigenlijk, die druk op een jongen van slechts 16. Maar lijkt zich daar niets van aan te trekken. Speelt altijd wel z'n wedstrijd en scoort veel (in de Belgische competitie toch al 6 goals).
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Speelt ie of gaat ie trouwens spelen voor België of voor Congo?
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Hij is Belg
Speelt al voor de Belgische beloftenploeg. Voorlopig hebben Jacobs (trainer van Anderlecht) en Advocaat afgesproken om hem (nog) niet op te roepen voor de Rode Duivels.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3875 stemmen
Ik blijf het onvoorstelbaar vinden, zo'n jongen van 16 die zich zo prima staande houdt. ik ga kijken, erg benieuwd weer. Mooie club ook dat Anderlecht.
Die jongen wel eens gezien? Die is echt geen zestien.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Goed nieuws voor de Belgische ploeg, sowieso een erg sterke lichting deze generatie. Volgende eindronde hoop ik dat ze weer aanwezig zijn.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Nou, Heerenveen kent nu ook het cliche van Duitse ploegen en winnende goals in de laatste minuut.
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Hij is in België geboren, niet in de brousse of zo als je daarop doelt. Dus ja, hij is zestien.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Inderdaad, Lijkt wel 31 jaar ofzo. Volgens mij moet iemand zn paspoort eens checken.
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Goed nieuws voor de Belgische ploeg, sowieso een erg sterke lichting deze generatie. Volgende eindronde hoop ik dat ze weer aanwezig zijn.
Hoop het ook. Met Advocaat en de nieuwe generatie moet het gewoon lukken.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Geen reden om anders te denken. Of wil je de Afrikaanse paspoorten affaire oprakelen? Ik geloof wel dat ie zestien is.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
lekker gespeeld weer van Heerenveen. De scheids trekt maar twee minuten bij. Heerenveen zit op rozen met 2-2, maar gaat in blessuretijd nog ff lekker naar voren rennen. 
Gevolg: Het Duitse deksel op de neus.
Wat zijn we in Nederland toch naief.
stinissen (crew films & series)
-
- 23520 berichten
- 77041 stemmen
we hebben nu allemaal wel gezien dat De Jong geen eerste elftal speler hij wordt al jaren gezien als een groot talent maar hij zal dit altijd wel nooit inlossen.
Het is een echte Feyenoord speler (niks ten nadele van Feyenoord) een echte werker met een rendement van een fleswater en een techniek van een lucifer....
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ben het wel met Henk eens. De Jong is een leuke speler, misschien leuk als invaller, maar hij mist de echte Ajax klasse.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Mooie treffer van Maduro trouwens.
-
- 23520 berichten
- 77041 stemmen
Ben het wel met Henk eens. De Jong is een leuke speler, misschien leuk als invaller, maar hij mist de echte Ajax klasse.
Ook niet als invaller gewoon verkopen aan een ploeg uit de eredvisie bv Vitesse of Roda... En dan na de volgende die van de loonlijst af kan.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Pantelic trouwens zijn beste wedstrijd tot nu toe voor Ajax.
Belangrijke 1-0 en lang niet zo veel balverlies deze keer.....
-
- 23520 berichten
- 77041 stemmen
Geld ook voor Donald gelijk weg doen zal nooit een basis speler worden.
-
- 23520 berichten
- 77041 stemmen
Klopt maar het tempo van de wedstrijd was dan ook erg laag.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Donald heeft imho best veel potentie.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Donald vind ik ook zeer talentvol. Die is een ideale backup voor 1 van onze controleurs. Vind hem zeker Ajax waardig.
De Jong heeft het nadeel dat hij op zijn positie bepalend moet zijn, wat hij bijna nooit is. Idem met een speler als Sarpong. Lekker verhuren zou het beste zijn.
Nu Twente kijken en af en toe zappen naar PSV.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Pantelic is gewoon een prima speler voor Ajax, roep ik al weken. Gelukkig wordt hij ook steeds bepalender, zodat er weinig redenen zijn voor mensen om hem af te kraken.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Mooie treffer van Maduro trouwens.
Prachtig inderdaad! (Durf inmiddels niet meer te vragen of je Favre nog hebt gezien, want het is al bijna weer weekend.
)
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Twente al 1-0 voor via Stoch. Droge knal.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Schandalig hoe al die velden er bij liggen zeg. Sommige landen zou je bijna kunstgras moeten verplichten. Dit is bijna oneerlijke competitie zo.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
PSV wordt ook effies lekker genaaid. Dacht echt wat doet die scheids dan weer? Lijkt wel omgekocht, zo weinig was er aan de hand.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3875 stemmen
PSV wel schandalig slecht vandaag. Tot nu toe slechtste helft van het seizoen.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
PSV wel schandalig slecht vandaag. Tot nu toe slechtste helft van het seizoen.
Tegenstander voetbalt beetje als Deense PSV. Grote jongens met weinig techniek en inzicht( op een paar spelers na).
Maar dit wordt wel 1-1 en dat blijft het ook.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.