• 16.021 nieuwsartikelen
  • 179.074 films
  • 12.281 series
  • 34.113 seizoenen
  • 649.453 acteurs
  • 199.307 gebruikers
  • 9.391.849 stemmen

Studio Sport #3

zoeken in:

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Ik vind sowieso dat hetzij Urby, hetzij Drenthe mee moet. Mooi noodverband voor de linkerkant, waar ze op alle posities kunnen spelen. Dan kom je in elk geval niet in de problemen als alles tegen zit zoals in 1998 het geval was met Numan en Bogarde.

EDIT: Rico, zo bedoelde ik het ook, niet specifiek als linksbuiten, waar we inderdaad veel opties hebben.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3875 stemmen

stinissen schreef:

Niemand lult over het de laatste weken met mazel winnen van PSV.

Praat me even bij want buiten gisteren kan ik me die mazzel niet herinneren.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Van Bronckhorst moet natuurlijk vervangen worden, Urby, Drenthe of Braafheid mogen het alle drie gaan proberen. Van Bronckhorst heeft zijn beste tijd gehad.

stinissen (crew films & series)

• 23517 berichten
  • 77040 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Praat me even bij want buiten gisteren kan ik me die mazzel niet herinneren.

Tegen Ajax het nodige geluk met die supergoal van die Hongaar

Tegen Utrecht moesten ze eigenlijk met drie goals verschil verliezen en gisteren tegen Vitesse had Vitesse minimaal een punt moeten krijgen. En buiten 1 helft tegen Ajax en 1 helft in de europa league was het spel van PSV niet om aan te zien.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3875 stemmen

Utrecht inderdaad mazzel. Ajax was gewoon terecht en gisteren valt over te discussieren. Laatste zin is natuurlijk onzin. NEC uit was gewoon goed. Heerenveen thuis was waarschijnlijk beste wedstrijd tot dusver. Feyenoord uit, Roda beker, Roda competitie, NAC tweede helft. waren ook gewoon degelijk waarbij goed tot zeer behoorlijk voetbal werd gespeeld.

lykathea

• 1872 berichten
  • 684 stemmen

stinissen schreef:

(quote)

Tegen Ajax het nodige geluk met die supergoal van die Hongaar

.

lol! Schaar dat maar onder geluk, ja.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Maar niet voor de linksbuitenpositie. Daar hebben we een stuk of 4 spelers voor die dat beter kunnen.

Noem ze eens. En dan ook zeggen waarom ze beter zijn.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

lykathea schreef:

(quote)

lol! Schaar dat maar onder geluk, ja.

En of die goal van 35 meter een meevaller was. Zo scoor je nauwelijks. Neemt niet weg dat het een mooie goal was en dat PSV wel toen verdiend won. Ze waren iets beter. Maar wij scoorden er ook 3x dus kansloos waren we niet.

lykathea

• 1872 berichten
  • 684 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

En of die goal van 35 meter een meevaller was. Zo scoor je nauwelijks. Neemt niet weg dat het een mooie goal was en dat PSV wel toen verdiend won. Ze waren iets beter. Maar wij scoorden er ook 3x dus kansloos waren we niet.

Kom zeg. Je stelt het al wat milder, en met "meevaller" heb ik minder moeite, maar het geluk noemen dat een speler een bepaalde kwaliteit in huis heeft en die uitvoert (hoe onmogelijk dan ook) is absurd. - Dat hoort bij het geheel.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

lykathea schreef:

(quote)

Kom zeg. Je stelt het al wat milder, en met "meevaller" heb ik minder moeite, maar het geluk noemen dat een speler een bepaalde kwaliteit in huis heeft en die uitvoert (hoe onmogelijk dan ook) is absurd. - Dat hoort bij het geheel.

Nou, vertel eens. Hoevaak heeft hij in zijn carriere die bal vanaf 35 meter in de kruising geknald? Dat is geen maatstaf. Heerlijke vrije trap, maar wel met wat geluk natuurlijk want de kans dat zon bal zo inslaat is bijna nihil.

Net als vd Vaart ook niet als maatstaf heeft dat hij de man is die hakgoals kan maken of het niets is omdat hij dat 1x tegen Feyenoord ooit deed. Komt ook veel geluk bij kijken.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

inmaakje kwam uit zoals ik al aanvoelde. Ben trots op mijn clubje.

Was echt een mooie pot of althans leuke pot om te zien. De verslaggever had het zelfs naar zijn zin. Ga zo door Ajax

lykathea

• 1872 berichten
  • 684 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Nou, vertel eens. Hoevaak heeft hij in zijn carriere die bal vanaf 35 meter in de kruising geknald? Dat is geen maatstaf. Heerlijke vrije trap, maar wel met wat geluk natuurlijk want de kans dat zon bal zo inslaat is bijna nihil.

Net als vd Vaart ook niet als maatstaf heeft dat hij de man is die hakgoals kan maken of het niets is omdat hij dat 1x tegen Feyenoord ooit deed. Komt ook veel geluk bij kijken.

Sorry hoor, maar wat een onzinnige retoriek. Dat iemand een bal van 30 meter dik in de kruising trapt kan je toch niet onder geluk scharen. - Dat doet 'ie helemaal zelf, en dat is dan ook volledig zijn verdienste.

Een bal slap inschieten, die er dan wel inrolt door de fout van een keeper, dat is geluk. Niet een snoeiharde, onhoudbare, pegel. Maar goed, geluk is dan ook wel weer een vrij ongrijpbaar begrip.

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3705 stemmen

Jammer eigenlijk van die rode kaart, denk dat het met dat ene doelpunt voor rust ook wel 5-1 was geweest eigenlijk drie maten te groot dit Ajax zoals al jaren lang. Volgende week is belangrijker, ben benieuwd die Engelsman is een sluwe. Meesterlijk commentaar van Jol na de wedstrijd btw, over Feyenoord en snode plannen

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Twente-Ajax zondag, echt een topduel waar we er weer moeten staan.

Als Suarez alsnog geschorst wordt (want dat kan ook best als Blom er wel een aantekening van heeft gemaakt), kan dat nog een lastige pot worden voor Ajax om het maar eens zacht uit te drukken.

Geweldige knal trouwens van Vlaar in de eerste helft. Jammer dat ie er niet in ging. Landzaat had ook nog een fijne poeier in de tweede helft.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1230 stemmen

Lekker Man City, 4x op rij gelijk spelen. Blijf maar kopen jongens, dan komen jullie er vast wel!

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Urby verrast me positief. Wist al niet meer dat hij dat nog kon. Als hij zo door gaat, dan kan Bert van Marwijk best eens aan hem gaan denken. Hij is tegenwoordig beter (aan het worden) dan Giovanni v Bronckhorst, al speelde Gio wel redelijk vandaag.

Urby als linksbuiten lijkt me niet zo'n goed idee, hij is echt niet beter dan Robben of Elia. Misschien wel als linkermiddenvelder. Overigens heb ik hem altijd wel een goede voetballer gevonden, die jongen werd al veel te snel afgeschreven.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Respekked schreef:

Lekker Man City, 4x op rij gelijk spelen. Blijf maar kopen jongens, dan komen jullie er vast wel!

Ik las dat Man. City interesse heeft in Suarez. ManU trouwens ook, zou al een bod van 39 miljoen euro in de maak zijn.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

herman78 schreef:

(quote)

Als Suarez alsnog geschorst wordt (want dat kan ook best als Blom er wel een aantekening van heeft gemaakt), kan dat nog een lastige pot worden voor Ajax om het maar eens zacht uit te drukken.

Dat kan niet. Blom heeft het voorval opgemerkt en afgedaan als geen rood (dat zei hij zelf). Als hij dit in zijn rapport vermeld, wat zal gebeuren dus, dan kan de commissie Suarez niet vervolgen.

En vorig jaar wonnen wij ook bij Twente. Was tevens de laatste keer dat Twente thuis verloor. Ajax laat de laatste weken zien dat ze ook zonder Suarez in topvorm kunnen scoren en goed kunnen spelen. Vandaag was Suarez gewoon grotendeels niet goed.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

herman78 schreef:

(quote)

Urby als linksbuiten lijkt me niet zo'n goed idee, hij is echt niet beter dan Robben of Elia. Misschien wel als linkermiddenvelder. Overigens heb ik hem altijd wel een goede voetballer gevonden, die jongen werd al veel te snel afgeschreven.

Bedoel uiteraard als linksback of als invaller voor een linkermiddenvelder. Linkeraanvaller vind ik juist een plek waar hij vaak niet goed is. Te weinig rendament en slimheid.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Reinbo schreef:

Suarez geen rood, Babovic wel. Blom bedankt!

Ik heb een Feyemnoord bril op, maar die van Suarez was expres (Kan hij nog geschorst worden op basis van de tv beelden?), en die van Babovic onbezonnen...

Een tikje is nou eenmaal wat anders dan een harde klap

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Nee hoor. Slaande beweging is slaande beweging. Anders moeten ze maar gaan boksen.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Suarez naar City,,,,,,, ?

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

United is de clubs naam...

En het is alleen een gerucht.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1230 stemmen

herman78 schreef:

(quote)

Ik las dat Man. City interesse heeft in Suarez. ManU trouwens ook, zou al een bod van 39 miljoen euro in de maak zijn.

Beide dus.

Belachelijk natuurlijk weer mocht dit waar zijn, wat betreft City dan.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Suarez is een slimme jongen. Als hij naar Manchester trekt, dan zal het naar United zijn. City is vies. Hij zal ook naar een grote, aansprekende club gaan. Maar ik denk dat hij liever naar Barcelona trekt, waar zijn familie woont.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1230 stemmen

Lijkt me ook meer een speler voor Barca, al vraag ik me af of zij niet liever voor Pedro en Krkic gaan om Henry op te volgen.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Studio Voetbal heeft er kennelijk alles op gezet Suarez nog te laten vervolgen, het voorval is de rode draad door de uitzending en de gehele tafel ging zover dat Blom zijn standpunt steeds iets bijstelde. Ben benieuwd wat de KNVB doet.

lykathea

• 1872 berichten
  • 684 stemmen

Die Blom. Na eerst "minimaal geel" te zien, komt ie met: "Als jullie het rood vinden ga ik daar in mee". Lulletje rozewater.

Maar ach, wel goed dat 'ie het toegeeft.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Zolang Blom aangegeven had dat hij het niet rood vond, kan de KNVB niks doen. Kortom, geen vervolging voor Luis.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Wat een neus, die Blom..... 4 wedstrijden schorsen lijkt me....

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.