- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #3
Studio Sport #3
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Zo is dat. Gewoon een hele positieve dag voor jullie. Wij zitten in crisis....
Als jullie 2 wedstrijden achter elkaar verliezen, dan kan er heus wel weer een crisis ontstaan bij ajax ja. Zoals ieder jaar.
En ik zou niet weten waarom het vandaag een positieve dag voor Feyenoord zou moeten zijn. 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Als jullie 2 wedstrijden achter elkaar verliezen, dan kan er heus wel weer een crisis ontstaan bij ajax ja. Zoals ieder jaar.
En ik zou niet weten waarom het vandaag een positieve dag voor Feyenoord zou moeten zijn.
Ik was dan ook cynisch. Voorlopig liggen we gewoon op koers om te strijden voor plek 1. Net zoveel kans als Twente en PSV. Vooral Twente-Ajax wordt bepalend. Bij verlies wordt het zwaar achtervolgen.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Ik kan er werkelijk niet bij dat mensen Feyenoord gelijkwaardig vonden aan Ajax de eerste helft. Ajax was gewoon heer en meester, alleen Vlaar (speelde overigens prima) kon iets terug doen. Maar elke afvallende bal was voor Ajax, Feyenoord kon geen duel winnen en had nooit grip op de wedstrijd. Het leidde niet direct tot grote kansen maar Ajax had het behoorlijk gemakkelijk tegen Feyenoord. Been had met Ahmadi moeten beginnen ten koste van een aanvaller, Feyenoord verloor de slag op het middenveld.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Ik was dan ook cynisch.
Dat had ik nog niet door. 
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Ik kan er werkelijk niet bij dat mensen Feyenoord gelijkwaardig vonden aan Ajax de eerste helft. Ajax was gewoon heer en meester, alleen Vlaar (speelde overigens prima) kon iets terug doen. Maar elke afvallende bal was voor Ajax, Feyenoord kon geen duel winnen en had nooit grip op de wedstrijd. Het leidde niet direct tot grote kansen maar Ajax had het behoorlijk gemakkelijk tegen Feyenoord. Been had met Ahmadi moeten beginnen ten koste van een aanvaller, Feyenoord verloor de slag op het middenveld.
Zal ook met tactiek te maken hebben. ajax zette direct druk, wat weinig kansen opleverde. Dat gedeelte was ajax ook beter, maar Feyenoord kwam eruit en speelde een periode het betere voetbal.
Maar goed, waar hebben we het over? Het is gespeeld en ajax heeft na 90 minuten terecht gewonnen. Toch vind ik het jammer dat we niet hebben kunnen zien wat er was gebeurd als het 11 tegen 11 was gebleven. Dan had je pas kunnen zien waar Feyenoord nu staat. Nu niet. Die 2e helft was overleven (wat ze niet hebben gedaan).
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ik kan er werkelijk niet bij dat mensen Feyenoord gelijkwaardig vonden aan Ajax de eerste helft. Ajax was gewoon heer en meester, alleen Vlaar (speelde overigens prima) kon iets terug doen.
Misschien je Ajax bril eens afzetten....
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Valt me wel op dat Ajax opstartproblemen heeft. Zie ook tegen Willem II, AZ, Feyenoord...
Ze mogen wel eens sneller wedstrijden gaan beslissen. Tegen Twente krijg je geen 10 kansen.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Misschien je Ajax bril eens afzetten....
Ajax lenzen zijn tegenwoordig de bom man!
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Valt me wel op dat Ajax opstartproblemen heeft. Zie ook tegen Willem II, AZ, Feyenoord...
Ze mogen wel eens sneller wedstrijden gaan beslissen. Tegen Twente krijg je geen 10 kansen.
Nu word je iets te grootmoedig. Tegen AZ werd ajax in de 1e helft weggespeeld.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Nu word je iets te grootmoedig. Tegen AZ werd ajax in de 1e helft weggespeeld.
Maar wel met ook 2 goede kansen in die helft nog. Maar ik zeg ook, opstartproblemen. Ajax voetbalt inderdaad na de rust altijd een stuk beter. En vaak dikken ze in het slotkwartier de score meestal aan.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Suarez geen rood, Babovic wel. Blom bedankt!
Ik heb een Feyemnoord bril op, maar die van Suarez was expres (Kan hij nog geschorst worden op basis van de tv beelden?), en die van Babovic onbezonnen...
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Mja, gewoon beide een slaande beweging. Of hij nou aankomt of niet. Rood. Punt.
Zag Blom het nou echt niet, of vond hij er niets van?
Ben wel blij dat Blom het niet gaf aan Suarez, want dat had nogal wat gescheeld voor m'n Dreamteam
.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Blom zag het, dat zag je. Hij vatte hem alleen anders op. En maar goed ook, want als de scheids het gezien heeft en vermeld in het rapport, dan kan de KNVB geen onderzoek instellen.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
In een reactie zei ie ook dat hij het geen slaande beweging vond van Suarez:
'Ik heb de situatie met Suarez ook gezien en beoordeeld. Als hij zijn elleboog inzet komt hij op de schouder van Babovic terecht. Ik vond dat geen slaande beweging, moet ik eerlijk zeggen.'
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Mmm, een hand hoort gewoon niet op die hoogte (tenzij je Koller heet). Zeker niet in een duel waarbij je ook een schouderduw kunt geven.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Ja, dan was het een heel andere wedstrijd geworden als Suarez gewoon rood had gehad. Want, dat het rood was, daar is iedereen het wel over eens. Toch?
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Rood had Blom kunnen geven, maar dan kun je hem 4x per wedstrijd trekken. Neemt niet weg dat we dan ook 'gewoon' gewonnen hadden.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Ja, dan was het een heel andere wedstrijd geworden als Suarez gewoon rood had gehad. Want, dat het rood was, daar is iedereen het wel over eens. Toch?
Ik twijfel, ik vond het wel meevallen, ik denk dat geel genoeg was geweest. Zo overdreven als Babovic gaat liggen slaat ook nergens op trouwens, beetje een Suarez-actie. 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Rood had Blom kunnen geven, maar dan kun je hem 4x per wedstrijd trekken. Neemt niet weg dat we dan ook 'gewoon' gewonnen hadden.
Dat zullen we nooit weten, ik denk overigens van niet. Feyenoord was op dat moment de betere partij....
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Goed, maar dan had hij hem ook niet aan Babovic hoeven te geven. Ik vond de overtreding van Suarez erger. Maar Babovic doet het opvallender, en dat is het domme ervan.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Als ie dan toch consequent moet zijn, had ie de handsbal van Vlaar in de 16 ook moeten bestraffen. Niet dat het van mij nodig was geweest hoor ...
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Als hij dan consequent moet zijn, had hij de goal van de Zeeuw af moeten keuren. Zo kunnen we wel even doorgaan... (beiden waren niet opzettelijk hands).
Op naar de volgende wedstrijd.
Feyenoord heeft laten zien dat het kan voetballen met 11 man.
Nu nog met 10 man, of met 9 man, want dat gebeurd best vaak de laatste tijd.
stinissen (crew films & series)
-
- 23517 berichten
- 77040 stemmen
Een super zwaar programma verleden week uit naar AZ nu tegen feyenoord volgende week uit naar twente en midweeks hadden we beker voetbal en komende week Europa League, en het mooiste is het blijft maar goed gaan , we moeten gewoon veel respect hebben voor onze jongens.
Niemand lult over het de laatste weken met mazel winnen van PSV of het slechte spel van twente...
Het was gewoon een verdiende overwinning wie dat niet zag is voetbal blind.
Wij speelde trouwens de hele wedstrijd met Pantolic die ondanks zijn drie voorzetten niks maar dan ook niks toevoegd met elke andere spits hadden we nog meer gescoord , bv Luis in de spits en dennis op rechts , ik weet dat kon niet ivm blessure.
En wat Feyenoord betreft het is allemaal middelmaat met uitzondering van Landzaat en normaal ook Fer, en ik bedoel niet dat Landzaat een mooi doelpunt maakte maar meer om zijn spel.
En ja ik blijf zeggen dat ik het goed zag en zie in URBY want dat is namelijk een echte Ajax speler.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Dezer dagen kan in elk geval niemand om Urby heen. Als ie zo speelt kan ie zelfs mee naar Zuid-Afrika.
Zijn reacties na de werdstrijd zijn trouwens ook prima. Daar kan een vd Wiel nog een hoop van leren.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Urby verrast me positief. Wist al niet meer dat hij dat nog kon. Als hij zo door gaat, dan kan Bert van Marwijk best eens aan hem gaan denken. Hij is tegenwoordig beter (aan het worden) dan Giovanni v Bronckhorst, al speelde Gio wel redelijk vandaag.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Dezer dagen kan in elk geval niemand om Urby heen. Als ie zo speelt kan ie zelfs mee naar Zuid-Afrika.
Maar niet voor de linksbuitenpositie. Daar hebben we een stuk of 4 spelers voor die dat beter kunnen.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Een super zwaar programma verleden week uit naar AZ nu tegen feyenoord volgende week uit naar twente en midweeks hadden we beker voetbal en komende week Europa League, en het mooiste is het blijft maar goed gaan , we moeten gewoon veel respect hebben voor onze jongens.
Niemand lult over het de laatste weken met mazel winnen van PSV of het slechte spel van twente...
Het was gewoon een verdiende overwinning wie dat niet zag is voetbal blind.
Wij speelde trouwens de hele wedstrijd met Pantolic die ondanks zijn drie voorzetten niks maar dan ook niks toevoegd met elke andere spits hadden we nog meer gescoord , bv Luis in de spits en dennis op rechts , ik weet dat kon niet ivm blessure.
En wat Feyenoord betreft het is allemaal middelmaat met uitzondering van Landzaat en normaal ook Fer, en ik bedoel niet dat Landzaat een mooi doelpunt maakte maar meer om zijn spel.
En ja ik blijf zeggen dat ik het goed zag en zie in URBY want dat is namelijk een echte Ajax speler.
Sommige dingen zijn best waar, maar ik denk wel dat je je ajax-pet op hebt.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.