• 16.021 nieuwsartikelen
  • 179.074 films
  • 12.281 series
  • 34.113 seizoenen
  • 649.366 acteurs
  • 199.307 gebruikers
  • 9.391.848 stemmen

Studio Sport #3

zoeken in:

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Zavo schreef:

Ik vond Blom ook goed, dat met Suarez heb ik niet eens gezien (en Blom waarschijnlijk ook niet), ik zal vanavond nog eens kijken. Die rode kaart, tja, je kunt wel iemands neus breken als je het duel zo ingaat, dat zijn echt geen natuurlijke bewegingen meer, mag je van mij rood voor geven.

"t stomme is dat als je iemands neus niet breekt het extra dom is zo het duel in te gaan. Neem dat in ieder geval je tegenstander mee naar de kleedkamer..... Met slechts eenbloedneus speelt hij gewoon verder, jij niet...

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

De Engelse commentatoren (lijken mij neutraal) dachten daar anders over....

Veel commentatoren hebben geen kaas gegeten van spelregels. In Nederland wordt op dat vlak ook heel vaak onzin gesproken. Neutraal of niet neutraal.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Reinbo schreef:
Mwah, Tot de 1-0 ging het best aardig, gaf Feyenoord goede kans om op 0-1 te komen. Maar als de rommel goal dan aan de andere kant valt en Babovic iets doms doet krijg je tegen Ajax altijd dit soort uitslagen. Enorm geflateerd gezien de eerste helft....

Na de eerste helft was het dan ook pas 1-0. Op de 5-1 na de tweede helft valt niets aan te merken, dat Feyenoord mentaal zo zwak is, is hun probleem. Met 10 man kun je nog best een resultaat halen.
En de eerste goal een rommelgoal? Ik vond het een enorme blunder van die bejaarde.

lykathea

• 1872 berichten
  • 684 stemmen

wavanbuuren schreef:

(quote)

Nee hoor. Dat was ook al aan het letsel te zien. Vertonghen ging niet voor niets zwaar aan het bloeden. Een slaande beweging is veel zwaarder dan een eventuele duwende beweging.

Onzin, een tik op de kin of slaap kan tien keer zwaardere gevolgen hebben dan eentje op de neus, terwijl de uiterlijke schade juist het tegenovergestelde weergeeft.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

lykathea schreef:

(quote)

Onzin, een tik op de kin kan tien keer zwaardere gevolgen hebben dan eentje op de neus, terwijl de uiterlijke schade juist het tegenovergestelde weergeeft.

Ik had het over een duw (wat het was van Suarez), wel lezen aub.

lykathea

• 1872 berichten
  • 684 stemmen

Jouw interpretatie is een foute, dus ga ik daar niet in mee. Dat was meer dan een "duw".

lykathea

• 1872 berichten
  • 684 stemmen

Verbeek, wat doe je dat weer mooi. 3-1 heracles

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

lykathea schreef:

Jouw interpretatie is een foute, dus ga ik daar niet in mee. Dat was meer dan een "duw".

Dat mag, maar kijk nog eens goed vanavond en zoek de verschillen zou ik zeggen. Babovic' actie was echt vele malen gevaarlijker.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Naomi Watts schreef:
Content in mijn statement is wel anders, ik geef zelfs al aan dat Feyenoord anders ook niet gewonnen had.
Die nuance was er donderdag bij de Ajax-supporters hier ook, maar die weigerde je op te merken.

nachtbraker

• 276 berichten
  • 0 stemmen

lykathea schreef:
Nee joh, dit ga je niet menen! Godverdomme zeg.

Hiervoor nog nooit één wedstrijd gezien waarin feyenoord 2 rode kaarten kreeg, en nu verdomme 2 keer in vier potjes.

Dacht dat ze in de kuip bij die 4-0 nederlaag ook 2x rood kregen hoor.

nachtbraker

• 276 berichten
  • 0 stemmen

Dik verdiende overwinning van Ajax vandaag.
Feyenoord deed nog even leuk mee in de 1ste helft en als ze geluk hebben komen ze op voorsprong(wat voor Ajax geen drama zou zijn) maar toch scoort Ajax verdiend de 1-0 en dan beslist Feyenoord zelf de wedstrijd door een rode kaart.
Opnieuw een Ajax-Feyenoord die al lang voor het afgelopen is niet spannend meer is maar het niveau tussen beide ploegen is gewoon veel te groot.
5-1 is dikverdiend en het had makkelijk 9-1 kunnen zijn.
Feyenoord heeft veel punten gepakt deze competitie met wat geluk maar nu blijkt toch dat ze veel tekortkomingen hebben en volgende week zullen ook bij AZ waarschijnlijk weer een nederlaag moeten slikken.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Suarez wordt in ieder geval niet vervolgd, Blom heeft zijn actie geconstateerd en niet als een overtreding geïnterpreteerd.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Quido schreef:

Die nuance was er donderdag bij de Ajax-supporters hier ook, maar die weigerde je op te merken.

Ik had het alleen over jou, niet over die andere Ajax supporters. Die hadden genoeg nuance idd. Weigerde ik niet op te merken, heb ik zelfs nog duidelijk erkent dus get your facts straight voordat je met dit soort uitspraken komt. Heb toen ook aangegeven dat het alleen om jou ging.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Nou, dan zou ik het woord 'nuance' nog maar eens opzoeken als ik jou was. Want ik voerde de scheids nergens als excuus aan. Maar goed, ik snap best dat je donderdag wat plezier haalde uit die wedstrijd, je moet het toch ergens vandaan halen.

nachtbraker

• 276 berichten
  • 0 stemmen

Gelukkig weet de scheidsrechter meer van het spelletje dan de gefrustreerde feyenoord-fans hier en heeft hij het gewoon goed gezien. Punt.

Dat gehuil is altijd zo kinderachtig en die 1-0 lag er ook al voor de rode kaart in toen Ajax al sterker was.

Gefrustreerde types hier valt me op.

lykathea

• 1872 berichten
  • 684 stemmen

nachtbraker schreef:

Gelukkig weet de scheidsrechter meer van het spelletje dan de gefrustreerde feyenoord-fans hier en heeft hij het gewoon goed gezien. Punt.

Dat gehuil is altijd zo kinderachtig en die 1-0 lag er ook al voor de rode kaart in toen Ajax al sterker was.

Pot verwijt de ketel. Ik zie veel frustratie in jouw post. Kalm, je clubje wint.

Ajax sterker bij die 1-0? Ga eens even je bril poetsen, als het iets was, dan ging het gelijk op. Die goal viel, en dat is klasse, maar het was allerminst door een overwicht op het veld.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Zoals nu al vaker aangegeven, ik ga af op wat de Engelse commentatoren zeiden die hebben het beter gezien dan ik via mijn commpu. Vond Ajax ook zeker niet de betere toen het 1-0 werd. Op dat moment leek de goal eerder aan de andere kant te vallen. En wat Babovic deed is gewoon heel dom en Feyenoord mentaal te zwak om een afstraffing te voorkomen. Dat wil ik best toegeven. Verder mag je best gefrustreerd zijn na een 5-1 nederlaag....

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

nachtbraker schreef:

Als Ajacied moet ik zeggen dat je nu wat doorslaat. Over het algemeen is er prima te praten hier op het forum. En wat Reinbo zegt: Het is natuurlijk niet leuk om je ploeg 5-1 te zien verliezen tegen de aardsrivaal (en dat is in dit geval niet lullig bedoeld).

Criticism

• 3011 berichten
  • 1448 stemmen

Leuk detail voor vandaag: MVV wint met 1-4 bij Dordrecht, achja.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Gelukkig is MVV al uit de beker, dus die kunnen we niet meer loten

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Over Blom:

Kevin (B.R.) Blom (Gouda, 21 februari 1974) is een Nederlands voetbalscheidsrechter.

Blom is in Nederland actief in de Eredivisie en in de Jupiler League. Hij floot zijn eerste wedstrijd in het betaalde voetbal op 17 oktober 2003 . Dit was het duel tussen Go Ahead Eagles en Helmond Sport. Zijn eerste wedstrijd in de eredivisie was op 20 februari 2004, toen hij het duel Roda JC - FC Volendam in goede banen mocht leiden. In juni 2004 promoveerde Blom naar de A-lijst van de KNVB. Sindsdien fluit hij ook internationale wedstrijden. Internationaal zit hij in groep 3, wat inhoudt dat hij onder andere op grote jeugdtoernooien en in de voorrondes van de UEFA Europa League (voorheen UEFA Cup) mag fluiten.

Blom werd in 2005 door de gemeente Gouda uitgeroepen tot sportman van het jaar en in 2007 kreeg hij de Gouden Kaart uitgereikt, de prijs voor de beste scheidsrechter van dat jaar.

Blom is fulltime in dienst van de KNVB, omdat hij naast zijn activiteiten als scheidsrechter ook een functie heeft in de scheidsrechtersopleiding van de voetbalbond.

Zijn favoriete club is Ajax en zijn favoriete speler is Suarez, en Blom heeft gezegd dat hij Suarez nooit een kaart zal geven.

Bron: Wikipedia

Kevin Blom - Wikipedia - nl.wikipedia.org

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

LOL, best kinderachtig.

Dit was wel komisch btw: http://static.ajaxlife.nl/images/slideshow/163/fey6.jpg

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

En dat voor de meest ervaren voetballer in de Eredivisie.

13woutie13

• 4384 berichten
  • 0 stemmen

Vond juist dat Van Bronckhorst een van de weinige bij Feyenoord was die een voldoende verdiende.

Hij had Suarez eigenlijk wel goed in zijn zak.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Vlaar was ook goed, zoals gewoonlijk. En Landzaat speelde een goede pot, naar horen zeggen.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Ajax
5-1
Babovic en Van Dijk

Feyenoord
Forumleden die Feyenoord spelers beter vonden dan de Ajax spelers

Sorry
Straks meer. Ben zeer tevreden.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Een vrij kinderlijke reactie, A&J. Maar ik had ook niet anders verwacht.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Ah joh, laat me nou effe

Ik zal straks wat uitgebreider commentaar geven. Heb een hoop goede en slechte dingen gezien en objectief als ik ben schuw ik niks

Tommeh

• 7318 berichten
  • 3297 stemmen

Zo'n reactie moet kunnen, die lijstjes waren natuurlijk ook vrij kinderachtig.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Tommeh schreef:

Zo'n reactie moet kunnen, die lijstjes waren natuurlijk ook vrij kinderachtig.

Ja, ik moet nog lachen als ik las dat leden van Dijk en Stekelenburg gelijkwaardig vonden.

Maar goed, zij voor de tijd hun pretje en na de wedstrijd heeft de Ajax fan dat

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.