- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #3
Studio Sport #3
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Consequentie is ver te zoeken idd. Trieste dag weer voor het arbiterscorps.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
@Nicolage
Ok, ok, je hebt gelijk ik heb m'n berichten weggehaald.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
ik hoorde ook dat die 16-miljoenknaap erg goed was. Ene Sulejmani. Daar lijkt het ook nooit mee goed te komen, of wel?
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Onderarm Materny, onderarm. Wat Suarez ook deed. Beide geen rood of beide wel. Jij mag het zeggen.
Dan kijk vanavond de beelden nog maar eens terug vriend. En wat Suarez betreft; ook rood. De arm ging met een onnatuurlijke beweging naar achter.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Klagen over de scheids? Not done toch?
Content in mijn statement is wel anders, ik geef zelfs al aan dat Feyenoord anders ook niet gewonnen had.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
ik hoorde ook dat die 16-miljoenknaap erg goed was. Ene Sulejmani. Daar lijkt het ook nooit mee goed te komen, of wel?
Die zal nooit zijn geld waarmaken.
De sterkte van Ajax is het middenveld ( Gabri/Zeeuw/Enoh ) een solide verdediging met opkomende backs ( V/D wiel/Urby/Anita ) en voorin natuurlijk Suarez.
Spelers zoals Sulejmani/Rommedahl/Kennedy zijn gewoon niet goed genoeg voor Ajax. Feit is helaas wel dat als Suarez wegaat er voorin toch echt drastisch iets moet gebeuren.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Snap overigens niet waarom Feyenoord het altijd zo uit de hand laat lopen, na een kleine tegenslag. Valt mentaal toch nog flink wat te verbeteren....
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Content in mijn statement is wel anders, ik geef zelfs al aan dat Feyenoord anders ook niet gewonnen had.
Over dat laatste kun je niks zinnigs zeggen. Heeft ook geen zin. Feyenoord had het met 11 man ook erg lastig gehad.
hunkydory
-
- 168 berichten
- 0 stemmen
Mensen ik heb weer eens laten verleiden, excuses. Naomi je bent een schatje.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1230 stemmen
Maar gelukkig heeft Arsenal gisteren Tottenham opgerold met 3-0, dus is het weekend niet helemaal naar de klote. Van Persie is on fire!!!
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Over dat laatste kun je niks zinnigs zeggen. Heeft ook geen zin. Feyenoord had het met 11 man ook erg lastig gehad.
Dat is zo, maar ook alleen een prognose van mijn kant. Het was wel onwaarschijnlijk geweest, ze balden wel goed mee. Al zullen we nooit weten hoe het anders gelopen zou zijn, al is consequentie wel het minste wat je mag verwachten van een arbiter. Maar dat is als als, Feyenoord bood goed tegenstand in de eerste helft, maar ging uiteindelijk toch ten onder Helaas.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
We moeten ons richten op de komende wedstrijden. Qua punten is het niet zo heel erg om te verliezen bij ajax. WEL tegen Sparta. Zulke wedstrijden moet Feyenoord allemaal winnen. Helaas missen we veel bepalende spelers.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Cisse is weer terug en Bruins was in het begin van het seizoen ook best goed. En Darley krijgt weer een kans. Laten we niet vergeten dat dit een 'tussenjaar' is, en goed als al het talent de kans krijgt. Top 5 moeten we nog steeds zonder veel problemen moeten halen. Had alleen erg graag Ajax wat verder achterop zien raken...
Laten we volgende week AZ maar pakken.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
We hebben nog een aantal tussenjaren te gaan tot het nieuwe stadion er is.
Bruins in het begin van het seizoen? In de voorbereiding, bedoel je? Tegen Sampdoria enzo. Dat klopt, daarna heeft hij amper speeltijd gehad.
Feyenoord moet "gewoon" 4e worden. Lijkt me zeker haalbaar. Vandaag hadden we pech, maar of je nu met 2-0 verliest of met 5-1 - dat is alleen van belang voor je hart, niet voor de punten. Proberen te winnen tegen AZ, waarom niet?
Ps. Darley is nog geblesseerd. Misschien pakt Mulder zijn kans wel.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Het verbaast me sowieso dat jullie in deze wedstrijd geloofden, ik heb nooit gedacht dat Ajax deze wedstrijd niet zou winnen. Ik maak me veel meer zorgen over volgende week, Twente-uit, ik ben al blij als we daar een punt halen.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Cisse is weer terug en Bruins was in het begin van het seizoen ook best goed. En Darley krijgt weer een kans. Laten we niet vergeten dat dit een 'tussenjaar' is, en goed als al het talent de kans krijgt. Top 5 moeten we nog steeds zonder veel problemen moeten halen. Had alleen erg graag Ajax wat verder achterop zien raken...
Laten we volgende week AZ maar pakken.
Je blijft wel halstarrig vasthouden aan Cissé.
Hij heeft toch pas één goeie wedstrijd gespeeld dit seizoen (tegen Roda) en valt voor de rest erg tegen, of zien jullie Feyenoorders dat anders?
Ik vind Feyenoord zonder Cisse, maar met Slory, Tomasson en Bieseswar of Wijnaldum persoonlijk een stuk beter dan met Cissé.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Ten eerste moet je er als supporter altijd in geloven. Daarnaast, dat is al uitgelegd, had de rode kaart een groot gevolg voor de rest van de wedstrijd. Ik had niet verwacht dat Feyenoord zou winnen.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Het verbaast me sowieso dat jullie in deze wedstrijd geloofden, ik heb nooit gedacht dat Ajax deze wedstrijd niet zou winnen. Ik maak me veel meer zorgen over volgende week, Twente-uit, ik ben al blij als we daar een punt halen.
Voor Twente ben ik niet bang. Voor Feyenoord heb ik ook nooit een seconde gedacht aan puntverlies. PSV daar is het zich om te doen.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Hij heeft toch pas één goeie wedstrijd gespeeld dit seizoen (tegen Roda) en valt voor de rest erg tegen, of zien jullie Feyenoorders dat anders?
Ik vind Feyenoord zonder Cisse, maar met Slory, Tomasson en Bieseswar of Wijnaldum persoonlijk een stuk beter dan met Cissé.
Ik heb Cissé nog lang niet opgegeven (jij Sulejmani wel?
).
Cissé heeft 1 wedstrijd goed gespeeld idd, maar heeft ook een aantal wedstrijden laten zien dat hij zeker kan voetballen. Hij moet meer rendement krijgen. Zijn acties zijn vaak nog wat ongelukkig. Waarom een speler afschrijven na 10 wedstrijdjes voetbal? (minder zelfs, hij was nog ziek enzo).
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Leuke wedstrijd, terechte uitslag. Maar wat is die Pantelic slecht zeg, 3 assists, bal op de lat, maar wat een hopeloze speler. Suarez wordt volgens mij doodziek van hem...
Is Cvitanich al weg, of geblesseerd ofzo?
lykathea
-
- 1872 berichten
- 684 stemmen
Absoluut niet. Verschrikkelijke voetballer, en is zelfs qua ergenis Bruins voorbij.
Nou, dan doe je het slecht hoor, believe you me.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
En dat jullie de situatie met Suarex en met Babovic maar blijven vergelijken is echt appels met peren. Babovic / Vertonghen is een luchtduel waarbij Babovic (al dan niet bewust) een slaande beweging maakt. Daar kun je rood voor geven, al ben ik het met jullie eens dat het geen schoolvoorbeeld was.
Suarez / Babovic eas een duel met alle benen op de grond waarbij Suarez een duwende beweging maakte. Zeker geen rood en geel was ook al zwaar geweest. Totaal overgelijkbaar die situaties.
Persoonlijk vond ik Blom prima fluiten. Hij gaf zoveel mogelijk voordeel en waar hij floot zat ie voortdurend goed (en stond dichtbij de situatie).
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Euuuhhhh, moet ik eerlijk zijn? 
Laat ik het zo zeggen: Er moet nog erg veel gebeuren wil die 16 miljoen een goeie investering blijken.......
lykathea
-
- 1872 berichten
- 684 stemmen
De situatie is in zoverre uiteraard wél vergelijkbaar omdat beide spelers gewoon een volledige arm ergens hebben waar die niet hoort (i.e. in iemands gezicht).
De vorm is anders, maar het resultaat hetzelfde.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Persoonlijk vond ik Blom prima fluiten. Hij gaf zoveel mogelijk voordeel en waar hij flootzat ie voortdurend goed (en stond dichtbij de situatie).
Dat moet wel van Blom gezegd worden inderdaad. Niet voor iedere duw/tik fluiten, maar gewoon lekker voordeel geven.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Ik vond Blom ook goed, dat met Suarez heb ik niet eens gezien (en Blom waarschijnlijk ook niet), ik zal vanavond nog eens kijken. Die rode kaart, tja, je kunt wel iemands neus breken als je het duel zo ingaat, dat zijn echt geen natuurlijke bewegingen meer, mag je van mij rood voor geven.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
De situatie is in zoverre uiteraard wél vergelijkbaar omdat beide spelers gewoon een volledige arm ergens hebben waar die niet hoort (i.e. in iemands gezicht).
De vorm is anders, maar het resultaat hetzelfde.
Nee hoor. Dat was ook al aan het letsel te zien. Vertonghen ging niet voor niets zwaar aan het bloeden. Een slaande beweging is veel zwaarder dan een eventuele duwende beweging.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Mwah, Tot de 1-0 ging het best aardig, gaf Feyenoord goede kans om op 0-1 te komen. Maar als de rommel goal dan aan de andere kant valt en Babovic iets doms doet krijg je tegen Ajax altijd dit soort uitslagen. Enorm geflateerd gezien de eerste helft....
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
En dat jullie de situatie met Suarex en met Babovic maar blijven vergelijken is echt appels met peren. Babovic / Vertonghen is een luchtduel waarbij Babovic (al dan niet bewust) een slaande beweging maakt. Daar kun je rood voor geven, al ben ik het met jullie eens dat het geen schoolvoorbeeld was.
Suarez / Babovic eas een duel met alle benen op de grond waarbij Suarez een duwende beweging maakte. Zeker geen rood en geel was ook al zwaar geweest. Totaal overgelijkbaar die situaties.
De Engelse commentatoren (lijken mij neutraal) dachten daar anders over....
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Ik vond Blom ook goed, dat met Suarez heb ik niet eens gezien (en Blom waarschijnlijk ook niet), ik zal vanavond nog eens kijken. Die rode kaart, tja, je kunt wel iemands neus breken als je het duel zo ingaat, dat zijn echt geen natuurlijke bewegingen meer, mag je van mij rood voor geven.
Ik heb zelf 30 jaar gevoetbald (ook lang selectie) en dit soort situaties kwamen bij ons nooit voor. Iemand die zo een duel aan gaat neemt gewoon een risico. Ben het helemaal met je eens.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.