- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #3
Studio Sport #3
hunkydory
-
- 168 berichten
- 0 stemmen
En oja Kai lult ook. Zet die bril toch af man.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Jij lult eerder hunkydory. Wijnaldum heeft zijn terugslag en speelt gewoon slecht. Zeker een teletekstsupporter
.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Wat lul jij man
Is dat zo moeilijk te bevatten ?
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Jij lult dus ook al.
Noem jij eens een goede wedstrijd van hem op dit seizoen dan. Hij heeft ze lang niet allemaal gespeeld, maar in de tijd dat hij speelde heeft hij dit seizoen weinig goeds laten zien. Hij staat stil in zijn ontwikkeling.
Verder deel ik je frustraties hunkydory. Worden weer een paar dagen vol voetbalpijn. 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Nou was weer een fijne klassieker. Volgende keer graag ook eerst Ajax rood geven...
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Consequentie is ver te zoeken idd. Trieste dag weer voor het arbiterscorps.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
En oja Kai lult ook. Zet die bril toch af man.
Doet pijn hè 5-1!!! vernedert, afgemaakt en afgestraft
, zet jezelf niet zo voor lul man.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Jammer dat je geen woord houdt. (Nog even buiten het feit dat Feyenoord helemaal niet benadeeld werd, want het was gewoon terecht rood).
En Ajax heeft meteen bewezen dat ze ook zonder Suarez van Feyenoord kunnen winnen, want Suarez was alleen bij de laatste goal betrokken en speelde vrij matig.
Haha, waar heb ik de scheidsrechter aangevallen dan? Ik heb de beelden nog niet eens gezien! Ben benieuwd naar je reactie.

Daarnaat was het geen wedstrijd meer na de rode kaart van Babovic. Met 11 man was het al moeilijk voor Feyenoord, maar met 10 man werd het een onmogelijke klus.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Jammer dat je geen woord houdt. (Nog even buiten het feit dat Feyenoord helemaal niet benadeeld werd, want het was gewoon terecht rood).
Beetje jammer, aangezien door deze arbitrale dwaling een doorwerkende kracht heeft en geen invloed heeft op één doelpunt. Een misser met doorwerkende kracht dus. Rico doelde imo op een arbitrale fout zonder doorwerkende kracht (onterechte pingel of whatsoever).
hunkydory
-
- 168 berichten
- 0 stemmen
Noem jij eens een goede wedstrijd van hem op dit seizoen dan. Hij heeft ze lang niet allemaal gespeeld, maar in de tijd dat hij speelde heeft hij dit seizoen weinig goeds laten zien. Hij staat stil in zijn ontwikkeling.
Verder deel ik je frustraties hunkydory. Worden weer een paar dagen vol voetbalpijn.
Mensen moeten zich bij de feiten houden. Dat frustreert. Het frustreert mij dat Feyenoord eindelijk een keer niet kansloos was (1e helft) in de Arena en in 2 minuten het compleet verspeelt. Gelukkige goal en rode kaart.
Ik bedoelde trouwens te zeggen dat Wijnaldum vandaag een prima pot speelde. Kwam weer ouderwets los. Ik zag lef en durf en dat is voor zo'n speler even belangrijk.
hunkydory
-
- 168 berichten
- 0 stemmen
Doet pijn hè 5-1!!! vernedert, afgemaakt en afgestraft
, zet jezelf niet zo voor lul man. Hou je bij de feiten.
13woutie13
-
- 4384 berichten
- 0 stemmen
Nou ik vond dat Wijnaldum veel en veel te veel balverlies leed.
hunkydory
-
- 168 berichten
- 0 stemmen
En Van Dijk maakt te weinig doelpunten?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Duurde allemaal te lang en inderdaad veel balverlies. Hij wordt wel weer de oude maar dit seizoen heb ik hem nog weinig goeds zien doen.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Op de radio hoorde ik continue dat Wijnaldum slecht aan de bal was. Maar goed, misschien viel dat wel mee... In ieder geval scoort hij ook vandaag weer geen (ruime) voldoende.
En natuurlijk blijft Wijnaldum een goede voetballer.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Darley is trouwens opnieuw geblesseerd geraakt.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Klopt hoor Rico. Hij was heel slecht aan de bal, veel balverlies, hield de bal te lang vast en ook zijn passing veel te traag.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Ja, ik hoorde het. Erg jammer. Als hij weer fit is, opstellen! Van Dijk komt tekort.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Consequentie is ver te zoeken idd. Trieste dag weer voor het arbiterscorps.
Accepteer gewoon je verlies man.
Altijd maar dat gezeik op die arbitrage.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Inderdaad. Zeer spijtig, dat ie nu zijn kansn iet kan pakken. Laat Mulder maar gewoon keepen en Darley mag van mij eerste keus zijn als ie weer fit is. van Dijk pakt knappe ballen maar veel goals zijn ook wel houdbaar die hij tegen kreeg.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Wel grappig, na ajax-Dordt, Mikoz. 
hunkydory
-
- 168 berichten
- 0 stemmen
Is dat zo moeilijk te bevatten ?
Onderarm Materny, onderarm. Wat Suarez ook deed. Beide geen rood of beide wel. Jij mag het zeggen.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Ik wacht nog op het antwoord van Zavo... 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Accepteer gewoon je verlies man.
Altijd maar dat gezeik op die arbitrage.
Accepteer ik prima, als je een rode kaart voor Babovic wil geven is prima maar stuur Suarez er dan ook al eerder af. De arbitrage is ook niet al te best en dat mag gezegd worden. Luinge of Nijhuis moeten dit soort duels gewoon fluiten, die kunnen een wedstrijd prima lezen. Al had Ajax ook wel gewonnen zonder die fout maar hadden dan wel heel ver moeten gaan voor die drie punten.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Je hebt geloof ik wel vijf keer gezegd dat het door die rode kaart kwam.
Ik heb gezegd dat het geen wedstrijd meer was na de rode kaart van Babovic. Dat is iets héél anders dan zeggen dat Blom een drama van een arbiter is.
Dus:

En tellen blijft ook lastig te zijn.
hunkydory
-
- 168 berichten
- 0 stemmen
Inderdaad grappig dat de Feyenoorders hier nu precies hetzelfde doen waar ze na die wedstrijd zo over aan het zeuren waren.
Ik niet?
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Inderdaad grappig dat de Feyenoorders hier nu precies hetzelfde doen waar ze na die wedstrijd zo over aan het zeuren waren.
Volgens mij was ik één van de weinigen die het had over het feit dat alle ajacieden toen op de scheids zaten te zeiken.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Wel grappig, na ajax-Dordt, Mikoz.
Dat Ajax slecht speelde was simpelweg omdat het een bekerduel was ( wat voor de toppers uit de eredivisie niet zo belangrijk is ).
Voor een club zoals Dordrecht is zo een wedstrijd natuurlijk extra speciaal en dan komen er extra kwaliteiten naar boven. Voor Ajax was het eigenlijk maar een tussenwedstrijdje vandaar dat het zo een moeilijke overwinning was. Bekerduels staan opzich.( Kijk Real,AZ etc )
Mij heb je niks horen zeggen over de Arbitrage.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1230 stemmen
Heel jammer, zag toch een hele aardig opgaande eerste helft. Ook opvallend hoe Landzaat zich aan het herpakken is, chapeau voor hem.
Overigens, die Pantelic, scorebord technisch heel goed 3 assists, maar verder Ajax onwaardig wat mij betreft. Ik begin ook langzaam terug te krabbelen wat betreft Urby, die was erg goed.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Mij heb je niks horen zeggen over de Arbitrage.
Dat zeg ik ook niet.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.