• 16.021 nieuwsartikelen
  • 179.074 films
  • 12.281 series
  • 34.113 seizoenen
  • 649.366 acteurs
  • 199.307 gebruikers
  • 9.391.770 stemmen

Studio Sport #3

zoeken in:

hunkydory

• 168 berichten
  • 0 stemmen

En oja Kai lult ook. Zet die bril toch af man.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Jij lult eerder hunkydory. Wijnaldum heeft zijn terugslag en speelt gewoon slecht. Zeker een teletekstsupporter .

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

hunkydory schreef:

(quote)

Wat lul jij man

Is dat zo moeilijk te bevatten ?

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

hunkydory schreef:

(quote)

Jij lult dus ook al.

Noem jij eens een goede wedstrijd van hem op dit seizoen dan. Hij heeft ze lang niet allemaal gespeeld, maar in de tijd dat hij speelde heeft hij dit seizoen weinig goeds laten zien. Hij staat stil in zijn ontwikkeling.

Verder deel ik je frustraties hunkydory. Worden weer een paar dagen vol voetbalpijn.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Nou was weer een fijne klassieker. Volgende keer graag ook eerst Ajax rood geven...

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Consequentie is ver te zoeken idd. Trieste dag weer voor het arbiterscorps.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

hunkydory schreef:
En oja Kai lult ook. Zet die bril toch af man.

Doet pijn hè 5-1!!! vernedert, afgemaakt en afgestraft , zet jezelf niet zo voor lul man.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Zavo schreef:

(quote)

Jammer dat je geen woord houdt. (Nog even buiten het feit dat Feyenoord helemaal niet benadeeld werd, want het was gewoon terecht rood).

En Ajax heeft meteen bewezen dat ze ook zonder Suarez van Feyenoord kunnen winnen, want Suarez was alleen bij de laatste goal betrokken en speelde vrij matig.

Haha, waar heb ik de scheidsrechter aangevallen dan? Ik heb de beelden nog niet eens gezien! Ben benieuwd naar je reactie.

Daarnaat was het geen wedstrijd meer na de rode kaart van Babovic. Met 11 man was het al moeilijk voor Feyenoord, maar met 10 man werd het een onmogelijke klus.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Zavo schreef:

Jammer dat je geen woord houdt. (Nog even buiten het feit dat Feyenoord helemaal niet benadeeld werd, want het was gewoon terecht rood).

Beetje jammer, aangezien door deze arbitrale dwaling een doorwerkende kracht heeft en geen invloed heeft op één doelpunt. Een misser met doorwerkende kracht dus. Rico doelde imo op een arbitrale fout zonder doorwerkende kracht (onterechte pingel of whatsoever).

hunkydory

• 168 berichten
  • 0 stemmen

Nicolage Rico schreef:
(quote)

Noem jij eens een goede wedstrijd van hem op dit seizoen dan. Hij heeft ze lang niet allemaal gespeeld, maar in de tijd dat hij speelde heeft hij dit seizoen weinig goeds laten zien. Hij staat stil in zijn ontwikkeling.

Verder deel ik je frustraties hunkydory. Worden weer een paar dagen vol voetbalpijn.

Mensen moeten zich bij de feiten houden. Dat frustreert. Het frustreert mij dat Feyenoord eindelijk een keer niet kansloos was (1e helft) in de Arena en in 2 minuten het compleet verspeelt. Gelukkige goal en rode kaart.

Ik bedoelde trouwens te zeggen dat Wijnaldum vandaag een prima pot speelde. Kwam weer ouderwets los. Ik zag lef en durf en dat is voor zo'n speler even belangrijk.

hunkydory

• 168 berichten
  • 0 stemmen

Kai schreef:
(quote)

Doet pijn hè 5-1!!! vernedert, afgemaakt en afgestraft , zet jezelf niet zo voor lul man.

Hou je bij de feiten.

13woutie13

• 4384 berichten
  • 0 stemmen

Nou ik vond dat Wijnaldum veel en veel te veel balverlies leed.

hunkydory

• 168 berichten
  • 0 stemmen

En Van Dijk maakt te weinig doelpunten?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Duurde allemaal te lang en inderdaad veel balverlies. Hij wordt wel weer de oude maar dit seizoen heb ik hem nog weinig goeds zien doen.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Op de radio hoorde ik continue dat Wijnaldum slecht aan de bal was. Maar goed, misschien viel dat wel mee... In ieder geval scoort hij ook vandaag weer geen (ruime) voldoende.

En natuurlijk blijft Wijnaldum een goede voetballer.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Darley is trouwens opnieuw geblesseerd geraakt.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Klopt hoor Rico. Hij was heel slecht aan de bal, veel balverlies, hield de bal te lang vast en ook zijn passing veel te traag.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Phoenix schreef:

Ja, ik hoorde het. Erg jammer. Als hij weer fit is, opstellen! Van Dijk komt tekort.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Naomi Watts schreef:
Consequentie is ver te zoeken idd. Trieste dag weer voor het arbiterscorps.

Accepteer gewoon je verlies man.
Altijd maar dat gezeik op die arbitrage.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Phoenix schreef:

Inderdaad. Zeer spijtig, dat ie nu zijn kansn iet kan pakken. Laat Mulder maar gewoon keepen en Darley mag van mij eerste keus zijn als ie weer fit is. van Dijk pakt knappe ballen maar veel goals zijn ook wel houdbaar die hij tegen kreeg.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Wel grappig, na ajax-Dordt, Mikoz.

hunkydory

• 168 berichten
  • 0 stemmen

Materny schreef:
(quote)

Is dat zo moeilijk te bevatten ?

Onderarm Materny, onderarm. Wat Suarez ook deed. Beide geen rood of beide wel. Jij mag het zeggen.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Ik wacht nog op het antwoord van Zavo...

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

mikoz schreef:

Accepteer gewoon je verlies man.
Altijd maar dat gezeik op die arbitrage.

Accepteer ik prima, als je een rode kaart voor Babovic wil geven is prima maar stuur Suarez er dan ook al eerder af. De arbitrage is ook niet al te best en dat mag gezegd worden. Luinge of Nijhuis moeten dit soort duels gewoon fluiten, die kunnen een wedstrijd prima lezen. Al had Ajax ook wel gewonnen zonder die fout maar hadden dan wel heel ver moeten gaan voor die drie punten.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Zavo schreef:
(quote)

Je hebt geloof ik wel vijf keer gezegd dat het door die rode kaart kwam.

Ik heb gezegd dat het geen wedstrijd meer was na de rode kaart van Babovic. Dat is iets héél anders dan zeggen dat Blom een drama van een arbiter is.

Dus:

En tellen blijft ook lastig te zijn.

hunkydory

• 168 berichten
  • 0 stemmen

Zavo schreef:
(quote)

Inderdaad grappig dat de Feyenoorders hier nu precies hetzelfde doen waar ze na die wedstrijd zo over aan het zeuren waren.

Ik niet?

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Zavo schreef:
(quote)

Inderdaad grappig dat de Feyenoorders hier nu precies hetzelfde doen waar ze na die wedstrijd zo over aan het zeuren waren.

Volgens mij was ik één van de weinigen die het had over het feit dat alle ajacieden toen op de scheids zaten te zeiken.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Wel grappig, na ajax-Dordt, Mikoz.

Dat Ajax slecht speelde was simpelweg omdat het een bekerduel was ( wat voor de toppers uit de eredivisie niet zo belangrijk is ).

Voor een club zoals Dordrecht is zo een wedstrijd natuurlijk extra speciaal en dan komen er extra kwaliteiten naar boven. Voor Ajax was het eigenlijk maar een tussenwedstrijdje vandaar dat het zo een moeilijke overwinning was. Bekerduels staan opzich.( Kijk Real,AZ etc )

Mij heb je niks horen zeggen over de Arbitrage.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1230 stemmen

Heel jammer, zag toch een hele aardig opgaande eerste helft. Ook opvallend hoe Landzaat zich aan het herpakken is, chapeau voor hem.

Overigens, die Pantelic, scorebord technisch heel goed 3 assists, maar verder Ajax onwaardig wat mij betreft. Ik begin ook langzaam terug te krabbelen wat betreft Urby, die was erg goed.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

mikoz schreef:

Mij heb je niks horen zeggen over de Arbitrage.

Dat zeg ik ook niet.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.