• 16.021 nieuwsartikelen
  • 179.071 films
  • 12.281 series
  • 34.111 seizoenen
  • 649.366 acteurs
  • 199.302 gebruikers
  • 9.391.696 stemmen

Studio Sport #3

zoeken in:

lykathea

• 1872 berichten
  • 684 stemmen

wavanbuuren schreef:

(quote)

Hoe kom je daar nou bij?

Theo Reitsma is de god van de commentatoren .

Dat ook weer niet, maar hij doet het érg goed vandaag. Heerlijk commentaar.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Babovic plant die elleboog recht op z'n neus. Gewoon 100% rood, maakt niet uit of het bewust was of niet.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

En Suarez dan?

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Mooi voor Ajax, dit gaat nog makkelijker dan gedacht. Mario speelt totaal verkeerd tegen dit Ajax. Ajax is heer en meester op het middenveld, met af en toe momenten van echte powerplay

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

ik hoor anders overal dat het gelijk opgaat. En die lucky goal van de Zeeuw, was dat nou hands? Of viel dat wel mee?

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Nicolage Rico schreef:
En Suarez dan?

Zou het terug moeten zien eerlijk gezegd. Maar zou ook rood zeggen in 1e instantie

lykathea

• 1872 berichten
  • 684 stemmen

Naomi Watts schreef:
(quote)

Leek mij anders niet echt bewust, gebruikte wel bewust zijn armen maar imo geen rood.

Die van Babo is gewoon té opzichtig, midden op het veld, springend. Je weet dat je dat niet moet doen, neem je fucking rust, en probeer die 1-1 eruit te slepen, maar nee hoor. ):

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Kai schreef:
Mooi voor Ajax, dit gaat nog makkelijker dan gedacht. Mario speelt totaal verkeerd tegen dit Ajax. Ajax is heer en meester op het middenveld, met af en toe momenten van echte powerplay

Ben jij echt blind? Feyenoord was duidelijk de sterkere ploeg de laatste 25 minuten. Lucky goal en dom gedrag van Babovic. Moet nog steeds zien of Ajax dit gaat winnen.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

dat is inderdaad het domme van Babovic, Lykathea. Dat is ook het verschil met Suarez, die geen rood krijgt.

lykathea

• 1872 berichten
  • 684 stemmen

Kai schreef:
Mooi voor Ajax, dit gaat nog makkelijker dan gedacht.

Volgens mij beslaat je bril een beetje. Haal die roze gloed er eens af.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Reinbo schreef:
(quote)

:O Ben jij echt blind? {spoiler] Feyenoord was duidelijk de sterkere ploeg de laatste 25 minuten. Lucky goal en dom gedrag van Babovich. Moet nog steeds zien of Ajax dit gaat winnen.

Reinbo, we hebben dit soort wedstrijden genoeg meegemaakt om te oordelen dat Feyenoord dit niet meer gaat winnen. We moeten blij zijn als het 1-0 blijft.

lykathea

• 1872 berichten
  • 684 stemmen

Nicolage Rico schreef:
dat is inderdaad het domme van Babovic, Lykathea. Dat is ook het verschil met Suarez, die geen rood krijgt.

Die van Suarez werd niet eens gezien joh. Dat slimme mannetje.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Nicolage Rico schreef:
ik hoor anders overal dat het gelijk opgaat. En die lucky goal van de Zeeuw, was dat nou hands? Of viel dat wel mee?

Ik heb het zelfs na 10 herhalingen nog niet met zekerheid kunnen zeggen. Logisch dus dat er niet voor is gefloten.....

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Oké, dat kan.

2-0 en nog een lange middag. Niet moeilijk te voorspellen ook.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Onze Urby heeft echt de beste wee van zijn leven, wat een geweldig doelpunt. En voor de kritikasters van Enoh: Weer een assist van hem!

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ik ga een film kijken...

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

wavanbuuren schreef:
Onze Urby heeft echt de beste wee van zijn leven, wat een geweldig doelpunt. En voor de kritikasters van Enoh: Weer een assist van hem!

Net alsof je in 1 x een goede speler bent bij 1 assist. ajax kan nu lekker combineren. We kunnen ons richten op Feyenoord - ajax. Die moeten we winnen, deze niet.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Toch jammer dat de wedstrijd voorbij is na die rode kaart. Ik had weleens willen zien wat er gebeurd was met 11 tegen 11.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

3-1!!! Het kan nog!

13woutie13

• 4384 berichten
  • 0 stemmen

Zwakke wedstrijd van Wijnaldum zeg!

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Wijnaldum heeft dit seizoen nog geen goede wedstrijd gespeeld.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Materny schreef:
Babovic plant die elleboog recht op z'n neus. Gewoon 100% rood, maakt niet uit of het bewust was of niet.

Weet je dus opvallend weinig van de scheidsrechtersregels. Intentie is juist doorslaggevend voor een rode kaart in dit soort situaties.

Al met al weer een teleurstellende klassieker, al gaat het eigenlijk beter naar verwachtingen. Keymoment was eigenlijk de onterechte rode kaart waardoor Feyenoord een wonder nodig had om het geen walkover te laten worden. Al met al ben ik trots op mijn Feyenoord, zeer goed gespeeld en heeft Ajax goed partij geboden. Helaas heeft Blom de wedstrijd doodgemaakt en tegelijk ons verzet. En van Dijk hoe die weer staat bij die vierde goal, ongelofelijk. Darley is echt zoveel beter, geef hem die kans alsjeblieft.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Inderdaad, Darley had al veel eerder op het veld moeten staan, nadat hij fit was geworden. Hopelijk ziet Been het... o... Van Dijk rood, dus Darley zal wel gaan keepen de komende wedstrijd.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Been moet nu dus wel.

lykathea

• 1872 berichten
  • 684 stemmen

Nee joh, dit ga je niet menen! Godverdomme zeg.

Hiervoor nog nooit één wedstrijd gezien waarin feyenoord 2 rode kaarten kreeg, en nu verdomme 2 keer in vier potjes.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Toch nog een pluspuntje dan. Hier had Blom toch geen rood voor hoeven te geven? Volgens Rob Baan: de scheidsrechters worden teveel opgelet dat ze zelf niet meer kunnen beslissen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Gewoon geel + een penalty meestal. Deze man hoort geen toppers te fluiten. Ajax terecht gewonnen, al had ik het wel willen zien zonder die onterechte rode kaart.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Is Darley overigens nog steeds geblesseerd? Ik dacht dat hij op de goede weg was... Volgende week Mulder tegen AZ? Niet erg dat Babovic er niet bij is. Wel jammer dat we Tomasson missen.

hunkydory

• 168 berichten
  • 0 stemmen

Materny schreef:

Wat lul jij man

hunkydory

• 168 berichten
  • 0 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Wijnaldum heeft dit seizoen nog geen goede wedstrijd gespeeld.

Jij lult dus ook al.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.