- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #3
Studio Sport #3
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Ik vind dat er vaak te min wordt gedaan over de KNVB-beker. Het is gewoon een mooie troostprijs.
maar goed liever een tweede plek en kansen op CL dan een denne appel.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Echt typisch weer, een beker is natuurlijk een prijs. Er wordt, zoals Nico zegt, vaak te min gedaan over deze prijs. Sluit me aan bij moviefreak en Nico.
Ik word alleen wel liever Rico genoemd. Thanks. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik ben op mijn werk wat slordig in mijn bijdrage
.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
maar goed liever een tweede plek en kansen op CL dan een denne appel.
Liever een 2e plek (Ajax komt nooit de voorrondes door) dan een prijs?? Dat vind ik best een beetje raar.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dat soort denkwijzes vind ik niet topclub waardig. Maar zegt genoeg waarom Ajax niet zoveel gewonnen heeft. Ze richten ze zich puur op de tweede plek terwijl de Beker toch veel minder energie kost dan de competitie. Resultaat blijft UEFA Cup/Europa League, Beker kost juist minder energie Kai
.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Dat soort denkwijzes vind ik niet topclub waardig. Maar zegt genoeg waarom Ajax niet zoveel gewonnen heeft. Ze richten ze zich puur op de tweede plek terwijl de Beker toch veel minder energie kost dan de competitie. Resultaat blijft UEFA Cup/Europa League, Beker kost juist minder energie Kai
.
Daarom zei ik ook 'alleen het kampioenschap telt.' 
Maar even zonder gekheid, de beker laat me echt koud. De eerste 2 rondes tegen VVFB '61 en FC hutjeopdehei, vervolgens tegen Haarlem en Dordrecht.
Ondertussen zit je in de kwartfinale en speel je tegen RKC, de halve finale tegen NAC en de finale tegen Heerenveen. Woe-joe
weer een prijs binnen.
Om vervolgens 2 weken later op één doelpunt na het kampioenschap wéér te verliezen.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Maar als het zo simpel is Kai.. waar blijven jullie bekers dan? En wat je zegt, kampioen worden is er de laatste jaren ook bij ingeschoten, dit jaar zal PSV ook weer het sterkst zijn en dan staan jullie wéér met lege handen? Dan kun je toch net zo goed 'even' de beker winnen? 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Real Madrid supporters eisen het hoofd van Pellegrini. Een menigte van 2600 Madrilenen staat momenteel bij het Bernabeú. Wat een sneu publiek is het ook, zo snel al een trainer willen slachtofferen. Wat een idiote supporters ook bij Real, Atlético stond 16e en kansloos in de CL toen Resino werd ontslagen en nog waren de supporters not amused. Lijkt me duidelijk wie de club van Madrid is
.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Ik snap niet dat Real mij niet wilt, ze stellen me tóch niet op.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
47% staat gewoon nog achter Pellegrini.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Op basis van die poll wel maar die 2600 man staan niet bij het stadion omdat Pellegrini moet aanblijven hoor.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Maar als het zo simpel is Kai.. waar blijven jullie bekers dan?
We moeten eerst nog een nieuw ikea kastje halen, we hebben er namelijk al 17.
Daarom moeten we dat zien te voorkomen, de beker winnen en geen kampioen worden, is hetzelfde als met lege handen staan.
Dan kun je toch net zo goed 'even' de beker winnen?
Ik vrees boer Harm van FC hutjeopdehei, die de benen van Suarez aan gort schopt. 
Daarnaast is het extra wedstrijd druk, laten ze zich maar concentreren op de competitie. Het zal nog een hele zware taak worden om kampioen te worden.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Pellegrini zal wel spijt hebben, ik tipte hem vorige zomer nog als een van de ideale Ajax trainers. Maar hij was te eigenwijs om naar Real Madrid te vertrekken. 
nachtbraker
-
- 276 berichten
- 0 stemmen
In de ArenA is Feyenoord al een tijdje kansloos, maar in de Kuip waren Feyenoord en ajax vaak gelijkwaardig. 2 Seizoen geleden had Feyenoord gewoon moeten winnen, met die 2 enorme kansen voor Slory. Toen was Feyenoord een tikkie beter. Afgelopen seizoen gelijkwaardig.
Slory kreeg toen 2 megakansen in de laatste minuten,zeker weten,maar ajax kreeg beter kansen in de andere 88 minuten dus dat ze hadden moeten winnen vind ik niet.
Was dat ook niet de wedstrijd dat Feyenoord onterecht een penalty kreeg via Mols,of was dat vorig jaar.
Minstens 1 van die 2x dat die een penalty kreeg was het niet terecht.
Vind Ajax altijd beter voetballen in de kuip maar met de supporters en Feyenoord die veel meer vechtlust toont houden ze toch goed stand hoewel het niveau niet veel verschilt omdat Feyenoord Ajax niet laat voetballen in de kuip.
In de arena worden ze meestal teruggedrongen en dan vallen de doelpunten wel.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Was dat ook niet de wedstrijd dat Feyenoord onterecht een penalty kreeg via Mols,of was dat vorig jaar.
Dat was vorig jaar, Rico refereerde naar twee jaar terug. Toen was Feyenoord heer en meester.
nachtbraker
-
- 276 berichten
- 0 stemmen
Op eredivisie live zenden ze de Ajax/Feyenoord van ik dacht 3 jaar geleden uit.
Staat al 3-0 door goals van Sneijder en de Mul,en eindigt 4-1 als ik het goed heb.
Huntelaar zat toen op de bank en Babel in de spits haha.
Zie nu pas dat Madrid met 4-0 verloren heeft van een derdelasser,jezus.
Jammer dat vd Vaart geen indruk maakt nu Ronaldo weg is.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Slory kreeg toen 2 megakansen in de laatste minuten,zeker weten,maar ajax kreeg beter kansen in de andere 88 minuten dus dat ze hadden moeten winnen vind ik niet.
Minstens 1 van die 2x dat die een penalty kreeg was het niet terecht.
Vind Ajax altijd beter voetballen in de kuip maar met de supporters en Feyenoord die veel meer vechtlust toont houden ze toch goed stand hoewel het niveau niet veel verschilt omdat Feyenoord Ajax niet laat voetballen in de kuip.
In de arena worden ze meestal teruggedrongen en dan vallen de doelpunten wel.
Je haalt de wedstrijden door elkaar. Over de wedstrijd waar ik het over had was Feyenoord de 1e helft oppermachtig. De tweede helft was gelijkwaardig. Slory had gewoon 2 keer moeten scoren, hij kwam helaas net terug van een blessure.
Vorig jaar had ajax misschien het betere van het spel, maar vocht Feyenoord zich terug, waardoor een gelijkspel terecht was.
Maar goed, dit zijn ouwe koeien.
Edit: Naomi had het al gezegd.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Real Madrid supporters eisen het hoofd van Pellegrini. Een menigte van 2600 Madrilenen staat momenteel bij het Bernabeú. Wat een sneu publiek is het ook, zo snel al een trainer willen slachtofferen..
4-0 tegen een dergelijk clubje is natuurlijk wel een extreme schande.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Vorig jaar had ajax misschien het betere van het spel, maar vocht Feyenoord zich terug, waardoor een gelijkspel terecht was.
Nou geef je Feyenoord te veel eer, met een goeie scheidsrechter hadden ze gewoon kansloos verloren.
nachtbraker
-
- 276 berichten
- 0 stemmen
Dat was vorig jaar, Rico refereerde naar twee jaar terug. Toen was Feyenoord heer en meester.
Feyenoord oppermachtig viel mee.
Ik vond AZ zondag de 1ste helft oppermachtiger tegen Ajax dan Feyenoord toen was maar ze waren de 1ste helft wel sterker en feller ja.
In de tweede helft had Feyenoord zelf weer geluk dat ze na de 1-2 niet die 3e om de oren gekregen.
Maar over de hele wedstrijd bekeken had Feyenoord nipt mogen winnen.
Ik vond Feyenoord wel oppermachtig in die wedstrijd die ze met 3-2 wonnen,waarin Huntelaar laat nog de 2-3 erin schoot maar Ajax eigenlijk met 2-6 had kunnen verliezen. (makkelijk)
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
4-0 tegen een dergelijk clubje is natuurlijk wel een extreme schande.
Alsof Pellegrini heeft gezegd: compadres, ga het veld op, lever een wanprestatie en dan pakken we daarna een restaurantje, drinken we wat tequila en gaan we vervolgens naar de hoeren om het te vieren. Pellegrini is een uitstekende coach, en het ligt natuurlijk aan de instelling van de spelers. Voor derest presteert ie prima.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
AZ was veel sterker dan Ajax idd. Jammer van die 2 snelle goals die plots aan de Ajax kant vielen - onverdiend - en daarna was AZ logischerwijs de draad kwijt.
Ik zie AZ nog wel terugkomen in de top 3 met hun materiaal.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
AZ ging niet goed met hun kansen om. AZ was beter in de eerste helft maar Ajax was op zijn beurt weer beter in de tweede.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Maar dat kwam door die 2 doelpunten waar Ajax geen recht op had.
Dat gaat in de koppie's zitten, je weet hoe dat gaat.
nachtbraker
-
- 276 berichten
- 0 stemmen
AZ komt zowiezo de top 3 niet meer binnen,maybe wel de top 5 als ze het weer goed gaan doen.
Ajax had al 2 kansen gehad in de 2e helft en scoren gewoon verdiend.
Daarna maken ze het karwei af want als je bij een 1-2 achterstand in eigen huis al zo de koppen laat hangen roep je nog 2 extra en verdiende treffers over jezelf af.
Laatste half uur speelde Ajax AZ helemaal van de kaart en winnen ze uiteindelijk nog verdiend.
13woutie13
-
- 4384 berichten
- 0 stemmen
De wedstrijd van vanavond:
Vitesse – FC Groningen
Baronie – Excelsior Maassluis
NEC – Excelsior
FC Twente – Capelle
AZ – SV Spakenburg
SC Heerenveen – RBC
Gemert – WHC Wezep
Roda JC – PSV
Heb een vermoeden dat RBC van Heerenveen gaat winnen.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Maar dat kwam door die 2 doelpunten waar Ajax geen recht op had.
Dat gaat in de koppie's zitten, je weet hoe dat gaat.
Ooit weleens afgevraagd hoe die doelpunten konden vallen?
AZ is een labiel elftal met een labiele coach die zich op tactisch gebied volledig liet afbluffen.
Dus dat Ajax geen recht op die doelpunten zou hebben slaat natuurlijk nergens op.
Ze mogen blij zijn als ze europees voetbal halen dit jaar.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Die doelpunten kwamen voor iedereen als een verassing aan, eenmaal 2 doelpunten erin en Ajax kon weer vrij spelen. Dus Ajax kan nét zo labiel zijn.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Nee hoor, Ajax kreeg in de eerste tien minuten van de tweede helft 5 kansen omdat Jol de boel had omgegooid en AZ totaal niet wist hoe daar mee om te gaan. Die doelpunten waren slechts een logisch gevolg. Echt pure onzin wat je verkondigt.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Door al de perikelen rond DSB komt het dit seizoen niet meer goed. Een mindere coach dan van Gaal, de koopkracht verdwijnt door het verlies van Scheringa en de goede spelers gaan weg en er willen geen andere goede spelers meer komen zo.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.