- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #3
Studio Sport #3
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Nee hoor, Ajax kreeg in de eerste tien minuten van de tweede helft 5 kansen omdat Jol de boel had omgegooid en AZ totaal niet wist hoe daar mee om te gaan. Die doelpunten waren slechts een logisch gevolg. Echt pure onzin wat je verkondigt.
Precies.. maarja, als ajax wint weet je vantevoren al wat de reacties van de ajaxhaters zal zijn he.. lucky dit, lucky dat
Zo voorspelbaar dat volk.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Ik denk niet dat Erwinner een Ajax hater is, eerder een AZ-er waarbij het beeld een beetje vertroebeld is.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Ik ben een neutrale kijker en meestal voor de underdog 
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
O, maar dan had je voor Ajax moeten zijn, uit tegen de kampioen 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Dat was vorig jaar, Rico refereerde naar twee jaar terug. Toen was Feyenoord heer en meester.
Volgens mij heeft Feyenoord nu 2 jaar op rij in Rotterdam een punt tegen Ajax gepakt via een late penalty van Mols. 2 jaar zelfs een schwalbe op rij. 2x erg pijnlijk voor mij 
Feyenoord uit is minus de 0-4 van enkele jaren terug ook meestal wel aanpoten voor ons. Alleen vaak wel met goed resultaat.
lykathea
-
- 1872 berichten
- 684 stemmen
Ik herinner mij vooral Slory, een man die zich voor even onsterfelijk kon maken door 2 dotte van kansen bij een 2-2 stand in de laatste paar minuten te benutten.
Maar goed, het was Slory, dus bleef het 2-2.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Dat was de wedstrijd van 2 seizoenen terug. Toen miste hij inderdaad 2 reuze kansen.
Vorig jaar ook zoiets. We maken na de rust 1-1 en 1-2 en Huntelaar mist DE kans meteen op 1-3 en op het einde werd het weer 2-2 door de vallende Mols. Heel ergerlijk 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Wacht maar op zondag a.s., dat wordt pas ergerlijk voor je. 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ja, is altijd balen als we te lang moeten wachten op de 4, 5 en 6-0 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
AZ-Spakenburg 0-1 momenteel 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Hebben jullie daar een paar jaar geleden niet van verloren in de voorbereiding?
.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ja, staat me wat van bij haha. Nja, dat was de voorbereiding.
Het staat alweer 1-1 trouwens. Vitesse-Groningen was trouwens met rust 0-4. Sja...
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Erg dramatische vertoning in Arnhem. De meeste kijkers die nu nog kijken schijnen in Groningen en Nijmegen te wonen
.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Lekkere wedstrijd van PSV. Spelen Roda buiten het eerste kwartier bijkans weg. Vooral op het middenveld en voorin mogen ze eigenlijk doen wat ze willen. Jammer alleen dat Reis, Toivonen en Dsudszak het vizier niet op scherp hebben staan anders was het al bekeken.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
PSV wordt weggespeeld joh 
AZ in de slotfase trouwens met 2-1 tegen Spakenburg. Jammer, maar alsnog een blamage.
lykathea
-
- 1872 berichten
- 684 stemmen
Zie ook net pas dat Arsenal tegen Liverpool speelt. Gelijk opgezet. - Krijg meteen een doelpunt voorgeschoteld
, heerlijk.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ze zenden de verkeerde westrijd uit......
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ik lees net dat SP in de verlenging nog een enorme kans net had...
Zou echt om te gieren zijn als AZ thuis eruit gepleurd wordt. Onder van Gaal ging AZ al eens tegen Cambuur in de beker eruit in Friesland. Ook beroerd, maar dit is 10x treuriger haha.
lykathea
-
- 1872 berichten
- 684 stemmen
Ze zenden de verkeerde westrijd uit......
Het is toch echt gewoon Arsenal - Liverpool 2-1. Live.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Helaas speelt PSV net als in de vorige wedstrijden waarin ze de eerste helft imponeerden weer een dramatische tweede helft. Vooral beroepsegoist Amrabat gaat net als afgelopen zondag weer constant voor eigen succes. Gelukkig is Roda enorm zwak en is Isaksson op zijn post als het moet. Die keept sinds Ajax thuis echt enorm goed. Hopen dat dit doorgezet kan worden.
Onder het typen beslist Reis de wedstrijd dan wel weer briljant.
lykathea
-
- 1872 berichten
- 684 stemmen
Ik doelde op AZ ipv Psv
Dan heb ik niks gezegd.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Vooral beroepsegoist Amrabat gaat net als afgelopen zondag weer constant voor eigen succes.
Viel me ook al op, wat een drama. Zijn kansen raken wel op zo. Als je hem kansen blijft geven kan dat je goals en punten gaan kosten.
Totaal afgeschreven, geweldig hoe Rutten hem weer aan de praat heeft gekregen. Durf hem nu zelfs al te bombarderen tot revelatie van het seizoen. Isaksson laat zien dat het een goede goalie is, pakt veel punten en ondanks zijn blunders blijft hij koel en pakt hij het goed op. Goede doelman.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3286 stemmen
Rutten krijgt iedereen aan de praat. Lazovic lijkt alleen in het missen van kansen op de speler van vorig jaar.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Amrabat zie ik hem niet zo snel aan de praat krijgen. Maar dat ligt puur aan Amrabat.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Bijzonder vreemd ook. Hij zal toch wel begrijpen dat als hij die balletjes netjes breed legt hij een vele grotere kans op een basisplek heeft.
rep_robert
-
- 27520 berichten
- 4091 stemmen
Die Reis vind ik ook een vreemde jongen, hij mist veel gigantische kansen in een wedstrijd, om er vervolgens de hele tijd prachtig ook weer eentje in te leggen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.