- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #3
Studio Sport #3
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
5x zo goed is een beetje overdreven, maar verder heb je gelijk.
Er is dan ook geen ajacied op dit forum die niet allang 10x heeft toegegeven dat het beleid dramatisch is geweest de afgelopen 10 jaar.
Naja, a&j ziet alles zeer rooskleurig in met zijn roze bril.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Behoorlijk inderdaad..had verwacht dat hij iemand is die redelijk nuchter en objectief kan analyseren, maar het blijkt toch diep te zitten.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Jemig.
Kun jij niet goed tegen een discussie waar ik het niet met je eens ben?
Nee, ik kan niet tegen een discussie waar geen einde aan komt. Ik noem zaken en namen en jij vind dat het niet zo is en noemt weer wat anders. Zo kan ik wel tot volgens jaar doorgaan.
Voor mij zijn maar weinig spelers van Feyenoord een versterking momenteel bij ons. Daar hou ik het bij. Ik zie zondag wel of Feyenoord dit jaar wel weerstand kan bieden in de ArenA.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Wie is hier eigenlijk van de Twente aanhang?
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Behoorlijk inderdaad..had verwacht dat hij iemand is die redelijk nuchter en objectief kan analyseren, maar het blijkt toch diep te zitten.
Dit bedoel ik dus weer. Het zit helemaal niet diep bij me, in tegendeel. Maar ik vind het nogal treurig dat als ik dan mijn visie geef, hij weer door jou of een ander in twijfel wordt betrokken mbt objectiviteit. Op zon manier hoeft discussieren van mij niet. Je kan alles wel daarop gooien, maar het zou ook zomaar eens de mening van iemand kunnen zijn.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Enoh... een voetballeek ziet nog wel dat de man alleen ballen afpakt die hij zelf kwijtraakt?
Je zit er echt naast Don. De eerste helft tegen AZ was hij wat slordiger, maar voor de rest is het de ideale stofzuiger op het middenveld die normaal gesproken in zijn passing juist zelden een bal verspeelt. Het enige wat ik mensen mee kan geven is dat hij (nog) teveel overtredingen en gele kaarten nodig heeft.
Dat Ajax eindelijk weer eens goed staat is toch echt voor het grootste gedeelte te danken aan hoe Enoh en de Zeeuw staan opgesteld. Suarez hoeft daardoor minder mee te verdedigen en de verdediging (Het grote zorgenkind van Ajax de afgelopen 5 jaar) wordt enorm ontlast omdat de angel van een tegenaanval er al eerder wordt uitgehaald.
Tenslotte zorgt Enoh er ook nogeens voor dat de Zeeuw ook aanvallend veel diep kan gaan en staat ie stiekum ook nog eens op een stuk of vijf assists en een goal.
Echt een prima speler die Enoh, die samen met Fer ook een prachtig blok zou kunnen vormen op het middenveld van Feyenoord, waarbij Fer de de Zeeuw rol zou kunnen oppakken.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Enoh is inderdaad een speler die het tempo bepaald bij Ajax (met nog een paar). En hij is ook iemand die een signaal durft te geven met af en toe een forse ingreep. Maar nooit smerig, want zo speelt hij niet. Pakt wel eens geel, maar dat ligt vooral aan lompigheid. Tactisch kan hij nog wel het nodige leren maar hij is echt een dragende speler geworden. Zal lastig worden voor Gabri om in de basis terug te keren vrees ik. Of Jol moet met 3 controleurs willen spelen.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Wie is hier eigenlijk van de Twente aanhang?
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Ik vond El Ahmadi gisteren wel goed invallen, overigens. Beweeglijk. Het moet er toch inzitten bij die gozert.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Enoh is inderdaad een speler die het tempo bepaald bij Ajax (met nog een paar). En hij is ook iemand die een signaal durft te geven met af en toe een forse ingreep. Maar nooit smerig, want zo speelt hij niet. Pakt wel eens geel, maar dat ligt vooral aan lompigheid. Tactisch kan hij nog wel het nodige leren maar hij is echt een dragende speler geworden. Zal lastig worden voor Gabri om in de basis terug te keren vrees ik. Of Jol moet met 3 controleurs willen spelen.
Het is juist goed voor Ajax dat Gabri er weer bij is. Nu zijn ze een stuk minder afhankelijk van Enoh en de Zeeuw, zeker in deze drukke periode. Als één van beiden geschorst of geblesseerd is kan Gabri die rol zonder problemen invullen.
Ik had mijn twijfels na zijn lange blessure, maar de eerste twee invalbeurten waren uitstekend.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ik vind Gabri een held, dus ben sowieso blij dat hij er weer is. Enoh gaan we in januari ook missen door de Africa Cup he. Erg jammer. Dus we hebben Gabri sowieso hard nodig. Ik vind trouwens ook een middenveld met die 2 en De Zeeuw niet zo saai als mensen zeggen, aangezien ze alledrie drang naar voren hebben. Stel je bv Lindgren op, dan weet je dat hij niet de middenlijn over zal gaan 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dat blok van James tegen Rondo in het eerste kwart was echt de actie van de dag. Smullen geblazen!
Echt genieten inderdaad. Howard had vorig seizoen ook zo'n meester block, heerlijk! Hoe vaker ik die block van James zie hoe sicker die wordt.
Voor de liefhebbers:
Erg verrassend. Maar met Arenas terug is Washington wel veel beter.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Je ziet Rondo al op volle vaart gaan voor de dunk en James drukt zijn arm movement met brute kracht weg. Terwijl Rondo's arm al op volle vaart was, echt ongelofelijk. Al dit de toon zet voor dit seizoen dan gaat het een mooi seizoen worden.
Hopelijk dat Sport1 snel weet, welke westrijen ze allemaal gaan uitzenden. Kan ik op hand van het programma gelijk even mijn agenda vullen.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Dit jaar is het helaas alleen de zondag. Vanaf januari komt de vrijdag erbij.
Ik hoop maar dat sport1 en eredivisie live snel fuseren, want binnenkort loopt mijn gratis proefabonnement af 
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Sukkel die Rondo, hij had gewoon van voren moeten komen met een windmill.
.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
lol
.
Dit jaar is het helaas alleen de zondag. Vanaf januari komt de vrijdag erbij.
Op zondag ook net de beste tijden, al hadi k dit seizoen op wat meer dagen gehoopt. Maar NBA Live komt natuurlijk dagelijks en NBA Action wekelijks. Ook de moeite waard.
nachtbraker
-
- 276 berichten
- 0 stemmen
Heb zin in de wedstrijd van zondag.
Denk dat niemand z'n geld op feyenoord zet.
Ik ken wel wat mensen die voor feyenoord zijn en dan me vertellen dat feyenoord gewoon gaat winnen maar als ik er een 100 euro weddenschap van wil maken dan durven ze dat niet haha.
Ik hoop persoonlijk op een spannende wedstrijd,want een echte wedstrijd hebben we al tijdje niet meer gezien.
In de kuip stond de wedstrijd de laatste jaren vol van fouten van de scheidsrechters en in de arena was feyenoord de laatste jaren compleet kansloos en ik denk dat ze dat nu weer zullen zijn.
Maybe als ze met wat geluk op voorsprong komen kan het spannend worden,maar als Ajax scoort is het gedaan.
Denk ook dat Ajax veel vertrouwen heeft gehaald uit de wedstrijd tegen AZ en zo'n slechte 1ste helft zie ik niet gebeuren.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Over ouwe koeien gesproken, die provincialen kunnen er ook wat van zeg..
Hoeveel seizoenen was dat al geleden? En bij welke club zit die "rasechte Amsterdammer" nu?
Nee, je spelers met een helikopter het stadion laten invliegen, dat is geen grootheidswaan 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Lastig om een prognose te maken voor een klassieker. Zo'n wedstrijd staat op zich en kan vreemde krachten losmaken. Ik ben bang dat Ajax gewoon wint, zoner Suarez geloof ik wel dat het gelijk of een sneaky overwinning voor Feyenoord kan worden.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Ik denk zelfs dat Ajax donderdag niet van Dordrecht gaat winnen als Suarez niet meedoet. Hoewel, moeten ze uit of thuis?
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Wicked.
Tegen AGOVV in de vorige ronde kwamen ze nog goed weg zonder Suarez, maar Dordt gaat ze tackelen!
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Ik denk zelfs dat Ajax donderdag niet van Dordrecht gaat winnen als Suarez niet meedoet. Hoewel, moeten ze uit of thuis?
Ik zou het eigenlijk niet eens erg vinden, die beker is alleen maar tijd en energie verspilling (geen prijs voor een topclub). Alleen het kampioenschap telt.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Ik hoop persoonlijk op een spannende wedstrijd,want een echte wedstrijd hebben we al tijdje niet meer gezien.
In de kuip stond de wedstrijd de laatste jaren vol van fouten van de scheidsrechters en in de arena was feyenoord de laatste jaren compleet kansloos en ik denk dat ze dat nu weer zullen zijn.
Maybe als ze met wat geluk op voorsprong komen kan het spannend worden,maar als Ajax scoort is het gedaan.
In de ArenA is Feyenoord al een tijdje kansloos, maar in de Kuip waren Feyenoord en ajax vaak gelijkwaardig. 2 Seizoen geleden had Feyenoord gewoon moeten winnen, met die 2 enorme kansen voor Slory. Toen was Feyenoord een tikkie beter. Afgelopen seizoen gelijkwaardig.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Ik zou het eigenlijk niet eens erg vinden, die beker is alleen maar tijd en energie verspilling (geen prijs voor een topclub). Alleen het kampioenschap telt.
Ik vind dat er vaak te min wordt gedaan over de KNVB-beker. Het is gewoon een mooie troostprijs. 1 van de maar 3 te winnen prijzen, voor clubs die Europees spelen.
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25173 stemmen
Wat een onzin. Een club is pas als een topclub als ze prijzen pakken. Jij als Ajax-supporter zou blij moeten zijn met elke prijs die ze pakken. En ja, ik ben zelf Ajax-liefhebber.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Echt typisch weer, een beker is natuurlijk een prijs. Er wordt, zoals Nico zegt, vaak te min gedaan over deze prijs. Sluit me aan bij moviefreak en Nico.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.