• 16.010 nieuwsartikelen
  • 179.053 films
  • 12.277 series
  • 34.096 seizoenen
  • 649.345 acteurs
  • 199.289 gebruikers
  • 9.391.174 stemmen

Studio Sport #3

zoeken in:

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

wavanbuuren schreef:

Opvallend trouwens dat alle Feyenoorders Bahia nu opeens allemaal zo hoog aanslaan. Ik heb hem toch meerdere seizoenen zien schutteren met vele doelpunten rechtstreeks zijn fout.

En in diverse klassiekers is ie bepalend geweest in negatieve zin (tegendoelpunten door fouten, rode kaarten).

Ik kan me toch ook wel herinneren dat Feyenoorders in mijn omgeving ook behoorlijk negatief over hem waren.

Wat is er gebeurd in deze 11 wedstrijden dat iedereen nu opeens positief over hem is?

Ik heb 'm in het verleden ook vaak afgebrand. Vorig seizoen zette hij al de basis van zijn aardige spel. Verdedigend is hij vrij sterk, geconcentreerd. Er zijn weinig spelers die hem kunnen passeren. Als het een niveautje omhoog gaat, komt hij wel redelijk snel in de problemen. Hij blijft zijn fouten maken (thuis tegen psv). Opbouwend is hij ook vrij zwak. Maar nogmaals: verdedigend is hij vrij sterk.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

maar verder zie ik weinig vooruitgang.

Als je geen vooruitgang ziet, dan mag ik gokken dat je -7, + 6 hebt?

Daarnaast zijn er wel meer spelers bij Feyenoord die een versterking voor ajax zullen zijn. Daar twijfel ik helemaal niet over.

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Vieze loserclub.

Dat is nog altijd Ajax.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

Verbaasd me niet eens is zo heel erg. Doping in het tennis zal er ongetwijfeld ook meer dan genoeg zijn.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

De vooruitgang zit hem duidelijk op het mentale vlak.

Ik heb het idee dat er meer een team staat en natuurlijk het belangrijkste: Wedstrijden die beide kanten op kunnen werden vorig jaar allemaal verloren en tot nu toe allemaal gewonnen.

Het Feyenoord van vorig jaar had absoluut niet gewonnen tegen VVV, WillemII en Heracles, terwijl dat nu gewoon negen punten zijn.

Dat zal ongetwijfeld de verdienste van Been en Beenhakker zijn.

Wat de Feyenoorders overigens wel zorgen zou moeten baren is de terugval van Wijnaldum en de Guzman. De enige van de talenten die wekelijks overeind blijft is toch Fer.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

kos schreef:

(quote)

Dat is nog altijd Ajax.

Waar komt die frustratie eigenlijk vandaan bij jou, Kos?

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Als je geen vooruitgang ziet, dan mag ik gokken dat je -7, + 6 hebt?

Daarnaast zijn er wel meer spelers bij Feyenoord die een versterking voor ajax zullen zijn. Daar twijfel ik helemaal niet over.

Ik kan ze niet verzinnen. Hoogstens Fer maar die is verre van nodig bij ons als je Enoh, Gabri en De Zeeuw op kan stellen. Ik denk overigens wel dat Makaay voor Ajax belangrijker kan zijn dan voor Feyenoord. We creeeren 20 kansen per pot. Makaay zou er wel wat inschieten daarvan.

Maar gezien de huidige kernen zou ik alleen De Guzman direct over willen nemen als er zon keuze was.

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

wavanbuuren schreef:

(quote)

Waar komt die frustratie eigenlijk vandaan bij jou, Kos?

Frustratie? Ik reageer slechts.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

(quote)

Dat is nog altijd Ajax.

Nu doe je me wel pijn zeg.

Altijd leuk, die nephaat tegen Ajax bij al die voetbalmensen. AZ en Groningen doen er de laatste jaren ook al zo overtuigend aan mee.

Ooit waren het alleen fans van Utrecht, Feyenoord en ADO die er recht op hadden...

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

vlaar en wijnaldum mogen ook komen.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

wavanbuuren schreef:

Het Feyenoord van vorig jaar had absoluut niet gewonnen tegen VVV, WillemII en Heracles, terwijl dat nu gewoon negen punten zijn.

Helemaal met je eens.

Wat de Feyenoorders overigens wel zorgen zou moeten baren is de terugval van Wijnaldum en de Guzman. De enige van de talenten die wekelijks overeind blijft is toch Fer.

De Guzman heeft natuurlijk te maken met veel pech, op zich draaide hij een goed seizoen. Wijnaldum is zn plekkie kwijt geraakt tijdens zn blessure maar krijgt nu de kans weer, mischien dat we hem over een aantal wedstrijden beter kunnen beoordelen. Had begrepen dat hij op 10 komt te staan?

Fer doet het ontzettend goed inderdaad.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

wavanbuuren schreef:

De vooruitgang zit hem duidelijk op het mentale vlak.

Ik heb het idee dat er meer een team staat en natuurlijk het belangrijkste: Wedstrijden die beide kanten op kunnen werden vorig jaar allemaal verloren en tot nu toe allemaal gewonnen.

Dat zal ongetwijfeld de verdienste van Been en Beenhakker zijn.

Komt vooral omdat de Guzman geblesseerd is. Daarvoor heeft hij wat wedstrijden beslist. Tegen Willem II bijvoorbeeld. Over Wijnaldum heb je gelijk; hij is veel te onrustig aan de bal, heeft geen passeerbeweging. Hij kan absoluut voetballen, maar hij moet nog veel leren. Fer is al een onmisbare schakel op het middenveld van Feyenoord. En is zie hem nog groeien dit seizoen. Qua lengte hoeft het niet meer iig.

Daarnaast zijn er meer factoren voor een beter resultaat. Ik zal er een paar noemen: Vlaar, bredere selectie, geen Timmer, Mario Been. En zo kunnen we nog even doorgaan.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Maar gezien de huidige kernen zou ik alleen De Guzman direct over willen nemen als er zon keuze was.

Maar draai het es om.. behalve Saurez zou er ook geen speler van Ajax een versterking voor Feyenoord zijn toch?

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Nu doe je me wel pijn zeg.

Altijd leuk, die nephaat tegen Ajax bij al die voetbalmensen. AZ en Groningen doen er de laatste jaren ook al zo overtuigend aan mee.

Ooit waren het alleen fans van Utrecht, Feyenoord en ADO die er recht op hadden...

nep haat, als je met een 1 op je stropdas gaat lopen vraag je erom natuurlijk.

maar eh men haat maar alleen maar leuk.

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

Nephaat. .

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

combi schreef:

vlaar en wijnaldum mogen ook komen.

Vlaar is een goede, maar ik zou hem niet inzetten ipv onze 2 achterhoede spelers in het centrum. En Wijnaldum? Die is ver teruggezakt dit seizoen. Was vorig jaar prima, maar goed, toen zochten ze ook een lichtpuntje tussen al die drama. Dan val je al snel positief op.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Ik kan ze niet verzinnen. Hoogstens Fer maar die is verre van nodig bij ons als je Enoh, Gabri en De Zeeuw op kan stellen. Ik denk overigens wel dat Makaay voor Ajax belangrijker kan zijn dan voor Feyenoord. We creeeren 20 kansen per pot. Makaay zou er wel wat inschieten daarvan.

Ach ja, het zijn meningen. Fer is beter dan Enoh en Gabri. Vlaar zou bij ajax in de basis komen te staan.

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

P.s. Ajax zou met haar begroting sowieso 5 keer zo goed moeten zijn dan Feyenoord, maar lijkt me dat ze dat zeker niet zijn.

Een amateurclub had ook wel zo goed kunnen zijn met 60 miljoen.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Vlaar is een goede, maar ik zou hem niet inzetten ipv onze 2 achterhoede spelers in het centrum. En Wijnaldum? Die is ver teruggezakt dit seizoen. Was vorig jaar prima, maar goed, toen zochten ze ook een lichtpuntje tussen al die drama. Dan val je al snel positief op.

Dus als je een paar slechte wedstrijden speelt (zoveel heeft Wijnaldum er nog niet gespeeld) ben je meteen afgeschreven? Dan heb je bij ajax ook direct een waslijst.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Don Dijk schreef:

(quote)

Maar draai het es om.. behalve Saurez zou er ook geen speler van Ajax een versterking voor Feyenoord zijn toch?

Zeg, als ik net zeg dat ik ze van hun voor ons geen versterking vind, dan is het nogal logisch dat ze van ons bij hun wel versterking zijn in mijn ogen.

Ik denk dat Vertonghen, De Zeeuw, Suarez, Gabri, Stekelenburg en nog een paar bij elke eredivisie ploeg in de basis zouden spelen. Zeker bij Feyenoord.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Don Dijk schreef:

(quote)

Steek, de Zeeuw en Enoh sowieso.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Ik geloof dat sommigen hier niet helemáál realistisch en objectief praten over spelers van hun club.

Enoh... een voetballeek ziet nog wel dat de man alleen ballen afpakt die hij zelf kwijtraakt? Vertonghen en Suarez ok, maar dat zei ik al eerder. En Gabri en Steek zijn natuurlijk geen versterkingen.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Dus als je een paar slechte wedstrijden speelt (zoveel heeft Wijnaldum er nog niet gespeeld) ben je meteen afgeschreven? Dan heb je bij ajax ook direct een waslijst.

Jij moet eens leren lezen. Zeg ik ergens dat ik iemand afschrijf? Ik zeg dat hij geen versterking voor ons zou zijn.

Ik kan ook wel Kennedy noemen. Die was ooit bij Twente ook goed. Ik kijk naar vandaag de dag.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

In Darley zie ik op korte termijn een betere keeper dan Steek. Enoh heeft Feyenoord absoluut niet nodig. De Zeeuw zou wel een versterking zijn.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Wijnaldum heeft even terugval maar is nog steeds de parel vna Feyenoord.

Fer gaat ook nog zn dip krijgen.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Don Dijk schreef:

Ik geloof dat sommigen hier niet helemáál realistisch en objectief praten over spelers van hun club.

Ja, zo kan je ook beginnen he, als je om iemands mening vraagt, hem krijgt en dan roept dat het maar onrealistisch gelul is.

Weet je, ik wou die discussie niet eens herstarten. Ik kap er bij deze ook mee. Tot na zondag, dan hoor je me weer over de wedstrijd als het om Feyenoord gaat.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

kos schreef:

P.s. Ajax zou met haar begroting sowieso 5 keer zo goed moeten zijn dan Feyenoord, maar lijkt me dat ze dat zeker niet zijn.

Een amateurclub had ook wel zo goed kunnen zijn met 60 miljoen.

5x zo goed is een beetje overdreven, maar verder heb je gelijk.

Er is dan ook geen ajacied op dit forum die niet allang 10x heeft toegegeven dat het beleid dramatisch is geweest de afgelopen 10 jaar.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

combi schreef:

Wijnaldum heeft even terugval maar is nog steeds de parel vna Feyenoord.

Fer gaat ook nog zn dip krijgen.

Ik denk niet dat Fer een grote dip gaat krijgen. Hij is een stabiele factor. Misschien zal hij zijn mindere wedstrijden gaan krijgen, zoals iedereen. Nogmaals: hij wordt alsmaar beter.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Van de Wiel vergeet je A&L

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Ja, zo kan je ook beginnen he, als je om iemands mening vraagt, hem krijgt en dan roept dat het maar onrealistisch gelul is.

Weet je, ik wou die discussie niet eens herstarten. Ik kap er bij deze ook mee. Tot na zondag, dan hoor je me weer over de wedstrijd als het om Feyenoord gaat.

Jemig.

Kun jij niet goed tegen een discussie waar ik het niet met je eens ben?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.