• 16.009 nieuwsartikelen
  • 179.052 films
  • 12.277 series
  • 34.096 seizoenen
  • 649.344 acteurs
  • 199.289 gebruikers
  • 9.391.142 stemmen

Studio Sport #3

zoeken in:

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Quido schreef:

Enoh en El Ahmadi zijn ook twee totaal verschillende type spelers.

Dat ook natuurlijk. Enoh vind ik gewoon niet sterk. Ook verdedigend ben ik er niet kapot van, heeft teveel overtredingen nodig. Een beetje verdedigend middenvelder heeft daar niet constant overtredingen voor nodig. Gabri is tien maal beter.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Quido schreef:

Weer redt Van Dijk Feyenoord ...

Die ene vrije trap, bedoel je? Die had iedere keeper moeten hebben. Daarnaast heeft van Dijk niets te doen gehad.

LZA

• 474 berichten
  • 1557 stemmen

Naomi Watts schreef:

Real Madrid . Met rust 3-0 achter tegen Alcorcon.

4-0, HAHA!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Ik hoop dat hij beter dan Pardo is,

Prima voetballer hoor Pardo. Bij Feyenoord nooit kunnen schitteren maar zie hem wekelijks imponeren bij Universidad. Dit seizoen is hij echt onherkenbaar, schijnt al in het vizier te zijn van AS Roma. Kan sowieso weer een soort zaak Bastos worden.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Die cijfervergelijkingen slaan nergens op. Dit is hetzelfde kutte Feyenoord dat de laatste jaren niet eens top 5 kon spelen.

Ook een vergelijking van niks. Feyenoord is op een aantal posities versterkt (Vlaar is terug, Fernandez, van Dijk > verbetering t.o.v. Timmer) en Feyenoord heeft een bredere selectie. Daarnaast is Fer beter geworden + de mentaliteit lijkt verandert met Been + het geluk is deels terug, wat vorig seizoen pech was.

lykathea

• 1872 berichten
  • 684 stemmen

Zo! Die neus van Calabro. Kaput. (niet? What the hell...)

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Prima voetballer hoor Pardo. Bij Feyenoord nooit kunnen schitteren maar zie hem wekelijks imponeren bij Universidad. Dit seizoen is hij echt onherkenbaar, schijnt al in het vizier te zijn van AS Roma. Kan sowieso weer een soort zaak Bastos worden.

Het zou kunnen. Ik vond het geen onaardige speler, zeker in het begin. Maar hij kwam toch echt te kort. Veel te veel balverlies, hij bracht niets meer. Hij had het vertrouwen misschien meer moeten krijgen, iets wat onzekere spelers of spelers uit vorm toch nooit krijgen bij Feyenoord, zo lijkt het.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Mee eens, was erg gecharmeerd van hem maar kon de verwachtingen niet inlossen. Zijn goal op St James' Park zal ik nooit meer vergeten.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Inderdaad, dat was een super begin. Heerlijk doelpunt. Helaas kon Feyenoord die lijn niet doortrekken, destijds.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

lykathea schreef:

Zo! Die neus van Calabro. Kaput. (niet? What the hell...)

Mag hopen dat die Adalaye heel wat wedstrijden geschorst wordt. Wat een malloot. Bijzonder onterechte nederlaag trouwens. Als VVV dergelijke wedstrijden blijft verliezen wordt het in de competitie ook een erg lastig verhaal.

Ook erg vervelend dat die gek dan ook nog de beslissende penalty maakt.

lykathea

• 1872 berichten
  • 684 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Mag hopen dat die Adalaye heel wat wedstrijden geschorst wordt. Wat een malloot. Bijzonder onterechte nederlaag trouwens. Als VVV dergelijke wedstrijden blijft verliezen wordt het in de competitie ook een erg lastig verhaal.

Ook erg vervelend dat die gek dan ook nog de beslissende penalty maakt.

Sowieso dat Sparta wint. Hoe meer ik van Sparta zie, hoe meer ik mij erger aan van alles en nog wat.

lykathea

• 1872 berichten
  • 684 stemmen

LZA schreef:

(quote)

4-0, HAHA!

Zou graag die opstelling van Real willen zien.

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

lykathea schreef:

(quote)

´

geen Huntelaar en Robben, arm Real...

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

lykathea schreef:

(quote)

Echt niet met een C garnituur ofzo en ja de Copa Del Rey wordt wel serieus genomen. De exacte opstelling weet ik niet maar de basis XI bevatte o.a.: Dudek, Arbeloa, Drenthe, Granero, Van Der Vaart, Benzema, Guti en Raúl. Niet echt de minste dus.

lykathea

• 1872 berichten
  • 684 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Echt niet met een C garnituur ofzo en ja de Copa Del Rey wordt wel serieus genomen. De exacte opstelling weet ik niet maar de basis XI bevatte o.a.: Dudek, Arbeloa, Drenthe, Granero, Van Der Vaart, Benzema, Guti en Raúl. Niet echt de minste dus.

Het was ook een serieuze vraag. Van Nistelrooy viel zelfs nog in. Nee, dat kan ik niet eens een volledig B-elftal noemen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik nam je vraag ook serieus hoor .

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Sjeezes zeg, Real...

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Leuke season opener in de NBA. Cavs begonnen er sterk en Boston leek niet echt in shape. Dat kantelde al snel na de eerste short time out waar Rivers ze toch even weer op scherp zette. James, tsja, wat mij betreft de beste speler sinds Jordan maar ook Varejao begint steeds sterker te worden. Ook O'Neal viel niet tegen in zijn eerste season game voor de Cavaliers. Al maak ik me erg zorgen om Cleveland's bench, zwaar onder de maat.

Boston is voor mij de absolute favoriet, helaas, want wat heb ik een hekel aan dit team. Geweldige starters met Rondo, Allen, Pierce, KG en dan heb je nog Rasheed Wallace op de bank, belachelijk bijna. Hiermee moet je natuurlijk gewoon kampioen worden. Wat een sick rejection van James trouwens bij Rondo in het eerste kwart . Ben benieuwd naar Orlando, Miami en mijn Chicago ofcourse.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Aggasi

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

En nóg 60 (gokje) procent van de bevolking, het is iedereen vergeven.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

maar niet vergeten.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Naomi Watts schreef:

Al maak ik me erg zorgen om Cleveland's bench, zwaar onder de maat.

Dat was duidelijk de sleutel gisteren. Het basis team is zeker play-off waardig, maar die bank dat kan echt niet.

Dat blok van James tegen Rondo in het eerste kwart was echt de actie van de dag. Smullen geblazen!

Meest opvallende vind ik trouwens dat Washington met 11 punten verschil is gaan winnen bij Dallas.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Naomi Watts schreef:

Real Madrid . Met rust 3-0 achter tegen Alcorcon.

Uiteindelijk 4-0

Vieze loserclub. Is die nicht er even niet bij, dan stort zelfs Real helemaal in. Dat ze nog maar veel blamages mogen overkomen.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Opvallend trouwens dat alle Feyenoorders Bahia nu opeens allemaal zo hoog aanslaan. Ik heb hem toch meerdere seizoenen zien schutteren met vele doelpunten rechtstreeks zijn fout.

En in diverse klassiekers is ie bepalend geweest in negatieve zin (tegendoelpunten door fouten, rode kaarten).

Ik kan me toch ook wel herinneren dat Feyenoorders in mijn omgeving ook behoorlijk negatief over hem waren.

Wat is er gebeurd in deze 11 wedstrijden dat iedereen nu opeens positief over hem is?

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Ook een vergelijking van niks. Feyenoord is op een aantal posities versterkt (Vlaar is terug, Fernandez, van Dijk > verbetering t.o.v. Timmer) en Feyenoord heeft een bredere selectie. Daarnaast is Fer beter geworden + de mentaliteit lijkt verandert met Been + het geluk is deels terug, wat vorig seizoen pech was.

Grotendeels is die ploeg hetzelfde en ik doelde vooral op zondag waar nieuwe spelers als Cisse, Fernandez etc niet mee gaan spelen.

Ik vind het zo overdreven zoals sommigen Feyenoord de hemel inprijzen. Ze hebben dit seizoen geen grote wedstrijden nog gewonnen, spelen nog altijd vreselijk maar halen wel wat meer punten door ook wat meer zelfvertrouwen. En dat telt, dat klopt, maar verder zie ik weinig vooruitgang.

Als beide ploegen volledig fit zijn, dan vind ik alleen positiegericht gezien De Guzman op 10 een versterking voor Ajax. De andere spelers van Feyenoord zijn niet beter en anders gewoon slechter dan de collega's bij ons. Mijn mening he. Je mag er over twijfelen, dat maakt me niet uit.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Ik vind het zo overdreven zoals sommigen Feyenoord de hemel inprijzen. Ze hebben dit seizoen geen grote wedstrijden nog gewonnen, spelen nog altijd vreselijk maar halen wel wat meer punten door ook wat meer zelfvertrouwen. En dat telt, dat klopt, maar verder zie ik weinig vooruitgang.

Geldt hier niet precies hetzelfde voor Ajax? De enige grote wedstrijd tot nu toe, tegen PSV, hebben ze ook gewoon verloren hoor. En tegen Anderlecht gelijk. Alleen tegen AZ hebben ze gewonnen maar dat is een middenmoter tegenwoordig.

Als beide ploegen volledig fit zijn, dan vind ik alleen positiegericht gezien De Guzman op 10 een versterking voor Ajax. De andere spelers van Feyenoord zijn niet beter en anders gewoon slechter dan de collega's bij ons. Mijn mening he. Je mag er over twijfelen, dat maakt me niet uit.

Ik denk dat Suarez voor Feyenoord een échte versterking is, maar meer ook niet eerlijk gezegd.. mischien Vertonghen?

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

wavanbuuren schreef:

Opvallend trouwens dat alle Feyenoorders Bahia nu opeens allemaal zo hoog aanslaan. Ik heb hem toch meerdere seizoenen zien schutteren met vele doelpunten rechtstreeks zijn fout.

En in diverse klassiekers is ie bepalend geweest in negatieve zin (tegendoelpunten door fouten, rode kaarten).

Hmm.. was toch 1 van de weinige stabiele factoren afgelopen seizoenen hoor.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Ik heb ook weinig zin die discussie nog langer aan te gaan DD. We zien zondag wel wie de betere ploeg en spelers heeft.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Mijn mening he!

Maar ik denk dat Ajax gewoon wint hoor overigens. Als Suarez meedoet uiteraard.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.