- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote gamestopic
Het grote gamestopic
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Die U-booten komen altijd terug, in elke medal of Honor. Dus die spellen zullen je allemaal wel bevallen 
edit: jij bedoelt MOH Frontline?
U-96
-
- 11875 berichten
- 2084 stemmen
edit: jij bedoelt MOH Frontline?
Ik bedoelde die allereerste. Ik weet het niet zeker, maar ik geloof dat het 'Allied Assault' heet. (Hele mooie muziek ook).
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Ja,...de eerste op de PS, PC, X-Box? Allied Assault was de eerste op de pc. Spel staat trouwens ook bekend om de muziek! Wordt altijd geprezen.
U-96
-
- 11875 berichten
- 2084 stemmen
Inderdaad, elke keer als het spel start (in het menu) doet me dat altijd denken aan de oorlog. Prachtige muziek!
U-96
-
- 11875 berichten
- 2084 stemmen
Kent iemand op MM trouwens het onderzeebootspel 'Aces of the Deep' of de vernieuwde versie 'Command Aces of the Deep'. Dat spel uit 1994 staat bekend als het beste onderzeebootspel ooit. Het heeft dezelfde sfeer als Das Boot en elke verschillende u-boot heeft een ander uiterlijk, en vooral de muziek is echt prachtig. 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Mooie graphics ook denk ik 
Nee, ken ik niet. Heb me wel laatst "Enigma" gekocht, maar die was niet zo denderend.
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5984 stemmen
Kent iemand op MM trouwens het onderzeebootspel 'Aces of the Deep' of de vernieuwde versie 'Command Aces of the Deep'. Dat spel uit 1994 staat bekend als het beste onderzeebootspel ooit. Het heeft dezelfde sfeer als Das Boot en elke verschillende u-boot heeft een ander uiterlijk, en vooral de muziek is echt prachtig. 
Kan jij het ook eens een keer NIET over duikboten hebben ?! Tering...
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3284 stemmen
Nog nooit van gehoord U-96. Ik heb wel ooit The Hunt for Red October gespeeld op de gameboy, maar dat was maar een horrelspel.
Ik ben nu bezig met de Half-Life mod They Hunger. Bij iemand bekend? Best moeilijk af en toe om de juiste weg te vinden maar het spel heeft een erg goed sfeertje. Regelmatig schrik je je helemaal het apelazerus als dr ineens een horde zombies aan komt kuieren.
Boxwar is trouwens de allerleukste HL mod. Je kan dan DM spelen en iedereen ziet eruit als een krat in een kamer vol met kratten. Erg grappig omdat je dus geen idee hebt wat bij de map hoort en wie wel een speler is. Je wordt er echt helemaal paranoide van.
Weet iemand misschien nog wat leuke single player HL mods?
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Grinnik, grinnik... 
Ghola
-
- 427 berichten
- 940 stemmen
Ja, daar ben ik nou ook (Stalingrad)! Echt geweldig! Mis trouwens wel een beetje de achtergrondmuziek, die is deze keer een beetje leeg. Voorfilmpje ziet niet zo mooi uit, maar het spel wel weer wel. Je ziet ook duidelijk de werkstijl van Medal of Honor terug.
Het ontwikkelteam is echter grotendeels gewijzigd hoor... Ik heb het spel nog niet gespeeld, maar het idee dat je een "gewone soldaat" speelt ipv een rambo/one-man-army spreekt me wel aan. Ik las trouwens dat de game online het lang niet haalt bij bijvoorbeeld Battlefield.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Ja, maar dat is ook te begrijpen. Firts-Person shooters zoals MOHAA en deze zijn gewoon minder interessant om te spelen dan wanneer je met een heel leger tegen elkaar speelt.
U-96
-
- 11875 berichten
- 2084 stemmen
Dit soort akties liever via PM, svp.
pjotr
-
- 2672 berichten
- 2781 stemmen
Zou ik niet doen want daar mag je niet in schelden...:P
cornelis
-
- 4744 berichten
- 681 stemmen
Dit soort akties liever via PM, svp.
Want?
Ik vind zo'n publiekelijke verzuchting niet heel vreemd, en geenszins kwaadaardig.
Ik ben namelijk best met Kapp eens dat het vervelend dreigt te worden, dat oeverloze gezwets over duikboten en De Boot in welke discussie dan ook.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Ik las trouwens dat de game online het lang niet haalt bij bijvoorbeeld Battlefield.
Lijkt me nogal logisch. Battlefield was bedoeld voor multiplayer, daarom stelt de single-player bij Battlefield niks voor...
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5984 stemmen

Haha. Ik zocht wel naar een smiley, maar vond er geen die me passend leek. 
Ghola
-
- 427 berichten
- 940 stemmen
Lijkt me nogal logisch. Battlefield was bedoeld voor multiplayer, daarom stelt de single-player bij Battlefield niks voor...
Iemand vroeg of de multiplayer van CoD goed was en daar was deze post een reactie op, mocht je het interpreteren alsof ik de game wil neerhalen.
U-96
-
- 11875 berichten
- 2084 stemmen
Ik begrijp jullie probleem gewoon niet. Zolang ik post bij Das Boot en dit topic, wat is daar dan mis mee? En waarom niet via PM?
dttom
-
- 2146 berichten
- 2156 stemmen
Ga er vooral een issue van maken U-96 
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Iemand vroeg of de multiplayer van CoD goed was en daar was deze post een reactie op, mocht je het interpreteren alsof ik de game wil neerhalen.
My bad...
cornelis
-
- 4744 berichten
- 681 stemmen
Zolang ik post bij Das Boot en dit topic, wat is daar dan mis mee?
Je typt immers voortdurend zinnen als: "vinden jullie ook niet dat...."
cornelis
-
- 4744 berichten
- 681 stemmen
Het blijft toch wel leuk zo, niet?
De hint was dat het dreigt vervelend te worden
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Op welke termijn is dat dan ongeveer? 
Agony
-
- 1985 berichten
- 1256 stemmen
Op welke termijn is dat dan ongeveer? 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Er komt deze maand al een CM 03-04! Hij kost 44,95 dus ik neem aan dat het niet gewoon een update is. Weet iemand hier misschien meer van?
Goodfella
-
- 5091 berichten
- 4875 stemmen
Hier kan je de demo downloaden. Vergeleken met CM4 kan je natuurlijk weer een fikse spelersupdate verwachten. Wat knopjes zitten dit keer op een andere plek en er zijn weer wat extra opties en statistiekjes toegevoegd, waaronder een herhalingsoptie tijdens de wedstrijd en een beter overzicht van de vorm en progressie per speler.
Heb de demo net even gespeeld en vooral de verbeterde 2D-weergave van de wedstrijden viel me op. Het loopt allemaal wat soepeler en sneller dan bij CM4. Effectballetjes zien er leuker uit en ik dacht zelfs de stijl van sommige spelers te herkennen! Heel gaaf, Gronkjaer die vanaf de cornervlag 2 man passeerd, Hasselbaink die vanaf 30 meter schiet en nog scoort ook... dat soort dingen zag je niet in de vorige versie.. goeie verbeteringen dus, maar verder geen revolutionaire veranderingen. 45 euro is dus eigenlijk wel veel te veel geld voor zo'n spel.
Hobbes
-
- 2911 berichten
- 1195 stemmen
net de hele tijd Need For Speed: underground gespeelt en hij is stukken beter dan Hot Pursuit 2.
beetje the fast and the furious maar dan op de pc. Leuke en onzinnige dingen allemaal (stickertuning, overal bumpers en spoilers). Wel zo onrealistisch als de neten, maar wel zeer leuk.