- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote gamestopic
Het grote gamestopic
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5984 stemmen
Dat had ik zelf ook wel gezien, want out of stock...
Hobbes
-
- 2911 berichten
- 1195 stemmen
ah. niet gezien, snel even gekeken.
ik zal morgen es in Enschede kijken.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Ugh, Serious Sam... Dom spel... Maar wel leuk! 
sn@ke
-
- 2077 berichten
- 888 stemmen
Momenteel speel ik hitman codename 47(pc). Dit is zeker geen meesterwerk aangezien de irritante besturing en de eenzijdige gameplay. Maar behalve dat is dit toch wel best een vermakelijk game. De graphics zijn wel ok en voor de rest erg vermakelijk. Maar aan spellen zoals max payne kan deze natuurlijk niet tippen.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3284 stemmen
Idd erg koel. Heb je weleens via LAN "catch the chicken" (of hoe heet dat) gedaan? Geweldig
!
Altijd leuk als spellenmakers eens wat anders verzinnen dan alleen DM of CTF. Heeft iemand Rise of the Triads ooit gespeeld? Daar kon je tikkertje spelen, dat was ook altijd erg grappig. Leuke stemmetjes had je er ook bij.
"Were aaaaaare you?"
"Over heeeeere!"
Bij UT heb je trouwens ook leuke toevoegingen. Vooral de giants mutator is erg grappig. Zeker als je het zo aanpast dat je net zo groot als een gebouw kan worden. Dan is een headshot niet meer zo moeilijk
.
U-96
-
- 11875 berichten
- 2084 stemmen
Gister Mario Kart gekocht. Dat spel is echt fantastisch om met je vrienden te spelen. Urenlang heb ik er gister al achter gezeten. Aan het racen zelf ben ik nog niet echt toegekomen maar dat komt nog wel.
Ik moet trouwens wel zeggen dat het concept "twee-op-een-auto" niet zo interresant is als er gezegd werdt.
Nick Kang (helaas niet meer aktief) heeft vandaag dat spel ook gekocht, en ik heb dat net enkele uren met hem gespeeld. De gameplay is goed, maar de muziek is bagger vind ik.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
EN OF! Soms een beetje te veel de nadruk op geweld moet ik zeggen maar het was wel vermakelijk om al die verschillende raketten met god en fly-mode op hordes enemy's af te sturen en ze helemaal aan stukken te rijten :evil. Tikkertje heb ik nooit gedaan trouwens... 
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3284 stemmen
EN OF! Soms een beetje te veel de nadruk op geweld moet ik zeggen maar het was wel vermakelijk om al die verschillende raketten met god en fly-mode op hordes enemy's af te sturen en ze helemaal aan stukken te rijten :evil. Tikkertje heb ik nooit gedaan trouwens... 
Halleluja! Ik ben niet de enige
!. Je had ook nog een speciale code waardoor de blood en gore nog overdrevener werden. Dan vlogen dr van 1 vijand wel 3 hoofden, 6 armen en 8 benen in het rond. Het spel was toen het uitkwam eigenlijk al wel verouderd (Doom was er al) maar de gameplay was gewoon erg leuk. Ooit geprobeerd om de bonus bonus te halen? Dan moest je alle bonussen halen en das was volgens mij echt onmogelijk. Alle vijanden afmaken, alleen de MP4 gebruiken, alle wapens leegschieten, al het voedsel opeten, alle secrets vinden, alle life points kapot schieten en nog veel meer onzin. Ook grappig dat de makers een van de eindbazen, de NME, zelf ook niet konden verslaan en dat ook zo zeiden in het help bestand. Zucht... goeie ouwe tijd
.
Goodfella
-
- 5091 berichten
- 4875 stemmen
Rise of the Triads was toen wel het no. 1 gore-spelletje, dat kan ik me nog goed herhinneren. Vijanden die smeekten voor hun leven voor je ze neer ging schieten enzo, hehe :evil
Goodfella
-
- 5091 berichten
- 4875 stemmen
De gameplay is goed, maar de muziek is bagger vind ik.
Laat maar dan, ik koop Mario Kart altijd voor de muziek namelijk 
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
HEBBAH HEBBAH! 
Ik at trouwes alleen die pies op altijd, de rest liet ik staan. Soort van tic
.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3284 stemmen
Er waren eerst nog geruchten dat ze een remake gingen maken van ROTT. Leek mij wel een leuk idee omdat ik de schieten-en-bijna-niet-nadenken aanpak van dat soort spellen wel kan waarderen. Alleen ik denk dat dat er niet meer van komt, ze zullen eerst wel Duke Nukem Forever uit willen brengen. Als die eigenlijk nog ooit af komt.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Duke Nukem Forever
zou die ooit nog komen? eeuweige vaporware volgens mij (al heb ik met m'n musicmeter aankondiging geen recht van spreken
)
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3284 stemmen
zou die ooit nog komen? eeuweige vaporware volgens mij (al heb ik met m'n musicmeter aankondiging geen recht van spreken
)
Haha
.
Ik weet het niet. Ze zijn in 1997 of zo begonnen met de Quake II engine. Daar konden ze iets niet mee en zijn toen overgestapt naar de Unreal engine. Toen hebben we jaren er niets meer van gehoord en werden er af en toe wat screens op t net gezet. Toen kwam de Unreal Warfare engine en was de Unreal engine dus enorm verouderd. Gelukkig bouwde de UW engine door op de Unreal engine en konden ze zo overstappen wat ze dus ook gedaan hebben. En nu is het wachten wachten en nog een wachten. Ik heb er iig geen vertrouwen meer in.
KillaJah
-
- 356 berichten
- 856 stemmen
Speelt er hier niemand Gothic? Een superleuke Duitse RPG, ondertussen is de 2e al uit. Andere games die ik nog speel:
-Knights & Merchants
-Jagged Alliance
-Age Of EMpires 1+ Rise of Rome
sn@ke
-
- 2077 berichten
- 888 stemmen
Het beste en origineelste spel ooit was voor mij toch "metal gear solid" op de playstation. Een erg verslavend en revolutionair spel dat toch wel een klassieker in het genre is.
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Gister Mario Kart gekocht. Dat spel is echt fantastisch om met je vrienden te spelen. Urenlang heb ik er gister al achter gezeten.
Hij is weer geweldig! Heerlijke gameplay weer hoor. Gisteravond ook behoorlijk lang gespeeld en het laatste uurtje Shine Thief (of heet het nou Sprite Thief) was super. Leuk spelletje, maar zwaar verslavend.
dttom
-
- 2146 berichten
- 2156 stemmen
Ik ga hem voor Sinterklaas vragen of Kerst weet niet wat we vieren.
F-zero wil ik dan ook gelijk erbij. 
Hobbes
-
- 2911 berichten
- 1195 stemmen
bij de playstation 2 spellen die je bij play.com kunt bestellen staat dit:
PAL: Will play on UK Playstation2 only
heeft GB een eigen ps2 pal systeem? of kun je ze ook op nederlandse PS2's spelen?
Hobbes
-
- 2911 berichten
- 1195 stemmen
bij de e-zone en de nedgames hadden ze um niet en konden ze um niet bestellen. Bij de dynabyte werd ik bijna uitgelachen ('wat moet je nou met dat spel?'...laatste keer dat ik daar ben geweest) en bij de media markt werd ik aangekeken alsof ik zei 'je ma zit buiten naakt op een paard een paar schoenen te poetsen'
ik heb 't geprobeerd, maar helaas 
U-96
-
- 11875 berichten
- 2084 stemmen
Ik ga hem voor Sinterklaas vragen of Kerst weet niet wat we vieren.
F-zero wil ik dan ook gelijk erbij. 
F-Zero X is wel leuk. Heb ik vaak gespeeld met Nick Kang.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3284 stemmen
Dat zeiden ze allemaal over Serious Sam? Stelletje cultuurbarbaren, zo'n leuke rechtoe-rechtaan shooters zijn zeldzaam.
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5984 stemmen
Bedankt voor de moeite Hobbes! Hartstikke tof van je.
Bizar dat dit spel helemaal niet meer te verkrijgen is. Als 'ie dus blijkbaar zo populair is, vind ik het vreemd dat er niet een nieuwe oplage komt.
Ghola
-
- 427 berichten
- 940 stemmen
Het beste en origineelste spel ooit was voor mij toch "metal gear solid" op de playstation. Een erg verslavend en revolutionair spel dat toch wel een klassieker in het genre is.
Vandaar je nickname, zeker?
Metal Gear Solid is ook één van mijn favoriete games, evenals Rez (Dreamcast), ICO (PlayStation 2) en Final Fantasy VII (Playstation).
@Hobbes: Ik geloof dat UK-games best op Nederlandse PS2's gespeeld kunnen worden, hoewel dat berichtje inderdaad anders doet vermoeden. Ik weet het niet zeker, maar bijvoorbeeld Franse games doen het in ieder geval, dus ik denk ook dat dat geldt voor Engelse.
e) nog even nagekeken en UK-games kunnen gewoon op een Nederlandse PS2 worden afgespeeld.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Ben al een paar dagen in de ban van Call Of Duty. Iemand ook al gespeeld? Geweldig spel gewoon!
Hobbes
-
- 2911 berichten
- 1195 stemmen
@Hobbes: Ik geloof dat UK-games best op Nederlandse PS2's gespeeld kunnen worden, hoewel dat berichtje inderdaad anders doet vermoeden. Ik weet het niet zeker, maar bijvoorbeeld Franse games doen het in ieder geval, dus ik denk ook dat dat geldt voor Engelse.
e) nog even nagekeken en UK-games kunnen gewoon op een Nederlandse PS2 worden afgespeeld.
dank! ik had al zo'n vermoeden (het leek me stug dat ze in UK een andere PS2 hadden).
top!
Padd0
-
- 804 berichten
- 3074 stemmen
Ben al een paar dagen in de ban van Call Of Duty. Iemand ook al gespeeld? Geweldig spel gewoon!
Ik heb hem net vandaag uitgespeeld, fantastisch spel idd. Wat ze met Medal of Honor probeerden te bereiken halen ze hier. Net alsof je echt in de oorlog zit. Vooral de slag bij Stalingrad is geweldig.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3284 stemmen
Is CoD online ook net zo leuk als MOH:AA? Want dat spel heb ik echt helemaal grijs gespeeld. Vooral Omaha beach.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Ja, daar ben ik nou ook (Stalingrad)! Echt geweldig! Mis trouwens wel een beetje de achtergrondmuziek, die is deze keer een beetje leeg. Voorfilmpje ziet niet zo mooi uit, maar het spel wel weer wel. Je ziet ook duidelijk de werkstijl van Medal of Honor terug.
U-96
-
- 11875 berichten
- 2084 stemmen
Heey BoordAppel en Quido. Nick Kang en ik doen weleens Medal of Honor. Ken je dat level met die u-boot basis (Lorient) en dat level waarbij je in een bevooradings u-boot zit? Dat waren mijn favorieten.