- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote gamestopic
Het grote gamestopic
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3285 stemmen
Kheb net t E32003 filmpje van Doom 3 gezien en dat ziet er echt schandalig belachelijk goed uit, Final fantasy (de tekenfilm) kwaliteit. Van Half Life 2 heb ik n deel van het E3 filmpje gezien en dat gaat ook een prachtspel worden. Het worden mooie tijden voor shooter fans met een snelle computer. Over shooters gesproken: Wolfenstein Enemy Teritory is nu GRATIS te downloaden!
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3285 stemmen
Wij kopen onze pc's altijd bij de Aldi en die zijn van goeie kwaliteit. Niet optimaal heb ik me laten vertellen maar met een cpu van 3 jaar (geloof ik) oud van 1200 euro doet Unreal II t nog perfect.
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
.
Downloaden interesseert me niet zo...
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
De spellen zijn nu ook nog niet zo complex dat een standaard videokaart ze niet aankan. Bij de ALDI zijn idd altijd goede systemen te koop voor een 'klein' bedrag. Ik heb zelf trouwens ook nog een Ps,Xbox en Ps2.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
In mijn Paradigit-krantje staat een XFX Geforce FX 5600GPU met 256 MB DDR-geheugen voor 249 euro. Of is dat net zoiets als een Geforce 4 MX die ook niet zo best is?
Hij is vergeleken met de geforce mx natuurlijk een stukl sneller, hij is ongeveer vergelijkbaar met een geforce 4200ti.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3285 stemmen
De spellen zijn nu ook nog niet zo complex dat een standaard videokaart ze niet aankan.
Nou... voor wat de Unreal engine je allemaal voorschotelt heb je toch wel een stevige kaart nodig. Maar ja het echte werk komt later dit jaar pas.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Vind jij een Gamecube echt leuk/goed? Ik vind het persoonlijk de minste van de drie (Xbox, ps2 en gamecube).
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Nou... voor wat de Unreal engine je allemaal voorschotelt heb je toch wel een stevige kaart nodig. Maar ja het echte werk komt later dit jaar pas.
Maar je kan de graphics meestal instellen op makkelijk gezegd: minimaal, normaal en maximaal. Een geforce mx kan dit spel niet draaien met de maximale graphics.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3285 stemmen
Maar je kan de graphics meestal instellen op makkelijk gezegd: minimaal, normaal en maximaal. Een geforce mx kan dit spel niet draaien met de maximale graphics.
Ik heb een pentium IV 1,8 GH met 256 MB RAMen een Geforce 3 kaart. Ik moet idd de world texture detail op medium zetten maar dan loopt ie wel perfect. Laadtijden zijn trouwens ook lang maar dat kan met wat extra RAM zo verholpen zijn.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Ik neem aan dat je een geforce 3ti hebt?
En met nog 256 mb ram erbij is dit zo verholpen. Ik had eerst ook 'maar' 256 mb ram en toen had ik bij andere spellen ook lange laadtijden.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Waar??? 
FeZ
-
- 460 berichten
- 3179 stemmen
Downloaden interesseert me niet zo...
Mij ook niet, maar ik bedoel alleen dat veel mensen hun dure PC kosten compenseren door alles te downloaden.
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Daar zou je best eens gelijk in kunnen hebben
.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3285 stemmen
Overal op internet. Op het moment dat ik dit typ heb je op fileplanet zelfs geen wachttijden! En dat komt nooit voor. In de drukke uurtjes kan je beter op 3dgamers kijken.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Daar heb je wel gelijk in ja, maar ik download niet veel. Alleen muziek. In ieder geval geen games.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Wat vinden jullie eigenlijk van GTA Vice City? Ik vind de graphics een stuk minder en voor de rest is ie bijna hetzlefde als GTA 3.
Kenshin
-
- 168 berichten
- 101 stemmen
Leuke topic!
Ik doe ook mee
PC
1) Half-Life (plus Counter-strike)
2) Lemmings
3) Age of Empires 2
4) Prince of Persia
5) Dune 2 (wie kent hem nog?)
NES
1) Super mario bros.
2) Legend of Zelda
3) Metroid
4) Super mario bros. 3
5) Mega-man
SNES
1) Legend of Zelda: A link to the past
2) Super Mario Kart
3) Super Metroid
4) F-Zero
5) Donkey Kong Country (check de eindbaas track)
Nintendo 64
1) Legend of Zelda: Ocarina of Time
2) Mario Kart 64
3) Golden eye
4) Perfect Dark
5) Diddy kong Racing
Nintendo Gamecube
1) Super smash bros. melee
2) Legend of Zelda: The windwaker
3) Metroid Prime
4) Super Mario sunshine
5) Eternal Darkness
Sony Playstation
1) Final Fantasy VII
2) Tony Hawk pro skateboarder
3) Metal gear solid
4) Resisdent Evil
5) Castlevania: Symphony of the night
Sony Playstation 2
1) Grand Theft Auto 3
2) Gran Turismo 3
3) ICO
4) Sword of the Sumarai (ik ben nou eenmaal een Samurai addict)
5) Pro evolution soccer 2
Atari
1) Alien vs. Predator (Jaguar)
2) Battlezone (2600)
3) Iron Soldier (Jaguar)
4) Adventure (2600)
5) Astroids (2600)
Sega Megadrive
1) Sonic the Hedgehog
2) Splatter House 2
3) Street fighter 2 (Jaja...)
4) Sonic 2
5) Streets of Rage
Gameboy heb ik echt veeeeeeeelste veel spellen gespeeld om een duidelijke top 5 van te maken.
Mega-man IV is erg gaaf in ieder geval. En de game boy advance heeft te veel poorts. De enige drie supertoppers zijn Metroid Fusion, Golden sun en natuurlijk Advance wars.Saturn en Dreamcast heb ik nooit goed kunnen spelen.
Xbox is zo baggerslecht dat ik niet eens een top 2 kan maken aangezien er maar 1 goed (en dat is een over-statement) spel voor de microsoft machine bestaat die xbox exclusief is. Kenners weten welke.
Agony
-
- 1985 berichten
- 1256 stemmen
...
pjotr
-
- 2672 berichten
- 2781 stemmen
Xbox is zo baggerslecht dat ik niet eens een top 2 kan maken aangezien er maar 1 goed spel voor de microsoft machine bestaat dat xbox exclusief is.
Hèhè...nog iemand met het brein op de juiste plaats.....;-) 
Sjoerd
-
- 999 berichten
- 1348 stemmen
Heb je Rise of Nations al geprobeerd toevallig? Heeft van AOE veel weg, alleen VEEL mooier en VEEL leuker. Dat spel is echt een aanrader.
Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
Rare vraag misschien......maar welk spel bedoel je?
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Rise of Nations is geen add-on of mod of zo Redlop (je hebt wel Rise to Rome of zoiets voor Age of Empire). Het is gewoon een net nieuw spel.
En ik heb Dune 2 helemaal "grijs" gespeeld. Fantastisch! Alleen heb je geen ene reet aan die Deviators
.
Kenshin
-
- 168 berichten
- 101 stemmen
Ja!! Die Deviators van de Ordos toch? Die van die wolken schieten. Onzinnige dingen inderdaad.
Trouwens, van alle genoemde spellen is er toch eentje die er met kop en schouders bovenuit steekt:
Legend of Zelda: the Ocarina of Time
Goodfella
-
- 5091 berichten
- 4875 stemmen
Rare vraag misschien......maar welk spel bedoel je?
Je doelt nu toch op de opmerking van Kenshin "Xbox is zo baggerslecht dat ik niet eens een top 2 kan maken aangezien er maar 1 goed (en dat is een over-statement) spel voor de microsoft machine bestaat die xbox exclusief is. Kenners weten welke."?
Ik ben geen kenner, maar gok op Halo...
Sjoerd
-
- 999 berichten
- 1348 stemmen
[Ik ben geen kenner, maar gok op Halo...
Halo is geen Xbox exclusive meer: het is namelijk over een maand of 2 ook op PC verkrijgbaar.
Kenshin
-
- 168 berichten
- 101 stemmen
Halo op de PC? Hahaha, wie kan er nu 1 goede X-box exclusive game noemen?
Kenshin
-
- 168 berichten
- 101 stemmen
Vind jij een Gamecube echt leuk/goed? Ik vind het persoonlijk de minste van de drie (Xbox, ps2 en gamecube).
Playstation 2 heeft de games, maar is sterk op de grote massa gericht. X-box de kracht maar heeft een groot gebrek aan spelletjes en Gamecube heeft de romantiek van het echte gamen, maar mist daardoor de sympathie van de grote massa.
Vandaar dat onze Quido de Gamecube de minste vind.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
NIet alleen dat, maar ik vind de spellen voor de gamecube ook meer voor de wat jongere jeugd. En een nadeel is natuurlijk ook dat je er niet (direct) dvd's mee af kan spelen. Ook vind ik de graphics bij de gamecube het minst.