• 15.963 nieuwsartikelen
  • 179.003 films
  • 12.272 series
  • 34.077 seizoenen
  • 649.163 acteurs
  • 199.257 gebruikers
  • 9.389.162 stemmen

Het grote gamestopic

zoeken in:

FeZ

• 460 berichten
  • 3179 stemmen

Mooi wat een pisspel. Ik heb ´m vandaag binnen gekregen en deed het bijna in me broek, omdat het zo verslavend is. Helaas zit ik nu net in mijn eindexamenperiode dus leg ik m maar ff weg denk ik.

Sjoerd

• 999 berichten
  • 1348 stemmen

Jordy schreef:

Een vrouw die slecht rijdt... geweldig toch hoe die spellen steeds realistischer worden

ROFL

Sjoerd

• 999 berichten
  • 1348 stemmen

Hobbes schreef:

de AI in Enter the Matrix is trouwens om te huilen

Je kunt kiezen of je met Ghost of met Niobi speelt. Ik speel dus met Ghost en dan is er een missie waarin zij rijdt en jij uit het raam hangt te schieten.

Die troel pakt werkelijk iedere lantaarnpaal mee die ze kan vinden. knalt overal tegenaan niet normaal. da's echt heel storend

Klopt jah! later moeten je die Twins ontlopen ('ontrijden' zeg maar ), dat is pas frustrerend. Stel je de volgende situatie voor:

-Tunnel

-Driebaansweg met pilaren

-Veel verkeer

-Niobe achter het stuur

So that spells: One Major Trafficjam.

GerwinF

• 1643 berichten
  • 0 stemmen

Even offtopic, maar heeft iemand het 600 mb wegende E3-Demo filmpje van halflife 2 al gezien!? Dat ziet er echt zo waanzinnig uit! En dan die a.i. is helemaal geweldig. Grappig stukje in dat filmpje als die gozer een monitor omgooit en die professor pissig wordt, "Please, watch out!".

IamBernie

• 672 berichten
  • 1641 stemmen

Waar kan ik dat filmpje krijgen?

Sjoerd

• 999 berichten
  • 1348 stemmen

GerwinF schreef:

Even offtopic, maar heeft iemand het 600 mb wegende E3-Demo filmpje van halflife 2 al gezien!? Dat ziet er echt zo waanzinnig uit! En dan die a.i. is helemaal geweldig. Grappig stukje in dat filmpje als die gozer een monitor omgooit en die professor pissig wordt, "Please, watch out!".

Yupz, hij staat op me pctje . Dat met die prof is inderdaad erg gaaf. Ook die scene dat Gordon vlucht voor die gewapende knakkers en de deur dichtgooit en er een tafel voorzet vind ik gaaf...

GerwinF

• 1643 berichten
  • 0 stemmen

IamBernie schreef:

Waar kan ik dat filmpje krijgen?

Op Fileplanet is hij te vinden, maar kan hem ook op cd'tje zetten voor je.

Mik

• 1504 berichten
  • 1094 stemmen

Ook ik heb eind vorige week een platinum cube aangeschaft met Zelda. Heel mooi, lekkere gameplay ook weer (behalve die irritante Z knop).

Ik hoop dat het een groot spel is, want ik wals er nu voor mijn gevoel wat TE makkelijk doorheen..

pjotr

• 2672 berichten
  • 2781 stemmen

Waar zit je nu dan ergens in het spel?....

Mik

• 1504 berichten
  • 1094 stemmen

De eerste 2 dungeons gedaan.

maandag 1 en dinsdag 1

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3285 stemmen

pjotr schreef:

Puh..daar heb ik ook niet zoveel verstand van maar ik kijk wel liever een aantal uur naar een televisiescherm dan naar een computer-monitor.

En dan heb ik het nog niet eens over console-controllers vs pc-toetsenbord (maar dat heeft niks met beeldkwaliteit te maken ).

Een console is wel relaxter. Gewoon op de bank liggen en n spelletje spelen, maar een shooter spelen met een controller das geen pretje. Niets wint t van de combinatie muis/toetsenbord. Hihi, dat ik Quake I nog gespeeld heb met alleen een toetsenbord zeg .

Mik

• 1504 berichten
  • 1094 stemmen

Ik vind het trouwens ook waardeloos dat je zo enorm lang moet varen..

verder blijft het top hoor!

JoeHallenbeck

• 3413 berichten
  • 0 stemmen

Mik schreef:

Ik hoop dat het een groot spel is, want ik wals er nu voor mijn gevoel wat TE makkelijk doorheen..

Idd het grote nadeel van dit spel. Het is veel te makkelijk. Vooral de dungeon-bosses zijn lachwekkend simpel te verslaan. Erg jammer.

Verder is het natuurlijk wel een fantastisch spel.

Goodfella

• 5091 berichten
  • 4875 stemmen

Ik was er in een ruime week vrij intensief spelen helemaal doorheen, heb alleen de eindbaas nog steeds niet kunnen verslaan..

Maar toch een superspel dit hoor, The Ocarina of Time vind ik net wat beter, maar die is ook moeilijk te overtreffen

pjotr

• 2672 berichten
  • 2781 stemmen

Mik schreef:

Ik vind het trouwens ook waardeloos dat je zo enorm lang moet varen..

Daar is later ook een "foefje" voor....

Ik heb net trouwens de "iron boots" te pakken.....maar ik treuzel en blijf vaak langer op de eilandjes hangen om het einde van de game zo lang mogelijk uit te stellen.....-beetje zeeslagje spelen en zo...;-)

Chrizzlle

• 113 berichten
  • 0 stemmen

01 Age of Mythology

02 Soldier of Fortune II

03 Medal of Honor: Allied Assault

04 Age of Empires II

05 Pong

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3285 stemmen

Om maar weer even on topic te gaan: reviews voor Enter the Matrix: alleen leuk voor de fans.

GCN

Xbox

PS2

PC

Hobbes

• 2911 berichten
  • 1195 stemmen

ja mazzel!

dat zijn reviews van gamespy, die worden dus betaald door spelletjesfabrikanten, onbetrouwbaar dus.

check www.gamespot.com voor betere reviews.

neo

• 15436 berichten
  • 10049 stemmen

ik vertrouw meer op de bladen die ik heb gekocht waarin een enter the matrix specials stonden

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3285 stemmen

Hobbes schreef:

dat zijn reviews van gamespy, die worden dus betaald door spelletjesfabrikanten, onbetrouwbaar dus.

check www.gamespot.com voor betere reviews.

Shiiiit niet zo para aub! . Dan hebben ze iig niet genoeg betaald met deze scores. Gamespy is betrouwbaar hoor.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

01 Medal of Honor (gewoon de hele reeks vanaf de ps tot en met de pc)

02 Battlefield 1942 (plus uitbreiding)

03 Championship Manager 4 (02-03)

04 GTA 3

05 Splinter Cell

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

In Overigen > Algemeen > Ultieme Game-systeem:

Wat denken jullie dat het ultieme gamers pc is binnen een redelijk budget. €2000,- met alles erop en eraan.

Ik heb €2000,- betaald voor het volgende systeem:

AMD XP 2400+ , GA 7 VAXP-ULTRA moederbord, 512 ddr-ram pc2700 ,80GB hd, Radeon 9700pro 128 mb ddr, soundblaster audigy 1, Brander 48*16*52 , dvd 16*50 , samsung tft 15", 5.1 surround set.

yosemite44

• 1241 berichten
  • 1314 stemmen

eindelijk eens iemand positief over CM4

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

2000 vind ik veel te veel voor een cpu waarop je alleen spelletjes speelt (plus dat ik het geld niet heb, ). Neemt niet weg dat mijn pentium 3 566 mghz met 256 mbram en een Nvidea TNT 2 serieus out to date begint te raken .

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Is die Radeon trouwes de beste? Er is er toch ook 1 van 256? Of is dat alleen de Geforce FX (welke wel bijna 200 goedkoper is).

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

De radeon 9700pro is op dit moment de beste betaalbare videokaart. De Radeon 9800pro is de beste videokaart qua prestaties (maar kost een dikke 500 Euro). De Geford=ce FX 5900 is nog niet uit maar gaat de 9800pro in prestaties overtreffen. Jij doelt waarschijnlijk met de FX op de 5200 serie of 5600 serie. Deze kaarten kunnen wel 256 mb ram hebben, maar zijn op het gebied van prestatie minder dan de radeon 9700pro en 9800pro.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

De CM-reeks is gewoon geweldig! was al bij het eerste deel meteen verslaafd. Ik vind het vooral leuk dat je nu een 2D-pitch hebt en de nieuwe 'look' is ook geweldig. Speelde laatst nog us cm 01-02 en dat zag er ouderwets uit opeens!

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

In mijn Paradigit-krantje staat een XFX Geforce FX 5600GPU met 256 MB DDR-geheugen voor 249 euro. Of is dat net zoiets als een Geforce 4 MX die ook niet zo best is?

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

Quido schreef:

Wat denken jullie dat het ultieme gamers pc is binnen een redelijk budget. €2000,- met alles erop en eraan.

Pff, geef mij maar lekker voor 10 keer het mindere een heerlijke Gamecube waar je lekker op kan gamen.

FeZ

• 460 berichten
  • 3179 stemmen

tovenaar schreef:

(quote)

Pff, geef mij maar lekker voor 10 keer het mindere een heerlijke Gamecube waar je lekker op kan gamen.

De meeste mensen halen het geld er natuurlijk uit door illegale games te kopen/downloaden. Na een aantal jaren flink gamen, hebben ze hetzelfde betaald dan dat ze een NGC + X aantal games hadden gekocht.

Overgens heb ik zelf een "oude" (=AMD 900) pc en een NGC.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.