- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote gamestopic
Het grote gamestopic
horizons
-
- 5687 berichten
- 2402 stemmen
Sowieso is het knap dat hij elk toernooi wint waar hij aan meedoet. Smash is hype, maar ik snap de mechanics niet echt. Ben wel van plan om Smash 4 te halen, dus misschien kom ik er dan achter.
Zoontje heeft Smash voor de Wii U. De controls zijn ontzettend helder en het uitvoeren van aanvallen ook. Alleen de snelheid, timing en finesse die je nodig hebt is absurd hoog op dat niveau. Daar tegen over ben ik echt lager dan een beginnende amateur. Zelfs mijn zoontje en dochter weten meestal van me te winnen...
MK8 ben ik gelukkig dan wel kampioen in en Splatoon kan ik online ook goed meedoen haha.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Splatoon heb ik ook, maar pas 1 a 2 keer even gedaan, dus nog niet echt in verdiept. Concept is wel briljant. Ik ben fan van Street Fighter 4, maar daar kan ik ook niet heel veel van 
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Smash gaat inderdaad erg diep. Zou je zo op het eerste gezicht niet verwachten.
Splatoon moet ik nog kopen, maar ben van plan om eerst wat van mijn games uit te spelen. Heb er nog een aantal liggen, omdat ik een game dip heb gehad van een aantal maanden. Er komen geregeld gratis updates uit voor Splatoon trouwens.
horizons
-
- 5687 berichten
- 2402 stemmen
Smash gaat inderdaad erg diep. Zou je zo op het eerste gezicht niet verwachten.
Splatoon moet ik nog kopen, maar ben van plan om eerst wat van mijn games uit te spelen. Heb er nog een aantal liggen, omdat ik een game dip heb gehad van een aantal maanden. Er komen geregeld gratis updates uit voor Splatoon trouwens.
Over dat laatste: strikt genomen zijn het timed unlocks door Nintendo. Het staat allemaal al op het schijfje maar wordt pas op bepaalde momenten vrijgegeven. In augustus komt er daadwerkelijke (gratis) dlc.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3398 stemmen
Voor de liefhebbers van Sin City en de Telltale-games:
Raffael77
-
- 1891 berichten
- 0 stemmen
Fallout 4 - Official Trailer - YouTube
Hier kijk ik echt naar uit.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Voor de liefhebbers van Sin City en de Telltale-games:
Maar moet ook nog Wolf Among Us uitspelen, dus zit voorlopig nog wel goed.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3398 stemmen
Maar moet ook nog Wolf Among Us uitspelen, dus zit voorlopig nog wel goed. 
Tof vooruitzicht in ieder geval nog met LiS en WAU.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Splatoon is zo gaaf. Zo simpel, maar zo briljant bedacht. Splatoon > Mario Kart 8.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Batman Arkham Knight wat ben je toch prachtig 
De nieuwe generatie tovert wel geweldige graphics uit het apparaat zeg. Pas nu, zo 1 tot 2 jaar na release wordt er pas echt iets uitgehaald.
Kan niet wachten op de winter, met oa de nieuwe Tomb Raider en Halo.
Tot die tijd ben ik nog zoet met Batman, Ori en af en toe de Halo Master Chief box. Ik doe er vrij lang mee, game tegenwoordig niet heel vaak meer en zeker geen uren achter elkaar.
horizons
-
- 5687 berichten
- 2402 stemmen
Er zullen in het najaar enkele mensen wellicht wat minder films gaan kijken:
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Ik was eens aan het proberen om mijn oude Sega terug aan de praat te krijgen op een moderne televisie, maar heb de indruk dat mijn RF converter het begeven heeft. Dat, of de connectie aan de Sega zelf is defect aangezien ik echt verschrikkelijk pixelig beeld krijg. Iemand hier ervaring met het terug draaiende krijgen van een oude console op een nieuwe televisie?
De SNES is OK, maar daar kon ik een tulp stekker voor gebruiken.
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Beeld blijft enorm pixelig dus eens teruggegaan naar een oudere televisie waar het goed op werkte, maar hetzelfde resultaat. Een andere converter gebruikt en ook geen verbetering dus ik vrees dat mijn coax aansluiting kapot is
Dan maar op zoek gaan naar een ext kabel of een male A/V kabel op eBay
horizons
-
- 5687 berichten
- 2402 stemmen
Eindelijk wat afleiding van splatoon: de levels in super Mario maker spelen die de kinderen hebben gemaakt.
j0enne
-
- 9606 berichten
- 3773 stemmen
Na zo'n 4 jaar de PS3 te hebben gehad, daarvoor de XBOX 360 en daarvoor de PS2 nu eigenaar van de XBOX One. 
Op 't moment alleen nog maar FIFA 16 wat voor mij natuurlijk een must is.
Watch Dogs en Sleeping Dogs wil ik nog wel halen.
Battlefield, Call of Duty en Far Cry kunnen me echter gestolen worden, heb echt niets met shooters.
Gears of War is dan weer een uitzondering, dat blijven toppers.
j0enne
-
- 9606 berichten
- 3773 stemmen
Tomb Raider, Valiant Hearts: The Great War, Battlefield: Hardline, Need for Speed: Rivals, Plants vs. Zombies: Garden Warfare, Titanfall en Peggle 2 allen gratis kunnen downloaden. 
De eerste twee via Xbox Live Gold, de anderen via EA Access.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Na zo'n 4 jaar de PS3 te hebben gehad, daarvoor de XBOX 360 en daarvoor de PS2 nu eigenaar van de XBOX One. 
Op 't moment alleen nog maar FIFA 16 wat voor mij natuurlijk een must is.
Watch Dogs en Sleeping Dogs wil ik nog wel halen.
Battlefield, Call of Duty en Far Cry kunnen me echter gestolen worden, heb echt niets met shooters.
Gears of War is dan weer een uitzondering, dat blijven toppers.
Ik heb ook een One, prima apparaatje. Zeker dit najaar, nu er een enorme hoeveelheid toffe (exclusieve) games uit komen. Tomb Raider en Halo 5 (ook al hou je niet van shooters) zou je toch wel moeten spelen. En meteen de Gears of One Ultimate Edition kopen. Krijg je echt een geweldige HD remake van Gears of War 1. Kort geleden gekocht en uitgespeeld, was echt geweldig om dit weer te spelen met graphics van vandaag de dag.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Aahh 
1 v 7 , spelen als Jason (tegen 7 spelers als counselors)!
j0enne
-
- 9606 berichten
- 3773 stemmen
Ik heb ook een One, prima apparaatje. Zeker dit najaar, nu er een enorme hoeveelheid toffe (exclusieve) games uit komen. Tomb Raider en Halo 5 (ook al hou je niet van shooters) zou je toch wel moeten spelen. En meteen de Gears of One Ultimate Edition kopen. Krijg je echt een geweldige HD remake van Gears of War 1. Kort geleden gekocht en uitgespeeld, was echt geweldig om dit weer te spelen met graphics van vandaag de dag.
De demo van Star Wars: Battlefront zag d'r trouwens ook enorm tof uit.
Ik speel nu voornamelijk Plants vs. Zombies: Garden Warfare, het ziet er vrij kinderachtig uit maar 't is o zo verslavend. 
Zo'n shooter kan ik dan wel waarderen.
horizons
-
- 5687 berichten
- 2402 stemmen
Jay. Yoshi's Woolly World uitgespeeld. Althans alle levels gehaald. Nu met en met de resterende wol en bloemetjes binnen halen.
Hele fijne platform game!
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Yoshi ga ik zeker nog kopen. Nu volop bezig met Super Mario Maker. Wat een geweldig spel zeg. Nog meer mensen die het spelen?
horizons
-
- 5687 berichten
- 2402 stemmen
Yoshi ga ik zeker nog kopen. Nu volop bezig met Super Mario Maker. Wat een geweldig spel zeg. Nog meer mensen die het spelen?
Ja. 
Zie www.supermariomaker.nl voor levels van Nederlandse spelers. 
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Ps4 gekocht met FIFA 16 erbij en Mortal Kombat X, maar vooral voor Star Wars Battlefront en nog meer voor Street Fighter V. FIFA nu een carrière begonnen met een eigen speler. Wel leuk om te doen, alleen trainingsdingetjes werken soms wat frustrerend. Penaly met fake-step lukt me nog niet om de een of andere reden.
Leland Palmer
-
- 23785 berichten
- 4893 stemmen
Ik speel alleen maar FIFA 16. Fantastisch. 
horizons
-
- 5687 berichten
- 2402 stemmen
Ik speel alleen maar FIFA 16. Fantastisch.
Dat is eens grappig om te lezen. Meeste branden fifa16 flink af. Ook omdat fifa15 al tegenviel zijn er toch wel aantal naar PES overgestapt.
Leland Palmer
-
- 23785 berichten
- 4893 stemmen
Vind 't machtig. Verder ben ik niet zo'n gamer, maar FIFA doe ik al jaren. Carrieres, online, alleen heb ik (nog) niet zoveel geduld voor Ultimate Team. 
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Mocht je me willen toevoegen aan PS4, dan vind je me onder Retroleaves.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Vind 't machtig. Verder ben ik niet zo'n gamer, maar FIFA doe ik al jaren. Carrieres, online, alleen heb ik (nog) niet zoveel geduld voor Ultimate Team.
Ook niet doen, once you go there you'll never go back. Te verslavend.
Leland Palmer
-
- 23785 berichten
- 4893 stemmen
Opzich lijkt het me wel erg gaaf, maar ik heb zo het idee dat het tijden duurt voordat je een wat redelijk team hebt opgebouwd. Dan steek ik m'n tijd liever in wat carrieres. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Opzich lijkt het me wel erg gaaf, maar ik heb zo het idee dat het tijden duurt voordat je een wat redelijk team hebt opgebouwd. Dan steek ik m'n tijd liever in wat carrieres.
Valt op zich wel mee, maar er komt wel knowhow bij kijken. Vooral de marktwerking van de auction house. Als je nu goede spelers krijgt geeft dat wel een voldaan gevoel. Al is carriere ook heel leuk natuurlijk maar bij FUT voelt het echt als 'jouw' team, en speelt conditioning en chemistry een hele belangrijke rol.