- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote gamestopic
Het grote gamestopic
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2535 stemmen
Vandaag de Medal of Honor collection besteld. Ben benieuwd... 15 euro voor 5 MoH spellen is niet veel.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Woont er hier toevallig iemand in of in de buurt van Maastricht? De MediaMarkt daarzo heeft een aantal leuke aanbiedingen, namelijk Halo 4 voor €33, Xbox Live 13 maanden voor €33, en een Xbox 250GB + Skyrim + Forza 4 + 2e controller voor €177.
Ik ben geïnteresseerd in de 13 maanden Xbox Live!
JacoBaco
-
- 10573 berichten
- 2405 stemmen
Kaarten gewonnen voor het launchevent van Call Of Duty Black Ops II in de Heineken Music Hall.
De Heineken Music Hall in Amsterdam wordt op 12 november getransformeerd in een setting die geïnspireerd is door Call of Duty: Black Ops II. De game zelf is nadrukkelijk aanwezig gedurende de avond. Naast presentaties, zijn er zogeheten celebrity battles, pro gamer-toernooien en optredende artiesten. Om exact 00:00 uur start de Media Markt-vestiging tegenover de Heineken Music Hall met de verkoop van Call Of Duty: Black Ops II.
Ben verder geen Call of Duty fanboy, maar leuk om het is mee te maken zoiets!
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Voor de CoD fanboys:
Black Ops II + Nuketown voor €33 bij Saturn Amsterdam, op maandag van 00:00-02:00 of dinsdag de hele dag (als ze nog beschikbaar zijn).
Bakema NL
-
- 858 berichten
- 118 stemmen
Voor de CoD fanboys:
Black Ops II + Nuketown voor €33 bij Saturn Amsterdam, op maandag van 00:00-02:00 of dinsdag de hele dag (als ze nog beschikbaar zijn).
Ik heb hier een 14-jarige zoon die daar naar toe wil............hmmmm...eens kijken of we dat gaan doen.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3398 stemmen
AVGN Movie Trailer:
[embed]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=eiz95K1ngiI[/embed]
Ben wel een fan, maar nog niet echt onder de indruk van de trailer. Dat ik hem ga kijken is wel zeker 
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Hahah, die moet ik zeker zien. Is altijd wel geinig de angry video game nerd.
Ik heb hier een 14-jarige zoon die daar naar toe wil............hmmmm...eens kijken of we dat gaan doen.
Succes, zal er wel druk zijn. Wel een leuk prijsje (en gratis DLC).
Bakema NL
-
- 858 berichten
- 118 stemmen
Hahah, die moet ik zeker zien. Is altijd wel geinig de angry video game nerd.
Succes, zal er wel druk zijn. Wel een leuk prijsje (en gratis DLC).
Ik sla toch ff over....was ik vrij geweest dinsdag dan was het er wel van gekomen. 
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3398 stemmen
De Far Cry 3 campagne van Ubisoft is toch wel de tofste die ik ooit heb gezien. Een meerdelige reeks filmpjes is afgelopen weken online gezet genaamd Far Cry Experience. Hoofdrol is weggelegd voor Christopher 'Mclovin'' Mintz-Plasse en vooral Vaas is echt extreem goed! Hij is dus niet alleen de voice actor waarop het character Vaas is gebaseerd, acteren kan hij ook als de beste! Geniaal gewoon en ongelofelijk dat dit soort filmpjes al veel en veel beter zijn dan al die zogenaamde game-verfilmingen. Was dit een full movie dan was het sowieso een topscore geworden. Check het zelf, en check Vaas, de grootste badass in game history!
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Waarschuwing voor allen om niet ' Lord of the Rings, War in the North' voor de PS3 te kopen! Er zitten zulke verschrikkelijke bugs in het spel waardoor je uiteindelijk letterlijk niet verder kunt met het spel. Eindbazen die niet op komen dagen, and such. In combinatie met het gruwelijke auto-save moet je uren terug in het spel, met de vraag of wanneer je weer bij dat ene punt aankomt of het dan wel werkt.....
Patches bieden geen uitkomst, en de online support van Snowblind is gestopt. Blijkbaar nemen ze hun verlies met die spel en gooien ze het in de vergetelheid. Hoe ze in godsnaam zo'n half spel kunnen releasen blijft me een raadsel......
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2535 stemmen
Over LotR gesproken, ik zoek al een héle tijd de Battle for Middle-earth serie (1, 2 + uitbreiding). Echt niemand heeft ze hier. Niet bij de Game Mania, Media Markt of de FRS! Beetje jammer dit, want ik wil het graag weer spelen.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Bol.com ook niet. Kelkoo kon ik het ook niet vinden. Dan zou ik het ergste vrezen. Probeer eens online buiten Nederland
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3398 stemmen
Bij Play.com is ie € 74. Geen dank 
EW101
-
- 1256 berichten
- 2284 stemmen
Ik heb Sniper:Ghost Warrior gekregen van m'n ouders en moet zeggen dat het de slechtste game is die ik dit jaar gespeeld heb. Er zitten veel momenten in waarbij de game niet soepel door kan spelen ,maar steeds moet laden waarbij het beeld bevriest. Daarnaast zie je veel vijanden op een bepaalde afstand niet . Ik heb zelf eens gehad dat ik ze met de sniper nog steeds niet zag ,maar dat ik een stap verder moest zetten om ze wel te zien.
Daarnaast zijn er onlogische leveldesigns en ik weet niet hoe ik verder moet spelen ,omdat de plaats waar ik heen moet versperd is door een hek.
Ten tweede is de A.I. om te huilen. Ik schiet een collega die naast hen staat neer en weet je wat ze doen? Ze blijven staan zodat ik ze makkelijk een headshot kan geven.
Daarbij zien ze me soms niet als ik voor hun voeten lig,maar wel als ik in een bosje een kilometer verderop zit.
Och, ik ben er wel blij mee . Het is de gedachte dat telt.
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2535 stemmen
Bol.com ook niet. Kelkoo kon ik het ook niet vinden. Dan zou ik het ergste vrezen. Probeer eens online buiten Nederland
Bij Play.com is ie € 74. Geen dank
Dacht ik al. Niet leverbaar.
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2535 stemmen
In Nederland dan niet leverbaar.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Wat een game dat Far Cry 3. Echt Game of the Year wat mij betreft.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
Binnenkort eens Batman: Arkham Asylum halen, en daarna Batman: Arkham City! 
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Binnenkort eens Batman: Arkham Asylum halen, en daarna Batman: Arkham City!
Epic games 
Twee van mijn alltime favorite games. Wat een genot om ze te spelen. Wel met Asylum beginnen, dan snap je het plot beter. En Arkham City is nog indrukwekkender. Altijd met het beste eindigen.
De Joker is gewoon echt freaky in die games. Wat een geweldige stemacteur zit er ook achter hem.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Iemand al ervaringen met Far Cry 3 op de PS3. Schijnt dat hij op de Xbox nog niet lekker wil gaan.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3398 stemmen
Schijnt dat ie op de PS3 juist nog brakker loopt. Morgen of overmorgen maar eens beginnen met de PC versie, op een high end PC uiteraard 
Bakema NL
-
- 858 berichten
- 118 stemmen
De goede Sint is weer langs geweest...
Voor mezelf :

En natuurlijk de gebruikelijke letters en een onderbroek van Animal (van de muppets) ::tollen::
Voor de oudste :

En verder nog Southpark seizoen 5 en 7, letters, dekbedovertrek Angry birds (ja, vind hij ook nog leuk
.
Voor de jongste :

Kuifje Hollandse versie natuurlijk (kon ff geen cover vinden van normaal formaat)

En nog een Dolfje Weerwolfje dvd, Dolfje Weerwolfje boeken, coole onderbroeken, Spongebob air hockey, letters en meer...
Mijn vriendin had een luchtje, vaas, wat kettingen, maskertjes, letters, etc.
Mijn moeder een luchtje, een bon om samen met iemand lekker te eten, letters, etc.
Dank u Sinterklaasje. 
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3398 stemmen
Da's een flinke zak vol!
Veel plezier er mee!
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Wil niet als een zeurpiet overkomen (en ben wel de laatste die zich mag bemoeien met de opvoeding van je kinderen), maar verwen jij je kids niet te veel, Bakema NL? Ik en mijn broer moesten het vroeger vaak doen met één spel (en wat speelgoedjes en snoepgoed). Weet nog wel dat we destijds bijvoorbeeld dolblij waren met Yoshi's Island.
Eén keer werden we erg verwend, toen kregen we een Super Nintendo met Super Mario World (en All-Stars zat daar standaard bij geloof ik). Mijn moeder vertelt dan altijd de anekdote dat ik toen nog best verdrietig was ook, want ik had dat niet op mijn verlanglijstje staan (mijn broer had hem besteld). De dag daarna, toen mijn moeder thuiskwam van werk, zat ik als een verslaafde Super Mario te spelen (en is blijkbaar mijn liefde voor games ontstaan).
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen

M'n broertje heeft deze gehaald, speelden we altijd op de PS2! 
Bakema NL
-
- 858 berichten
- 118 stemmen
Wil niet als een zeurpiet overkomen (en ben wel de laatste die zich mag bemoeien met de opvoeding van je kinderen), maar verwen jij je kids niet te veel, Bakema NL? Ik en mijn broer moesten het vroeger vaak doen met één spel (en wat speelgoedjes en snoepgoed). Weet nog wel dat we destijds bijvoorbeeld dolblij waren met Yoshi's Island.
Eén keer werden we erg verwend, toen kregen we een Super Nintendo met Super Mario World (en All-Stars zat daar standaard bij geloof ik). Mijn moeder vertelt dan altijd de anekdote dat ik toen nog best verdrietig was ook, want ik had dat niet op mijn verlanglijstje staan (mijn broer had hem besteld). De dag daarna, toen mijn moeder thuiskwam van werk, zat ik als een verslaafde Super Mario te spelen (en is blijkbaar mijn liefde voor games ontstaan).
Ik denk dat de meeste kinderen in bepaald opzicht verwend zijn. Eerlijk gezegd kreeg ik vroeger zelf ook best redelijk veel....alleen toen had je nog niet echt videogames
.
En mijn moeder doet ook altijd mee met de cadeaus, dus is het automatisch al meer. Verder valt het qua geld wel mee, het is handig gekocht. Veel games komen bij Zavvi vandaan en dat scheelt dus echt veel.....geen 55 - 60 euro voor Dishonored bv zoals in de winkels...en eigenlijk de enige echt nieuwe game voor de oudste die er bij zit (qua verschijningsdatum). De kleinste heeft in dat opzicht Skylanders als uitschieter. De rest is al wat ouder en dus echt niet duur. Alles voor de jongste hebben we al een tijd geleden gehaald bij e-plaza dat alles voor afbraakprijzen er uit deed omdat de keten ging verdwijnen.
Ik lees/hoor vaak genoeg dat kinderen complete computers krijgen voor absurde bedragen. Schoencadeaus van tientallen euros....die kleine hier krijgt wat snoepgoed, geen games in zijn schoen.
Mijn moeder vind het ook leuk om te geven....en de jongste is geeneens haar kleinkind (en niet mijn zoon dus)....maar gevoelsmatig wel inmiddels, dus beide heren gelijke behandeling.....oudste minder gehad, dat is afbouwend, over een keer. Mijn moeder is volgend jaar uitgewerkt, besteedbaar inkomen is dan de helft, dus was dit de laatste keer dat ze het zo kon doen.
Slim kopen is wat je moet doen. Iedereen gaat altijd op het laatste moment inslaan.....dom. Het hele jaar door af en toe wat kopen, letten op goede deals en je kunt veel geven voor eenzelfde bedrag als waar een ander een of een paar items voor geeft. Ik geef zelf al nooit 60 euro voor een game uit, wacht gewoon tot het zo'n 20 euro is. En dat is altijd erg snel, een les die ik de oudste allang aan zijn verstand heb gebracht, gewoon door het vaak te laten zien. Dan moest en zou hij een game kopen, maar zei ik hem te wachten. Paar maanden later game voor minder dan de helft....en de ogen werden wijd (en dan hebben we het nog geeneens over de verfoeide dlc.....wachten, zit dat er ook nog bij). En ook daarmee hoor ik zo vaak dat kids al op dag 1 zo'n nieuwe game krijgen, of zie ik heel veel kinderen in zo'n spuuglelijke en belachelijk dure zogenaamd merkjas van Nickelson lopen (die glimmende dingen)....dat hele merken-gegeil is ook iets dat ik zwaar ontmoedig bij de kids.
Dus dat verwend valt wel mee nog denk ik....maar tekort komen ze zeker ook niet nee. En dan hebben ze nog eens het geluk dat ik zelf eigenlijk toch wel alle games koop omdat ik het zelf leuk vind.....en strips, films....pa is zelf nog een kind, maar dan met geld om die gein te kopen. Zou ik het allemaal nieuw op verschijningsdatum halen was ik allang failliet.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Oké oké, was erg benieuwd, omdat het een lange lijst met games was. En ik viel je niet aan ook al leek het misschien zo. Ik zie dat je hetzelfde koopproces als mij hanteert. Ook ik koop mijn games online (veelal bij Zavvi), meestal kosten ze dan tussen de €10-20 (en inderdaad ook inclusief DLC - game of the year editions etc.). 'Vroeger' op de middelbare school wou ik elk spel meteen op releasedag hebben, gingen al mijn spaarcentjes naar de nieuwste games. Nu kan ik gerust een hele tijd wachten totdat ze voor een in mijn ogen interessante prijs te koop zijn (alleen FIFA moet ik elk jaar rond releasedatum hebben).
Wat jij zegt over E-Plaza wist ik ook. Alleen jammer genoeg toen ik erheen ging was al het interessante spul al weg. Dixons idem dito. Bij Dynabyte heb ik wel mijn slag kunnen slaan (zes games en 3000 Nintendo points voor nog geeneens €50).
Overigens heb ik het idee dat games tegenwoordig veel sneller worden afgeprijst dan vroeger (waarschijnlijk door het internet), of ik had toen gewoon niet het geduld om te wachten waardoor het langer leek.