- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote gamestopic
Het grote gamestopic
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Kan iemand me een goede hack/slash game voor op de ps3 aanraden die ook coop gespeeld kan worden? Iets in de trend als de 'lord of the rings' uit '03 zou perfect zijn.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Wat is het najaar altijd een ramp, in de goede zin vh woord. Heb Dark Souls nog niet aangeraakt, veel sportgames nog liggen, Arkham City bijna afgerond, dan heb ik nog Elder Scrolls V die volgende week uitkomt waar je toch makkelijk 100+ uur uithaalt en een week later komt ook nog eens mijn grootste verwachting van het jaar Saints Row: The Third uit. Van series/films komt weinig terecht op zo'n manier. En dan waarschijnlijk ook nog een verhuizing voor de deur. Manmanman.
Lekker laten liggen voorlopig. En dan in je eerste echt vrije weekend op vrijdagmiddag de telefoon ontpluggen, bel uitzetten en voorraad aan snacks en soda inslaan. Van vrijdagavond tot zondagnacht vervolgens je ding doen. Dat is gaming op z'n best!
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Kan iemand me een goede hack/slash game voor op de ps3 aanraden die ook coop gespeeld kan worden? Iets in de trend als de 'lord of the rings' uit '03 zou perfect zijn.
Online of offline co-op?
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Helaas niet. Kratos zijn slachtingen zijn niet co-op te beleven. Maar in die richting zoek ik het wel iig.
VHS1975
-
- 348 berichten
- 70 stemmen
Battlefield 3 op de PS3 = afrader.
Wat een teleurstellend spel. Zowel graphics als gameplay. Ik heb al 3x de PS uit gezet omdat die vastliep. Ontzettend slecht... En nog dat gezeik over Frostbite met hun 'levensechte graphics' (2 jaar ermee bezig nota bene). De filmpjes tussendoor zien er nog prima uit, maar de levels zelf zijn totaal niet indrukwekkend.
Zonde van je geld.
Op de x360 ziet het er geweldig uit. Heb het hele spel en de HD pack geinstalleerd op mij HD en het loopt allemaal als een zonnetje.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
ESV:Skyrim is heerlijk. Veel vooruitgangen t.o.v. Oblivion. Wat is het weer lekker verdwalen, de boel looten en hoarden, de environment verkennen en natuurlijk genieten van de flora en fauna. Pfff, hier gaan weer talloze uren in zitten. Echt veel aan de storyline doe ik nog niet. Dat komt over tientallen uren wel
.
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2535 stemmen
CoD MW3 is gewoonweg geweldig. Heb de SP sinds gisteren afgerond en vond het werkelijk waar een prima spel.
Qua graphics is het niet echt een supervooruitgang op MW en MW2, maar wel uitgebreide maps, vele plekken rond de wereld, verbetering van de wapens qua geluid en design, zowel nieuwe als oude personages verschijnen hier en het is lekker chaotisch, al die veldslagen.
Nu even de trophies weten te behalen en even de speciale missies spelen. Op vele gebieden beter dan BF3...
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Heb het wel gehad met COD intussen. Met plezier speel ik nog iets van 10 uur per week MW2 online, maar de tijd van nieuwe delen kopen is voorbij. Teveel chaos in te kleine maps, begon het beu te worden. Laatste level wat me echt aanspraak was Prypiat in MW1, en dat zegt genoeg.
Heb circa (ruwe schatting) 2500 uur gelogd op cod (waarvan de helft in United Offensive), maar het is tijd om verder te gaan. Skyrim komt met de kerst binnen, en vermaak me momenteel prima met Assassins Creed en Killzone.
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2535 stemmen
Skyrim is trouwens nu al verkrijgbaar (heb het in de FRS gezien). Maar het is wel de normale versie, geen collector's/limited/special-achtig.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Heb Skyrim gewoon al sinds donderdag
. Saints Row 3 is trouwens vervroegd en lag vandaag al in de winkel. Ook de nieuwe AC was al te verkrijgen.
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2535 stemmen
En maandag Cars 2 (dat wordt lenen) 
Martijnnn
-
- 2248 berichten
- 2409 stemmen
Sinds gisteren Battlefield 3 uitgespeeld.
Opzich zijn de missies best leuk, alleen de gameplay, graphics en een beperking van wapens vielen enorm tegen. De levels met de tank vond ik wel super, alleen jammer dat je tegenover 1 vijandelijke type tank te maken krijgt. Daarnaast verdwijnen ze als je tegen ze aanrijdt of nog een kogel op een uitgeschakelde tank schiet. Grootste minpunt blijft toch de graphics, landschappen, voertuigen, objecten en personages zien er gewoon niet 2011 uit.
Voor de rest is het verhaallijn bijna hetzelfde als (evenals teleurstellende) Call of Duty: Black Ops. Want evenals BO, heb je hier ook een stevig gesprek tussen overheidsfunctionarissen en de hoofdpersonage (Blackburn), met als tussenstop een missie.
Binnenkort naar Call of Duty: Modern Warfare 3, waar ik er bijna zeker van ben dat dit me niet teleurstelt.
Je speelt Battlefield 3 toch niet voor de singleplayer
Ik heb hem ook op de ps3 en ik kan van de multiplayer geen genoeg krijgen, vind het er eigenlijk ook best goed uit zien, vooral voor een online spel, spectaculair licht, veel details en de bewegingen van de soldaten zijn ook erg goed.
Vind het ook wel raar dat het schijnbaar bij Battlefield 3 veel erger is dat de graphics niet goed zijn dan bij MW3.
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2535 stemmen
Frostbite techniek waar ze 2 jaar mee bezig zijn... en dan zo'n resultaat. Onvoorstelbaar.
Ikzelf speel altijd de SP, de MP doe ik nooit. Wel co-op of een duel met 4 man in totaal, maar nooit MP.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Skyrim is echt een heerlijk spelletje zeg! Heb inmiddels 30 uur gespeeld maar nog steeds het gevoel dat ik maar 0,5% heb gespeeld.
goongumpa
-
- 3057 berichten
- 4083 stemmen
Het is al vaak gezegd, maar wat is dat Skyrim een pareltje !
Ben er helemaal weg van, zelfs in lage kwaliteit op mijn laptopje.
JacoBaco
-
- 10573 berichten
- 2405 stemmen
BF3 voor de PC heb ik nu al een tijdje niet gespeeld omdat ik bezig ben met MW3 op de PS3. De singleplayer van MW3 is wel oké. Ik vind vooral de Special Ops missies een uitdaging op veteran. Leuk om samen met een buddie die missies te doen. Alleen The Legend of Zelda: Skyward Sword ligt ook al te wachten. En ik wil Batman: Arkham City ook spelen.,, En Uncharted 3 ook ... En Skyrim eigenlijk ook .. En nog wat HD versies van God of War en Resident Evil... Gelukkig heb ik geen XBox 360, want dan moet ik Gears of War 3 ook nog gaan doen. Pfff.. gamen zuigt!!
bozzy
-
- 2161 berichten
- 670 stemmen
een gerucht over de beste game ever,hoop dat het waar is kan niet wachten...
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2535 stemmen
Laatste tijd flink bezig met 'Sonny', een Final Fantasy achtig spel (waar je elkaar om de beurt kunt aanvallen) en je neemt de rol over van een zombie. Een vermakelijk spel waar je makkelijk verslaafd kan raken.
LimeLou
-
- 2048 berichten
- 777 stemmen
Allemaal lekker bezig
En over die geruchten van Half Life 3 word ik erg vrolijk. De vorige delen waren fantastisch en deel 2 zelfs een van mijn favoriete games allertijden.
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2535 stemmen
Speciaal voor Halo:
Door Robot Chicken.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Speel sinds een paar dagen Rayman Origins. Geweldig spel! Speel ik tien keer zo lief als de zoveelste nieuwe Call of Duty.
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2535 stemmen
Enkele dagen geleden Call of Duty: World at War voor op de PC uitgespeeld (2de keer). Wat een geweldig spel. Van mij mocht het nog zo'n 10 missie's langer duren.
Binnenkort een nieuwe computer aanschaffen en dat zal ook een spel zijn die ik meteen ga kopen. Maar dat zijn ook de spellen die je nooit meer weg wilt doen als je ze eenmaal in je bezit hebt...
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Precies, zo ben ik laatst weer eens Commandos 2 gaan spelen. Beste game ooit als je het mij vraagt.
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2535 stemmen
Lijkt me ook wel wat. Een soort Command & Conquer / Company of Heroes, geloof ik. Ik heb zo'n complete edition box gezien van Commandos. Lijkt me ook een spel om te kopen.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Precies, zo ben ik laatst weer eens Commandos 2 gaan spelen. Beste game ooit als je het mij vraagt.

Ben een groot fan van de reeks, alle delen en uitbreidingen gespeeld. Commandos 1 is echt 1 van de coolste games ooit. Deel 2 was ook zeker de moeite.
Ik vond de green baret en de Franse spion altijd wel gaaf.
Lijkt me ook wel wat. Een soort Command & Conquer / Company of Heroes, geloof ik. Ik heb zo'n complete edition box gezien van Commandos. Lijkt me ook een spel om te kopen.
Niet onderschatten hoe bizar moeilijk de game soms is. Niet voor mensen met weinig geduld. Maar als je de tijd neemt, dan zijn het wereldgames.