- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote gamestopic
Het grote gamestopic
TheShadowking
-
- 403 berichten
- 0 stemmen
Blizzard is begonnen met de beta test voor Diablo 3:
FOKGAMES.nl / Nieuws / Diablo III-beta voor vrienden en familie / FOK!games - games.fok.nl
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3398 stemmen
Net Scott Pilgrim vs. The World: The Game nog maar eens met z'n tweetjes doorlopen. Blijft geniaal 
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2536 stemmen
Sinds gisteren begonnen met Dead Island (PS3). Tot zover een geweldig spel. Jammer dat het gemiddelde op GM slecht is. Het moet gelukkig nog inkomen.
+ punten
* Uitstekende graphics
* Grote map
* Keuze uit personages met een eigen verhaal
* Spannende missies
* Ruim assortiment aan steek- en beukwapens (ben nog niet bij de geweren gekomen)
- punten
* Een stuk of 6 zombie-soorten (Walker, Infected, Butcher, Floater, Ram en Suicider)
* Zombie's en pakketten spawnen
En tot zover is het nog 'under construction'.
LimeLou
-
- 2048 berichten
- 777 stemmen
Ey, veel plezier ermee. Lijkt me ook een lollige campy game voor tussendoor, beetje gericht op de MP fun a la Left 4 Dead, of niet? 
VHS1975
-
- 348 berichten
- 70 stemmen
Op wat speel je NHL 12? 360 zeker?
yep, ik heb alleen de 360.
VHS1975
-
- 348 berichten
- 70 stemmen
Sinds gisteren begonnen met Dead Island (PS3). Tot zover een geweldig spel. Jammer dat het gemiddelde op GM slecht is. Het moet gelukkig nog inkomen.
+ punten
* Uitstekende graphics
* Grote map
* Keuze uit personages met een eigen verhaal
* Spannende missies
* Ruim assortiment aan steek- en beukwapens (ben nog niet bij de geweren gekomen)
- punten
* Een stuk of 6 zombie-soorten (Walker, Infected, Butcher, Floater, Ram en Suicider)
* Zombie's en pakketten spawnen
En tot zover is het nog 'under construction'.
Ik ben er ook mee begonnen. Ben pas bij act I en ik vind het geweldig. Lijkt me heerlijk om coop te spelen.
Ik heb nu al een glitch gevonden om wapens te dupliceren.

Je pakt een wapen in je hand, kijk naar de grond en houdt Left Trigger ingedrukt. (Dat is de gooiknop)
terwijl je de LT heb ingedrukt, druk je tegelijkertijd (en hou vast) op "Y" en RT (right trigger)
je gooit dan het wapen op de grond en laat hetzelfde wapen vallen. Dit kan je oneindig doen en deze kan je dan verkopen voor geld in de daarvoor betreffende shops.
dat is hem dus. Zal wel verholpen worden door een patch. maar goed, tot die tijd kan je er gebruik van maken.
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2536 stemmen
Oh, dat wist ik dan niet. Ben inmiddels 3 - 4x gedood. Meestal door Infected Thugs (kan niet missen, groter en 10x sterker dan een normale Infected). Ik ben nu even gestopt, maar mijn volgende missie is om een truck uit de hotel parkinggarage mee te nemen, om daarmee naar de stad te rijden. Ben benieuwd, want ik denk dat ik een nieuwe soort zombie tegenkom.
Ben momenteel level 11 en heb net onder de 10.000 cash (dit is een achievement). Ik heb alleen geen vuurwapens, wel wapens om mee te slaan die sterk genoeg zijn om een fatale klap te geven aan Walkers en Infected.
Ey, veel plezier ermee. Lijkt me ook een lollige campy game voor tussendoor, beetje gericht op de MP fun a la Left 4 Dead, of niet?
Meer COD meets L4D.
VHS1975
-
- 348 berichten
- 70 stemmen
Beste game ever by far......PONG
PING........pong? 
bozzy
-
- 2161 berichten
- 670 stemmen
Martijnnn
-
- 2248 berichten
- 2409 stemmen
Cool, die kende ik nog niet, ziet er wel cool uit!
VHS1975
-
- 348 berichten
- 70 stemmen
LOL , ja dat ken ik nog wel ja, maar ik heb liever wat meer pixels 
LimeLou
-
- 2048 berichten
- 777 stemmen
Ik neem aan dat bozzy een retro-gamer is 
VHS1975
-
- 348 berichten
- 70 stemmen
Ben momenteel level 11 en heb net onder de 10.000 cash (dit is een achievement). Ik heb alleen geen vuurwapens, wel wapens om mee te slaan die sterk genoeg zijn om een fatale klap te geven aan Walkers en Infected.
Welke achievement is dat dan?
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2536 stemmen
Geen idee meer. Heb het al een week niet meer gespeeld.
Ik zit eraan te denken om het toch maar te kopen, want zo duur is die niet meer. Dan ga ik even verder met waar ik gebleven was.
Volgende missie heeft i.i.g. iets met het rijden naar de stad, dus geen strandtenten en zwembaden meer. Hopelijk kan ik dan een vuurwapen vinden.
VHS1975
-
- 348 berichten
- 70 stemmen
Geen idee meer. Heb het al een week niet meer gespeeld.
Ik zit eraan te denken om het toch maar te kopen, want zo duur is die niet meer. Dan ga ik even verder met waar ik gebleven was.
Volgende missie heeft i.i.g. iets met het rijden naar de stad, dus geen strandtenten en zwembaden meer. Hopelijk kan ik dan een vuurwapen vinden.
Ik ben net uit de stad en into the jungle......stad vond ik een minder gedeelte...Resort en jungle is super...wat een sfeer...vooral de jungle..
enne vuurwapens ???? Die gebruik ik alleen tegen vijandige mensen en zelden tegen zombie's> Daar zijn ze te zwak voor...teminste...ik heb nu een pistol revolver shotgun en je krijgt straks in de jungle een KATANA...gooi daar zo'n High voltage mod tegenaan en het is een 1 kill stike....
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2536 stemmen
Uiteindelijk kan ik me best in vinden in de minpunten die gebruikers geven bij Gamesmeter.nl
Het is best een leuk spel voor tussendoor, maar om het geniaal te bestempelen gaat wat ver. Teveel bugs en spawns...
VHS1975
-
- 348 berichten
- 70 stemmen
Wat vinden jullie hiervan?
Volgens mij mogen ze dit niet doen:
Laatste update: 24 september 2011 17:14 info .AMSTERDAM - In navolging van Sony heeft ook gamesuitgever Electronic Arts een ‘niet aanklagen'-clausule opgenomen in de algemene voorwaarden.
Foto: Gamer.nl Dat heeft weblog Kotaku ontdekt, dat eerder ook Sony’s clausule opmerkte.
In de voorwaarden staat sinds eind augustus dat gebruikers akkoord gaan EA niet aan te klagen in het geval van een geschil.
Online services
De gebruikersvoorwaarden van EA gelden voor de online services zoals Madden, FIFA en het digitale distributieplatform Origin.
Gamers moeten bij het accepteren van de voorwaarden "bevestigen het recht op een berechting door een jury of via een collectieve actie af te staan", valt er te lezen. In de voorwaarden staat verder: “U komt overeen dat zowel u als EA elkaar alleen op individueel vlak mogen aanklagen en niet via een vertegenwoordiger of als groepslid in welke voorgestelde groep of representatieve partij dan ook."
De nieuwe voorwaarden die al vanaf 25 augustus zijn ingegaan gelden net als voor de aangepaste Sony PlayStation Network-voorwaarden niet voor Europa: Gebruikers hebben sinds de aanpassing dertig dagen de tijd om schriftelijk te reageren op de Terms of Service.
VHS1975
-
- 348 berichten
- 70 stemmen
Wat vinden jullie hiervan?
Volgens mij mogen ze dit niet doen:
Laatste update: 24 september 2011 17:14 info .AMSTERDAM - In navolging van Sony heeft ook gamesuitgever Electronic Arts een ‘niet aanklagen'-clausule opgenomen in de algemene voorwaarden.
Foto: Gamer.nl Dat heeft weblog Kotaku ontdekt, dat eerder ook Sony’s clausule opmerkte.
In de voorwaarden staat sinds eind augustus dat gebruikers akkoord gaan EA niet aan te klagen in het geval van een geschil.
Online services
De gebruikersvoorwaarden van EA gelden voor de online services zoals Madden, FIFA en het digitale distributieplatform Origin.
Gamers moeten bij het accepteren van de voorwaarden "bevestigen het recht op een berechting door een jury of via een collectieve actie af te staan", valt er te lezen. In de voorwaarden staat verder: “U komt overeen dat zowel u als EA elkaar alleen op individueel vlak mogen aanklagen en niet via een vertegenwoordiger of als groepslid in welke voorgestelde groep of representatieve partij dan ook."
De nieuwe voorwaarden die al vanaf 25 augustus zijn ingegaan gelden net als voor de aangepaste Sony PlayStation Network-voorwaarden niet voor Europa: Gebruikers hebben sinds de aanpassing dertig dagen de tijd om schriftelijk te reageren op de Terms of Service.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
En gelijk hebben ze, tegenwoordig wordt je voor alles aangeklaagd en compleet logisch dat je daarom de ToS aanpast.
Martijnnn
-
- 2248 berichten
- 2409 stemmen
Jup het is gewoon eigen schuld dikke bult, wat denk je waarom het alleen in de VS geldt.
VHS1975
-
- 348 berichten
- 70 stemmen
En gelijk hebben ze, tegenwoordig wordt je voor alles aangeklaagd en compleet logisch dat je daarom de ToS aanpast.
ok en het onderstaande dan...vooral over de cursieve tekst
Laatste update: 7 september 2011 17:37 info .HOOFDDORP - Microsoft heeft opnieuw een groot aantal spelers van Xbox Live gebannen. De reden is diefstal van downloadbare content op Xbox Live Marketplace.
Foto: Gamer.nl De recente bans hebben voor ophef gezorgd onder een groot aantal Xbox Live-gebruikers. Zij stellen via Twitter gebannen te zijn vanwege Marketplace theft.
Dit houdt in dat gebruikers content gedownload hebben zonder daarvoor te betalen. Veel gebruikers stellen echter onschuldig te zijn. "Waarom heb ik een ban gekregen vanwege diefstal op Marketplace, terwijl ik alles zelf gekocht heb?", vraagt een gebruiker via Twitter aan Xbox Support.
Microsoft kwam eerder al in opspraak door hun lik-op-stuk beleid op Xbox Live, maar houdt vol dat elke ban volledig terecht is. "Ons onderzoek bevestigd dat er tegen de gebruiksvoorwaarden in content gedownload is. Wij gaan erg zorgvuldig om met onze verdenkingen en gaan pas op een ban over wanneer we duidelijk bewijs hebben dat de diefstal bevestigd", aldus Microsoft.
Glitch
De bans zijn mogelijk het gevolg van een glitch op Xbox Live vorige maand, waarbij gebruikers door een fout duizenden Microsoft-punten ontvingen.
In eerste instantie vertelde Microsoft de betrokkenen nog dat zij deze punten mochten houden. Later werden deze alsnog teruggevorderd. Veel gebruikers hadden hun punten toen echter al uitgegeven.
Door een fout krijg je 1000 of meer MS points, Microsoft zegt eerst dat ze die mogen houden....Dus gaan ze die uitgeven.....En dan daarna zeggen dat ze die moeten teruggeven....Dat kan gewoon niet.
En dat vind ik wel eenr eden tot aanklagen...Ik hoop dat microsoft ze per mail lieten weten dat ze die points mochten houden.
OK , individueel mag je ze aanklagen, maar niet als groep zijnde met een vertegenwoordiger . En dat vind ik f*cked up, want als groep sta je veel sterker. Als individu maak je namelijk geen enkele kans.
VHS1975
-
- 348 berichten
- 70 stemmen
Mooi dat ik geen Xbox heb.
Helaas, Sony had zo'n clausule eerder dan Microsoft. Ik snap niet dat mensen zoiets terecht vinden.
het probleem is dat je die rules MOET ondertekenen, anders kan je de game niet spelen. In wezen zeggen MS & Sony dat je hun fouten niet mag bestraffen door een aanklacht in te dienen.....in groepsverband met een vertegenwoordiger dan hé. Das logisch want in je ééntje sta je macheloos tegenover zo'n bedrijf.
op zich wel knap, want wie leest zo'n overeenkomst nu helemaal...... 
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2536 stemmen
Ik lees overeenkomsten nooit. Maar dan heb ik het over tijdens het installeren van een PC-spel.
Mijn broertje heeft een PS3, maar die doet niet aan networkcards en ik ook niet. Vind SP/Campagne al meer dan zat.
VHS1975
-
- 348 berichten
- 70 stemmen
Ik lees ze ook nooit. Maar ik vond het gewoon wel vreemd dat ze je verbieden om geen acties te ondernemen.
Dat is hetzelfde als je gaat solliciteren en je baas zegt dat geen lid van een vakbond mag worden.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dat zeggen ze niet, alleen er mag geen derde partij bij betrokken worden.
VHS1975
-
- 348 berichten
- 70 stemmen
Dat zeggen ze niet, alleen er mag geen derde partij bij betrokken worden.
alsof je in je ééntje een kans maakt tegen ze.
Martijnnn
-
- 2248 berichten
- 2409 stemmen
Dat is hetzelfde als je gaat solliciteren en je baas zegt dat geen lid van een vakbond mag worden.
Hebben ze in de VS wel vakbonden dan? 
jirachi03
-
- 393 berichten
- 0 stemmen
Pas geleden InFamous 2 afgerond. Weer echt lekker slecht zijn . Heerlijk. 
Nu nog de goede kant eens spelen.