• 15.797 nieuwsartikelen
  • 178.174 films
  • 12.220 series
  • 33.993 seizoenen
  • 647.352 acteurs
  • 199.058 gebruikers
  • 9.374.652 stemmen

Het grote gamestopic

zoeken in:

VHS1975

• 348 berichten
  • 70 stemmen

maxroelofs schreef:

(quote)

zombiemode wel een eens geprobeert?

yep, maar als ik zombies wil afknallen dan koop ik Left 4 dead, Res5 wel. Of straks komt Dead island uit.

MW1 was leuk en vernieuwend, MW2 was helaas precies hetzelfde. Je had in de Singelplay WEER een snipermissie, WEER een missie waar je in die AC-130H Spectre zit. Alleen de Perks waren wat anders. Ik verwacht dat in MW3 weer een sniper en een AC-130 Spectre missie inzitten.

Black-ops heb ik 4 dagen gehad en terug gebracht.

Nee CoD is not my cup of tea. Ik ben meer voor Battlefield, GRAW 2 en Operation Flashpoint

maxroelofs

• 2838 berichten
  • 1659 stemmen

VHS1975 schreef:

(quote)

yep, maar als ik zombies wil afknallen dan koop ik Left 4 dead, Res5 wel. Of straks komt Dead island uit.

MW1 was leuk en vernieuwend, MW2 was helaas precies hetzelfde. Je had in de Singelplay WEER een snipermissie, WEER een missie waar je in die AC-130H Spectre zit. Alleen de Perks waren wat anders. Ik verwacht dat in MW3 weer een sniper en een AC-130 Spectre missie inzitten.

Black-ops heb ik 4 dagen gehad en terug gebracht.

Nee CoD is not my cup of tea. Ik ben meer voor Battlefield, GRAW 2 en Operation Flashpoint

Jammer om te horen, wat is je hoogste ronde als je je er in verdiept wordt het steeds leuker.

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2536 stemmen

Black Ops was inderdaad zeer teleurstellend.

clockwork72

• 2780 berichten
  • 1740 stemmen

Speel hem nog wel maar echt super vind ik hem niet. Cod heeft echter wel dat hoge verslavingsgehalte maar het is het toch allemaal nét niet. Alleen bij cod4 was ik destijds echt weggeblazen na het spelen van die game. Maargoed dat was ook de eerste next-gen cod met de toen destijds een zeer vernieuwde multiplayer. Modern Warfare 2 vond ik echt het dieptepunt, wat een meuk was die multiplayer zeg...

VHS1975

• 348 berichten
  • 70 stemmen

clockwork72 schreef:

Speel hem nog wel maar echt super vind ik hem niet. Cod heeft echter wel dat hoge verslavingsgehalte maar het is het toch allemaal nét niet. Alleen bij cod4 was ik destijds echt weggeblazen na het spelen van die game. Maargoed dat was ook de eerste next-gen cod met de toen destijds een zeer vernieuwde multiplayer. Modern Warfare 2 vond ik echt het dieptepunt, wat een meuk was die multiplayer zeg...

Inderdaad, CoD4 was geweldig en daarna hebben ze het nooit meer kunnen waarmaken.

Mescaline

• 7089 berichten
  • 3225 stemmen

Vind Black ops wel een leuk spel hoor, voor op de Playstation 3 dan

Mensen hier ervaring met Homefront? heb ik aan geschaft voor 16 euro

LimeLou

• 2048 berichten
  • 777 stemmen

Heb na een tijdje weer Persona 4 opgepakt. Echt heel leuk spelletje. Super originele RPG

Vette game tuurlijk, maar ik ga het voorlopig niet spelen Na 2 uur vechten en voorbereiden vermoord door een paar lullige monstertjes. FACK.

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2536 stemmen

Zo ziet Pacman als FPS uit.

Wat volgt? Een film, misschien?

JacoBaco

• 10573 berichten
  • 2405 stemmen

Ben benieuwd of de nieuwe Deus Ex echt zo goed is...

5 min..

Pac-Man: The Movie (2008) - IMDb

TheShadowking

• 403 berichten
  • 0 stemmen

Ik heb Deus Ex al geïnstalleerd. Is inderdaad vrij goed. Vergelijkbaar met Mass Effect 2.

Veel variatie make dat dit spel leuk blijft om te te spelen. Verschillende dialoogkeuzes en manieren om te upgraden en om te spelen.

Minpunten: Toch wel het grafische aspect. Veel framedrops en in dat grafisch lang niet zo goed als Mass Effect 2, vind het er zelf wat verouderd uitzien en de poppetjes zijn beetje houten klazen.

Ook de AI is erg slecht. Tegenstanders lopen in een loopje waardoor het erg voorspelbaar is. Deze moet je meteen op de moeilijkste graad spelen.

Ik ben net door LVL 1 en heb social enhancer gekozen om te upgraden zodat ik meer dialoo gopties krijg en het spel wat alternatiever kan spelen.

Ik raad je aan om vooral goed naar fans te kijken waar je in kunt want je komt in kamers met meerdere tegenstanders waarbij het bijna onmogelijk is om ze af te maken zonder dat ze met zen allen op je beginnen te schieten. Bijna in elk van dat soort kamer vind je een fan achter een doos ofzo waardoorheen je om kunt lopen en achter ze uitkomt.

Jammer dat ze je karakter niet aanpasbaar hebben gemaakt zoals Mass Effect, dat vind ik echt geweldig. Custom hoofd en outfit maken is gewoon vet.

LimeLou

• 2048 berichten
  • 777 stemmen

Jammer dat ze je karakter niet aanpasbaar hebben gemaakt zoals Mass Effect, dat vind ik echt geweldig. Custom hoofd en outfit maken is gewoon vet.

Hoeft helemaal niet bij zo'n awesome personage als Adam Jensen

Ik heb zelf net ook 6 uur gamen achter de rug van Deus Ex. Ik vind 'm geweldig. Zit te neigen naar vijf sterren.

TheShadowking

• 403 berichten
  • 0 stemmen

5 sterren is overdreven, daar zijn de graphics niet goed genoeg voor. Ik vind trouwens de gameplay ook niet zo soepel als bijvoorbeeld Mass Effect.

Begin volgend jaar (maart) komt Mass Effect 3 uit.

Ik zit op dit moment vooral te wachten op de nieuwe COD/Battlefield en vooral Diablo 3!!

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Gisteren aan één stuk door Limbo uitgespeeld... was er stil van (5*) Nu beginnen aan Bastion, ook al zo'n visueel pareltje.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Limbo ook maar eens proberen .

Momenteel druk bezig met Deus Ex, geweldige game die doet wat het moet doen.

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3398 stemmen

TheShadowking schreef:

5 sterren is overdreven, daar zijn de graphics niet goed genoeg voor.

Graphics zeggen niet alles. Ook geen retro gamer zeker?

TheShadowking

• 403 berichten
  • 0 stemmen

Zit net een filmpjes te kijken van Limbo, ziet er wel strak uit. Lijkt me best grappig.

JacoBaco

• 10573 berichten
  • 2405 stemmen

Ben halverwege met Limbo. Geweldige (korte) game.

TheShadowking

• 403 berichten
  • 0 stemmen

FillumGek schreef:

(quote)
Graphics zeggen niet alles. Ook geen retro gamer zeker?

Jawel hoor, vind Mario, Doom en Duke Nukem 3D bijv. geweldig, maar Deus Ex is geen retro game.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Blijft een vreemd argument natuurlijk. Deus Ex ziet er grafisch prima uit, niet state of the art maar nog steeds erg goed. Design is ook subliem. Lijkt me ook dat je bij hedendaagse games grafisch het beste van het beste verwacht, dan kom je toch wel een beetje over als een graphic whore. Snap de opmerking van FG dan ook wel, vooral een doorgewinterde gamer zal niet echt state of the art graphics voor lief nemen maar het totaalpakketje bekijken.

TheShadowking

• 403 berichten
  • 0 stemmen

Dit spel is gemaakt met de unreal engine, vrij achterhaald en oogt daarom vrij blokkerig in deze tijd. De sfeer van de omgeving is daarintegen best mooi.

Ik verwacht niet het beste van het beste, maar bijv. Mass Effect 2 en zelf Call of Duty zien er beter uit als dit spel en zijn al ik weet niet hoe oud. Dus dat had gewoon beter gekund.

Daarbij draait het spel niet echt soepel en heb je zelfs op high end computer last van framedrops, en dat met matige graphics. Dus je kunt gerust stellen dat ze grafisch gezien een steekje hebben laten vallen.

Noem dat maar een graphic whore, maar denk dat je beter eerst wat professionele reviews moet nalezen voordat je begint te roepen.

Ik vorm mijn mening niet door naar het totaal pakketje te kijken, maar een afweging te maken tussen postitieve en negatieve punten natuurlijk.

Begrijp me niet verkeerd, ik vind dit een vrij goed spel en zou het 4 sterren geven.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

TheShadowking schreef:

Ik verwacht niet het beste van het beste, maar bijv. Mass Effect 2 en zelf Call of Duty zien er beter uit als dit spel en zijn al ik weet niet hoe oud. Dus dat had gewoon beter gekund.

Blijft beetje appels met peren vergelijken natuurlijk. Dat andere games mooier zijn hoort geen minpunt de zijn voor deze game.

Daarbij draait het spel niet echt soepel en heb je zelfs op high end computer last van framedrops, en dat met matige graphics. Dus je kunt gerust stellen dat ze grafisch gezien een steekje hebben laten vallen.

Op dit gebied heb ik totaal andere verhalen gehoord.

Noem dat maar een graphic whore, maar denk dat je beter eerst wat professionele reviews moet nalezen voordat je begint te roepen.

En wie zegt dat ik dat uberhaupt niet gedaan heb?

Bedoel er ook niks verkeerds mee verder maar vind het grafisch nog steeds dik in orde.

Ik vorm mijn mening niet door naar het totaal pakketje te kijken, maar een afweging te maken tussen postitieve en negatieve punten natuurlijk.

Dat is toch bijna hetzelfde man .

TheShadowking

• 403 berichten
  • 0 stemmen

Dat is helemaal geen appels met peren vergelijken, dat is de grafische kwaliteit van recente grote titels met elkaar vergelijken. Dat andere games grafisch beter zijn is geen minpunt voor deze game, wel dat dit spel blijkbaar grafisch beter had gekund. Mij viel het in ieder geval best wel tegen en dan met name de "poppetjes". Houterig en blokkerig gewoon. (trouwens de AI is ook neit al te best)

Ik lees in verschillende reviews opmerkingen over kleine technische mankementen zoals framedrops, slechte lipsynchronisatie en dat het erop lijkt alsof ze net iets teveel uit de Unreal engine hebben proberen te persen. Ikzelf heb thuis een dikke computer staan en heb ook veel framedrops trouwens. Dat is erg irritant.

Ik denk dat jij sfeer en design door de war haalt met graphics. Ze zijn overigens niet slecht, maar ook niet dik in orde hoor.

Martijnnn

• 2248 berichten
  • 2409 stemmen

Ik tel sfeer en design ook mee met de graphics. Eigenlijk het hele uiterlijke plaatje. Anders kun je nooit zeggen dat een spel met een open wereld goede graphics heeft.

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3398 stemmen

@TheShadowking

Ja ok, nu hoor ik je al wat dieper op de graphics ingaan ( framedrops, lipsync etc.) en snap ik het wat beter. Er zijn echter ook lui die kijken naar een screenshot en zeggen dan al dat de graphics 'wat minder' zijn. Wil alleen maar zeggen dat als de 'wat mindere graphics' de spelervaring niet in de weg zitten het niet ondenkbaar is om 5 sterren uit te delen. Maar goed, als er ook wat framedrop problemen in schijnen te zitten dan snap ik het.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

TheShadowking schreef:

Dat is helemaal geen appels met peren vergelijken, dat is de grafische kwaliteit van recente grote titels met elkaar vergelijken.

Development fase is bij Deus Ex veel langer dan bij die titels, dat deze dus technisch niet state of the art is had je al kunnen verwachten. Mass Effect is de beste next-gen titel, ook niet een al te faire vergelijking.

wel dat dit spel blijkbaar grafisch beter had gekund.

Elke game had grafisch beter gekund.

Mij viel het in ieder geval best wel tegen en dan met name de "poppetjes". Houterig en blokkerig gewoon. (trouwens de AI is ook neit al te best)

A.I. is prima, niet super maar dik in orde. Hoor dat vaker maar lijkt me vrij logisch dat patrouilles een vast patroon volgen.

Ik lees in verschillende reviews opmerkingen over kleine technische mankementen zoals framedrops, slechte lipsynchronisatie en dat het erop lijkt alsof ze net iets teveel uit de Unreal engine hebben proberen te persen.

Ik heb dan weer gelezen dat het lichte mankementjes zijn en niet zoals jij doet geloven. Ook is een kanttekening dat je met een high end pc er niets van merkt.

Ikzelf heb thuis een dikke computer staan en heb ook veel framedrops trouwens. Dat is erg irritant.

Een 'dikke' computer? Vrij logisch ja. Ben benieuwd naar je specs.

Ik denk dat jij sfeer en design door de war haalt met graphics. Ze zijn overigens niet slecht, maar ook niet dik in orde hoor.

Nou nee hoor, kan die zaken prima uit elkaar houden.

TheShadowking

• 403 berichten
  • 0 stemmen

Nou Mass effect 2 draaide als een zonnetje dus zou deze game dat zeker moeten kunnen, maar helaas is dat dus niet zo. Je merkt dit op alle platformen en ook op high end PC's.

De sfeer is inderdaad erg goed gemaakt daar zul je mij niet over horen.

Deus Ex is evengoed een next-gen game als Mass Effect, het heeft ongeveer hetzelfde concept volgens mij. Mix tussen shooter en RPG met open verhaallijn en veel keuzes. Alleen jammer dat het in Deus Ex ontbreekt aan karakter customization (ik bedoel dat niet het upgrade systeem maar het aanpassen van het uiterlijk).

Ik vind het verder helemaal niet logisch dat vijanden volgens een vast patroon patrouilleren, je verwacht het maar logisch is het niet.

LimeLou

• 2048 berichten
  • 777 stemmen

Nou,nou wat een discussie Ik vind Deus Ex 5 sterren waard. De graphics zijn inderdaad niet geweldig, maar zien er niet slecht uit, dus mij hoor je niet klagen. En ik vind het praat systeem even goed als bij Mass Effect. Maar dan op een andere manier.

VHS1975

• 348 berichten
  • 70 stemmen

Yah Vandaag 2 spellen opgehaald die ik bij game mania in pre-order had staan.

* NHL 12

* Dead Island.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Op wat speel je NHL 12? 360 zeker?

Martijnnn

• 2248 berichten
  • 2409 stemmen

Driver San Francisco! Racen alsof je in een film zit

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.