- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote gamestopic
Het grote gamestopic
VHS1975
-
- 348 berichten
- 70 stemmen
Dat is bij FNV.
thx
damn, ik heb in F3 nogal wat problemen met mijn ammo (met name de .308 sniper en .44 magnum rounds)
Heeft iemand al wapens gemaakt in F3? Misschien moet ik zo'n dart gun maken. Schijnt erg sterk te zijn.
jirachi03
-
- 393 berichten
- 0 stemmen
LittleBigPlanet weer eens uit de kast gehaald. Erg leuk spel. 
VHS1975
-
- 348 berichten
- 70 stemmen
Ik las ergens dat je met je workbench ook ammo kon maken?? of was dat in FNV?
Dat is bij FNV.
Heb eens gezocht en je kan ook ammp maken bij F3.
Dan moet je wel de DLC THE PITT gedaan hebben. Daar heb je een "ammo press" waar je oa scrap metal gebruikt om ammo te maken. 500 stuks van scrap metal, dan krijg je bv. 1000 Shotgun shells 
Dus ik ga maar eens aan die DLC beginnen 
meer info:
Ammo press - The Vault, the Fallout wiki - Fallout: New Vegas and more - fallout.wikia.com
VHS1975
-
- 348 berichten
- 70 stemmen
iemand bekend met GRAW 2 (Ghost Recon Advanced Warrior)
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Of course! Maar heb zelf liever een Rainbow Six Vegas, ondanks dat de gameplay mij niet ligt. Ik ben in staat om run & gun te gaan in die game. Geniaal in co-op 
VHS1975
-
- 348 berichten
- 70 stemmen
We hebben een vast team waarmee we NHL spelen. In de zomer hebben we er meestal wel genoeg van. Het volgende deel (NHL 12) komt in sept en dus elke zomer gaan we met zijn 6-en een ander spel doen. Vorige keer was het NBA en Nu is het GRAW 2 geworden.
Ik vind Grenadier altijd een fijne class om te kiezen.
Je kan verschillende wapens kiezen. Ik ga meestal voor de SA-80, maar ikgeloof niet dat het nu echt veel uitmaakt welk wapen beter is. Zit er nu veel verschil in die wapens?
VHS1975
-
- 348 berichten
- 70 stemmen
call of duty, dan wel zombiemode
Ik ben helemaal klaar met de CoD franchise. 
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2536 stemmen
Het is nu zo goed als vast: Halo 4 komt eraan. Ik heb zelfs gehoord dat het een begin is van een compleet nieuwe trilogy.
2012 is de releasejaar.
VHS1975
-
- 348 berichten
- 70 stemmen
Het is nu zo goed als vast: Halo 4 komt eraan. Ik heb zelfs gehoord dat het een begin is van een compleet nieuwe trilogy.
2012 is de releasejaar.
Ik heb nog geen spel van HALO aangeraakt....terwijl dit toch een goed spel schijnt te zijn. Maar op één of andere manier trekt het me niet zo. Terwijl ik shooters toch wel leuk vind
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2536 stemmen
Misschien ligt sci-fi shooters je niet zo?
Persoonlijk vind ik Halo een geweldige sci-fi shooter. Deel 1 heb ik voor op de computer (wat nu een zeldzame spel is, want die zijn moeilijk te verkrijgen). Deel 2, 3 en Reach heb ik een beetje gespeeld op een X360.
Toffe reeks.
Ik ben benieuwd wat ze er nu van zullen maken, want ik geloof dat Bungie na het uitspelen van Reach aangaf dat dit het allerlaatste spel van Halo zal zijn.
VHS1975
-
- 348 berichten
- 70 stemmen
Misschien ligt sci-fi shooters je niet zo?
Persoonlijk vind ik Halo een geweldige sci-fi shooter. Deel 1 heb ik voor op de computer (wat nu een zeldzame spel is, want die zijn moeilijk te verkrijgen). Deel 2, 3 en Reach heb ik een beetje gespeeld op een X360.
Toffe reeks.
Ik ben benieuwd wat ze er nu van zullen maken, want ik geloof dat Bungie na het uitspelen van Reach aangaf dat dit het allerlaatste spel van Halo zal zijn.
Ik heb DEadspace wel gespeeld, maar niet uitgespeeld. Ik vind sci-fi op zich wel tof. (film of game)
Ik zat er wel aan te twijfelen om Halo3 of Reach te proberen op de X360...maar niemand kon mij vertellen welk het best was van die 2. Qua gameplay, MPen storyline. En dan bedoel ik met storyline ook welk deel ik zou kunnen spelen zonder het verhaal te missen. (Ik heb deel 1&2 nooit gespeeld)
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Ik heb Halo 1, 2, 3, ODST en Reach gespeeld. Heerlijke reeks, ik ben er dan ook meteen bij om Halo 5 te spelen. Mooi episch verhaal en het knalt heerlijk weg.
VHS1975
-
- 348 berichten
- 70 stemmen
Kan ik Reach spelen? zonder veel van het verhaal te missen? Of moet je echt de voorgaande delen gespeeld hebben?
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2536 stemmen
Je mist niet veel. Eigenlijk is Reach een prequel, want na Reach gaat het verhaal verder met Halo.
Het zou wel leuk zijn om 1, 2 en 3 voor of na te spelen, want dat gaat meer over de ringen en de Covenant en diens doel.
Reach is vrij simpel; het is een laatste zwaarbeveiligde post voordat de Covenant richting aarde kunnen en dat moet eerst veroverd worden. Het is ook een planeet waar de Spartanen worden gemaakt. Dit is het verhaal zo'n beetje.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Je kan de delen prima los van elkaar spelen, maar alles bij elkaar geeft het wel een mooier totaalplaatje.
VHS1975
-
- 348 berichten
- 70 stemmen
Je mist niet veel. Eigenlijk is Reach een prequel, want na Reach gaat het verhaal verder met Halo.
Het zou wel leuk zijn om 1, 2 en 3 voor of na te spelen, want dat gaat meer over de ringen en de Covenant en diens doel.
Reach is vrij simpel; het is een laatste zwaarbeveiligde post voordat de Covenant richting aarde kunnen en dat moet eerst veroverd worden. Het is ook een planeet waar de Spartanen worden gemaakt. Dit is het verhaal zo'n beetje.
Ok thx, het verhaal lijkt me wel iets.
Je kan de delen prima los van elkaar spelen, maar alles bij elkaar geeft het wel een mooier totaalplaatje.
Ja maar ik ga deel 1 en 2 nu niet meer spelen. Misschien dat ik Reach 2de hands koop als ik die ergens zie liggen.
Maar heb eigenlijk geen tijd voor andere games
Ben helemaal into Fallout 3.
Heb gisteren de DLC Mothership Zeta gedaan. man man, DlC op zich was niet zo leuk, maar al die goodies die je daar kan vinden (wapens enzo) kan je op aarde verkopen voor een fortuin aan caps. 
Ook ben ik van lvl 16,5 naar lvl 20 gesprongen. 
Je krijgt heel wat xp door die groene mannekes in een hoopje as te veranderen. 
VHS1975
-
- 348 berichten
- 70 stemmen
Here we go again.....
Ik word hier zo moe van 
Noorse terrorist gebruikte Modern Warfare 2 voor training
25 jul. 2011 12:21 / Door: Game Solutions / Bron: Kotaku
De Noor die verantwoordelijk is voor de moord op ruim negentig mensen afgelopen weekend in Noorwegen, schrijft in zijn manifest dat hij Call of Duty: Modern Warfare 2 heeft gebruikt als training ter voorbereiding op zijn aanslagen.
"Ik heb Modern Warfare 2, de game, net gekocht", zo meldt Anders Breivik in het zestienhonderd pagina's tellende manifest. "Het is waarschijnlijk de beste militaire simulator verkrijgbaar en is een van de populairste games dit jaar. Ik zie MW2 meer als onderdeel van mijn trainingsimulatie dan iets anders. Ik heb echter toch geleerd ervan te houden, vooral het multiplayergedeelte is fantastisch. Je kunt echte operaties min of meer simuleren." In het manifest wordt wel aangeraden dat mensen trainen met een echt wapen, om hier echt goed mee om te leren gaan.
World of Warcraft gold voor Breivik als een goede dekmantel. Mensen zouden geen vragen gesteld hebben toen hij als reden voor zijn geïsoleerde levensstijl opgaf dat hij de massively multiplayer onlinegame speelde. Afreizen naar bepaalde locaties om een aanslag voor te bereiden is volgens hem makkelijk te verhullen, door het 'reizen naar een World of Warcraft-vriend' te noemen. Breivik noemt verder nog Fallout 3, BioShock en Dragon Age: Origins, hoewel hij daarbij niet vertelt of deze games hem ook geholpen hebben.
Verdachte
Het is nog niet officieel bevestigd dat het manifest echt afkomstig is van Breivik. De vele verwijzingen naar Breivik zelf doen dit echter wel vermoeden. Ook staat er in het manifest op welke server hij speelde in World of Warcraft. De tweeëndertigjarige schutter zit momenteel vast op verdenking van het doden van ruim negentig mensen. Dat zou hij hebben gedaan middels een autobom in Oslo en een schietpartij op een eilandje in de buurt van de Noorse kust. Breivik heeft reeds een betekenis afgelegd over zijn daden.
VHS1975
-
- 348 berichten
- 70 stemmen
Gisteren MLB 2K11 (x360) gekocht. Wilde het eens proberen.
Had vroeger een baseball game op de pc en eind jaren 90 volgde ik het MLB een beetje
(met name de "Homerun Race" van Sammy Sossa en Mark McGwire)
Iemand ervaring met deze game? Ben begonnen met "my player" als Pitcher, maar al die skill points is nogal verwarrend.
VHS1975
-
- 348 berichten
- 70 stemmen
Heb net een account gemaakt op gamesmeter.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Iemand ervaring met deze game? Ben begonnen met "my player" als Pitcher, maar al die skill points is nogal verwarrend.
Sterke game, ben meer van de careermode. Sterke baseball game die enorm veel goed doet, al heb ik een lichte voorkeur voor MLB The Show.
VHS1975
-
- 348 berichten
- 70 stemmen
Sterke game, ben meer van de careermode. Sterke baseball game die enorm veel goed doet, al heb ik een lichte voorkeur voor MLB The Show.
The Show is alleen op de PS3 toch? die heb ik niet 
Misschien kan je me helpen, want veel aspecten van MLB 2K11 vind ik nergens terug in de (belachelijk korte) handleiding. Zelfs op internet is er vrijwel niets over te vinden. Terwijl als ik tips google voor NHL11 dan krijg ik een hele waslijst. En ik heb me toch laten vertellen dat MLB een grotere sport is dan NHL.
Vooral met Pitchen. Als ik gewoon een major League game speel en ik moet pitchen dan komt er bij de batter een vierkant waar ik de bal in moet gooien. Dat vierkant is dan weer onderverdeeld in kleinere vakjes die soms een rode en/of een blauwe kleur hebben. Rood is dan volgens mij plek waar de batter moeite heeft om de bal te raken.
Als ik dan een game speel als pitcher in "My Player" dan zie ik die kleuren niet in die vakjes. Dit zal wel komen doordat ik nog een rookie ben en ik waarschijnlijk nog ergens skill points moet spenderen voordat ik die kleuren kan zien,
Mijn vraag is nu: Aan welke attribute moet ik skill points spenderen om in dat vierkant kleuren te zien?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
O ja tuurlijk, dat is een PS exclusive. Helaas durf ik het niet te zeggen, ook niets op het internet over te vinden. Welke attributes je moet versterken durf ik niet te zeggen. Staat het ook niet in een FAQ op internet ofzo? MLB is de grootste sport in de states, snap ik ook niet zo hoor
.
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2536 stemmen
Sinds een week ben ik GTA4 opnieuw aan het spelen. Wat een geweldige game, want dit is de 3de of 4de keer dat ik het opnieuw speel. Altijd een avontuur met keiharde actie.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
EVO 2011 Finale
Verwacht dat deze jongens (vooral Latif) weleens ver zouden kunnen komen, maar nooit gedacht dat deze twee in de finale zouden staan.
En het hoogtepunt waar elke Street Fighter fan al een jaar op aan het wachten was: Daigo vs Poongko. Van Poongko werd verwacht dat hij de enige speler was die het Daigo echt moeilijk zou kunnen maken en dat één van deze spelers het toernooi zou winnen. Maar niemand had durven dromen dat Daigo zo kansloos aan de kant zou worden geveegd door een ontketende Poongko. Nog nooit eerder Daigo zo machteloos gezien terwijl hij aan een sterk toernooi bezig was en niet eerder in de problemen kwam.
Hoogtepunt van het toernooi, maar helaas het dieptepunt uit Daigo's carrière.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Coole filmpjes. Toch gaaf om zo'n publiek uit z'n dak te zien gaan bij een bepaalde combo.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
Voor degene die interesse hebben, L.A. Noire (Xbox360) voor maar €25 bij de Mediamarkt in Eindhoven, weet niet of 't om een landelijke actie gaat.
VHS1975
-
- 348 berichten
- 70 stemmen
L.A. Noir is voor mij de game van 2011. Geweldig!!! Voor degene die hem nog niet hebben is €25 een prima prijs
maxroelofs
-
- 2838 berichten
- 1659 stemmen
Ik ben helemaal klaar met de CoD franchise.
zombiemode wel een eens geprobeert?