• 15.747 nieuwsartikelen
  • 177.954 films
  • 12.204 series
  • 33.972 seizoenen
  • 646.946 acteurs
  • 198.985 gebruikers
  • 9.370.957 stemmen

Muzieksmaak van de forummers

zoeken in:

roda

• 1670 berichten
  • 961 stemmen

bioscoopzaal schreef:

Die zijn minstens even briljant, al heb persoonlijk een voorkeur voor deze geweldige band!

is dat de band, die een modernere versie van 'Herzilein' gemaakt hebben ?

Pierre1

• 271 berichten
  • 271 stemmen

De Pet Shop Boys

Wouter

• 18718 berichten
  • 3085 stemmen

Pierre1 schreef:

De Pet Shop Boys

getver. Afgrijselijke oubollige nichtenpop!

kos

• 46688 berichten
  • 8845 stemmen

Wouter schreef:

(quote)

Ach.. ze hebben best wel wat aardige nummers gemaakt toch?

Ik vind zoiets als 'Go West' ook afschuwelijk, maar nummers als It's a Sin, Wst end girls en Domino Dancing zijn toch wel leuk. Om maar te zwijgen over dat geweldige 12 inch-album (naam effe kwijt).

Pierre1

• 271 berichten
  • 271 stemmen

Wouter schreef:

(quote)

Wat hebben nichten ermee te maken?

Pet Shop Boys vind ik fantastisch.

Erasure, Jimmy Summerville, George Michael, Queen, zijn ook allemaal nichten toch?

Pierre1

• 271 berichten
  • 271 stemmen

kos schreef:

(quote)
Ach.. ze hebben best wel wat aardige nummers gemaakt toch?

Ik vind zoiets als 'Go West' ook afschuwelijk, maar nummers als It's a Sin, Wst end girls en Domino Dancing zijn toch wel leuk. Om maar te zwijgen over dat geweldige 12 inch-album (naam effe kwijt).

Introspective bedoel je

Pierre1

• 271 berichten
  • 271 stemmen

Wouter schreef:

(quote)

En je hebt Disco 3 dan ook nog niet gehoord neem ik aan

Oubollig, hahahahahahahahahahahahaha!

titan

• 1609 berichten
  • 4411 stemmen

Er is niets mis met the pet shop boys. Superieure popmuziek en zeker geen nichtenpop.

Pierre1

• 271 berichten
  • 271 stemmen

titan schreef:

Er is niets mis met the pet shop boys. Superieure popmuziek en zeker geen nichtenpop.

titan

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

Als je bovendien alle 'super hippe bands van nu!!!' bij elkaar veegt, blijkt dat er nog veel tussen zitten die doen wat de Pet Shot Boys twintig jaar geleden al deden.

Pitbull

• 558 berichten
  • 1424 stemmen

Zal wel bij iedereen bekend zijn, maar Johnny Cash is vandaag op 71-jarige leeftijd, kort na zijn vrouw.

Jammer genoeg geen nieuwe platen van deze country-held, die alleen maar beter werd.

Vooral zijn laatste plaat was een juweel, jammer dat hier geen vervolg op komt.

Zeer triest

Dustyfan

• 5607 berichten
  • 0 stemmen

Vanavond in Nova aandacht voor Johnny Cash.

biografie

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Pitbull schreef:

Zal wel bij iedereen bekend zijn, maar Johnny Cash is vandaag op 71-jarige leeftijd, kort na zijn vrouw.

Hier zal helaas wel overleden achter moeten staan?

Het nieuws was me eigenlijk nog niet ter ore gekomen.

Heb wel vaak Cash voorbij horen komen op de radio vandaag nu ik er aan denk.

Één van de mooiste en specifieke stemmen van deze deze wereld is helaas niet meer.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Voor mij is de populaire muziek vanaf 1945 tot einde jaren '60 de beste. Smaken kunnen nogal wat schelen hé...

kos

• 46688 berichten
  • 8845 stemmen

/me listening to San Quentin live

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

De smiley vind ik in dit verband niet zo gelukkig gekozen.

Maar ik weet dat je t niet zo bedoelt.

U-96

• 11875 berichten
  • 2062 stemmen

Kent iemand 'Universal Soldier' van Donovan? Echt een heel mooi nummer vind ik.

kos

• 46688 berichten
  • 8845 stemmen

EmDee schreef:

De smiley vind ik in dit verband niet zo gelukkig gekozen.

Maar ik weet dat je t niet zo bedoelt.

En waarom dan niet? Ik mag juist nu toch wel even mijn waardering voor dit geweldige nummer uiten?

Ramon K

• 13575 berichten
  • 0 stemmen

U-96 schreef:

Kent iemand 'Universal Soldier' van Donovan? Echt een heel mooi nummer vind ik.

Ongelooflijk Rogier. Je geeft aan dat je bij de Marine wil, je vindt het belachelijk dat we gaan bezuinigen op Defensie en dan kom je UITGEREKEND met dit nummer op de proppen??? Ik snap echt helemaal niks van jou.......

U-96

• 11875 berichten
  • 2062 stemmen

Ramon K schreef:

Ongelooflijk Rogier. Je geeft aan dat je bij de Marine wil, je vindt het belachelijk dat we gaan bezuinigen op Defensie en dan kom je UITGEREKEND met dit nummer op de proppen??? Ik snap echt helemaal niks van jou.......

Whahaha Ramon, niet zo diep denken joh!! Ik zeg toch dat ik het nummer mooi vind!!!! Dit is mijn laatste bericht om een discussie te voorkomen.

jassonn

• 5303 berichten
  • 3229 stemmen

Zijn jullie allemaal zo oud .....of ben ik zo jong?

Agony

• 1985 berichten
  • 1256 stemmen

Katatonia - Viva Emptiness.....

.... draait nu al een tijdje in mijn cdplayer. Wat een mooie plaat. Kent iemand hier die band?

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Ik ken ze wel, heb zelfs een CD van hun. (Dead from the Waist Down staat er op)

Ze waren ooit in Groningen het voorprogramma van de Stones en daar deden ze het zeker nietr verkeerd.

Agony

• 1985 berichten
  • 1256 stemmen

Emdee, jij bedoelt Catatonia... met een "C" dus. Katatonia is een andere band (stijl is moeilijk te omschrijven, maar ik kom met rock/gotic/vleugje metal het meest in de buurt).

Da Jando

• 1383 berichten
  • 1060 stemmen

Blur, Muse, Letfield, Aphex Twin, Eels, Marilyn Manson, Pink Floyd, Eminem, Ladytron, Supertramp, Portishead, Ladytron, Fatboy Slim, Electric Six, Audio Bullies, Prodigy, Queens Of The Stone Age, The Hives, Nine Inch Nails, Coldplay, Placebo...

Ook nog een paar soundtracks die ik erg goed vind:

Lost Highway

Once upon a time in the West

The good, the bad, the ugly

The virgin suicides

Pulp Fiction

Reservoir Dogs

The Matrix

Blue Velvet

Nogal breed dus, zoals je ziet. Iemand nog tips?

Ik koop overigens nooit CD's. Ik koop albums op mp3, via allofmp3.com CD's vind ik nogal duur en ik luister vrijwel altijd muziek op de computer of op mijn mp3 speler.

Je betaald 15 dollar per maand voor onbeperkt downloaden of 10 dollar voor 1gb. Je kunt kiezen voor 192 of 320 kbps, geript met lame, erg goede kwaliteit. Het downloaden gaat met 45 kb/s per nummer en je kunt er vijf tegelijk downloaden, het aanbod is ook vrij groot en de site werkt erg handig.

Of dit legaal is in nederland zijn ze nog niet helemaal uit, in Rusland iig wel (het is een russisch bedrijf.) Ik zou het een beetje vreemd vinden als het in nederland wel illegaal zou worden, als je een goedkopere CD koopt in rusland mag je hem hier toch ook hebben

kos

• 46688 berichten
  • 8845 stemmen

Agony schreef:

Katatonia - Viva Emptiness.....

.... draait nu al een tijdje in mijn cdplayer. Wat een mooie plaat. Kent iemand hier die band?

Als je die Schotse band bedoelt...ja.

Die zangeres is wel apart, Verder niet heel bijzonder

starbright boy (moderator films)

• 22398 berichten
  • 5070 stemmen

Die band is Catatonia met een C, en ze komen niet uit schotland maar uit Wales Ze zijn overigens uit elkaar. De zangeres heeft een radicaal andere soloplaat uit.

U-96

• 11875 berichten
  • 2062 stemmen

Mijn absolute Top3 van mijn beste CD's is:

1. Klaus Doldinger - Das Boot original soundtrack

2. Ennio Morricone - C'era Una Volta Il West

3. Ennio Morricone - Il Buono, Il Brutto, Il Cattivo

Ik vind de CD van C'era UVIW toch iets beter dan die van BBC.

troy31

• 329 berichten
  • 130 stemmen

hey da jando,

als je die bands zo noem, waarvan ik er ook een paar zeer waardeer (muse, eels, portishead, coldplay, placebo) denk ik dat je de volgende misschien ook wat zou kunnen vinden...

mansun, deus, madrugada,massive attack, chemical brothers. en wat ook vaak goed gaat, zijn de oorgasm cd's.

hopelijk heb je hier wat aan.

troy31

• 329 berichten
  • 130 stemmen

even iets heel anders,

kzit net op mtv te kijken.

komt daar zo'n top 11 at 11 langs. aangezien ik niet zo op de hoogte meer ben van wat in is, heb ik toch es zitten kijken.

en ik heb zo es wat vraagjes.

die 50 cents he, hoe hot is die gozer nu? (ik kan me daar nl niets bij voorstellen. ik vraag me ook altijd af waarom die vrouwen zich daar voor lenen, voor dat tja, wat is het. gegeil.

en die snoop dog. dat is toch van snoop doggy dog? djeez (even populair doen) is die vent aan de heroine? in ieder geval ziet hij er wel zo uit.

begrijp me goed, ik probeer niemand af te kraken, vertel alleen mijn indrukken. alsof jullie daar op zitten te wachten. nou ja, dan moet je maar stoppen met lezen hoor.

beyonce stond op nr. 1 zij is het helemaal he, geloof ik. ik moet zeggen het is op z'n minst fascinerend. de bewegingen zeg maar. ahum.

nou, in ieder geval niet mijn smaak. zijn er fans? ben ik wel benieuwd naar. ik bedoel, hoeveel mis ik nou als dertiger???

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.