• 15.747 nieuwsartikelen
  • 177.926 films
  • 12.203 series
  • 33.971 seizoenen
  • 646.938 acteurs
  • 198.976 gebruikers
  • 9.370.422 stemmen

Nachtmerries en Dromen

zoeken in:

dominion

• 4062 berichten
  • 0 stemmen

Zullen we hem eens een keer samen zingen .

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3630 stemmen

Jij vanuit Middelburg en ik vanuit Maastricht dan wel.

dominion

• 4062 berichten
  • 0 stemmen

But you know i would walk a thousand miles for you.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Ooehh smooth .

dominion

• 4062 berichten
  • 0 stemmen

Ja weet ik.

Ik ben gewoon een baas als het om vrouwen gaat .

DonOswaldo

• 6430 berichten
  • 1931 stemmen

dominion

• 4062 berichten
  • 0 stemmen

DonOswaldo heeft ook wel ervaring.

Dat weet ik wel zeker.

DonOswaldo

• 6430 berichten
  • 1931 stemmen

haha, ik heb mijn momenten

dominion

• 4062 berichten
  • 0 stemmen

Ik had ook een keer een hele rare droom dat ik in bed lag met een hele mooie vrouw en toen zoog ze mijn ziel leeg.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

dominion

• 4062 berichten
  • 0 stemmen

Hahahahahaha echt zo super geniaal.

dominion

• 4062 berichten
  • 0 stemmen

Alleen was die niet echt bepaald een knapperd .

Pruim

• 1483 berichten
  • 723 stemmen

Ter twee puntjes ter introductie van een lang verhaal:

1) Ik ga eens per halfjaar met een groepje van vijf (mezelf meegerekend) jeugdvrienden die over het land uitgestreken zijn, borrelen in de woonplaats van één van die jongens.

2) Nicolette Kluijver is -en dat heb ik op deze site volgens mij al wel eens verteld- mijn free ticket. Mocht de kans zich ooit voor doen dat ik een nachtje met haar door kan brengen, eindigend in meer dan praten over spuiten en slikken, dan mag ik die kans benutten.

In mijn droom was Zwolle deze keer de plaats van bestemming, al een nachtmerrie op zich natuurlijk. We (die vriendengroep dus) hadden afgesproken in een vooraf bepaald restaurantje en na enige tijd wachten waren we allemaal aanwezig. We dronken wat, bestelden ons eten, dronken nog wat, aten ons eten, dronken nog wat en rekenden af. We lieten ons daarna leiden door degene van ons die in Zwolle woont en zo kwamen we in een kleine en rustige kroeg terecht. De 'Zwollenaar' kwam bij de ingang een bekende tegen, de rest liep door richting bar. De bar had de vorm van een halve maan, wij gingen aan de linkerkant van de bar zitten. We dronken veel, ouwehoerden net zo veel en hadden weinig aandacht voor het groepje meisjes dat de kroeg binnnen kwam. Zij gingen aan de andere kant van de halvemaanbar zitten. Toen er doppinda's op de bar gezet werden, maakten we die gulzig soldaat. De dopjes mochten we van de barman op de grond gooien, maar als snel -onvolwasen als begin dertigers kunnen zijn- gooiden we de pindadoppen naar de meisjes aan de overkant van de bar. Pas toen zei één van mijn vrienden: 'volgens mij is dat meest rechtse meisje Nicolette Kluijver'. Omdat we op een punt waren aanbeland dat we allemaal ietwat wazig uit onze ogen keken, moest ik eerst goed in mijn ogen wrijven om te concluderen dat het inderdaad Nicolette was. Doordat mijn vrienden wisten dat Nicolette mijn free ticket was en ik immer stoere (dronkemans)verhalen had verteld hoe ik Nicolette wel even zou kunnen scoren, werd ik door hen min of meer verplicht op haar af te stappen. Veel minder stoer dan ik me uiterlijk voor deed stapte ik op Nicolette af. Ik vertelde haar meteen dat ze mijn free ticket was, hetgeen ze als een groot compliment beschouwde. We raakten steeds dieper in gesprek en na het zoveelste biertje voelde ik haar hand langzaam langs mijn dij over mijn lies strelen, terwijl ze zachtjes in mijn oor fluisterde dat ik mijn free ticket vandaag bij haar wel in mocht leveren. Ik hoorde mijn vrienden geluiden produceren waaruit duidelijk bleek dat ze hun lach probeerden in te houden. Exact op dat moment ging er een gordijn achter de bar open en kwamen Tatum Dagelet en mijn vrouw tevoorschijn die hard 'Gotcha' riepen. Trillend en badend in het zweet schrok ik wakker. Tot op de dag van vandaag weet ik eigenlijk nog steeds niet of dit nu een nachtmerrie of een droom geweest moet zijn!

A.L.I.E.N

• 775 berichten
  • 1054 stemmen

Elineloves schreef:

Ik had de bekende 'tanden vallen uit' droom laatst. Blijft eng.

Ja, dat verhaal van die tanden uitvallen ken ik ook. Heb het nog nooit gedroomt, maar heb wel eens gehoord dat dat wil zeggen dat je "ouder" bent geworden. Alez dat heb ik toch gehoord. Er bestaat ook een soortgelijke droom waarin je jezelf tegenkomt, maar dan "zonder gezicht", wat zou betekenen dat je veranderd bent, heb ik ook eens gehoord.

Zit eigenlijk al een tijd mijn hoofd te breken over het volgende: Waarom wordt men in een nachtmerrie wakker op het moment dat er iets ergs of engs gaat gebeuren. Is dat om dat het te gruwelijk zou zijn. Want als je nu (in je droom) op een lopende band zou vastgebonden zijn, met aan het einde van de band een kettingzaag. Zou je dan, als je NIET wakker wordt, door midden gezaagd worden, (L L) of wat? Stof om over na te denken toch?

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Je kijkt teveel Nightmare on Elm Street denk ik

A.L.I.E.N

• 775 berichten
  • 1054 stemmen

Haha , dat is lang geleden dat ik die nog heb gezien (weet er eigenlijk niets meer van), tijd dat ik 'm herzie.

DonOswaldo

• 6430 berichten
  • 1931 stemmen

Maar inderdaad wel stof om over na te denken Want als je dan door midden gezaagd wordt ben je er dus niet meer en hoor je eigenlijk niet verder te kunnen dromen. Maar als je wel verder droomt, dan wat? Misschien wordt je dan een geest

riesma

• 3706 berichten
  • 3081 stemmen

Waarschijnlijk is dat gewoon je overlevingsinstinct. In je slaap heb je nog door dat je in (virtueel) gevaar bent, dus je krijgt een impuls om weg te rennen. Daarom zul je ook wakker worden met je hart in je keel en vol adrenaline: Run Forrest, Run!

dominion

• 4062 berichten
  • 0 stemmen

Toen ik jong was droomde ik altijd dat mijn teddybeer s'avonds tot leven kwam en mij ging vermoorden met een keukenmes.

wyatt earp

• 5006 berichten
  • 2629 stemmen

Goh wat leuk. Toen ik jong was droomde ik dat we met een hele groep waren, en dat de door een weerwolf achterna gezeten werden . En daarna gingen we bij een volslage vreemde vrouw schuilen, en de weerwolf bleef maar rond het huis heen cirkelen. En toen was het afgelopen.

riesma

• 3706 berichten
  • 3081 stemmen

Hij zuchtte en pufte en blies jullie deurtje niet open?

dominion

• 4062 berichten
  • 0 stemmen

Hahahaha en de rest van de groep waren zeker biggetjes .

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Je hebt gewoon dezelfde avatar als jeroentjuhhh, doe eens die ander weer, dit is verwarrend.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Is niet echt handig dominion..

dominion

• 4062 berichten
  • 0 stemmen

Vinden jullie het neit grappig .

DonOswaldo

• 6430 berichten
  • 1931 stemmen

Ik raakte inderdaad ook al in de war.

A.L.I.E.N

• 775 berichten
  • 1054 stemmen

Ik had overlaatst ook een soort nachtmerrie. Maar ik weet bij god niet meer hoe hij eindigt, of wanneer ik ben wakker geworden. In ieder geval. Ik gind binnen in een groot gerechtsgebouw (zoals dat van brussel bijvoorbeeld). Ik ging naar een kantoor, en op de deur stond "burgemeester". De deur was al half open en er was niemand in het kantoor. Toen ik terug naar buiten wou gaan, kwam ik bij een heus doolhof van trappen. het zag er uit zoals de tekening van Esher b.v.:

400 Bad Request - google.be

Alleen waren alle trappen normaal (dus niet ondersteboven ofzo). Ik begon dus allerlei trappen af te gaan en op te lopen. Op een gegeven moment keek ik over de leuning van een van die trappen. Ik zaag een andere trap welke naar beneden leiden, maar hoe meer naar beneden hoe donkerder de trap werd. De trap stopte tegen een muur, met daarin een raam. Plots zag ik een spookachtige schaduw en hoorde ik "AAAAAAAHHHH!". Vanaf dan weet ik het niet meer. Ik kan mij zelfs niet meer herinneren wanneer ik nu ben wakker geworden. Vreemd.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Nou ik had eergisteren ook een soort van nachtmerrie. Het onderwerp was ook niet echt jofel.

Ik was een Jood in een concentratiekamp. Ik ben niet vermoord geloof ik, maar leuk was anders.

Horrorfreak12

• 375 berichten
  • 0 stemmen

Wat een leuke topic

Ok laatste droom ( deze nacht dus) vrij dom !! Ik stond voor de spiegel met enorme wallen rond men ogen ! Toen haalde ik een stick tevoorschijn smeerde het rond men ogen en ik zag er stralend uit Waarover mensen toch allemaal dromen man man man ...

A.L.I.E.N

• 775 berichten
  • 1054 stemmen

Ik had vannacht een rare droom. Over moviemeter dan nog wel. Het was namelijk zo dat ik als gebruiker geband werdt, meerbepaald door moderator "Stephan73". Ik had geloof ik fraude gepleegd of te lang zitten discutieren over een geweigerde toevoeging. Op een bepaald moment kreeg ik een privébericht van "Stephan73" met vermelding: "O.K. wel hebben je genoeg gewaarschuwd, nu ben je geband!". de "nu ben je geband" was teveneens ook een link en wanneer ik daarop klikte kreeg k de vermelding "U bent niet gemachtigd om deze pagina te kunnen bekijken", waarmee ik dus defnitief geband was! Echt een rare droom.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.