• 16.433 nieuwsartikelen
  • 180.217 films
  • 12.397 series
  • 34.340 seizoenen
  • 651.689 acteurs
  • 199.719 gebruikers
  • 9.421.701 stemmen

Studio Sport #2

zoeken in:

Lord Flashheart

• 6454 berichten
  • 2375 stemmen

En Ado keert ook terug in de eredivisie.

maxcomthrilla

• 15581 berichten
  • 2865 stemmen

FC Twente En gelukkig niet die alsmaar falende, arrogante kutclub uit Amsterdam en wat natuurlijk al duidelijk was, NEC gaat ook Europa in. Echt een fantastische prestatie.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

maxcomthrilla schreef:
FC Twente En gelukkig niet die alsmaar falende, arrogante kutclub uit Amsterdam en wat natuurlijk al duidelijk was, NEC gaat ook Europa in. Echt een fantastische prestatie.

Een groter compliment kunnen de anti's ajax niet geven

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

maxcomthrilla schreef:

Tss,
Ajax is tenminste in die positie geweest om te falen.
Twente faalde al jaren om uberhaupt in die positie te komen lol.

The Last

• 7169 berichten
  • 0 stemmen

Ben zeer benieuwd naar Voetbal Insite en Studio Voetbal vanavond, wil wel eens zien hoe Derksen en Borst en al die anderen reageren op de wedstrijden van vandaag.

maxcomthrilla

• 15581 berichten
  • 2865 stemmen

Tss,
Ajax is tenminste in die positie geweest om te falen.
Twente faalde al jaren om uberhaupt in die positie te komen lol.

Ik zou beide budgetten dan maar eens naast elkaar leggen als ik jou was...

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Hoe kinderachtig zijn de reacties weer...

Tja, de KNVB wil graag zo min mogelijk punten op de UEFA ranglijst, dat blijkt wel uit de clubs die ze nu gaan uitzenden. De rest van Europa lacht zich rot. En wat te denken van het feit dat de nummer 6 promoveert terwijl de nummer 2 (19 punten meer gehaald!) niet promoveert. Lachwekkend. Gelukkig wordt het volgend jaar weer wat geloofwaardiger met minder play-offs.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Zavo schreef:

Hoe kinderachtig zijn de reacties weer...

Tja, de KNVB wil graag zo min mogelijk punten op de UEFA ranglijst, dat blijkt wel uit de clubs die ze nu gaan uitzenden. De rest van Europa lacht zich rot.

Wat een onzin, Ajax heeft die voorronde ook de laatste 2 keer niet overleefd. Waar je nu het lef vandaan haalt om te zeggen dat Twente eigenlijk te min is. Ongelooflijk. Erg fijn dat de mispolaatste arrogantie van 020 wordt afgestraft. Ze hebben dit jaar nooit van Twente kunnen winnen.

Knisper

• 13049 berichten
  • 1282 stemmen

Ach ja, Ajax heeft zo ook de voorronde-CL gehaald toen ze niet tweede werden, dus het werkt twee kanten op.

En er zijn wel meer landen met playoffs voor promotie/degradatie, bijvoorbeeld in Engeland, waar lager geplaatste teams ook kunnen promoveren.

Ik vind zelf dat gewoon de nummers 16 t/m 18 in de Eredivisie omgewisseld moeten worden voor de nummers 1 t/m 3 uit de eerste divisie.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Wat een onzin, Ajax heeft die voorronde ook de laatste 2 keer niet overleefd. Waar je nu het lef vandaan haalt om te zeggen dat Twente eigenlijk te min is. Ongelooflijk. Erg fijn dat de arrogantie van 020 wordt afgestraft.

Kijk dat bedoel ik nou met kinderachtig...

Twente had het verdient als ze tweede waren geworden, dan had ik er niks van gezegd, maar nu verdienen ze het absoluut niet. Bovendien gaan ze volgend jaar hun trainer en een aantal spelers kwijtraken, dus die hebben echt niks te zoeken in de CL. Tja en als Ajax het al niet haalt... wat heeft Twente er dan te zoeken...

Ik heb trouwens niks tegen Twente, dus ik hoop dat ze het goed gaan doen in Europa, maar ik vrees dat het snel over zal zijn.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Zavo schreef:

[ Tja en als Ajax het al niet haalt... wat heeft Twente er dan te zoeken...

Dat bedoel ik nu met onuitstaanbare arrogantie. Ajax heeft twee keer verloren van Twente en nooit kunnen winnen dit seizoen. En dan toch zo'n uitspraak......

PS Ajax raakt ook hun trainer en beste spelers kwijt...

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3292 stemmen

Treurige reactie inderdaad van Zavo.

Het is trouwens nog niet uitgezonden toch? Alles moet nog tussen spoilertags dus.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

En RSC Anderlecht wint eerste cup in 14 jaar mede dankzij een voorzetje en een goal van ex-Ajacied Mbark Boussoufa.

Na een memorabele finale klopte paars-wit een eveneens ijzersterk AA Gent met 3-2.

Een mooie trofee om volgende week het honderdjarig bestaan van de club te vieren.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Dat bedoel ik nu met onuitstaanbare arrogantie.

Tja, ik weet niet wat er arrogant aan is. Twente werd toch ook al in de eerste ronde uitgeschakeld? Ajax is ruim voor Twente geeindigd. Ja, in de onderlinge duels was Twente ietsje beter (was telkens heel close), so what, je moet een heel seizoen goed zijn (en dat was Ajax overigens niet dit jaar, anders waren ze wel kampioen geworden, maar ze waren wel beter dan Twente, 7 punten beter).

PS Ajax raakt ook hun trainer en beste spelers kwijt...

Ja, maar jij weet ook best dat Ajax wél de middelen heeft er iets voor terug te halen, maar het zal wel weer arrogant zijn om dat te zeggen. Je kunt beter je kop in het zand steken.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Zucht....

Vreselijke kutmiddag beleefd...

Daar hou ik het maar bij, als ik mijn emoties ga uiten heb ik een ban te pakken vrees ik.

Blij dat die kut Koster met zijn risicoloze voetbal opgedonderd is tenminste. En de spelers hebben weer flink gefaald, op een paar na. Slechts Heitinga en Davids waren echte kerels vandaag die voorop in de strijd gingen. Klasbakken! En nog een paar die wel aardig speelden maar het hielp niet...

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Zavo schreef:

Tja, ik weet niet wat er arrogant aan is.

Dat is nu net het grote probleem met die 020 fans.

Zavo schreef:

Ja, maar jij weet ook best dat Ajax wél de middelen heeft er iets voor terug te halen, maar het zal wel weer arrogant zijn om dat te zeggen. Je kunt beter je kop in het zand steken.

Middellen wel ja, maar dat is al jaren geen garantie voor succes, zo is ook gebleken.... En nu Twente naar de voorronde CL gaat hebben zij ook iets meer middelen en slagkracht. En zij zullen niet zo dom en arrogant zijn om hun tegenstander te onderschatten.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Dat is nu net het grote probleem met die 020 fans.

Met mensen die zulke kleuters zijn dat ze "020" zeggen ipv Ajax of Amsterdam ga ik verder niet in discussie.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Krijgen we nu echt weer die cliche lul discussie over ''arrogant Ajax'' ?

In het verleden zijn er wel eens dingen verkeerd gegaan waardoor Ajax bij een aantal geen symphatie geniet, maar het Ajax van nu inclusief spelers en staf kan je moeilijk arrogantie verwijten. Net als de meeste supporters, die gewoon realistisch genoeg zijn.

Ajax heeft geen flikker in de CL te zoeken als je over 2 duels Twente niet de baas kan zijn.

The Last

• 7169 berichten
  • 0 stemmen

Erg trieste reactie van Zavo idd. Vind het nogal slap dat je zegt dat Twente het niet verdient, aangezien het play-off systeem een onderdeel is van de Eredivisie en het helemaal niks uit maakt of je nou 2e of 5e en 6e of 9e eindigt, de winnaar van de onderlinge duels is de terechte winnaar en in dit geval dus Twente en NEC. Sowieso dik terechte winnaars, die over 2 duels gewoon de betere waren. Valt dus niks over te zeuren.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Iedereen was altijd tegen de play-offs, maart nu Ajax erdoor is uitgeschakeld zijn alle Ajax-bashers opeens voor. Wat is er hier nou triest.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Ajax heeft geen flikker in de CL te zoeken als je over 2 duels Twente niet de baas kan zijn.

Dat getuigd van een stuk meer sportiviteit en realisme dan de opmerking van Zavo.

Zavo schreef:

Tja en als Ajax het al niet haalt... wat heeft Twente er dan te zoeken...

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Zavo schreef:

Iedereen was altijd tegen de play-offs, maart nu Ajax erdoor is uitgeschakeld zijn alle Ajax-bashers opeens voor. Wat is er hier nou triest.

Nee hoor, ik ben nog steeds tegen, al zijn de play offs dit jaar een stuk bevredigender verlopen in mijn optiek.

Maar als Ajacied heb je niets te klagen, je hebt dankzij de play offs eveneveel voorrondes CL kunnen verprutsen dan zonder play offs het geval was geweest.... Dat geldt overigens ook voor Feyenoord. Na 3 jaar Play offs is AZ de verliezer en heeft Twente het voordeel afgedwongen.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Ben het trouwens wel met Zavo eens als het om woorden als 020 gaat. Zodra mensen dat soort kreten braken lees ik de reactie's al niet meer want dan weet ik dat zon persoon wat er ook wordt gepost toch wel anti Ajax zal posten.

Met mensen die normaal willen praten, praat ik met plezier.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ach 020 typt gewoon wat sneller, wil best Ajax of Amsterdam schrijven, maar met 020 weet je ook precies wie ik bedoel. Bovendien ben ik ook als ik Ajax of Amsterdam opschrijf anti Ajax.

The Last

• 7169 berichten
  • 0 stemmen

Zavo schreef:

That's not my point. Ik vind het gewoon triest dat jij zegt dat Twente het niet verdient, verdient Ajax het wel dan? Zo niet, wie dan wel?

Wat wel duidelijk is, is dat Twente over 2 wedstrijden gewoon de betere is en dus terecht voorronde CL gaat spelen.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Gezien het hele seizoen had Ajax het meer verdiend dan Twente, maar nogmaals, alle clubs waren bijna voor de play offs en dus moet je achteraf niet zeuren.

cinema.

• 230 berichten
  • 0 stemmen

Ergens begrijp ik Zavo wel hoor, maar je kunt het ook zo stellen; verdient die ene club het wel om op die ene plaats te eindigen. Jij vind het misschien 'rechtvaardig' dat een club die 3e wordt Europa ingaat, maar hoe rechtvaardig is het dat diezelfde club op de 3e plaats is geëindigt. Precies wat ik dus aangaf in mijn meest recente post hier. Ik bedoel maar, vind jij nu echt dat NAC meer aanpraak op een plaats in de Uefa Cup heeft gemaakt dan alles wat daar onderstaat, laat staan of het beter zou zijn! Ik heb ook zo'n moeite met het cliché; wie op het einde van de rit bovenaanstaat de verdiende kampioen is. Die uitspraak valt eigenlijk al in het water door het scenario van vorig jaar.

Verder heb ik Ajax ietsjes hoger zitten, al zijn het alleen al de middelen die ze tot beschikking hebben, maar toch vind ik het nog niet een zo slecht dat ze niet naar de Champions League gaan. Vind ze daar eigenlijk toch iets te licht voor en zullen ze veel meer op hun plek in de Uefa Cup zijn. Ook beter voor het Nederlands voetbal, want zo hebben alleen maar meer kans om hoger op de lijst te komen.

Oh en Zavo die opmerking richting Feyenoord was wel een beetje flauw

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

The Last schreef:

Ik vind het gewoon triest dat jij zegt dat Twente het niet verdient, verdient Ajax het wel dan? Zo niet, wie dan wel?

Ja, Ajax is 2e geworden, dus verdienen ze het, net als in alle andere landen het gewoon op plaats gaat. NAC verdient Uefacup en RKC verdient promotie. Het gaat me echt niet alleen om Ajax, dat maken anderen er hier weer van.

En of ze er wat te zoeken hebben, tja, op basis van dit seizoen heeft alleen PSV nog wat in Europa te zoeken, want alle andere Nederlandse clubs werden vroegtijdig uitgeschakeld. Maar resultaten uit het verleden... dus ook negatieve resultaten zeggen niks over volgend seizoen. Maar als je alleen al naar de begroting kijkt kun je al concluderen dat Twente in de CL kansloos is, of ze moeten opeens een bak geld ergens vandaan halen. Dat bedoelde ik ook met mijn opmerking, als Ajax (met een veel hogere begroting) het al niet haalt... Maar goed, de loting is erg belangrijk bij de kwalificatie (nog zo'n belachelijk systeem trouwens die kwalificatie CL), dus misschien heeft Twente mazzel en komen ze erdoor. Al zou het misschien beter zijn van niet, want in de Uefacup maken ze nog kans om een paar rondes door te komen.

cinema.

• 230 berichten
  • 0 stemmen

Zavo schreef:

Ik niet hoor, al vind ik het nieuwe systeem volgend seizoen jaar vele malen beter! Verder vooral een hoop onzin dat je uitkraamt.

Ajax&Litmanen1 schreef:

Juistem.

The Last

• 7169 berichten
  • 0 stemmen

Zavo schreef:

Maar als je alleen al naar de begroting kijkt kun je al concluderen dat Twente in de CL kansloos is, of ze moeten opeens een bak geld ergens vandaan halen. Dat bedoelde ik ook met mijn opmerking, als Ajax (met een veel hogere begroting) het al niet haalt... Maar goed, de loting is erg belangrijk bij de kwalificatie (nog zo'n belachelijk systeem trouwens die kwalificatie CL), dus misschien heeft Twente mazzel en komen ze erdoor. Al zou het misschien beter zijn van niet, want in de Uefacup maken ze nog kans om een paar rondes door te komen.

Als Twente gewoon het voetbal speelt dat het nu doet is er zeker een kans dat ze door die voorrondes komen.

't Is al bekend dat El Ahmadi weggaat, Janssen komt er voor terug (ook veel kwaliteiten), veel meer spelers gaan er denk ik niet weg. EN er komt een nieuwe stadion. Het komt wel goed volgend seizoen, ik heb er vertrouwen in.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.