• 16.427 nieuwsartikelen
  • 180.214 films
  • 12.397 series
  • 34.340 seizoenen
  • 651.689 acteurs
  • 199.719 gebruikers
  • 9.421.703 stemmen

Studio Sport #2

zoeken in:

Quido

• 14649 berichten
  • 6114 stemmen

Hij mag misschien wel gelijk hebben, maar dit mag een scheidsrechter, laat staan scheidsrechtersbaas, natuurlijk nooit zeggen.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Geen handige actie inderdaad, maar lijkt me sterk dat dat de wedstrijd van morgen extra bëinvloedt. Ajax maakt het morgen gewoon ruim af.

Twente gaat morgen namelijk automatisch achteruit lopen naarmate de tijd verstrijkt, en laat dat nou het enige zijn wat ze niet kunnen.

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

Hm.. ik heb Twente de afgelopen jaren in de Arena volgens mij uitstekend zien voetballen. En aanvallend.

Ze weten ook wel dat ze het verdedigend niet redden, dus gaan ze dat echt niet doen.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

het word geen makkie idd. zeker als je de wedstrijden van elkaar bekijkt dit seizoen is twente zelfs licht favoriet. ach zondag weten we hoe het afloopt.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

kos schreef:

Hm.. ik heb Twente de afgelopen jaren in de Arena volgens mij uitstekend zien voetballen. En aanvallend.

Ze weten ook wel dat ze het verdedigend niet redden, dus gaan ze dat echt niet doen.

Dat zit er automatisch in.

Dat wil je niet doen, maar voor je het weet ben je er mee bezig. Alleen ware topclubs weten die knop om te zetten en de tegenstander vast te zetten of op z'n minst fatsoendelijk aanvallend te blijven spelen.

Zou een leugen zijn dat Ajax dat wel kan, want ook zij faalde de afgelopen jaren daar in.

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

Raul gaat trouwens niet mee met Spanje. .

Ik hoop dat ze er meteen keihard uitgemikt worden.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Krikic ook niet blijkt.

Op verzoek van Barcelona, wat ik nog al raar vindt

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

dat raul niet meegaat is nog vele malen erger dan dat seedorf en bommel niet meegaan.

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

Krkic is 17 en heeft nooit iets gepresteerd, dat is wel even wat anders.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

kos schreef:

Krkic is 17 en heeft nooit iets gepresteerd, dat is wel even wat anders.

Vergleken met Raul wel ja, maar die jongen is het grootste talent dat in Spanje rond loopt momenteel. En in Nou camp heeft hij z'n waarde vaak genoeg bewezen, ook in de Cl.

Wil niet zeggen dat hij een basisplaats al heeft verdient in het spaanse elftal, maar hij bezit toch genoeg potentie om één van de 23 te zijn.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Hmmm ,mijn fout.

Schijnt dat hij overmoeid blijkt te zijn

Koekebakker

• 2540 berichten
  • 3981 stemmen

Materny schreef:

Krikic ook niet blijkt.

Op verzoek van Barcelona, wat ik nog al raar vindt

Op Krkic' eigen verzoek toch?

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Yeah, schijnt van wel.'' volgens trouw ''

Maar geloof dat Barca het naar buiten had gebracht, daarom dacht ik dat het op het verzoek van Barca was.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3292 stemmen

kos schreef:

Raul gaat trouwens niet mee met Spanje. .

Ik hoop dat ze er meteen keihard uitgemikt worden.

Dat zou mét Raul ook wel gebeurd zijn.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Uijlenberg moet zijn waffel houden en zijn werk eens goed doen. Er schort nog van alles aan. Twente-Ajax en dan zet je scheids Haverknor er neer, bah.

Of Dick Jol die al weken niet meer aan fluiten toekomst terwijl de man weer alle prijzen in NL voor beste scheids heeft gewonnen.

Maar wel effe een dag van te voren de scheids van morgen op scherp zetten om Huntelaar tegen te gaan werken, pffff

Hoop dat Huntelaar er morgen 3 maakt en provocerend tegen zijn elleboog tikt en langs de scheids rent in de 91e minuut.

Knisper

• 13049 berichten
  • 1282 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Hoop dat Huntelaar er morgen 3 maakt en provocerend tegen zijn elleboog tikt en langs de scheids rent in de 91e minuut.

Dat is dan ook een gele kaart.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Haha maakt niet uit (mits we doorgaan), zou Huntelaar een mooi statement maken naar de wel altijd erg selectief werkende scheidsrechtersbaas.

Die man doet zijn werk echt volledig verkeerd. Zet de verkeerde mensen op de verkeerde duels en praat over zaken waarover ie zijn klep moet houden.

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

Huntelaar moet zich eerst zelf maar eens gedragen voor hij bijdehant gaat doen.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Ach, ik zeg niet dat Huntelaar altijd fair is, maar hij wordt ook soms wel overdreven gezocht op het veld en ook door de media. Huntelaar beweegt de arm? De pers begint al over een elleboog. En dat terwijl ik vaak overtredingen van anderen zie waar men over zwijgt.

Huntelaar is als speler erg slim en weet op de goede momenten iets te forceren. Als het terecht is moet je hem straffen, maar ik vind 7 op de 10 incidenten rondom hem gelul om niets.

Quido

• 14649 berichten
  • 6114 stemmen

kos schreef:

Huntelaar moet zich eerst zelf maar eens gedragen voor hij bijdehant gaat doen.

Gaap. Als hij iets onregelementairs doet, moet ie aangepakt worden. Feit is dat Uilenberg dit niet had mogen zeggen.

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

Klopt,maar Huntelaar lijkt me niet bepaald de juiste persoon om daar iets over te zeggen zoals hierboven werd geopperd.

Want hoewel het nergens over gaat daar nu mee te komen, heeft ie natuurlijk wel gewoon gelijk.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Uilenberg is sowieso niet de persoon om 1 iemand als voorbeeld te stellen.

Moge het een mooie Ajax middag worden vandaag.

Knisper

• 13049 berichten
  • 1282 stemmen

Ach, het gaat hier wel om een bericht uit 'de Telegraaf' he? Kan me goed voorstellen dat ze het allemaal nogal uit het verband hebben getrokken.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Uefa cup voor ajax dus.
Diep triest, maar Twente heeft wel de potentie om de voorronde door te komen zolang ze Barcelona of Liverpool niet tegenkomen.

Ik gun het ze wel, mooie club

Lord Flashheart

• 6454 berichten
  • 2375 stemmen

Helemaal niets in Amsterdam. Vanmiddag eerst al de hockey dames. Mijn dag kan niet meer stuk!

Tommeh

• 7318 berichten
  • 3298 stemmen

bleh.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Reinbo ook.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3292 stemmen

Barcelona - Twente dat lijkt me wel een leuk affiche.

The Last

• 7169 berichten
  • 0 stemmen

Twente voorronde CL!!!! en hoe, geen problemen bijna en prima uitgespeeld, al hadden zowel Twente als Ajax gewoon moeten scoren. Maar goed, Twente is uiteraard de terechte winnaar over 2 wedstrijden. Nou hopen dat Twente de voorondes doorkomt.. heb 'r zeker vertrouwen in.

NEC Uefa Cup, sja kan niet anders zeggen dan dat ook dik terecht is, spelen al 't hele seizoen mooi voetbal, maar stonden er niet bepaald goed voor tot aan de winterstop, vanaf januari draaide weer de motor en lieten zien wat ze konnen... ze verdienen het meer dan wie dan ook.

Al met al, dik verdiende winnaars die TERECHT Europa in mogen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.