• 16.448 nieuwsartikelen
  • 180.266 films
  • 12.403 series
  • 34.355 seizoenen
  • 651.876 acteurs
  • 199.772 gebruikers
  • 9.423.951 stemmen

Studio Sport #2

zoeken in:

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

timbo_ schreef:

Op de enige momenten dat dit te meten was dit seizoen waren zowel Sno als Lindgren basispeler.

In die wedstrijd was het absoluut niet te meten, dat was een dramatische eerste wedstrijd waarna Van Basten het meteen omgegooid heeft. En Gabri en Enoh waren toen geblesseerd.

timbo_ schreef:

er wordt hier gedaan of morgen Ajax B het veld betreedt.

Je overdrijft. Bovendien was er eerst sprake van dat Vermaelen, Oleguer en Emanuelson ook geblesserd zouden zijn (of twee van hen), dat blijkt nu mee te vallen.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Een ploeg als Ajax moet dat kunnen opvangen. De kern is breed genoeg.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Ik heb alle vertrouwen in morgen. Alle twijfelgevallen (Sulejmani, Enoh, Oleguer, Vermaelen, Urby) zijn aanwezig.

Jammer dat Huntelaar net weg is gevallen, maar ik verwacht toch dat we winnen gaan. Ajax is sterker dan PSV momenteel, al zullen de mensen in Volendam dat niet zeggen

Affelay is er morgen toch bij, benieuwd of ie de rust haalt.

Aanpakken die etter! Ik kijk echt uit naar morgen, toppers zijn toch altijd in aanloop erg spannend.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Zavo schreef:

Je overdrijft. Bovendien was er eerst sprake van dat Vermaelen, Oleguer en Emanuelson ook geblesserd zouden zijn (of twee van hen), dat blijkt nu mee te vallen.

Nou, als Emanuelson mee kan doen kunnen de Ajacieden rustig slapen...

timbo_

• 13116 berichten
  • 3893 stemmen

Quido schreef:

Bang voor de positie van favoriet?

Nee hoor al zie ik ons zo morgen ook niet. PSV wordt met deze ploeg nooit kampioen dus maak me er op het moment ook niet zo druk over. Het is hopen dat de schade in de winterstop beperkt is zodat we met een nieuwe spits of misschien wel twee toch nog voor het kampioenschap kunnen gaan.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Nou, als Emanuelson mee kan doen kunnen de Ajacieden rustig slapen...

Tsja, ik had Urby een maand of 2 terug helemaal nog afgeschreven maar zijn wederopstanding is bewonderenswaardig. Zo ontzettend fanatiek, fel, gepassioneerd en goed voetballend heb ik hem in al zijn jaren bij Ajax nog niet zien spelen. De Urby die we nu hebben is echt van meerwaarde. Dat was lange tijd wel anders.

stinissen (crew films & series)

• 23679 berichten
  • 77290 stemmen

Allemaal morgen op Lindgren letten dan zullen jullie zien waar ik op doel.

Tikkie terug.....................

En ja Ajax moet winnen dan slaan ze een gaatje.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Lindgren was bij Groningen echt de spil van de ploeg, is-ie dan zo ver weggezakt? Hmm misschien ga ik vanmiddag wel een streampje zoeken...

Oh enne Ajax gaat deze subtopper ruim winnen, crisis in Eindhoven.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3893 stemmen

Wie de eerste goal maakt wint de wedstrijd. Verwacht een redelijk saaie topper met twee ploegen die naar voren toe weinig zullen brengen. Ajax is te afhankelijk van Suarez vandaag en PSV ontbeert ook kwaliteit voorin. PSV gaat achterover leunen Ajax gaat onmachtig aanvallen wie dan de eerste goal maakt krijgt ruimte en maakt de 2-0. Kortom uitslag wordt 2-0 weet alleen nog niet voor wie.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Tactische omzetting van MVB door met Rommendahl i.p.v. Leonardo te starten.

Vermeer

Vd Wiel

Oleguer

Vermaelen

Vertonghen

Enoh

Lindgren

Emanuelson

Kennedy

Rommendahl

Suarez

Als hij nou ook nog Urby met Vertonghen had omgedraaid en VD Wiel met Oleguer was het ideaal geweest.

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3715 stemmen

YEAH!!!!! Doe het maar tussen spoiler tags, hoewel je niet de slimste bent als je dit topic gaat bekijken als je de stand niet wil weten.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Ajax speelt PSV van de mat, zeer verdiend 1-0 voor. PSV had 1 kansje na matig verdedigen va Ajax. Verder nog kansen voor Ajax dat ook veel beter en feller speelt. Dit voelt goed!

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Issakson heeft echt poep in z'n broek
Verder speelt Ajax wel leuk, veel lange ballen van Vertonghen en Vermaelen, en ook in de duels is ajax feller. Nu maar snel de 2-0 maken dan is het afgelopen.
Urby, Vertonghen en Vermaelen zijn erg goed ook Kennedy speelt wel aardig al is hij wat zwak in de afronding.

V

• 8369 berichten
  • 3377 stemmen

Verdiend op voorsprong. Goede goal ook: steekballetje, afgeven en afmaken = lekker. Verder niet echt een goede wedstrijd, maar Ajax is wel duidelijk de bovenliggende partij. Hopelijk houden ze dit vol in helft twee!

happie

• 6258 berichten
  • 426 stemmen

Ruud Gullit als analyst bij ajax-psv

V

• 8369 berichten
  • 3377 stemmen

Kan ie ook al niet zeker?

happie

• 6258 berichten
  • 426 stemmen

stinissen schreef:

Allemaal morgen op Lindgren letten dan zullen jullie zien waar ik op doel.

Tikkie terug.....................

En ja Ajax moet winnen dan slaan ze een gaatje.

Van mij mag Lindgren zo vaak terugspelen als hij wil. Hij speelt gewoon verder altijd behoorlijk en is gewoon als teamplayer zeer goed. Hij doet weinig gekke dingen en is verdedigend gewoon goed. Veel mensen hebben daar helemaal niks mee, maar ik vind dat gewoon heel nuttig in het team. Hij hoeft helemaal niet aan aanvallen te denken, want daar hebben ze bij Ajax genoeg mensen voor.

happie

• 6258 berichten
  • 426 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Ik vind elf basisspelers nog altijd logischer dan 17 of 18 basisspelers. Ajax zal morgen zeker een mindere bank dan anders hebben maar er wordt hier gedaan of morgen Ajax B het veld betreedt.

Je heb overigens volkomen gelijk. Er word hier gedaan alsof ajax kwalitatief een flinke deuk heeft opgelopen. Er zijn nog zoveel manieren voor ajax, om een goed elftal op te stellen met de geblesseerden.

happie

• 6258 berichten
  • 426 stemmen

V schreef:

Kan ie ook al niet zeker?

Nee en dat was al zo toen hij dat bij Talpa deed. Ik krijg altijd de kriebels van hem als hij aan analyseren is en heb dan de neiging om het geluid uit te zetten en de andere kant op te kijken

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Waarom moeten er hier eigenlijk spoilers staan?

Iedereen is toch wel geinteresseerd over het verloop van een wedstrijd. Een voetbalwedstrijd is toch niet iets wat je over een paar dagen gaat kijken. Zoiets wil je toch live zien.

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3715 stemmen

Voor de samenvatting van vanavond. Maar zo een smiley bij Kai zegt natuurlijk al wat. Dus het lijkt me sterk dat iemand die de stand echt niet wil weten hier gaat kijken. Beetje hetzelfde als teletekst pagina 801 gaan kijken als je het nog niet wil weten.

Criticism

• 3011 berichten
  • 1458 stemmen

En wie niet springt die is geen jood!

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Nomak schreef:

Waarom moeten er hier eigenlijk spoilers staan?

Iedereen is toch wel geinteresseerd over het verloop van een wedstrijd. Een voetbalwedstrijd is toch niet iets wat je over een paar dagen gaat kijken. Zoiets wil je toch live zien.

Ook mijn mening. Als je vanavond pas de uitslagen bij de NOS wilt zien, sla dit topic dan zondagmiddags over.

V

• 8369 berichten
  • 3377 stemmen

Dit is het Studio Sport topic, niet het Eredivisie topic. Lijkt me niet meer dan logisch dus.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

V schreef:

Dit is het Studio Sport topic, niet het Eredivisie topic. Lijkt me niet meer dan logisch dus.

Ik vind het helemaal niet logisch.

Als je je echt voor voetbal interesseert, dan kijk je toch naar de wedstrijd.

Quido

• 14649 berichten
  • 6118 stemmen

Die discussie is nu al 100x gevoerd, en het is nu eenmaal zo afgesproken.

pascal83

• 2736 berichten
  • 2487 stemmen

Nomak schreef:

Onzin. Alsof je als voetballiefhebber perse Eredivisie Live moet hebben of iedere week naar een wedstrijd moet gaan.

Tommeh

• 7318 berichten
  • 3302 stemmen

Nomak schreef:

(quote)

Ik vind het helemaal niet logisch.

En als je nou zo'n grote voetballiefhebber bent dat je zondagmiddag zelf voebalt? Juist.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2267 stemmen

Gunstige voetbaldag. (Mag ik dat nog wel typen, of is dat ook al verboden?)

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25187 stemmen

Mijn hemel, wat is die Isaksson slecht zeg

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.