- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #2
Studio Sport #2
under/the/sea
-
- 176 berichten
- 0 stemmen
Hele discussie over een mickey mouse-competitie.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Roel-
-
- 1978 berichten
- 584 stemmen
Achjah we moeten toch wat. We zijn tenslotte toch Nederlanders ^^ (de meeste dan)
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Je punt is?
aire.
-
- 376 berichten
- 111 stemmen
Goed nieuws voor Ajax, Affelay doet waarschijnlijk niet mee. Nog last van de blessure tegen AZ. Scheelt toch wel zo'n 20% als ik dat zo mag stellen.
happie
-
- 6258 berichten
- 426 stemmen
bedenk eens hoe het zal lopen als iedereen er weer is en Ajax eindelijk gaat draaien? 
Dat grapje hoor ik al een aantal jaar.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Goed nieuws voor Ajax, Affelay doet waarschijnlijk niet mee. Nog last van de blessure tegen AZ. Scheelt toch wel zo'n 20% als ik dat zo mag stellen.
En nog meer goed nieuws, Emanuelson en Oleguer kunnen waarschijnlijk spelen en Sulejmani zal op de bank zitten (kan maximaal 20 minuten meedoen waarschijnlijk). Alleen Vermaelen zal niet mee kunnen doen. De kansen voor Ajax stijgen dus weer iets, misschien zit een gelijkspelletje er in. 
happie
-
- 6258 berichten
- 426 stemmen
Het is gewoon een fifty-fifty game tussen Ajax en PSV. Beetje lelijk als je, je gaat verschuilen achter al die geblesseerde spelers bij Ajax.
happie
-
- 6258 berichten
- 426 stemmen
Datum post: 14-11-08 14:34 - Gepost door: Jeroen - Bron: Ajax.nl - Aantal keer bekeken: 356 - Aantal reacties: 2
Ajax heeft het treurige nieuws ontvangen dat Sjakie Wolfs vrijdagochtend is overleden. De legendarische en geliefde oud-materiaalman is 76 jaar oud geworden.
Wolfs was jarenlang materiaalman van Ajax 1 en eigenlijk veel meer dan dat. Hij groeide uit tot een clubicoon, mascotte en was uitermate geliefd bij het publiek. Wolfs nam in augustus 2003 afscheid van Ajax en de supporters in de ArenA.
Vond het altijd een plezierig man. RIP
happie
-
- 6258 berichten
- 426 stemmen
De 14 blessures op een rijtje
Over de blessures van Thomas Vermaelen, Urby Emanuelson en Oleguer is nog weinig nieuws te melden. Of zij zondag bij de selectie zullen zitten voor het duel tegen PSV, moeten de komende dagen uitwijzen.
De geblesseerden:
Gentenaar: Rentree bij Ajax-PSV?
Enoh: Idem
Sulejmani: Idem
Emanuelson: Idem
Van der Heijden: 2 weken
Sarpong: 2 à 3 weken
Cvitanich: 4 à 6 weken
Huntelaar: 6 weken
Aissati: Na de winterstop terug
Stekelenburg: 2 tot 3 maanden
Donald: 5,5 tot 8,5 maanden
Rommedahl: Onbekend
Oleguer: Onbekend
Vermaelen: Onbekend
Voor wie het eventueel boeiend vind om te lezen. Zo niet, dan niet
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Kun je een team mee opstellen dat beter is dan wat er nu staat. Al meldt nusport.nl dat Enoh, Oleguer en Emanuelson fit zijn.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3893 stemmen
De 14 blessures op een rijtje
Over de blessures van Thomas Vermaelen, Urby Emanuelson en Oleguer is nog weinig nieuws te melden. Of zij zondag bij de selectie zullen zitten voor het duel tegen PSV, moeten de komende dagen uitwijzen.
De geblesseerden:
Gentenaar: Rentree bij Ajax-PSV?
Enoh: Idem
Sulejmani: Idem
Emanuelson: Idem
Van der Heijden: 2 weken
Sarpong: 2 à 3 weken
Cvitanich: 4 à 6 weken
Huntelaar: 6 weken
Aissati: Na de winterstop terug
Stekelenburg: 2 tot 3 maanden
Donald: 5,5 tot 8,5 maanden
Rommedahl: Onbekend
Oleguer: Onbekend
Vermaelen: Onbekend
Voor wie het eventueel boeiend vind om te lezen. Zo niet, dan niet
Volgens mij staan er precies 4 basisspelers tussen namelijk
Huntelaar
Stekelenburg
Vermaelen
Oleguer
Kortom niet zo overdrijven ajaxcieden het gros van de geblesseerden zijn veredelde reserves
bascross
-
- 279 berichten
- 64 stemmen
Volgens mij staan er precies 4 basisspelers tussen namelijk
Huntelaar
Stekelenburg
Vermaelen
Oleguer
Kortom niet zo overdrijven ajaxcieden het gros van de geblesseerden zijn veredelde reserves
Enoh, Sulejmani, Aissati(?), Emanuelson. Sarpong misschien ook nog.
aire.
-
- 376 berichten
- 111 stemmen
Vooral Enoh zou nog eens een hele belangrijke schakel kunnen worden.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
En je hebt ook goede wisselspelers nodig. Eén van de problemen die Van Basten nu heeft is dat hij weinig kan doen als het niet goed gaat, dat zag je ook tegen Volendam, hij kon alleen Leonardo nog brengen, maar daar wordt je dit seizoen ook niet blij van, die loopt volgens mij totaal ongemotiveerd bij Ajax rond momenteel.
En het helpt natuurlijk ook niet bij het bouwen van een nieuw team als bijna alle aankopen geblesseerd zijn.
Ajax kan best wat opvangen en tot nu toe hebben ze de blessures ook niet als excuus opgevoerd, maar zodra het er meer dan 10 worden wordt het toch echt een probleem en dat zie je nu.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3893 stemmen
Enoh, Sulejmani, Aissati(?), Emanuelson. Sarpong misschien ook nog.
Kom op zeg. Aisatti, Sarpong en Enoh zijn toch geen basispelers. Als we dat al basispelers gaan noemen dan komt iedere erdivisieploeg aan een elftal basispelers die geblesseerd zijn. Bovendein stond in de post die quote dat Suljemani en Emanuelson waarschijnlijk weer fit zouden zijn morgen dus lijkt me nogal logisch dat ik die dan niet bij de geblesseerden meetel. Kortom vier basisspelers geblesseerd dus niet zo overdrijven.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6118 stemmen
Enoh wás een onbetwiste basisspeler voor ie geblesseerd raakte. Dus waarom nu niet meer? Sarpong idem. Net als Sulejmani en Urby. Aissatti lijkt me ook een goede kanshebber te zijn geweest voor een basisplaats (al zal dat ten koste zijn gegaan van Sarpong in dat geval), maar die ligt er al vanaf de eerste maand uit, dus valt moeilijk te zeggen. Dus het zijn er acht.
Maar waarschijnlijk kunnen Oleguer, Vermaelen en Urby 'gewoon' starten, Sulejmani niet. Affelay lijkt het ook gewoon te halen. Paniek om niks dus, zoals altijd.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Dat trucje van Affelay doen ze nu al voor het derde(?) jaar oprij.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3893 stemmen
Enoh wás een onbetwiste basisspeler voor ie geblesseerd raakte. Dus waarom nu niet meer? Sarpong idem. Net als Sulejmani en Urby. Aissatti lijkt me ook een goede kanshebber te zijn geweest voor een basisplaats.
Toen iedereen op Gabri na fit was was dit de eerste competitiewedstrijd tegen Willem II de opstelling:
Miralem Sulejmani Klaas-Jan Huntelaar Luis Suarez
Urby Emanuelson Rasmus Lindgren Evander Sno
Jan Vertonghen Thomas Vermaelen Oleguer Bruno Silva
Maarten Stekelenburg
Volgens mij missen van die ploeg enkel Huntelaar en Stekelenburg. Bovendien was Enoh nooit een onomstreden basispeler evenals Sarpong. Die mochten inderdaad af en toe in de basis beginnen omdat er van het bovenstaande elftal spelers ontbraken.
Mochten Vermaelen en Oleguer niet mee kunnen doen komen we dus op de vier geblesseerde basisspelers uit die ik eerder noemde.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Eens met Timbo, al tel ik daarbij ook Sulejmani omdat die waarschijnlijk alleen een kleine invalbeurt kan maken.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3893 stemmen
Yep die zal waarschijnlijk niet starten dus komen we op maximaal 5 maar waarschijnlijk 3 basisspelers die niet mee kunnen doen uit. Wat mij betreft moet een club als Ajax dat toch wel kunnen opvangen en mag dat toch geen reden zijn voor een bijna collectief indekgedrag bij haar supporters.
bascross
-
- 279 berichten
- 64 stemmen
Toen iedereen op Gabri na fit was was dit de eerste competitiewedstrijd tegen Willem II de opstelling:
Miralem Sulejmani Klaas-Jan Huntelaar Luis Suarez
Urby Emanuelson Rasmus Lindgren Evander Sno
Jan Vertonghen Thomas Vermaelen Oleguer Bruno Silva
Maarten Stekelenburg
Volgens mij missen van die ploeg enkel Huntelaar en Stekelenburg. Bovendien was Enoh nooit een onomstreden basispeler evenals Sarpong. Die mochten inderdaad af en toe in de basis beginnen omdat er van het bovenstaande elftal spelers ontbraken.
Mochten Vermaelen en Oleguer niet mee kunnen doen komen we dus op de vier geblesseerde basisspelers uit die ik eerder noemde.
Sno en Lingren zijn geen basisspelers als Enoh en Aissati fit zijn.
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2487 stemmen
Lindgren wel, Sno absoluut niet.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Slaat nergens op te spreken van 11 basisspelers. Geen enkele coach speelt het hele seizoen met dezelfde 11, ook niet als ze allemaal altijd fit zijn. Tactiek, vorm, tegenstander bepalen ook wie er spelen. Daarnaast zijn goede invallers ook belangrijk.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3893 stemmen
Op de enige momenten dat dit te meten was dit seizoen waren zowel Sno als Lindgren basispeler. Die Enoh wordt hier wel erg snel de hemel ingeprezen. Heeft het twee wedstrijden goed gedaan maar is echt nog geen onomstreden basisspeler en zeker niet de man die bij Ajax het verschil maakt.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3893 stemmen
Slaat nergens op te spreken van 11 basisspelers. Geen enkele coach speelt het hele seizoen met dezelfde 11, ook niet als ze allemaal altijd fit zijn. Tactiek, vorm, tegenstander bepalen ook wie er spelen. Daarnaast zijn goede invallers ook belangrijk.
Ik vind elf basisspelers nog altijd logischer dan 17 of 18 basisspelers. Ajax zal morgen zeker een mindere bank dan anders hebben maar er wordt hier gedaan of morgen Ajax B het veld betreedt.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6118 stemmen
... en mag dat toch geen reden zijn voor een bijna collectief indekgedrag bij haar supporters.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.