• 16.449 nieuwsartikelen
  • 180.267 films
  • 12.406 series
  • 34.358 seizoenen
  • 651.876 acteurs
  • 199.777 gebruikers
  • 9.424.004 stemmen

Studio Sport #2

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Sulejmani kan misschien zondag tegen PSV invallen! Enoh is zondag ook weer terug en Cvitanich is er sneller bij dan verwacht. Na al die blessure ellende is dit heerlijk nieuws!

stinissen (crew films & series)

• 23679 berichten
  • 77290 stemmen

Ja dan kunnen ze eindelijk die Lindgren weg doen wat een draak van een speler kijk bv de wedstrijd Twentte- Ajax terug dan zie je dat hij 72 passen gaf waarvan 22 breed 48 terug!!!! En maar twee pogingen om naar voren te spelen.

Let er aub nou eens op dan zul je zien dat het echt niets is.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Totaal niet met je eens beste stinissen.

Lindgren is een ongelooflijk belangrijke jongen, bikkelt veel, kan aardig ballen en toont een goede inzet. En over zijn inbreng bij Twente-Ajax...hij had daar wel een zeer stijlvolle 0-2 gescoord.

Ajax heeft controlerend enorme luxe met Gabri, Enoh, Vertonghen en Lindgren. Van Basten zal lastige keuzes daarmee krijgen.

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25187 stemmen

stinissen schreef:

Ja dan kunnen ze eindelijk die Lindgren weg doen wat een draak van een speler kijk bv de wedstrijd Twentte- Ajax terug dan zie je dat hij 72 passen gaf waarvan 22 breed 48 terug!!!! En maar twee pogingen om naar voren te spelen.

Let er aub nou eens op dan zul je zien dat het echt niets is.

Dat is misschien wel zo maar het spel van Lindgren was wel heel belangrijk voor Vertonghen. Die kon daardoor constant door de linies heen om gevaar te stichten. Een beetje hetzelfde verhaal als destijds bij Johann Vogel.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Wil je aub niet Lindgren met Vogel vergelijken? Vogel deed echt niets meer dan elk balletje terug naar achter te tikken. Lindgren heeft zoveel meer klasse en flair. Speelt ook met Zweden tegen Oranje binnenkort.

• 23679 berichten
  • 77290 stemmen

Kijk de eerste volgende wedstijd even extra naar Lindgren ok?

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Zal er aan denken

Wordt helaas pas zondag tegen PSV, morgen moet ik werken en Ajax speelt al om half 7 ofzo...zucht.

Maar Lindgren valt weinig op, dat deed Galasek ook niet maar die was toch echt van onschatbare waarde.

• 23679 berichten
  • 77290 stemmen

Het middenveld tot nu toe is de minste linie bij Ajax.

Ik zal blij zijn als Assati terug is ( kan hij het laten zien of die echt zo goed is ) er moeten veel meer creatieve op het middenveld een type Sneider of nog liever Van der Vaart.

Of een type Affelay ( met andere mentaliteit) middenvelders met diepgang!

• 23679 berichten
  • 77290 stemmen

Galasek was 16 klasse beter en speelde meer bij passing voorruit dan Lindgren die echt waar 98% van de ballen terug speelt en ja nog meer als die Vogel.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Ook weer niet helemaal mee eens. Aanval is onze beste linie, middenveld in complete vorm top en achterhoede valt me niks tegen dit seizoen. Weinig goals tegen buiten een 5-2 in Heerenveen.

Met de 4 genoemde controleurs staan we heel sterk. Met oa de keus om Suarez, Aissati of Sulejmani achter de spits te zetten staan we ook sterk.

Lindgren is belangrijker dan je denkt. Gabri is mijn favoriet door zijn inzet maar Lindgren is wel de betere speler om een voorbeeld te noemen.

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

Dik 2 uur in de kou gezeten voor een potje tegen de amateurs. . Wat een lol.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

En glansrijk door!

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Dat heb ik bij ajax - nec ook wel eens gedacht.

pascal83

• 2736 berichten
  • 2487 stemmen

kos schreef:

Dik 2 uur in de kou gezeten voor een potje tegen de amateurs. . Wat een lol.

Jij hebt zeker dat prachtige pakket van de wedstrijden tegen Spurs, Udinese en ... Rijnseburgse Boys?

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

Ja. .

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

http://www.vi.nl/Multimedia/VIAnimatieQuizzen/NummersZonderNamenQuiz.htm

Welke ik nog niet weet;

Op de eerste rij (v.l.n.r.) plaatje 3 en 4.

vierde rij (v.l.n.r.) plaatje 4

vijfde rij (v.l.n.r.) plaatje 1 en 4

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Kai schreef:

vijfde rij (v.l.n.r.) plaatje 4
Ronaldo rest weet ik niet.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

combi schreef:
(quote)
Ronaldo rest weet ik niet.

Dat is plaatje 5, maar toch bedankt;)

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

timbo_

• 13116 berichten
  • 3893 stemmen

Buffon vijfde rij (v.l.n.r.) plaatje 1

Lad

• 5700 berichten
  • 0 stemmen

Genk- Seraing: 6-0, beker van België

Schitterende match met een schitterende sfeer, kippenvel!

Verder ons ongenoegen nog geuit ivm. ons "incident" in Tubeke:

"Die met zijn vlag is een racist"

"En wie niet springt is een Waal"

"..."

Kevin13

• 14947 berichten
  • 0 stemmen

Lad schreef:

Genk- Seraing: 6-0, beker van België

Schitterende match met een schitterende sfeer, kippenvel!

Koekebakker

• 2540 berichten
  • 3981 stemmen

Kai schreef:
Op de eerste rij (v.l.n.r.) plaatje 3 en 4

Cantona en Robson

vijfde rij (v.l.n.r.) plaatje 4

Vitor Baia

Ik weet zelf de eerste nummer 10 niet (vNistelrooy/Rooney, zou ik zeggen, maar beide niet goed) en de 23 op het gele shirt.

Ronnievb

• 602 berichten
  • 683 stemmen

Die nummer tien is in ieder geval niet van Man Utd, Bergkamp

ik mis nummer 4 van rij 2, nummer 4 van rij 3 en de derde van de onderste, is dat Sparta Praag?

Koekebakker

• 2540 berichten
  • 3981 stemmen

Ronnievb schreef:
Die nummer tien is in ieder geval niet van Man Utd, Bergkamp

Ah, dank.

ik mis nummer 4 van rij 2, nummer 4 van rij 3 en de derde van de onderste, is dat Sparta Praag?

Achtereenvolgens: Platini, mij ook onbekend en Lucarelli

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

.

De echte topploegen winnen dit soort slechte wedstrijden tenminste nog. .

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Veel erger dan de nederlaag is dat ze 30 minuten te lang gespeeld hebben en dat er weer 3 man geblesseerd zijn geraakt (hopelijk kunnen ze wel allemaal meedoen tegen PSV). Het is duidelijk dat het er nu teveel zijn, met Sno in de spits en een jeugdspeler op linksbuiten kunnen ze niet eens van Volendam winnen, hoe moeten ze dan ooit van PSV winnen? Ik ga uit van twee nederlagen tegen PSV en AZ. Dan kan het alleen maar meevallen.

• 23679 berichten
  • 77290 stemmen

Ik ben een echte Ajax-supporter en ik moet zeggen dat Marco en zijn jongens hebben verloren van zich zelf wat slecht waren ze.

Eigenlijk doet het me zeer om te zeggen maar Ajax heeft maar een paar echte Ajax-spelers en daar speelde er maar 1 van en dat was Suarez de andere echte Ajax-spelers zijn Stekelenburg , Huntelaar en Sulemani en mischien heeft assati het ook in zich om zo te worden.

Ja zulke spelers hebben soms genoeg om met iets minder spel een wedstijd te beslissen maar die andere spelers moeten 150% geven om dit door strijd en inzet te companseren.

En wat blijkt in de wedstrijd dat juist Suarez de enige was met echte strijd en die had dan ook zeker een doelpunt verdiend,

Bij de echte Ajax-spelers heb ik er nog 1 vergeten Emanuelson die heeft het ook in zich.

En over die Zweed Lindgren terug te komen die notabene nog leider ook is wat een drama , hij loopt erbij of Ajax te groot voor zulk soort wedstrijden is en gaf totaal geen impuls als leider om de ploeg op de kloten te geven en om zelf het voor touw te nemen.Hij bleef om maar met passen naar achter strooien of risico-loos breed spelen.

Van Tongeren die een beetje een twijfel geval is begon pas in de verlenging te beseffen dat het nog maar 0-0- stond en dat Volendam steeds gevaarlijker werd...

Dus een echte laatste man halen een type Ruud Krol of Chivu.

En een paar versterkingen op het middenveld en niet alleen maar middenvelders die niet voorruit denken.

Eigenlijk heb ik Ajax dit seizoen nog niet 1 wedstrijd echt goed zien spelen, ja ook veel blessures maar hopen dat het daar aanlicht.

Ik hou me hart vast voor as zondag omdat Psv bijna altijd wint in Amsterdam.

En dan dat debuut van die jonge speler dat had Marco nooit moeten doen zo een speler moet je 15 min laten invallen met een drie nul voorsprong die jongen stond stijf van de stress.

Ajax moet gewoon omdat ze veel blessures hebben met twee spitsen spelen en dat zijn dan natuurlijk Suarez en Leonardo.

Nou zie je ook pas hoe belangrijk Heitinga was ook met zijn passing van achter uit.

Mijn vraag is nu eigenlijk hoe lang gaat het nog duren voordat Ajax weer een wedstijd op z'n Ajax gaat winnen?

PS Ja ik heb een kut avond,..........

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25187 stemmen

stinissen schreef:

Van Tongeren

Jan Vertonghen !

En nee zelfs Jan Vertonghen kan in zo'n wedstrijd niet uitblinken als hij centraal achterin moet spelen.

Tegen PSV dus alleen Suárez, Vertonghen en Gabri van de echte A-selectie. De rest is gewoon geblesseerd.

Stekelenburg, Oleguer, Vermaelen, Emanuelson, Aissati, Sulejmani, Huntelaar geblesseerd en voor de rechtsback positie hebben we nog steeds niemand (Van der Wiel is het nog nét niet).

Misschien Luque maar terughalen uit Spanje, dan kunnen we tenminste iemand opstellen .

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Ach Henk...

Helaas (of gelukkig) heb ik vanavond niks kunnen zien door werk maar we staan kwa punten bovenaan in de eredivisie en Europees nog alle kansen op overwintering. Veel belangrijker dan de beker, alleen is verliezen bij Volendam erg genant, dat wel.

Ajax heeft in enkele thuisduels gewoon goed gespeeld. Oa tegen Roda, Utrecht (beker) en Groningen erg goede en spannende wedstrijden gezien. Twente uit met defensief spel was een uitzondering, maar wel 3 punt en met een halve selectie afwezig tellen de punten zwaar. Face it, hoe kan Ajax leuk spelen als bijna elke belangrijke speler afwezig is? Aissati, Sulejmani, Enoh....dat soort jongens maken een ploeg sterker. De Jong, Leonardo en meer van dat soort spelers niet.

Over 2 maand staat er een stuk sterker Ajax. Tot die tijd is het belangrijk zoveel mogelijk punten te pakken. Nu lachen ze even over ons, maar de landstitel is ons ultieme doel dit jaar en we maken alle kans. Nu al aan kop met een halve selectie, bedenk eens hoe het zal lopen als iedereen er weer is en Ajax eindelijk gaat draaien?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.