- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #2
Studio Sport #2
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Vind het erg licht.
Dat zijn Van Bronkhorst, de Zeeuw, de Jong en Emanuelson ook. Laat die andere landen nou maar krachtpatsvoetbal spelen, ze weten niet wat ze overkomt met zoveel klasse tegenover zich.
Wouter
-
- 18736 berichten
- 3093 stemmen
Dat zijn Van Bronkhorst, de Zeeuw, de Jong en Emanuelson ook. Laat die andere landen nou maar krachtpatsvoetbal spelen, ze weten niet wat ze overkomt met zoveel klasse tegenover zich.
Toch moet er wat meer spierbal in het elftal. Dit zooitje zou zo overlopen worden.
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2008/05/fiat_verklaart_nederland_de_oo.html
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
En daarom mis ik Seedorf wel als 1 van de enigen. 1 van de weinige spelers die naast positioneel sterk ook fysiek en mentaal sterk is. Ik vind ook Gio op zich een lichtgewicht die nogal wordt overschat. Die kan beter een linie naar achteren, want defensief zou hij meer waarde hebben.
Jammer, we hebben 3 topmiddenvelders met fysieke power en alledrie missen ze het EK. Ik bedoel dus Seedorf, Davids en Van Bommel.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Kos van harte gefeliciteerd. Wat een fantastische come back van NEC dit seizoen. Hoop dat ze zo blijven voetballen volgens seizoen maar ben alleen wel bang dat het volgend jaar wel weer eens flink kon tegenvallen en dat het Europese avontuur van korte duur zal zijn. Maar toch een bijzondere prestatie.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Jammer, we hebben 3 topmiddenvelders met fysieke power en alledrie missen ze het EK. Ik bedoel dus Seedorf, Davids en Van Bommel.
Davids is echt niet goed genoeg meer voor Oranje.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
De relatie tussen Van Basten en Davids is van hetzelfde niveau met Bommel en Seedorf.
Van Basten wil teveel het mannetje zijn, zit in het aard van het beestje.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Davids had nog van grote waarde kunnen zijn, al was het alleen al dankzij zn mentaliteit. Maar voetballend zijn zijn laatste maanden ook aardig goed. Sowieso, als ik moet kiezen tussen Davids of een de Jong/Landzaat/Maduro dan wist ik het wel.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Van Basten maakt teveel omgangsfouten, belooft weinig goeds voor Ajax.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Van Basten maakt teveel omgangsfouten, belooft weinig goeds voor Ajax.
Topcoaches botsen wel vaker met topspelers, dat komt omdat ze allebei dominante persoonlijkheden hebben (Sir Alex Fergusson is hier het grootste voorbeeld van). Ik heb veel vertrouwen in Van Basten, hij heeft lef en neemt verantwoordelijkheid. Met pappen en nat houden komt Ajax ook niet uit het dal.
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Thanks Tim.
.
En dat zien we dan volgend jaar wel weer.
.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Tja, het kost je wel het hele middenveld, daar is iedere deskundige het wel over eens.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Emanuelson gaat niet mee, wat een opluchting, of komt het door zijn blessure?
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
16/05/2008 12:08
Urby Emanuelson (Ajax), Kew Jaliens (AZ), Hedwiges Maduro (Valencia) en Danny Koevermans (PSV) zijn afgevallen voor de Oranje-selectie die zich op het EK gaat voorbereiden.
Bondscoach Marco van Basten start dinsdag in Noordwijk met de voorbereiding van het Nederlands elftal op Euro 2008. De Real Madrid-spelers (Ruud van Nistelrooy, Arjen Robben en Wesley Sneijder), Manchester United-doelman Edwin van der Sar en Jan Vennegoor of Hesselink (Celtic) voegen zich vanwege clubverplichtingen later bij de spelersgroep.
Van Nistelrooy, Robben en Vennegoor of Hesselink melden zich vrijdag 23 mei in Noordwijk. Van der Sar en Sneijder krijgen beiden enkele dagen langer vrijaf vanwege hun drukke programma van het afgelopen seizoen en completeren het gezelschap in Hoenderloo op maandag 26 mei.
De definitieve EK-groep van twintig veldspelers en drie keepers moet vervolgens uiterlijk woensdag 28 mei bij de UEFA worden ingeleverd. Dat betekent dat van de huidige groep nog twee spelers zullen afvallen.
Opmerkelijk: Khalid Boulahrouz, die geen deel uitmaakte van de voorlopige selectie, meldt zich wel voor de eerste trainingsweek in het Oranjekamp. De technische leiding van Oranje wil tijdens deze eerste vijfdaagse inzicht krijgen in de fysieke gesteldheid van de Sevilla-verdediger, die weer fit is na enkele maanden blessureleed.
Whieeehiew! Goddank geen Koevermans, Jaliens en Urby!
Jammer dat Landzaat erbij blijft, maar ach...
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Jammer dat Landzaat erbij blijft, maar ach...
3 woorden; Nigel de Jong...
btw om 13 uur LIVE op Eurosport de bekendmaking van de Duitse selectie, met analyse van Der Lothar!
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Denk dat N.de Jong het te danken heeft aan Seedorf.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Nigel de Jong pffff
Nja, vind hem completer dan Landzaat en Maduro...
tarentino
-
- 313 berichten
- 0 stemmen
wat ziet van basten tog in mathijsen, bij az speelde hij goed maar daar is niks meer van terug gezien. En het ergste is dat hij zichzelf ook helemaal geweldig vind. En dan ook nog seedorf niet mee, mja ik geef hem wel groot gelijk, ik betwijfel of van basten hem anders wel had meegenomen. Als er niet zoveel kritiek van het volk was geweest had hij hem waarschijnlijk nooit geselecteerd.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2266 stemmen
Het zal niet veel korter dan Ajax zijn.
.
En wij hoefden niet eens een directe concurrent leeg te kopen om het te behalen.
Waarom moet je het nou altijd weer afreageren op Ajax? Wat heeft Ajax nou weer met NEC te maken? Begint een beetje flauw te worden...
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
omdat ajax de grootste club van nederland is, dat zit bij iedereen hoog al zullen ze zeggen dat het ze niet boeit.
NEC 
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Waarom moet je het nou altijd weer afreageren op Ajax? Wat heeft Ajax nou weer met NEC te maken? Begint een beetje flauw te worden...
Omdat het me stoort dat half internettend Nederland zit te zeiken dat het zogenaamd niet eerlijk is dat NEC Europa ingaat door die playoffs, terwijl dat transfergedoe in de winter pas Echt gigantisch oneerlijk en competitievervalsend is.
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Ik ken geen 1 club die de belangrijkste spelers van de concurrent in 1 keer weg koopt anders. En dan ook nog op zo'n slinkse manier.
.
Maar nee, de playoffs, waar vrijwel iedereen voor gestemd heeft, die zijn pas oneerlijk.
.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Ik ken geen 1 club die de belangrijkste spelers van de concurrent in 1 keer weg koopt anders. En dan ook nog op zo'n slinkse manier.
.
nee, men zal de zwakste speler kopen.
en niks slinks aan, zo is het voetbalwereldje gewoon.
Maar nee, de playoffs, waar vrijwel iedereen voor gestemd heeft, die zijn pas oneerlijk.
.
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
winterstop:

Daarna kochten ze Groningens beste spelers en wonen die maar weinig meer.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
ja en, zo zijn er bij elke club wel spelers net voor het seizoen start of tijdens de winterstop weggeplukt.
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
nee, men zal de zwakste speler kopen.
en niks slinks aan, zo is het voetbalwereldje gewoon.
.
Pfff.. asjeblieft zeg, het is gewoon zwak, oneerlijk en achterbaks.
Waarom hadden ze niet meteen Twente leeggekocht? hadden ze nu al mooi CL kunnen spelen.
.
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
ja en, zo zijn er bij elke club wel spelers net voor het seizoen start of tijdens de winterstop weggeplukt.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Pfff.. asjeblieft zeg, het is gewoon zwak, oneerlijk en achterbaks.
ze krijgen er miljoenen voor wat zeur je nou.
Waarom hadden ze niet meteen Twente leeggekocht? hadden ze nu al mooi CL kunnen spelen.
.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.