- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #2
Studio Sport #2
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Zo zal het zijn denk ik
V.sar.
Melchiot Heitinga Mathijsen Cler
Zeeuw V.Bronckhorst
V persie V.vaart Sneijder
V.Nistelrooy
Zo had het kunnen en moeten zijn !
V.sar.
Boulharouz Heitinga Ooijer v.Bronckhorst.
V.Bommel Seedorf.
V.persie V.vaart Sneijder
Nistelrooy.
DieGo
-
- 5808 berichten
- 2382 stemmen
Hoewel ik zeer verheugd ben om wat meer aanvallende opstellingen hier voorbij te zien komen, vrees ik toch een beetje voor een middenveld met affelay, sneijder en van der vaart. Davids was inderdaad perfect geweest om daar tussen te zetten, nu is de zeeuw wellicht een optie.
Cruif
Wie?
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
cruif
Speelde niet vroeger met Van Hanenkam?
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Klopt als een bus, is wel al een tijd geleden hoor!
Maar in mijn tijd was dat een grote!
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
En van Cavia stond toen op de goal totdat hij ruzie kreeg met Zuurbier.
Ik was toch vooral fan van Skol. Geweldige verdediger.
cinema.
-
- 230 berichten
- 0 stemmen
Potverdorie man, wat gebeurde daar nou in Nijmegen 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Haha briljant, ik kwam thuis van het werk en vroeg mijn pa net of ie de stand wist, maar dat wist ie nog niet. Ik zei dat ik wel dacht dat NEC won en dan zap je naar TT en zie je 6-0 
Net de samenvatting gezien, wow! NEC speelde zo geweldig goed. De 3-0 was echt 1 van de fraaiste aanvallen die ik dit seizoen heb gezien. Heerlijk.
Ik vind het lullig voor NAC en zeker Brandts, maar ben er wel blij mee. NAC speelde gewoon dit seizoen niet aantrekkelijk, itt NEC na de winterpauze. Zon comeback vind ik gewoon mooi.
Kos en meer NEC-ers van harte! Dik verdiend gezien het laatste half jaar.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Laat dit NEC in Moskou tegen Manchester of Chelsea spelen en ze winnen ook. Alles staat goed, iedereen is in vorm, alles lukt. Een voetbalmachine die net op tijd is gaan draaien en intussen onstopbaar is.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Kos en meer NEC-ers van harte! Dik verdiend gezien het laatste half jaar.
Ik gun het NEC best, maar verdiend is het natuurlijk absoluut niet. NAC is 3e geworden en NEC 8e, nu mag NEC Europa in en NAC niet. 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
De play-offs zijn ook nooit eerlijk bedoeld. Voor een paar rotcenten de competitie omgooien, NAC heeft ook voorgestemd. Maarja iedereen weet dat vantevoren, gelukkig zijn we er vanaf volgend seizoen (grotendeels) vanaf.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ik gun het NEC best, maar verdiend is het natuurlijk absoluut niet. NAC is 3e geworden en NEC 8e, nu mag NEC Europa in en NAC niet. 
Ajax is 2e en mist misschien ook wel de Champions League ten koste van de nr 4 of 5. What's the point?
Feit is dat op ik geloof PSV na alle eredivisieclubs met de play offs hebben ingestemd. Wij zijn tegen, maar de clubs toen niet. Ook NAC moet er dus mee leven.
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
.
Wouter
-
- 18736 berichten
- 3093 stemmen
Iedereen wist toch de afspraak vooraf...?
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3291 stemmen
Moeten ze maar niet voorstemmen, de sukkels.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Nec europa in 
Zal een kort avontuur worden.
Ronnievb
-
- 602 berichten
- 683 stemmen
................Sar...............
Heitinga Ooijer Cler
...............Seedorf..........
Affelay Sneijder Vaart
Persie...............Robben
..............Ruud...............
Zoals je al zegt: Seedorf heeft bedankt, maar voor de rest schort er ook nog het één en ander aan wmb. Allereerst: 7 aanvallende spelers? Denk je werkelijk dat dat ook maar enigzins realistisch is?
Daarnaast hebben de spelers zelf aangegeven het liefst 4-2-3-1 te spelen.
V.sar.
Boulharouz Heitinga Ooijer v.Bronckhorst.
V.Bommel Seedorf.
V.persie V.vaart Sneijder
Nistelrooy.
Alweer, hoe kom je erbij dat Van Bommel en Seedorf verdedigende middenvelders zijn? Daarnaast speelt van Bronckhorst liever op het middenveld.
................Sar...............
Heitinga Ooijer ? v bronkhorst
Affelay Sneijder Vaart
Persie...............Robben
..............Huntelaar...............
Hier kan ik me wel in redelijk in vinden. Ik zie v Bronckhorst ook liever als back en in Huntelaar zie ik een spits die wel bij het voetbal van Oranje past. Wat ik me echter afvraag: Speelt Afellay niet altijd op links ipv rechts?
Mijn opstelling zou ongeveer zo zijn als v Basten hem momenteel het veld in stuurt:
--------------------------Vd Sar---------------------------
--Boulahrouz-Heitinga-Ooijer-De Cler/Bouma
-----------De Zeeuw--------v Bronckhorst-----------
--Vd Vaart------------Sneijder---------v Persie-----
-------------------v Nistelrooij---------------------------
Of:
--------------------------Vd Sar---------------------------
-------Boulahrouz-----Ooijer------v Bronckhorst--
-----------De Zeeuw----------Heitinga----------------
--Vd Vaart------------Sneijder---------v Persie-----
--------v Nistelrooij----------Huntelaar--------------
Maar die laatste is sowieso een beetje utopie, Huntelaar en v Nistelrooij complementeren elkaar totaal niet, ik zie ze gewoon graag samen in een elftal.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6114 stemmen
kappeuter (crew films)
-
- 74678 berichten
- 5987 stemmen
Ontketend NEC speelt NAC compleet van de mat (Vi)
Vanaf volgend seizoen wordt de opzet van de playoffs gewijzigd.
Nieuwe opzet play-offs (DAG)
cinema.
-
- 230 berichten
- 0 stemmen
Nu ik er toch even zo overnadenk vind ik het eigenlijk ook best wel sneu voor Brandts en zijn NAC, kan ik alleen maar bewondering voor NEC tonen, hadden ze in Breda idd maar niet voor moeten stemmen, is het eigenlijk ook frapant dat een club die op de 3e plek eindigt niet Europa ingaat en een club op de 8e plek wel, maar diezelfde nummer 3 aan de andere kant dan ook moet kunnen winnen van diezelfde nummer 8, ik begrijp dat de play offs de competitie spannend en 'fris' houden en tegelijkertijd ook begrip kan opbrengen dat het ook weer ergens iets onrechtvaardigs heeft. Godzijdank dat het huidige systeem volgend jaar verdwijnt! En dan vooral de nieuwe opzet van de play offs:
1. Plaatst zich direkt voor de Champions Leaque
2. Plaatst zich direkt voor de vooronde van de Champions League
3. Plaatst zich direkt voor de Uefa Cup
4. Plaatst zich direkt voor de Uefa Cup
De nummers 5 t/m 8 strijden om één plek in de Uefa Cup.
Winnaar beker plaatst zich ook nog steeds direkt voor de Uefa Cup.
edit: anders lees dat artikel van kap maar even 
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Het zal niet veel korter dan Ajax zijn.
.
En wij hoefden niet eens een directe concurrent leeg te kopen om het te behalen.
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
NEC Nijmegen have set a huge step towards the UEFA Cup following a 6-0 win in the first leg of their Dutch play-off game at home against NAC Breda.
NAC mauled
Two goals each for Jonas Olsson and Jeremain Lens either side of a Brett Holman lob left NAC reeling and Youssef El-Akchaoui scored a sixth from the penalty spot after Tyrone Loran was dismissed for fouling Lens in the area. The second leg will be played on Sunday.
Uefa.com
.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Zal mij verder een zorg zijn of het NEC of NAC is, met beide clubs heb ik weinig, maar dat de nummer 3 die een goed seizoen heeft gespeeld nu met lege handen staat is echt belachelijk. Ja, we wisten van te voren dat het kon, maar van te voren vond ik (en bijna iedereen) het ook al belachelijk. Gelukkig is het volgend jaar anders.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Het zal niet veel korter dan Ajax zijn.
.
Wedden van wel?

Wouter
-
- 18736 berichten
- 3093 stemmen
Ronnie, deze opstelling gaf ik eerder als ideaal aan (toen Seedorf nog niet had bedankt)
Probeer je eens voor te stellen wat een schitterend voetbal zo'n elftal kan spelen...
Vind het erg licht.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.