• 16.377 nieuwsartikelen
  • 180.125 films
  • 12.395 series
  • 34.332 seizoenen
  • 651.578 acteurs
  • 199.687 gebruikers
  • 9.419.883 stemmen

Studio Sport #2

zoeken in:

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

heb altijd veel respect gehad voor seedorf, nu niet meer.

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Enig idee wat Seedorf betekent voor zijn vaderland?

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Je kan Seedorf ook niet met Cruijff of Van Basten vergelijken,

Sure.... vraag een willekeurige taxi chauffeur in Buenos Airos of Mexico City wie Seedorf is....en vraag dan naar Cruiff (of Gullit of Van Basten)

Spetie

• 38871 berichten
  • 8328 stemmen

combi schreef:

heb altijd veel respect gehad voor seedorf, nu niet meer.

waarom niet? Heb je wel respect voor Cruyff dan?

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Erwinner schreef:

Enig idee wat Seedorf betekent voor zijn vaderland?

tja, gaat hij toch lekker daar spelen.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Spetie schreef:

(quote)

waarom niet? Heb je wel respect voor Cruyff dan?

ja, hoor

Spetie

• 38871 berichten
  • 8328 stemmen

combi schreef:

(quote)
ja, hoor

Cruyf deed in het verleden precies hetzelfde (1978) en als iemand vervelend was af en toe was Cruyf het wel. Samen met de Ajaxkliek spelers van PSV wegpesten en ga zo maar door. En nog steeds is hij stronteigenwijs.

Nee dan heb ik wel respect voor Seedorf. Ik kan zijn keuze aan de ene kant wel begrijpen, al was hij waarschijnlijk wel geselecteerd voor het ek. Ik weet wel dat het een grote persoonlijkheid is en volgens mij ook een goed mens.

T schijnt trouwens dat Ajax hem wil hebben .

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Spetie schreef:

(quote)

Cruyf deed in het verleden precies hetzelfde (1978)

ik ga er vanuit wat er laatst is uitgekomen waar is, maar voor dat dacht ik een beetje van eh, tssk drie streepjes.

en als iemand vervelend was af en toe was Cruyf het wel

kwam altijd voor het ploeg belang op.

. Samen met de Ajaxkliek spelers van PSV wegpesten en ga zo maar door.

mwa. kan ik niet over oordelen overigens en heb er ook nooit iemand wat van horen zeggen.

En nog steeds is hij stronteigenwijs.

leg uit.

Nee dan heb ik wel respect voor Seedorf.

tja

Ik kan zijn keuze aan de ene kant wel begrijpen

ik niet, het is en blijft een eer om voor je land uit te komen.

, al was hij waarschijnlijk wel geselecteerd voor het ek. Ik weet wel dat het een grote persoonlijkheid is en volgens mij ook een goed mens.

o vast.

T schijnt trouwens dat Ajax hem wil hebben .

van harte welkom, maar eh ik denk dat seedorf daar iets anders over denkt.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Even terugkomen op de discussie van vorige week, dat Ajax nog altijd een gigantische naam in de wereld is.

Dit zal men in Groningen leuk vinden

Berg: 'Voor Ajax verlaat ik Groningen'

woensdag 14 mei, door SV, Amsterdam, 11:52u, VI

FC Groningen-spits Markus Berg heeft een bom laten ontploffen in Groningen. De 21-jarige Zweed vertelt in de Voetbal International dat hij FC Groningen alleen voor Ajax zou verlaten.

Andere clubs doen er niet toe in Nederland. 'Ajax is huge. Je moet eens weten hoe ze in Scandinavie over die club praten', zegt Berg in het weekblad.

'Hoewel ze de laatste jaren niets hebben gepresteerd in Europa, hangt er een soort mythe rond Ajax. Ook voor mij. Alleen voor zo'n club zou ik willen nadenken over een vertrek'.

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

Ik zou als ik Groningen was alleen nog maar spelers aantrekken als ze een clausule opnemen in hun contract dat ze geen harde krijgen bij het horen van de naam Ajax. .

Of zich niet laten gekmaken door vieze spelletjes van makelaars etc.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Haha als ik Ajax was zou ik het maar niet proberen...

Maar het streelt wel dat zoveel spelers in zoveel landen zo denken.

Overigens heeft Heerenveen het 1e bod van Ajax op Sulejmani afgeslagen. Mocht het eventueel afketsen (geloof ik niet), dan zou Berg overigens wel een leuk alternatief zijn.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

Ik zou als ik Groningen was alleen nog maar spelers aantrekken als ze een clausule opnemen in hun contract dat ze geen harde krijgen bij het horen van de naam Ajax. .

Of zich niet laten gekmaken door vieze spelletjes van makelaars etc.

je leeft niet echt in de realiteit geloof ik.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Ach, als PSV morgen belt balt Berg volgend seizoen lekker in Eindhoven hoor...

The Oceanic Six schreef:

Overigens heeft Heerenveen het 1e bod van Ajax op Sulejmani afgeslagen. Mocht het eventueel afketsen (geloof ik niet), dan zou Berg overigens wel een leuk alternatief zijn.

Nou, dat lijkt me niet. Of hij moet Huntelaar gaan vervangen.

Spetie

• 38871 berichten
  • 8328 stemmen

mwa. kan ik niet over oordelen overigens en heb er ook nooit iemand wat van horen zeggen.

Lees het boek over Jan Jongbloed maar eens hoe hij er uitgewerkt is destijds. dat is ook niet opkomen voor het teambelang als je de volgens velen beste keeper van de wereld destijds je team uitwerkt.

leg uit.

Eigenwijs in de zin dat hij nooit naar iemand luistert en vaak blijft volharden in zijn eigen zin. Zint het hem niet dan is hij weg. Zie Ajax onlangs.

ik niet, het is en blijft een eer om voor je land uit te komen.
Natuurlijk de hoogste eer zelfs, maar als de bondscoach je niet waardeert, terwijl je zelf een tijd lang je stinkende best doet, dan houdt het op.

van harte welkom, maar eh ik denk dat seedorf daar iets anders over denkt.

Tuurlijk en ik geef hem gelijk ook. Milan is toch nog net een niveautje hoger.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

otherfool schreef:

Ach, als PSV morgen belt balt Berg volgend seizoen lekker in Eindhoven hoor...

(quote)

Nou, dat lijkt me niet. Of hij moet Huntelaar gaan vervangen.

Of Huntelaar nu blijft of niet, Ajax haalt nog buiten Cvitanich een extra spits. Berg kan ook goed van de zijkant naar binnen knijpen. Heel veelzijdige speler.

Zon zin als ''als PSV belt, dan speelt ie daar'' geloof ik niet. Waarom zou Berg liegen? Het kan overigens wel zijn dat ie best voor PSV wilt spelen, maar hij ziet PSV schijnbaar niet als het hoogst haalbare in NL.

Het verbaast me dat Ajax na al die kutjaren nog altijd gigantisch groot in de voetbalwereld is. Vind ik overigens wel mooi.

Ik kijk alweer uit naar Groningen-Ajax indien we hem overnemen

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Spetie schreef:

(quote)

Lees het boek over Jan Jongbloed maar eens hoe hij er uitgewerkt is destijds. dat is ook niet opkomen voor het teambelang als je de volgens velen beste keeper van de wereld destijds je team uitwerkt.

doe hem ff in de pakketservice maar er zullen wel redenen ten grondslag liggen die wij nooit zullen weten.

(quote)

Eigenwijs in de zin dat hij nooit naar iemand luistert en vaak blijft volharden in zijn eigen zin. Zint het hem niet dan is hij weg. Zie Ajax onlangs.

hij krijgt de vrije hand, maar word meteen tegen gewerkt tja dan weet je hoelaat het is.

(quote)
Natuurlijk de hoogste eer zelfs, maar als de bondscoach je niet waardeert, terwijl je zelf een tijd lang je stinkende best doet, dan houdt het op.

hij wil een veer in zijn reet, terecht dat hij die niet krijgt blijkbaar, of zal ik zn handje vasthouden. hij geeft gewoon op, zwak.

(quote)

Tuurlijk en ik geef hem gelijk ook. Milan is toch nog net een niveautje hoger.

wel drie ook. en zijn vriend zit op de bank volgend seizoen.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Of Huntelaar nu blijft of niet, Ajax haalt nog buiten Cvitanich een extra spits. Berg kan ook goed van de zijkant naar binnen knijpen. Heel veelzijdige speler.

ze kunnen beter is wat tegen de tegendoelpunten doen.

Zon zin als ''als PSV belt, dan speelt ie daar'' geloof ik niet. Waarom zou Berg liegen? Het kan overigens wel zijn dat ie best voor PSV wilt spelen, maar hij ziet PSV schijnbaar niet als het hoogst haalbare in NL.

Het verbaast me dat Ajax na al die kutjaren nog altijd gigantisch groot in de voetbalwereld is. Vind ik overigens wel mooi.

history liegt nou eenmaal niet.

Ik kijk alweer uit naar Groningen-Ajax indien we hem overnemen

lol

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Dat kan-ie helemaal niet. Volgens mij heb je hem niet echt veel zien spelen; Berg is een echte centrumspits, 't is geen Suarez...

Zon zin als ''als PSV belt, dan speelt ie daar'' geloof ik niet.

Haha. Met Groningen spelen om plek 8 of bij PSV in de CL spelen. Nee hoor, hoe kom ik er toch bij he...

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Beter jammer, zon gaap smilie....

Als je geen discussie aan wilt, zeg het dan gewoon.

Daarbij weet ik dat Berg als centrumspits op zijn best is, maar met wat passen en meten kan ie vast ook wel naast Huntelaar spelen indien Ajax hem echt zou willen.

Wel ben ik het met je eens dat er verdedigers bij moeten komen. Douglas van Twente wordt genoemd net als een Stuttgart verdediger. Die laatste heeft John vh Schip bevestigd, dat ze hem willen.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Beter jammer, zon gaap smilie....

Als je geen discussie aan wilt, zeg het dan gewoon.

dat is het niet, ajax is de grootste club van nederland punt.

Daarbij weet ik dat Berg als centrumspits op zijn best is, maar met wat passen en meten kan ie vast ook wel naast Huntelaar spelen indien Ajax hem echt zou willen.

laten we groningen is voor de verandering met rust laten.

Wel ben ik het met je eens dat er verdedigers bij moeten komen. Douglas van Twente wordt genoemd net als een Stuttgart verdediger. Die laatste heeft John vh Schip bevestigd, dat ze hem willen.

ik denk dat meneer van basten meer uit de eigen jeugd laat door stromen.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Kun je hem net zo goed op goal zetten. Of hij speelt spits ipv KJH of Ajax gaat met 2 spitsen spelen. Laat hem starten vanaf links en je hebt de nieuwe Wesley Sonck te pakken.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Wat mij betreft laten we Groningen idd met rust uit veiligheidsoverwegingen. Daarbij ziet Berg Ajax wel zitten, maar is van wederzijdse interesse (nog?) geen sprake.

PS: Slijngard krijgt in de voorbereiding van Marco de kans zich te bewijzen als LB.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Scandinavië is ook het centrum van de voetbalwereld. Zouden ze al weten de we nu in de 21e eeuw zitten.... Zelden iemand zo'n onzin zien uitkramen. Als de rest er niet toe doet, waarom wordt Ajax dan nooit kampioen?

Beetje dom ook om zo te solliciteren. Moet nog een heel jaar mee met Groningen, tegen allemaal andere clubs spelen die er ook niet toe doen....

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Scandinavië is ook het centrum van de voetbalwereld

volgens heerenveen wel.

. .. Als de rest er niet toe doet, waarom wordt Ajax dan nooit kampioen?

al 29 keer.

Beetje dom ook om zo te solliciteren. Moet nog een heel jaar mee met Groningen, tegen allemaal andere clubs spelen die er ook niet toe doen....

hij komt voor zijn mening uit, mag dat ook al niet meer.

Wouter

• 18736 berichten
  • 3092 stemmen

De man heet trouwens Johan Cruijff.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

combi schreef:

(quote)

volgens heerenveen wel.

(quote)

al 29 keer.

(quote)
hij komt voor zijn mening uit, mag dat ook al niet meer.

Ik had het over de 21e eeuw. Ik kan me hun laatste kampioenschap in ieder geval (gelukkig) niet meer herinneren...

Zijn mening is dom, het uiten daarvan is dan meestal ook niet slim.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Ik had het over de 21e eeuw. Ik kan me hun laatste kampioenschap in ieder geval (gelukkig) niet meer herinneren...

laatste 4 keer psv bijna half decennia dus.

Zijn mening is dom,

meningen zijn nooit dom, soms wel ondoordacht

het uiten daarvan is dan meestal ook niet slim.
als je van een mug een olifant maakt, tja.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Wouter schreef:

De man heet trouwens Johan Cruijff.

of jopie.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Scandinavië is ook het centrum van de voetbalwereld. Zouden ze al weten de we nu in de 21e eeuw zitten.... Zelden iemand zo'n onzin zien uitkramen. Als de rest er niet toe doet, waarom wordt Ajax dan nooit kampioen?

Je hoeft niet sportief de beste te zijn om de grootste club van een land te zijn. Real Madrid was ook een paar jaar echt slecht maar ze zijn wel de grootste van Spanje. Of Bayern vorig jaar...

Daarbij, Scandivanie is geen achterlijk gebied hoor.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Ondertussen houdt de Seedorf van het vrouwentennis, Justine Henin, er per direct mee op. Een prachtige, technische speelster tussen de hardlopers en spierbundels, erg jammer dat ze niet iig doorgaat tot Wimbledon dat ze nog nooit won...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.