- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #2
Studio Sport #2
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Kom op Tia! Ik ben echt fan van haar. 
edit: Ze doet het! Fantastisch! We kunnen zeggen van de Belgen wat we willen, maar ze winnen wel met atletiek, iets wat Nederland al 16 jaar niet meer heeft gedaan.
happie
-
- 6258 berichten
- 426 stemmen
11 - 30 na het eerste kwartier
Volgens mij is dit de beste start van de VS tot nu toe.
... en nu komt Argentinië fantastisch terug 
Er is niemand goed genoeg voor Team USA. Spanje kon het in de poulefase ook al niet bolwerken tegen ze. Dus ik denk dat de finale ook al niet spannend word. Wel spectactulair natuurlijk.
Badalamenti
-
- 23135 berichten
- 3584 stemmen
Eindelijk een gouden plak voor België !
Proficiat Tia 
happie
-
- 6258 berichten
- 426 stemmen
Ik ben geen Feyenoord fan, maar ik begin het wel sneu te vinden voor Ron Vlaar. Alweer geblesseerd!!!! De man van glas, past in hetzelfde rijtje Litmanen/Mitea.
Feyenoord mist zoveel mensen, dat PSV wel de Supercup moet winnen.
happie
-
- 6258 berichten
- 426 stemmen
Utrecht haalt Ali Boussabon.
Als ajaxfan ben ik niet echt blij met Evander Sno.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Geweldig toch! 
En het is echt een trainingsbeest én bovendien nog supervriendelijk tegenover iedereen. Zij helpt en steunt zelfs nog haar tegenstandsters. Heb je de Amerikaanse hoogspringster Chaunte Howard zien opspringen? Die was ook dolgelukkig. 
Blanka Vlasic mag dan een superspringster zijn, zij wordt naar het schijnt niet graag gezien in het circuit. Onvriendelijk en hooghartig. En al 34 wedstrijden was ze ongeslagen. Goud op de atletiek. Dat is voor België al 44 jaar geleden met Gaston Roelants op de3000m steeple in Tokio 1964. 
klute89
-
- 3649 berichten
- 0 stemmen
Heb je de Amerikaanse hoogspringster Chaunte Howard zien opspringen? Die was ook dolgelukkig. 
Yep, zij was ook helemaal door de dolle heen, toen Tia het lukte. Zij zijn trouwens ook goede vriendinnen, Tia en Chaunte. 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
En ook nog even onze zilveren 4 x 100 meter dames.
Aan de kleuren te zien konden ze even goed uit Nederland komen. 

Lad
-
- 5700 berichten
- 0 stemmen
Fantastisch gewoon van Tia en de "zilveren" dames...!!
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Fantastisch gewoon van Tia en de "zilveren" dames...!!
Ze gaan haar naam veranderen in Tia Hellegoud 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen

Of Tia Tovenaar. 
Koekebakker
-
- 2540 berichten
- 3981 stemmen
Is dat zo? Volgens mij zijn ze gewaarschuwd vanwege de dopingaffaires. Wat een beetje hypocriet is want wielrennen treedt juist hard op tegen doping (en dus veel dopinggevallen) in tegenstelling tot andere olympische sporten.
Wielrennen is toch behoorlijk internationaal. 12 nationaliteiten bij de eerste 12 van de wegwedstrijd. Er zijn heel veel olympische sporten veel minder internationaal. Kijk eens naar de paardensport en het schieten en zo.
Kijk maar eens wat McQuaid aan Mart Smeets vertelt, de laatste anderhalve minuut.
http://tour2008.nos.nl/video/bekijken/ID/tcm:5-399719/pat-mcquaid-bij-mart-smeets
Baksteen
-
- 720 berichten
- 748 stemmen
Morgen om 08:30 gaat de wekker, basketbal finale of course. Jammer dat ze er haast niks van uitgezonden hebben, vind het namelijk de coolste sport om te kijken. Zeker Team USA is één en al 
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Kijk maar eens wat McQuaid aan Mart Smeets vertelt, de laatste anderhalve minuut.
http://tour2008.nos.nl/video/bekijken/ID/tcm:5-399719/pat-mcquaid-bij-mart-smeets
Dat is toch niet zo hard als jij het zegt. Het slaat ook nergens op, dan kunnen ze wel 15 sporten schrappen. Het enige wat waar is is dat alle grote wedstrijden in Europa zijn, daar zou ook best wat aan mogen veranderen, maar de wielersport is conservatief.
aire.
-
- 376 berichten
- 111 stemmen
Jammer Feyenoord, toch ik zal altijd van je houden!!
Koekebakker
-
- 2540 berichten
- 3981 stemmen
Dat is toch niet zo hard als jij het zegt.
Misschien vind jij het minder hard dan "IOC heeft UCI al eens gewaarschuwd over hoe mondiaal de wielersport is", maar McQuaid (= chef UCI) zegt letterlijk: "We are under very strong pressure from IOC to globalise our sport."
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Ik denk toch vooral dat hij dat zegt omdat hij zijn benarde positie (en die van de UCI) moet redden. Het IOC zal echt niet zomaar wielrennen schrappen, dat is al een olympische sport sinds dag 1.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Jammer van de Supercup, maar Feyenoord heeft ook veel te veel blessure leed om me er boos of druk over te maken...
Koekebakker
-
- 2540 berichten
- 3981 stemmen
Ik denk toch vooral dat hij dat zegt omdat hij zijn benarde positie (en die van de UCI) moet redden. Het IOC zal echt niet zomaar wielrennen schrappen, dat is al een olympische sport sinds dag 1.
Dat beweer ik dan ook niet...
starbright boy (moderator films)
-
- 22536 berichten
- 5187 stemmen
Tof trouwens dat Hellebaut goud wint, heb er een tijd geleden bij een TV-programma gezien (ben kwijt welk) en wat een ontzettend leuk en fijn mens is dat toch.
klute89
-
- 3649 berichten
- 0 stemmen
Tia Sidonia. 

Had iemand trouwens het ritmische gymnastiek gevolgd? Wat was dat toch prachtig om te zien! 
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2605 stemmen
Aargh, Oekraine heeft Nederland uit de top 10 van het medailleklassement gestoten.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Aargh, Oekraine heeft Nederland uit de top 10 van het medailleklassement gestoten.
En Oekraïne is dan maar zo'n piepklein landje tegenover het reusachtige Nederland.

The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Morgen kunnen we toch nog goud pakken met een marathon ofzo? Niet dat ik daar in geloof, maar het zou kunnen...
Jammer, op de 1 na laatste dag toch uit de top 10 zakken...maar ach, alsnog prima prestatie.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.