- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #2
Studio Sport #2
kos
-
- 46846 berichten
- 8969 stemmen
O ja, al dat gegeil op wat de buitenlandse media en trainers zeggen, vreselijk is dat.
Mug
-
- 13981 berichten
- 5969 stemmen
Het is eerder het EK 'wie heeft de lelijkste tatoeage op z'n binnenarm'. Grappig hoe populair Go West van The Village People bij ieder legioen is...
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
O ja, al dat gegeil op wat de buitenlandse media en trainers zeggen, vreselijk is dat.
Zuurpruim. Dat is toch hartstikke gaaf.
Zelfde als je club (weet niet wie je support) een geweldige prestatie neer zou zetten. Dan zou je ook trots zijn als iedereen er lovend over sprak.
kos
-
- 46846 berichten
- 8969 stemmen
Zuurpruim. Dat is toch hartstikke gaaf.
Nee, als ik ze al die moeite zie doen positieve dingen uit de mensen te trekken geneer ik me dood. Totaal niet spontaan meer. Vooral de Telegraaf (wie anders) heeft een handje van dat soort dingen.
En die persconferenties...
. Beginnen met aan de Franse bondscoach vragen: 'ben je bang voor Nederland?' . dan ben je toch niet goed wijs?
gotti
-
- 14094 berichten
- 5968 stemmen
*snurk*
Wat een matige wedstrijd zeg. Spanje wint wel héél gelukkig.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Buitenlandse media is dan toch veel objectiever? Ik zie net op de NOS de beelden van de Franse tv en analyses uit Engeland en Duitsland. Super om te zien vind ik dat.
Over de persconferenties heb je wel gelijk. Dat is allemaal zo cliche. Antwoorden zijn altijd respectvol en niemand noemt zichzelf de beste.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
*Spanje wint wel héél gelukkig.
Zweden heeft het in de laatste minuten echt 'weggegeven'. Ze dachten dat het punt binnen was.
Metalfist
-
- 12443 berichten
- 3964 stemmen
Spanje - Zweden was echt saai. Zonder Ibrahimovic is Zweden echt niets.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Als Rusland nu wint, dan hebben ze ook 3 punt. En laat Rusland-Zweden nu de laatste zijn volgende week. Dat zou zoooo mooi zijn. Dan wordt het trouwens Nederland-Rusland. Naast goede kansen voor ons ook Marco vs. Guus. Schitterend!
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Rusland heeft vanavond aan een puntje genoeg. Een overwinning levert niks extra op.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Wel. Ze hebben een waardeloos doelsaldo (-3) dus een wint zou hen helpen. Dan staan ze sowieso boven de Grieken en hebben ze als het meezit tegen Zweden genoeg aan een kleine winst. Zweden heeft een doelsaldo van +1.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Zweden heeft 3 puntjes. Dus daar moet Rusland sowieso van winnen (klein of groot maakt niet uit) . Als dat gebeurd hebben ze aan 4 punten genoeg (of de Grieken moeten winnen van Spanje).
Dus heeft Rusland pas iets aan een zege als het 4-0 wint. Een kleine zege of een gelijkspel, dat is om het even.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Ahh zo. Dan klopt het wel aardig ja.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Rusland heeft vanavond aan een puntje genoeg. Een overwinning levert niks extra op.
Wel, als ze 4-0 winnen hebben ze aan een gelijkspel tegen zweden genoeg.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Nee, want dan heeft Rusland +1 (5 voor, 4 tegen) en Zweden idem +1. Of telt dan eerst het aantal goals voor? Volgens mij niet. Volgens mij krijg je als jij het zo zegt bij gelijkspel Rus-Zwe penalty's na 90 minuten wegens identiek hetzelfde doelsaldo. Zie ook Turkije-Tsjechie en Italie-Frankrijk waarover dit al is gezegd.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Nee, want dan heeft Rusland +1 (5 voor, 4 tegen) en Zweden idem +1. Of telt dan eerst het aantal goals voor? Volgens mij niet.
Ik weet wel zeker van wel 
Enfin, 4-0 wordt het toch niet...
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Waarom heb ik dan van de week al regelmatig wat gehoord over penaltybeslissingen bij bepaalde poules...
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Tsjechie 2 voor 2 tegen
Turkije 2 voor 2 tegen
Italie 1 voor 4 tegen
Frankrijk 1 voor 4 tegen
Deze landen staan dus exact gelijk. In geval van 4-0 hebben de Russen er simpelweg meer gemaakt dan de Zweden.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Ja, maar weet je dan zeker dat meer goals voor (5-4 itt 3-2 bv) doorslaggevend is?
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
99,9% zeker. En dan zit ik laag te schatten.
Nou de eerste is binnen voor Guus...
Diesel
-
- 9411 berichten
- 0 stemmen
Wat een fout van Nikopolidis, niet de eerste keer dat hij zoiets flikt.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ja, maar weet je dan zeker dat meer goals voor (5-4 itt 3-2 bv) doorslaggevend is?
Ja. dat van de pemalties geloof ik (nog) niet. Volgens mij telt bij exact gelijke eindstand de fifa ranking van de afgelopen 2 kwalificaties.
Penalties is een vreemd verhaal, want dat zou enkel kunnen als de twee gelijk eindigen teams elkaar in de laatste match treffen. (wat nu toevallig het geval is,)
Quido
-
- 14658 berichten
- 6158 stemmen
Eerst telt het onderling resultaat, dan doelpunten voor in onderling resultaat, dan doelsaldo, dan doelpunten voor in algemeen en dan fifa ranking laatste twee kwalificatietoernooien, geloof ik.
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3730 stemmen
Gelukkig anti voetbal is eruit. Beetje saaie poule verder, maar we zijn natuurlijk verwend gisteren.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Winnen van Laffe..ehm, Lars Lagerbacks Zweden en we hebben Marco vs. Guus! 
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Eerst telt het onderling resultaat, dan doelpunten voor in onderling resultaat, dan doelsaldo, dan doelpunten voor in algemeen en dan fifa ranking laatste twee kwalificatietoernooien, geloof ik.
Fifa Ranking niet van belang, dan worden er pingels genomen. Of alle mogelijke media hebben dat fout maar ik heb het al op meerdere plekken gelezen.
Penalties is een vreemd verhaal, want dat zou enkel kunnen als de twee gelijk eindigen teams elkaar in de laatste match treffen. (wat nu toevallig het geval is,)
Daar heb je natuurlijk wel gelijk aan... hmm...
JohnWilliams
-
- 7504 berichten
- 1006 stemmen
PRACHTIG.
Spanje speelt gelijk tegen Zweden. Hierdoor treffen Spanje waarschijnlijk pas in de halve Finale. Ik denk namelijk dat NL - Zweden de kwartfinale word en dat het word: Spanje - Frankrijk.
Net zoals in 2006...alleen wint Spanje dan.
Kunnen jullie me volgen?
klute89
-
- 3649 berichten
- 0 stemmen
Op Ruslands zege mag gedronken worden: Nostrovje!!
JohnWilliams
-
- 7504 berichten
- 1006 stemmen
Of Hiddink verdient gewonnen heeft, eigenlijk wel.
Ze waren wel goed vond ik, ook al kwam Griekenland soms wat terug een gelijkspel had niet eerlijk geweest. Overigens was ik natuurlijk voor Rusland. 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.