- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #2
Studio Sport #2
Criticism
-
- 3011 berichten
- 1446 stemmen
Hij hangt, we gaan gewoon rustig verder. Ik gun het Cambuur echt!
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Met Castro op de lijn en het mentaal geknakte Roda is het voor Roda welhaast onmogelijk de strafschoppenserie te winnen.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Nou ik zit er klaar voor, moge de beste winnen. Ik zet mijn geld op Roda.
kos
-
- 46706 berichten
- 8863 stemmen
RKC speelt wel leuker voetbal dan de houthakkersploeg uit de achterhoek. 
Maar goed dit zijn allemaal selectieve voorkeuren.
Typische Ajaciedenopmerking
. Honderd keer liever een echte club met karakter en gepassioneerde supporters dan mooi voetbal.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Lol wat zijn dit voor Eerste-Divisie penalties. Allebei laten degraderen, zeg ik!
kos
-
- 46706 berichten
- 8863 stemmen
Vanaf het einde van de 2de helft zie je ook wel in alles een duidelijk verschil in ervaring. Meeste Cambuurspelers staan strak van de zenuwen
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Nou, dat was een leuk potje voetbal, veel leuker dan de Champions League als je het mij vraagt. 
Criticism
-
- 3011 berichten
- 1446 stemmen
Wat een kneuzenkermis in die penalty serie.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
Damn. Echt jammer dit. Moeten we weer Duitsland volgend jaar 
lykathea
-
- 1872 berichten
- 684 stemmen
Dit is waarschijnlijk de slechtste penalty reeks die ik ooit heb gezien.
Slechter dan in '98 kan dus toch!
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
2000? Janssen schoot tenminste nog 1 keer raak...
kos
-
- 46706 berichten
- 8863 stemmen
Wat een kneuzenkermis in die penalty serie.
Misschien potentiele internationals 
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Dit is waarschijnlijk de slechtste penalty reeks die ik ooit heb gezien.
Slechter dan in '98 kan dus toch!
Die van Bodor
, was dat een lage panenka langs de goal ofzo?
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Damn. Echt jammer dit. Moeten we weer Duitsland volgend jaar
(om het niveau even op peil te houden)
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
(om het niveau even op peil te houden)

Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
Hehe dat is nog iets verder. In Kerkrade loopt de grens dwars door de stad 
OlafK
-
- 955 berichten
- 1820 stemmen
Méér dan terecht. Er heeft maar 1 ploeg gevoetbald: Roda!
Van mij mag Cambuur overigens best promoveren; maar dan wel pas volgend jaar
!
Geweldige thriller dit. Ook een superwedstrijd voor de neutrale toeschouwer. Mijn man of the match was absoluut Arnaud Sutchuin in zijn 2e wedstrijd voor Roda. Op 2 mei pas 19 geworden. Wat een klasbak!!
En nu nog een lekker koud biertje na
!
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Deze derde wedstrijd had er niet eens mogen komen als Nijhuis die overterechte pingel had gegeven.
Die hele play-offs hadden niet hoeven komen als Willem II niet mocht scoren uit buitenspelpositie.
Die hele play-offs hadden er niet moeten zijn als PSV geen onterechte penalty kreeg tegen Roda.
............................................
...............................
.................
Als, als als,..... daar hebben we niets aan!!
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Grappig aangezien ik jou niet anders heb horen zeggen voor de playoffs begon
.
Gefeliciteerd Olaf.
OlafK
-
- 955 berichten
- 1820 stemmen
Ach inderdaad. En natuurlijk zijn arbitrale beslissingen geen excuses. Ook voor Roda niet trouwens. We hadden het al veel en veel eerder af moeten maken. Een ook de eerdere uitwedstrijden in de play-offs waren erg, erg slecht.
Maar vandaag niet. Vandaag was Roda, terwijl er veel spelers ontbraken, vrijwel de hele wedstrijd beter. Vooral in de 2e helft en in de verlenging heeft er maar één ploeg gevoetbald.
En dat er mensen zijn die willen dat Roda degradeert? Tja.. Het zal me een rotzorg zijn
. Roda heeft op eigen kracht deze wedstrijd gewonnen en verdient het daarmee in de Eredivisie te blijven.
Edit] Thanks Naomi
!
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ach ik hoopte dat De Graafschap en Roda degradeerden, het is geen toeval dat beide clubs in de Kuip wonnen dit seizoen
.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Dat mensen erg graag willen dat een bepaalde club er om wat voor reden dan ook in blijft kan ik goed begrijpen.
Maar al die mensen die zo zitten te supporteren dat een bepaalde club er uit vliegt zijn voor mij een soort Lurlinkjes.
.
Inderdaad kos, je hebt gelijk.
Ik begrijp het maar al te goed als een Cambuur supporter hoopt dat we eruit vliegen.
Ik begrijp het zelfs als onze Limburgse concurrenten tegen ons zijn.
Maar als IEDEREEN hier met die zielige reacties tegen Roda afkomt, daar heb ik problemen mee. Dat je pro Cambuur bent kan ik nog begrijpen, maar dat jullie zo anti-Roda reageren, dat had ik van sommige mensen niet verwacht.
Jammer voor de Cambuur spelers en supporters, maar eerlijk is eerlijk, Roda hoort gewoon in de Eredivisie thuis.
Na zo een zwaar seizoen. Alles wat mis kon gaan, gaat ook mis.
Met een selectie zonder ook maar 1 fitte aanvaller (Hadouir is geen aanvaller). 6 Jeugdspelers opgeroepen, terwijl wij nooit met de jeugd spelen. En dan vechten als leeuwen tot de laatste minuut.
Heel Nederland dacht dat we kansloos waren. Maar we hebben het gehaald.
De belangrijkste en misschien wel de spannendste wedstrijd uit de geschiedenis van Roda hebben we overleefd.
Ik ben op dit moment ongelooflijk trots op onze spelers.
Die jongens zijn helden!!
Wij zijn Roda, DE TROTS VAN HET ZUIDEN!!!!
OlafK
-
- 955 berichten
- 1820 stemmen
Hehe.. Dat was anders ook voor het eerst sinds jaren
!
Wat betreft RKC en De Graafschap.. Tja; ik denk dat qua achterland De Graafschap wel meer eredivisiewaardig is. Altijd een vol stadion en een leuke uitstraling. RKC ontbeert dat een beetje.
Wel is het zo dat RKC ook jaren een heel aardige middenmoter is geweest met flinke uitschieters naar boven. en ook dit jaar vond ik het absoluut een leuke ploeg.
Ach, het is me om het even
. Mijn avond kan niet meer stuk. Verheug me nu al weer op het volgende seizoen. Hopelijk krabbelt Roda weer op en kan Feyenoord stiekem toch weer meedoen om de bovenste plaatsen
.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Grappig aangezien ik jou niet anders heb horen zeggen voor de playoffs begon
.
Ja, terwijl het vaak terecht was, en daar kwam dan commentaar op, en nu doe je het zelf.
Ach, wat boeit mij dat toch.
Feliciteer Olaf maar alleen, ik hoef je felicitaties niet eens, steek die maar waar de zon niet schijnt.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
[
Ja, terwijl het vaak terecht was, en daar kwam dan commentaar op, en nu doe je het zelf.
Ik ben dan ook neutraal. Ik heb geen excuses gezocht voor mijn clubbie dit seizoen.
Ik was toch nog met jou in discussie, je had na afloop ook nog mijn felicitaties gehad. Het is jullie supporters gegunt hoor na zo'n bewogen seizoen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
en misschien wel de spannendste wedstrijd uit de geschiedenis van Roda hebben we overleefd.
Ondanks wat op het spel stond weegt dit toch niet op tegen het tweeluik tegen AC Milan?
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Ik ben dan ook neutraal. Ik heb geen excuses gezocht voor mijn clubbie dit seizoen.
Ik zoek ook nooit excuses, maar Willem II in de blessuretijd mag scoren uit 2 meter buitenspel. En dat zo een scheidsrechterlijke blunder dan het laatste zetje kan zijn naar de degradatie, dan mag dat worden aangehaald zonder voor Calimero te worden uitgemaakt.
Ondanks wat op het spel stond weegt dit toch niet op tegen het tweeluik tegen AC Milan?
Tegen Milan kan je Europees een ronde verder komen. Lukt het niet, dan kan het wel het volgende seizoen lukken. In die tijd was het voor Roda ook regelmatig dat ze Europees meespeelden.
Maar deze wedstrijd was tegen degradatie. Erop of eronder!
Degraderen en we komen misschien nooit meer terug.
Dat vind ik een grotere inzet.
Als er nu een beetje een fatsoenlijk beleid komt, dan kunnen we ons herpakken.
En de jeugd moet nu kansen krijgen. Zo een jongen als Stankov moet vaker spelen om ervaring op te doen.Hopelijk zijn er nu meer jeugdspelers die kansen krijgen, zoals de tweelingbroer van Stankov.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.