• 16.377 nieuwsartikelen
  • 180.124 films
  • 12.395 series
  • 34.332 seizoenen
  • 651.578 acteurs
  • 199.686 gebruikers
  • 9.419.798 stemmen

Studio Sport #2

zoeken in:

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Haha, zonder Van Basten bedoel je. Ik heb HSV zien spelen tegen Ajax, ik was er totaal niet van onder de indruk, als Ajax zo gaat spelen wordt ik daar als supporter echt niet blij van, zelfs als ze kampioen zouden worden.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1232 stemmen

Misschien kunnen ze hem ruilen met Slory, gesloten knip, net als Velthuizen haha.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Zavo schreef:

Haha, zonder Van Basten bedoel je.

Ja hoor, Van Basten heeft hem ontdekt als talent.

Ik heb HSV zien spelen tegen Ajax, ik was er totaal niet van onder de indruk, als Ajax zo gaat spelen wordt ik daar als supporter echt niet blij van, zelfs als ze kampioen zouden worden.

Oh ja, het is Ajax he! Daar moet ook nog goed worden gevoetbald enzo!

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Don Dijk schreef:

Oh ja, het is Ajax he! Daar moet ook nog goed worden gevoetbald enzo!

We willen inderdaad geen PSV worden. We hoeven ook niet meteen Arsenal of Barcelona te worden, maar AZ heeft bewezen dat met minder geld en minder goede spelers wel verzorgd voetbal én resultaat behaald kan worden. Hoe? Met het juiste type trainer! Dus lijkt me dat Ajax, met anderhalf keer het budget van AZ dat ook moet kunnen.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Ik vind het onzin om te zeggen dat AZ minder goede spelers heeft dan ajax. Ik vind de selectie van AZ sterker dan die van ajax. Dat hebben ze ook ruimschoots bewezen. Niet alleen door hun goede samenspel.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Naomi Watts schreef:

Olsen en Jol Ajax onwaardig. Typisch Amsterdamse hoogmoed weer, geweldige coaches. Misschien Mourinho losweken bij Inter?

Dat was ook maar de mening van 1 iemand. Ik denk dat 90% vd Ajacieden blij zou zijn met die 2 namen, Jol voorop. Jol is een topcoach, heeft geweldig met RKC, Spurs en HSV gepresteerd. Dat hij er nauwelijks of geen prijzen mee won ligt aan de clubs zelf natuurlijk. De prijzen zijn er nooit voor die clubs.

Aub geen Blind. Fijne kerel, echte Ajaxman maar niet geschikt als hoofdcoach. Ik hou mn hart vast als hij 't wordt.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Zavo schreef:

(quote)

We willen inderdaad geen PSV worden. We hoeven ook niet meteen Arsenal of Barcelona te worden, maar AZ heeft bewezen dat met minder geld en minder goede spelers wel verzorgd voetbal én resultaat behaald kan worden. Hoe? Met het juiste type trainer! Dus lijkt me dat Ajax, met anderhalf keer het budget van AZ dat ook moet kunnen.

Laten we nou eerst maar eens kampioen worden. Daar snak ik na 5 jaar niks eens echt naar. Leuk voetbal zien we daarna wel weer. Je denkt erg snobistisch in mijn ogen. Ajax is niet meer sportief zo machtig als ooit.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Zavo schreef:

(quote)

We willen inderdaad geen PSV worden.

Maar jullie zitten altijd zo te zeuren dat er nog een ster mist ofzo op dat shirt. Maar jullie willen dus ook geen kampioen worden, laat staan 5x achter elkaar. Wat willen jullie dan wel? Zo kan een trainer het toch nooit goed doen bij jullie?

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

Dat is dan ook meestal (een groot deel van) het probleem daar.

Stel je voor dat je zo'n Jol aanstelt. Dan heb je binnen 3 weken al Cruijff en dat soort figuren die gaan zitten mekkeren op het type voetbal wat ze spelen.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Lezen is ook best moeilijk he? Ik maak toch de vergelijking met AZ. Een kleinere club met minder geld. Wat bij AZ kan moet bij Ajax ook kunnen, dat lijkt me toch niet teveel gevraagd? Zelfs Twente doet het beter dan Ajax, qua resultaat én voetbal, dat moet dan toch bij Ajax ook kunnen?

Ik wil Jol best de kans geven hoor, maar het is gewoon in mijn ogen niet de ideale kandidaat (ook niet na 10 afzeggingen) en Blind al helemaal niet.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Twente en AZ werken met een visie en een sterk management. Bij Ajax was dat lange tijd niet. Nu staat er een goed management en wordt het tijd voor een ervaren coach met visie. En je kan moeilijk zeggen dat Jol (en Olsen) dat niet hebben.

Jol heeft de Spurs 2x 5e laten worden, liet jeugd doorstromen en liet de ploeg leuk spelen. En wat doet Spurs nu?

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Twente en AZ werken met een visie en een sterk management. Bij Ajax was dat lange tijd niet.

Precies en dat is blijkbaar nog steeds het probleem.

Overigens heb ik m'n twijfels of Jol wel wil, hoor. Waarom zou hij nu al weggaan bij HSV?

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Zavo schreef:

Wat bij AZ kan moet bij Ajax ook kunnen, dat lijkt me toch niet teveel gevraagd?

Met realistisch voetbal resultaten halen, bedoel je?

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Met realistisch voetbal resultaten halen, bedoel je?

Maar wel verzorgd en gebaseerd op teamvoetbal en techniek, niet op fysiek en individuele klasse.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Zonder de individuele klasse van Dembele en El Hamdoudoeuiouioo waren ze geen kampioen geworden hoor.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Don Dijk schreef:

Zonder de individuele klasse van Dembele en El Hamdoudoeuiouioo waren ze geen kampioen geworden hoor.

Natuurlijk heb je goede spelers nodig, maar die horen dan binnen het tactische concept te spelen en dat deden ze ook bij AZ. Bij Ajax is het nu bal inleveren bij Suarez en maar hopen dat hij wat leuks doet. Op die manier gaat het dus niet lukken.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Dat vind ik ook. En Jol is juist tactisch sterk genoeg om een team te smeden in plaats van alle ballen op Suarez.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Don Dijk schreef:

Dat vind ik ook. En Jol is juist tactisch sterk genoeg om een team te smeden in plaats van alle ballen op Suarez.

Maar niet met het type voetbal wat we graag willen zien bij Ajax (balbezit, op techniek gebaseerd) denk ik. Maar goed, we zullen zien, als hij het wordt, wat hij ervan maakt. Misschien vergis ik me. Nogmaals, ik vind hem geen slechte trainer (maar ook geen topper), alleen niet het juiste type voor Ajax en hij voldoet ook niet aan het door Ajax zelf geschetste profiel (dus dat is sowieso al raar).

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

Ik denk dat er maar heel, heel weinig trainers zijn die resultaat kunnen halen met een systeem zoals het Ajax-publiek wil zien. Internationaal al helemaal niet.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

kos schreef:

Ik denk dat er maar heel, heel weinig trainers zijn die resultaat kunnen halen met een systeem zoals het Ajax-publiek wil zien. Internationaal al helemaal niet.

Van mij hoeft het ook geen 4-3-3 te zijn hoor, als ze zo zouden spelen als AZ of Twente dit seizoen, zou dat al een heel eind in de goede richting zijn.

kappeuter (crew films)

• 74678 berichten
  • 5987 stemmen

Sportwereld.nl - FC Twente - Arnautovic van Twente naar Chelsea

Het begin van de leegloop bij Twente.

Elia en Braafheid zullen naar verwachting nog volgen.

De grote vraag is met welke versterkingen Twente komt, met dit geld in de knip.

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Niet goed voor Arnautovic, zal wel niet aan spelen toekomen.

Maar als de 12 miljoen voor Twente binnenstroomt kan Twente leuke dingen doen.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

15 miljoen voor Arnautovic

Zwaar overgewaardeerd, die irritante egoistische puber.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Twente is het Groningen van 2 jaar geleden.

Arme Tukkers. 1 mooi seizoen en ze worden leeggeroofd.

kappeuter (crew films)

• 74678 berichten
  • 5987 stemmen

Vorig seizoen werd Twente ook al tweede.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Vierde toch?

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Twente staat ieder jaar in het linker rijtje als ik me niet vergis. Ze zijn gewoon goed bezig. Het vorige bod op Arnautovic hebben ze verstandig afgeslagen, daar worden ze nu rijkelijk voor beloond.

Er zitten blijkbaar goede managers in Twente.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Het linkerrijtje zegt niet zoveel, zelfs Feyenoord staat daar elk jaar...

Twente heeft een aantal mindere seizoenen gehad, maar is over het algemeen altijd een subtopper geweest.

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

Erwinner schreef:

Niet goed voor Arnautovic, zal wel niet aan spelen toekomen.

Chelsea kennende zullen ze hem wel weer aan Twente verhuren zolang McClaren daar nog zit. Dan is het voor Twente helemaal een superdeal.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Twente is inderdaad al 40 jaar een subtopper, met een paar mindere periodes, maar dat heeft elke club wel.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.