• 16.377 nieuwsartikelen
  • 180.131 films
  • 12.395 series
  • 34.332 seizoenen
  • 651.594 acteurs
  • 199.689 gebruikers
  • 9.420.184 stemmen

Studio Sport #2

zoeken in:

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Nomak schreef:

Net zoals voetballers bestaat er bij trainers weinig of geen clubliefde meer. Van Ronald Koeman was zo een move zeker te verwachten.

Waar zou Koeman zijn clubliefde dan naar toe moeten gaan? In de eerste plaats dan toch naar Groningen en vervolgens PSV of Barcelona. Daar heeft hij toch zijn grootste successen beleefd. Lijkt me geen slechte voor AZ.

happie

• 6258 berichten
  • 426 stemmen

Wat speelt Heerenveen trouwens fris voetbal. Dik verdiende voorsprong.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Spetie schreef:

Balen voor de AZ fan en opluchting voor de Ajaxfans waarschijnlijk.

Zeker. Ik ben erg blij dat hij niet naar Ajax komt en van AZ hoeven we ook niet veel meer te vrezen volgend seizoen, want ze zullen ook nog wel wat spelers kwijtraken.

Mooi dat Federer nog eens van Nadal wint.

Hup Heerenveen!

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Reinbo schreef:

Waar zou Koeman zijn clubliefde dan naar toe moeten gaan?

Ik verwacht van hem geen clubliefde of loyaliteit. Hij wisselt clubs alsof het onderbroeken zijn.

Reinbo schreef:

Lijkt me geen slechte voor AZ.

Niet dat ik het erg zal vinden, maar ik verwacht dat hij het zinkend schip als eerste zal verlaten zodra het slechter gaat met AZ.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Spetie schreef:

Balen voor de AZ fan en opluchting voor de Ajaxfans waarschijnlijk.

Foute keuze van AZ denk ik.

Ik ben tevreden. Co kan dus al niet meer naar AZ en wij krijgen op zeker Koeman niet. Ondanks zijn 2 landstitels ben ik en bijna elke Ajacied niet rouwig aangezien Koeman tussendoor meer kapot maakte dan bouwde.

Wel is hij misschien handig voor AZ komend jaar. Koeman speelt wel in Europa altijd realistisch en AZ heeft dan toch een gelouwerde coach nodig.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

De weg voor Adriaanse ligt weer wat open. Hij is net kampioen geworden en AZ is bezet geraakt.

Ajax moet met dit gegeven alles in het werk stellen om Co Adriaanse binnen te halen. Hij is als geen ander in staat de vele jonge spelers beter te laten spelen en het elftal meer als team te laten spelen.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Mooi zeg, wat een lekker goal van Twente!

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

speranza schreef:

(quote)
Ajax moet met dit gegeven alles in het werk stellen om Co Adriaanse binnen te halen.

Lijkt mij ook. Openlijk in de pers slijmen dat Co de enige is enzo. Helpt wel bij hem gezien zn ego

Enne...prachtige bekerfinale die na rust echt los is. Heerlijke 1-1. Moge Twente hem winnen!

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Heerenveen wint m gewoon Let maar op!

Spetie

• 38871 berichten
  • 8329 stemmen

Reinbo schreef:

Mooi zeg, wat een lekker goal van Twente!

Inderdaad en zeker als er dan ook nog eens scouts voor je op de tribune zitten.

eRCee

• 13450 berichten
  • 1981 stemmen

Spetie schreef:

Ik was even het geloof in hem verloren, maar ruim een week voor Roland Garros belooft het een mooi toernooi te worden. Gisteren werd Nadal al aardig getest door Djokovic, maar Federer verslaat hem vandaag gewoon op gravel in de Masters finale in notabene Nadal's thuisland Spanje. 6-4, 6-4.

Het beste sportnieuws van dit weekend.

Verder inderdaad puik werk van Team Columbia. Die Boasson Hagen ook, wat een renner zeg. Alleen een wat merkwaardige etappe vandaag. Snap nog steeds niet goed wat er nou precies aan de hand was.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Daar ben ik het helemaal mee eens. De heerschappij van Rafael Nadal in het tennis en in het bijzonder op gravel begon erg saai te worden. Deze Spanjaard is in vergelijking met Roger Federer veel meer een trainingsbeest. Dat heeft hem geen windeieren gelegd. Roger Federer beschikt daarentegen over meer talent. Ik hoop op een overwinning van de sympathieke Zwitser in Parijs. Dat zou geweldig zijn voor deze sport. Ik ben echter bang dat Rafael Nadal opnieuw Roland Garros op zijn naam gaat schrijven.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Aah wat ziek dit

Lekker spannend wel

Tonypulp schreef:

Heerenveen wint m gewoon Let maar op!

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

speranza schreef:

Mijn gevoel zegt ook dat Heerenveen de bekerfinale gaat winnen. FC Twente heeft al een prachtig seizoen gehad en zou hierdoor net iets minder scherp aan de wedstrijd kunnen beginnen.

Mijn gevoel heeft me niet in de steek gelaten.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Spannende en mooie finale. Doodzonde dat McClaren de cup niet wint...het zou verdiend zijn geweest.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Heerenveen is het zeker gegund om ook eens een prijs te pakken. Twente had er al een paar.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

@ Ajax&Litmanen1 Waar komt jouw sympathie voor de club die jouw club het afgelopen seizoen nog verder in de misère heeft geholpen vandaan?

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

speranza schreef:

@ Ajax&Litmanen1 Waar komt jouw sympathie voor de club die jouw club het afgelopen seizoen nog verder in de misère heeft geholpen vandaan?

Hun positieve uitstraling. Leuke, symphatieke coach (was Rutten ook), leuk aanvallend voetbal dat ingesteld is om te winnen, niet om niet te verliezen. Daarnaast oprechte fans en een mooi thuisstadion.

Ik had Twente graag in het seizoen onder ons gehouden maar ze zijn terecht beter dan ons gebleken en dan heb ik alleen maar respect in dit geval.

Braafheid is er trouwens helemaal kapot van. Die huilt bijna...

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

speranza schreef:

Daar ben ik het helemaal mee eens. De heerschappij van Rafael Nadal in het tennis en in het bijzonder op gravel begon erg saai te worden. Deze Spanjaard is in vergelijking met Roger Federer veel meer een trainingsbeest. Dat heeft hem geen windeieren gelegd. Roger Federer beschikt daarentegen over meer talent. Ik hoop op een overwinning van de sympathieke Zwitser in Parijs. Dat zou geweldig zijn voor deze sport. Ik ben echter bang dat Rafael Nadal opnieuw Roland Garros op zijn naam gaat schrijven.

Ik mag dan een grote Federer fan zijn maar die overwinning van vandaag zegt natuurlijk redelijk weinig. Nadal had gisteren vier uur tegen Djokovich op de baan gestaan en dat merk je wel de dag erna. Die wedstrijd van Djokovich zei dan overigens wel weer wat. Grootste kanshebber op de winst van Roland Garros na Nadal.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

Overigens goede keus van AZ. Succescoach die uitstekende cijfers kan overleggen in de Nederlandse competitie en ook met die clubs Europees goed heeft gepresteerd.

Hopelijk gaat Ajax er nu vandoor met Co ik word altijd ontslagen zelfs als ik kampioen wordt Adriaanse. Dat scheelt volgend seizoen weer een slok op een borrel.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Met mijn laatste zin laat ik zien het met je eens te zijn. Roger Federer zal er zelf ook geen conclusie voor Roland Garros uit trekken. Het is een kleine opsteker voor de Zwitser. Niet meer en niet minder.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

timbo_ schreef:

Hopelijk gaat Ajax er nu vandoor met Co ik word altijd ontslagen zelfs als ik kampioen wordt Adriaanse. Dat scheelt volgend seizoen weer een slok op een borrel.

Het is voor jouw club juist te hopen dat Co Adriaanse bedankt voor de eer.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

Voor Roger zal het een fikse opsteker zijn ja. Had sinds eind 2008 geen tournooi meer gewonnen.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Er is anders geen enkele keus van niveau nog over en sowieso was Co met Rijkaard mijn kandidaat nr 1 en 2. Mag bidden dat Ajax met hem gaat praten.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Koeman kiest z'n clubs wel altijd zo uit dat hij eerst een half seizoen kan profiteren van het werk van z'n voorganger. Mijn voorspelling: AZ draait een half seizoen goed mee en stort dan volledig in, als de automatismen weg beginnen te ebben. Tenzij ze 3 of 4 spelers kwijtraken, dan gaat het al vanaf dag 1 mis.

DieGo

• 5808 berichten
  • 2382 stemmen

Een kleine opsteker? Het was al anderhalf jaar geleden dat Federer uberhaupt van Nadal wist te winnen en dan ook nog eens op Nadal's favoriete ondergrond en ook nog eens in de hol van de leeuw.

Natuurlijk had Nadal die partij met Djokovich nog in de benen maar het is voor Federer in ieder geval een bevestiging dat het kan.

Eerder een fikse opsteker dus.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Als de scouts van Europese subtoppers als HSV en Werder Bremen hun werk goed doen is het onmogelijk dat AZ geen vier spelers gaat kwijtraken.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

speranza schreef:

Waarom zou je meer sympathie hebben voor iemand met meer talent dan voor iemand die er misschien wel harder voor moet trainen. Ik zeg natuurlijk niet dat Federer er geen inspanning voor moet leveren, hij zal er ook keihard voor moeten trainen. Maar zoals je zelf al zegt, Nadal is een echt trainingsbeest.

Federer heeft trouwens al een heel lange tijd eenzaam en alleen aan de top gestaan.

Ik hoop maar dat Nadal zich snel weet te herpakken en Roland Garros opnieuw wint. Weinig sporters waar ik meer respect voor heb.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Nomak schreef:

Waarom zou je meer sympathie hebben voor iemand met meer talent dan voor iemand die er misschien wel harder voor moet trainen.

Omdat het meer genieten is van Federer's fluwelen techniek dan van Nadal's hard-meppen-en-hard-lopen. Niets dan respect voor de gozer, maar het ziet er een stuk minder aantrekkelijk uit.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Ik ben een behoorlijke leek op tennis gebied, maar iemand die tennist op fysieke kracht hoeft niet altijd harder te trainen dan iemand die tennist op techniek. Hardlopen/slaan is ook iets waarvoor je aanleg (talent) moet hebben, net zoals techniek. Ik zou er dus niet per definitie van uitgaan dat Nadal meer en/of harder traint dan Federer.

Overigens verkies ik talent altijd boven trainingsbeest. Het meest fasinerende aan sporters vind ik hun bovennatuurlijk talent voor een bepaald onderdeel. Ik bewonder ze omdat ze iets hebben wat ik niet heb, niet omdat ze keihard trainen. Ik ben liever Mozart dan Salieri.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.