- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #2
Studio Sport #2
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ja man, wedstrijden hiero tegen Ajax zijn altijd échte wedstrijden. En ook vrijwel altijd spannend op de 1 of andere manier,
Jep, typisch van die duels waar de vlam in de pan slaat he 
Het is daar altijd krankzinnig of lastig. 2-3 winst in de blessuretijd met 10 spelers, 1-2 winst vorig jaar door nota bene Suarez en Lindgren, 1-0 verlies dit jaar...
Nooit een duel waar ik namens Ajax naar uit kijk.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Jep, typisch van die duels waar de vlam in de pan slaat he 
Het is daar altijd krankzinnig of lastig. 2-3 winst in de blessuretijd met 10 spelers, 1-2 winst vorig jaar door nota bene Suarez en Lindgren, 1-0 verlies dit jaar...
Nooit een duel waar ik namens Ajax naar uit kijk.
Ja man. Of wat dacht je in Amsterdam waar nota bene die Oleguer (!) tegen Grunn zn enige doelpunt (ooit?) scoort!@??! Of vorig jaar in de laatste minuut dat Emanuelson van 30 meter strak in de kruising schiet, heb ik hem ook nooit meer zien doen. 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Haha de Ajax-Grunn van dit jaar was idd bizar. Ik meen dat Berg nog de lat raakte en dat Oleguer inderdaad een kopbal diagonaal erin kreeg. Inderdaad, zn enige Ajax goal haha.
En die van Urby vorig jaar was krankzinnig. Ik ging van huis bij een 1-2 achterstand omdat ik een feest had en ik kreeg een sms met een 3-2 eindstand. Het werd nog heel gezellig die avond 
Zoals we al zeiden, bizarre duels altijd.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Bizar.. zo bizar dat supporters van Grunn niet meer weten hoe ze het hebben als Ajax langs komt en dan maar hun eigen stadion in de fik proberen te steken. Het vuurtje oplaaien laten we maar zeggen.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Vandaar mijn vlam in de pan opmerking net 
Vond die middag toch wel heel erg. Rivaliteit prima. Boos zijn prima maar dit was haat en extreme actie's. Schandalig dat Groningen er toen zo gemakkelijk van afgekomen is. 5 duels zonder publiek was niet onterecht geweest maarja, dat is oude koeien uit de sloot halen.
Dit jaar zat Stekelenburg er was naast toen Holla maar eens een wanhoopschot deed...
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Adelaar naar Sparta. Goede keus van onze broertjes uit west, toffe peer die Adelaar en ben blij dat ie nog een jaar in de eredivisie blijft.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ik ook en het is voor Ajax ook goed omdat Sparta aan onze hoofd jeugdopleidingen Olde Riekerink zat te denken. Die moet maar lekker bij ons blijven.
Adelaar is een aardige coach. Niet super, maar ook niet slecht. En sowieso een erg prettig mens. Vond de degradatie vooral voor hem sneu.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Vandaar mijn vlam in de pan opmerking net 
Vond die middag toch wel heel erg. Rivaliteit prima. Boos zijn prima maar dit was haat en extreme actie's. Schandalig dat Groningen er toen zo gemakkelijk van afgekomen is. 5 duels zonder publiek was niet onterecht geweest maarja, dat is oude koeien uit de sloot halen.
Dit jaar zat Stekelenburg er was naast toen Holla maar eens een wanhoopschot deed...
Ach, dat waren domme boeren met speed en bier op. Niks van aantrekken. Lachen toch dat ze zichzelf bijna in de brand steken?
Hmm.. Twas een vrij hard schot, houdbaar dat wel. Maar ja, jullie zijn er niet in geslaagd om deze fout te herstellen in de resterende wedstijd ondanks het tactisch masterplan van jullie.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ach, dat waren domme boeren met speed en bier op. Niks van aantrekken. Lachen toch dat ze zichzelf bijna in de brand steken?
Hmm.. Twas een vrij hard schot, houdbaar dat wel. Maar ja, jullie zijn er niet in geslaagd om deze fout te herstellen in de resterende wedstijd ondanks het tactisch masterplan van jullie.
Vermaelen vond het nodig om 2 meter van de goal op de lat te knallen ipv de 1-1 te maken 
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Had die Adelaar niet zijn contract verlengd?
Zo ja, dan laat hij Volendam nu wel mooi in de steek. Jammer!
kappeuter (crew films)
-
- 74678 berichten
- 5987 stemmen
Offtopic nonsens verwijderd.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Sorry kappeuter 
Vond het wel vermakelijk haha.
Maar weer ontopic, wat wordt zondag de finale Heerenveen-Twente?
Ik zeg 1-2 voor Twente na verlenging.
LEIDENAAR187
-
- 993 berichten
- 0 stemmen
Offtopic nonsens verwijderd.
Haha nonsens was het wel.
Wie opent een topic over spelers-vrouwen? 
Ik gok op Twente zondag
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Word zeer doelpuntrijk denk ik.
6-5 na penalties.
kappeuter (crew films)
-
- 74678 berichten
- 5987 stemmen
Heerenveen wint omdat Heerenveen nu voor de derde keer in de finale staat en nu eens moet winnen.
Twente is favoriet maar Heerenveen de gevaarlijke underdog.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ik herinner me nog wel Twente-PSV als finale ergens in 2001 ofzo. PSV had 2x een penalty om de winst binnen te schieten maar 2x faalden de spelers. Daarna miste PSV later nog eens en Twente niet (of andersom) en Twente won. Heb me doodgelachen die middag.
Zie maar:
happie
-
- 6258 berichten
- 426 stemmen
Ik denk 3-1 voor Heerenveen, want Twente kan de druk dit seizoen niet aan. Met een hele vroege rode kaart voor Wisgerhof.
happie
-
- 6258 berichten
- 426 stemmen
Ik herinner me nog wel Twente-PSV als finale ergens in 2001 ofzo. PSV had 2x een penalty om de winst binnen te schieten maar 2x faalden de spelers. Daarna miste PSV later nog eens en Twente niet (of andersom) en Twente won. Heb me doodgelachen die middag.
Zie maar:
(embed)
Ook zo mooi, dat Boschker die penalty stopt van Waterkneus. Die denk ff arrogant de winnende binnen te schieten.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ja, vond ik ook het mooiste moment. Waterreusje de keeper was niet zo symphatiek. Als analist mag ik hem tegenwoordig wel. Hilarisch, zo je finale verneuken.
Mooiste bekerfinale die ik me kan herinneren was toch wel Ajax-AZ uit 2006. 1-1, Ajax winst na 100000 penalty's. Winnende treffer van mijn grote held Davids.
Maarja, zal ook komen omdat ik er toen zelf bij was. Kippevel als ik aan die verlenging denk waar we Ajax echt doorgebruld hebben. Met 10 Ajacieden de AZ storm overleefd. Arveladze die in de dying seconds nog op de lat kopte...owww, wat een goddelijke dag om nooit meer te vergeten!
lykathea
-
- 1872 berichten
- 684 stemmen
Ik blijf mij verbazen dat commentatoren altijd heel even de kluts kwijt raken bij zulke belangrijke, maar oh zo makkelijk te volgen momenten. Altijd moeten ze wel ergens een nummertje verkeerd zeggen, om het gauw weer te verbeteren.
Misschien hoort 't erbij...
stijf
-
- 342 berichten
- 232 stemmen
Zie maar:
Vind het vooral erg gaaf om al die spelers te zien van 8 jaar geleden.
Booth, karnebeek, Grujic, Hulshoff en een vrij jonge polak en bij Psv nog een piepjonge Hofland, John de jong etc.
LEIDENAAR187
-
- 993 berichten
- 0 stemmen
Ik was er toen ook bij Litmanen,was voor de neutrale toeschouwer ook een mooie wedstrijd of kijk ik dan met een ajax-bril op.
Als Ajax niet gewonnen had was de wedstrijd ietsje minder mooi geweest...
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Ik was er toen ook bij Litmanen,was voor de neutrale toeschouwer ook een mooie wedstrijd of kijk ik dan met een ajax-bril op.
Als Ajax niet gewonnen had was de wedstrijd ietsje minder mooi geweest...
Ach, die Amstel Cup stelt toch niks voor man!
LEIDENAAR187
-
- 993 berichten
- 0 stemmen
Het is geen CL nee,en als je thuis tegen de graafschap speelt of roda is het niet zo bijzonder maar om psv(jaar ervoor) en AZ(die toen een goed jaar hadden) in een finale te verslaan is heerlijk.
Tommeh
-
- 7318 berichten
- 3298 stemmen
Ja, vond ik ook het mooiste moment. Waterreusje de keeper was niet zo symphatiek. Als analist mag ik hem tegenwoordig wel. Hilarisch, zo je finale verneuken.
Mooiste bekerfinale die ik me kan herinneren was toch wel Ajax-AZ uit 2006. 1-1, Ajax winst na 100000 penalty's. Winnende treffer van mijn grote held Davids.
Maarja, zal ook komen omdat ik er toen zelf bij was. Kippevel als ik aan die verlenging denk waar we Ajax echt doorgebruld hebben. Met 10 Ajacieden de AZ storm overleefd. Arveladze die in de dying seconds nog op de lat kopte...owww, wat een goddelijke dag om nooit meer te vergeten!
Klein, super onduidelijk filmpje die ik met m'n mobieltje ervan maakte. Blijft idd een prachtige dag. 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Trek die eraf en Feyenoord heeft al 7 jaar niets 
AC is geen CL nee maar een bekerfinale meemaken en winnen is toch iets heel moois. Zeker als het affiche mooi is. Feyenoord-Roda is de grote tegen de kleine. Ajax-PSV en Ajax-AZ waren topaffiches en waren echt genotszalig.
Ik zal ook nooit herinneren hoe ik uit mijn dak ging met de 2-1 van Huntelaar in de blessuretijd van die finale tegen PSV. Owwww wederom kippevel 
Maar niks verslaat Ajax-AZ. Dat duel had alles. Vroege achterstand, gelijkmaker vlak na de rust, rood Gabri, Davids die de paal raakt, verlenging met een uitgeput Ajax, enorme sfeer, Arveladze die op de lat kopt, penalty's met uiteindelijk de missende Donk en scorende Davids. Was 3 uur in de nacht thuis maar dat nemen ze nooit meer af!
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Je hoeft er niet op in te gaan, hoor. Was bedoelt voor Leidenaar, die altijd beweerde dat de Amstel Cup hélemaal niets voorstelde. Nu heeft hij het ineens over een geweldige finale.
LEIDENAAR187
-
- 993 berichten
- 0 stemmen
Trek die eraf en Feyenoord heeft al 7 jaar niets 
AC is geen CL nee maar een bekerfinale meemaken en winnen is toch iets heel moois. Zeker als het affiche mooi is. Feyenoord-Roda is de grote tegen de kleine. Ajax-PSV en Ajax-AZ waren topaffiches en waren echt genotszalig.
Ik zal ook nooit herinneren hoe ik uit mijn dak ging met de 2-1 van Huntelaar in de blessuretijd van die finale tegen PSV. Owwww wederom kippevel 
Maar niks verslaat Ajax-AZ. Dat duel had alles. Vroege achterstand, gelijkmaker vlak na de rust, rood Gabri, Davids die de paal raakt, verlenging met een uitgeput Ajax, enorme sfeer, Arveladze die op de lat kopt, penalty's met uiteindelijk de missende Donk en scorende Davids. Was 3 uur in de nacht thuis maar dat nemen ze nooit meer af!
Kappe nou,pink een traantje weg...
Zo kort geleden en nu al jeugdsentiment... 
LEIDENAAR187
-
- 993 berichten
- 0 stemmen
Je hoeft er niet op in te gaan, hoor. Was bedoelt voor Leidenaar, die altijd beweerde dat de Amstel Cup hélemaal niets voorstelde. Nu heeft hij het ineens over een geweldige finale.
Waar heb ik dat gezegt?
Ik heb het een troostprijs genoemd ja,ontken ik dat?
Een wedstrijd tussen Ajax en Feyenoord in de competitie is ook maar 1 duel van de 34,niks bijzonders dus,want je wint er geen prijs mee,maar hoe fantastisch om te winnen met 0-4 in een huilende kuip,kippenvel...
Zo'n beker-finale is gewoon mooi als het affiche goed is,en om van az en psv te winnen als het om een prijs gaat is heerlijk.
Ik heb echt niet zitten huilen toen we tegen volendam eruit vlogen hoor....
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.