- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #2
Studio Sport #2
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
BBC kan ik ook niet krijgen... (digitenne)
Ik ben heel bang dat Ten Napel vanavond Nederland - Italie doet, want die is nog niet geweest. Vreselijk, die man.
lucdecoster
-
- 1644 berichten
- 6323 stemmen
BBC kan ik ook niet krijgen... (digitenne)
Ik ben heel bang dat Ten Napel vanavond Nederland - Italie doet, want die is nog niet geweest. Vreselijk, die man.
Ik vind dat die echt een mooie stem heeft : Evert Ten Napel. Op de Belgische VT4 is het huilen geblazen. Je valt zo in slaap bij die saaie commentatoren. Vroeger met Rik De Saedeleer was het veel beter . Gelukkig zijn er 2 hollanders (De Mos en Boskamp) en Marc Degrijse in de studio.
Tussen haakjes : duimen voor Oranje : de wereldkampioen spaghetti-vreters moeten klop krijgen. 3-1 voor oranje
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Ik vind dat die echt een mooie stem heeft : Evert Ten Napel.
Helaas gebruikt hij die stem alleen om onzin mee uit te kramen.
De Mos en Boskamp? Daar wordt je toch ook niet blij van?
Ik verlang terug naar het stemgeluid van Rik De Saedeleer en Theo Reitsma.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Tot nu toe een tegenvallend Ek.
De landen die de potentie hebben de finale te bereiken laten bij vlagen knap voetbal zien. '' portugal, duitsland ''. Kroatie & Tsjechie vallen me toch echt wel zwaar tegen.
Natuurlijk missen beide landen creativiteit voorin in het missen van Eduardo en Rosicky, maar zoiets beschouw ik eerder als een excuus. Het is allemaal zeer mat voorlopig.
Uitslagen liggen wel dicht bij elkaar, wat misschien de indruk wekt dat het een waar gevecht was tot de laatste minuut maar helaas is niets minder waar. De ware gevechten met het mes tussen de tanden de 16 bestormen hebben we nog niet gezien.
Misschien vanavond, als Nederland de achterstand moet gaan ombuigen in het laatste kwartier. 
wibro
-
- 11590 berichten
- 4098 stemmen
Iets waar veel Nederlanders nooit veel kaas van gegeten hebben.
En om je voor te zijn: de Belgen hebben hetzelfde met voetbal. 
Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen;
Joop Zoetemelk die in 1980 de Ronde van Frankrijk won.
De Rode Duivels die in het WK in 1986 in Mexico de 4e plaats bereikte. Was dat niet het jaar van Jean Marie Pfaff?
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4760 stemmen
En in het EK van 1980 zelfs de finale. 
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Nadal was dit jaar ook wel uitzonderlijk goed. Grote voordeel voor alle anderen is dan ook dat hij waarschijnlijk nooit meer een betere wedstrijd zal spelen in zijn leven. Vorig jaar had Federer bijvoorbeeld wel zomaar kunnen winnen. Ik geloof niet dat Nadal zomaar even de komende vijf jaar Roland Garros wint. Federer krijgt zijn kansen nog wel.
Wat het voetbal betreft ben ik zeer teleurgesteld, gelukkig komt de mooiste poule in aktie vandaag.
Frankrijk - Roemenie
2-3
Italie- Nederland
1-3(met robben) nu 0-2
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Frankrijk wint 2-1 en Nederland speelt 1-1. Dat is mijn voorspelling maar ik hoop dat Frankrijk 1-1 speelt en wij winnen. Dan zou je met een eventuele winst op Frankrijk al zeker van de 2e ronde zijn.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Probeer eerst maar niet te verliezen van Italie. Nederland haalt maximaal een gelijkspel. Als het geluk aan hun zijde is. Wat realisme zal wel op zijn plaats zijn.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Frankrijk wint 2-1 en Nederland speelt 1-1.
Mijn prognostiek is dat Frankrijk wint met 3-1 en Nederland met 0-1 onderuit gaat tegen Italië.
Na halfweg heb ik nog maar twee ploegen gezien dat mij min of meer kunnen bekoren: Portugal met zijn creativiteit en Duitsland met hun degelijkheid.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Worden 2 saaie gelijkspelletjes.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Fra - Roe 0-0
Ita - Ned 1-1
Wat kos zegt dus...
lucdecoster
-
- 1644 berichten
- 6323 stemmen
Die mooie periode van 1980 tot 1986 zal nooit meer terug komen. Het Belgisch voetbal is gedegradeerd tot het niveau van Luxemburg. Zelfs tegen Marokko verloren we met 4.1 thuis, geloof ik.
Nu kunnen we alleen nog supporteren voor Holland.
wibro
-
- 11590 berichten
- 4098 stemmen
Dat klopt. Was ik vergeten. Jullie verloren van West-Duitsland met 2-1.
Maar dat zijn dan ook wel een beetje de hoogtepunten geweest van het belgisch voetbal. Triest te vermelden is natuurlijk dat de hoogtepunten van het belgisch tennis ook tot het verleden behoren. En of dat nog ooit terugkom?
Nee, ik denk dat België zich toch maar het beste met het wielrennen kan bezighouden.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
De ware gevechten met het mes tussen de tanden de 16 bestormen hebben we nog niet gezien.
Misschien vanavond, als Nederland de achterstand moet gaan ombuigen in het laatste kwartier. 
Breekijzer Vennegoor is z'n beruchte Lee Towers move al aan het oefenen!
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Die mooie periode van 1980 tot 1986 zal nooit meer terug komen.
tuurlijk wel, alleen voorlopig niet hoewel er best wat talenten rondlopen
niet overdrijven. 
toevallig gezien, leek net een uitwedstrijd en zo slecht was belgie niet eens.
kos
-
- 46754 berichten
- 8900 stemmen

Waarom? het zijn gewoon geen tegenstanders om te gaan knallen.
Als wij tegen Turkije zouden spelen zou het ook veel leuker zijn.
lucdecoster
-
- 1644 berichten
- 6323 stemmen
Triest te vermelden is natuurlijk dat de hoogtepunten van het belgisch tennis ook tot het verleden behoren. En of dat nog ooit terugkom?
Nee, ik denk dat België zich toch maar het beste met het wielrennen kan bezighouden.
Ja, we missen JUJU (Justine Henin). In het wielrennen hebben we alleen Boonen als toprenner en die zit soms liever met zijn luie kont in Monaco. Hij rijdt ocharme 40 koersjes per jaar.
wibro
-
- 11590 berichten
- 4098 stemmen
Dat zal vanavond wel nodig zijn ook. Mijn voorspelling is dat Nederland vanavond van Italië verliest met 2-1, dit als gevolg door blunders in de verdediging. In de nederlandse defensie heb ik nu eenmaal niet veel vertrouwen
.
starbright boy (moderator films)
-
- 22537 berichten
- 5190 stemmen
Worden 2 saaie gelijkspelletjes.
2x 0-0 denk ik zelfs.
Leland Palmer
-
- 23792 berichten
- 4924 stemmen
Beide wedstrijden vanavond worden 1-1 denk ik.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6118 stemmen
Frankrijk - Roemenië 2-1
Italië - Nederland 3-1
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Lijkt me voor de Oranje kansen overigens niet verkeerd. Frankrijk moet dan nog tegen de 2 sterkste geachte teams van de 4 spelen en Oranje heeft de wereldkampioen achter de rug zonder schade.
Maar ik verwacht wel goals. Nederland gaat verrassen, ik heb zon gevoel. Dit wordt de avond van Sneijder en van der Sar.
We komen 1-0 voor en vd Sar stopt in de laatste minuut een penalty van Italie die ze onterecht kregen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Nederland kan beter de 1e wedstrijd verliezen. We winnen ze toch niet alle 3. Dus als ze verliezen is er nog genoeg hoop.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Nederland kan beter de 1e wedstrijd verliezen. We winnen ze toch niet alle 3. Dus als ze verliezen is er nog genoeg hoop.
Wat een logica 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.