- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #2
Studio Sport #2
Spartaan1986
-
- 3615 berichten
- 2178 stemmen
Kan iemand mij uitleggen waarom Yvon Jaspers aan tafel zat bij Studio Sportzomer?
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Kan iemand mij uitleggen waarom Yvon Jaspers aan tafel zat bij Studio Sportzomer?
Om de hoop op te vullen zeker? 
Koekebakker
-
- 2540 berichten
- 3981 stemmen
De BBC heeft sinds gisteren een prijsvraag voor 'The Marco van Basten Award for the Second Best Goal in Euro History' 
http://www.bbc.co.uk/blogs/euro2008/2008/06/football_focus_needs_you_with.html
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3893 stemmen
Portugal 2 - 0 Turkije
In ieder geval, de oude Turkije van de afgelopen jaren is verdwenen en dat vind ik nogal jammer. Nu maar hopen dat het goed komt en dat de coach zijn fouten zal herzien en de team toch naar de voorrondes te brengen. Want zelfs de huidige Turkije kan veel beter dan dit, het kwam waarschijnlijk ook doordat ze zeer zenuwachtig waren.
Ze moeten gewoon rap hun beste speler achterin weghalen. Het spijt me geweldig maar als je Altintop die het afgelopen seizoen bij de beste drie middenvelders in de Bundesliga zat rechtsback gaat neerzetten weet ik het ook niet meer. Of het moet zijn dat hij na zijn blessure nog niet fit genoeg was voor een plek op het middenveld. Want die man moet tegen Tsjechie en Zwitserland gewoon op het middenveld dan zie ik het nog wel goed komen voor de turken.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Wat is het toch doodzonde dat Federer nooit Roland Garros zal winnen zolang Nadal daar acte de presence geeft.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Ik denk dat hij Wimbledon dit jaar ook niet wint, hij heeft het hele jaar nog niet de vorm van de afgelopen jaren laten zien. Nadal en Djokovic zijn allebei beter op dit moment.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Nadal heeft gewonnen?
Zo meteen gastland 2 voor het EK. Ik hoop stiekem dat ze winnen, altijd leuk een stunt.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3893 stemmen
Ik denk dat hij Wimbledon dit jaar ook niet wint, hij heeft het hele jaar nog niet de vorm van de afgelopen jaren laten zien. Nadal en Djokovic zijn allebei beter op dit moment.
Nee Federer is beide op het heilige gras toch gewoon weer de baas. Nadal haalt dit jaar de finale trouwens ook niet denk ik in Londen. Ik denk dat hij er redelijk vroeg uitvliegt tegen een of ander servicekanon of anders wel tegen Djokovich. Want Djokovich is dit jaar op alle ondergronden behalve gravel sterker dan Nadal.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3893 stemmen
Wat is het toch doodzonde dat Federer nooit Roland Garros zal winnen zolang Nadal daar acte de presence geeft.
Nadal was dit jaar ook wel uitzonderlijk goed. Grote voordeel voor alle anderen is dan ook dat hij waarschijnlijk nooit meer een betere wedstrijd zal spelen in zijn leven. Vorig jaar had Federer bijvoorbeeld wel zomaar kunnen winnen. Ik geloof niet dat Nadal zomaar even de komende vijf jaar Roland Garros wint. Federer krijgt zijn kansen nog wel.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ik voorspelde 1-1 op een site....1e goal van Modric en Ivanschitz...dus we zijn nu voor mij halfweg 
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3410 stemmen
Gewoon terecht hoor...
Klopt ook.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Klote Kroatie....onverdiende 0-1 winst. Ik betrapte mezelf erop dat ik Oostenrijk zat te supporten. Keihard gewerkt, oppertunistisch gespeeld...helaas net geen geluk bij de kansjes.
Knisper
-
- 13049 berichten
- 1282 stemmen
Inderdaad weer een flinke portie afbraakvoetbal van Kroatie. Had toch heel wat meer van ze verwacht. Onbegrijpelijk dat ze het zichzelf zo moeilijk maken ipv op zoek gaan naar de 0-2.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Tot nog toe saai EK, maar dadelijk de eerste beladen wedstrijd
. Ik denk 2-2
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Kroatië viel me ook erg tegen. Erg slap, en dat voor een team dat zo'n hart voor het land schijnt te hebben.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3410 stemmen
3-0 voor die Mannschaft denk ik XD
Heb net niet de hele wedstrijd gezien, maar van mij Oostenrijk zeker de 1-1 maken gezien het spel van het laatste kwartier.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ik vond deze net best leuk, zeker de 2e helft.
Maar zometeen de kraker. Moffen eraan! 
Criticism
-
- 3011 berichten
- 1458 stemmen
Wederom een spannende slotfase. De wedstrijden die tot nu toe zijn geweest vind ik nog niet van een erg hoog niveau, toch jammer. Wel erg benieuwd naar Duitland - Polen 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Wielerliefhebbers niet vergeten:
Vanaf morgen maandag om 15u40 op één:
Live verslag van de eerste rit van de Dauphiné Libéré: Avignon - Privas.
Commentaar: Renaat Schotte
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3893 stemmen
Wielerliefhebbers niet vergeten:
Vanaf morgen maandag om 15u40 op één:
Live verslag van de eerste rit van de Dauphiné Libéré: Avignon - Privas.
Commentaar: Renaat Schotte
Proloog van vandaag werd trouwens niet uitgezonden. Vond ik wel vreemd. Gelukkig had Eurosport hem wel.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
En weer jammer van die duitse supporters.. 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
En weer jammer van die duitse supporters.. 
Wat was daarmee dan?
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Proloog van vandaag werd trouwens niet uitgezonden. Vond ik wel vreemd. Gelukkig had Eurosport hem wel.
Met een hele namiddag tennis en iets later voetbal. En dan maar twee netten hebben. Ik denk dat ze bij de VRT de vrouwen niet tegen zich in het harnas willen jagen. 
Uitslag en stand na proloog
1. Levi Leipheimer (VS) 5,6 km in 6'10"
2. Thor Hushovd (Noo) op 1"
3. Alejandro Valverde (Spa) 6"
4. Maxime Monfort 12"
5. Vladimir Jefimkin (Rus) z.t.
6. Cadel Evans (Aus) 13"
7. Brett Lancaster (Aus) z.t.
8. Manuel Quinziato (Ita)
9. Carlos Barredo (Spa) 14"
10. Haimar Zubeldia (Spa) z.t.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Wielrennen? Was dá?
Iets waar veel Nederlanders nooit veel kaas van gegeten hebben.
En om je voor te zijn: de Belgen hebben hetzelfde met voetbal. 
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Is het EK helemaal niet te zien op de Belgische tv of is het bij een commercieel net? Ik baal er van dat ik het EK alleen op Nederland kan kijken, het vlaamse commentaar vind ik meestal prettiger.
kos
-
- 46754 berichten
- 8900 stemmen
De BBC heeft helaas ook maar een paar wedstrijden.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.