• 16.444 nieuwsartikelen
  • 180.266 films
  • 12.403 series
  • 34.355 seizoenen
  • 651.876 acteurs
  • 199.771 gebruikers
  • 9.423.912 stemmen

Studio Sport #2

zoeken in:

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Daar gaat elke aanval heen (in de voorbereiding).

En nu?

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

v persie er neer zetten!

stinissen (crew films & series)

• 23679 berichten
  • 77290 stemmen

Persie is niet fit dus Dirk moet daar staan

happie

• 6258 berichten
  • 426 stemmen

Kampioen: Nederland (blijf hopen, wellicht tegen beter weten in)

Topscoorder: Miroslav Klose (Op een toernooi scoort hij er altijd wel genoeg zeker in deze poule).

Verrasing: Rusland/Kroatië/Roemenië

Flop: Zweden/Italië

Revelatie: Modric/Sneijder/Akinfeev(als ik het goed schrijf)

door de mand: Zlatan/Toni/Henry

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Ja, maar die trekt naar binnen en is ook nog niet helemaal fit.

Kuyt kan ook en die trekt ook naar binnen.

Krijgen we zo'n trechter opstelling die zich vast lopen op de Italianen.

Ach, ik ga alvast mijn poule aanpassen.

happie

• 6258 berichten
  • 426 stemmen

Dan maar met twee spitsen misschien? Huntelaar/Nistelrooij.

happie

• 6258 berichten
  • 426 stemmen

van Persie is wel gewoon fit, maar niet wedstrijdfit. Dus misschien word hij wel de bekende konijn uit de hoge hoed van van Basten.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

happie schreef:

Dan maar met twee spitsen misschien? Huntelaar/Nistelrooij.

mijn idee, maar dan moeten ze alles omgooien wat dus helaas niet gaat gebeuren.

happie

• 6258 berichten
  • 426 stemmen

Ajax heeft zich zo goed als zeker versterkt met de Argentijn Jonathan Maidana. Hij zal de opvolger van, de naar Atletico Madrid vertrokkene, John Heitinga gaan worden. De Argentijn, momenteel spelend bij Boca Juniors, zal overkomen voor een bedrag van 3 miljoen euro.

Dat Maidana dichtbij een overgang is, is niet echt verassend. Hij werd al meerdere malen in verband gebracht met Ajax en gaat dus samen met Dario Cvitanich vanuit Argentinië naar Amsterdam verkassen.

Door de Engelse krant The Independent word Jonathan Maidana genoemd in een groepje van vier toptalenten. De verwachtingen in Engeland zijn dus ook hoog. Verder meld de Argentijnse krant 26noticias dat hij de revalatie van vorig seizoen is en vooral verdedigend beresterk is.

Ajax lijkt zich dus binnen korte tijd met twee Argentijnen versterkt te hebben. Waarschijnlijk zal de transfer een dezer dagen rondkomen.

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Zet ie staks v/d Vaart weer op rechts. Weet je dat nog?

kappeuter (crew films)

• 74678 berichten
  • 5987 stemmen

Ja hoor, het is weer eens zo ver. Nederlandse voetballers raken altijd vlak voor een groot toernooi geblesseerd.

En dan de komende week steeds 'speelt ie wel, speelt ie niet, hoe lang speelt ie' geneuzel.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2267 stemmen

Ja, het is indd vreselijk irritant.. Robben is de beste speler van het elftal, mits in vorm.

lucdecoster

• 1644 berichten
  • 6323 stemmen

Carl Huybrechts, de Belgische studiocommentator (VT4) die de gasten ontvangt citeert in teve-blad : "Groep C : de groep des doods. Over Frankrijk heb ik mijn twijfels. Roemenië is mijn favoriet en de Italianen gaan altijd door. Onze Noorderburen (Nederland) overleven de eerste ronde dus niet, vrees ik jammer voor de voetballiefhebber".

Nu moet ik zeggen : het is een blaaskaak die Carl Huybrechts, hij heeft volgens mij iets tegen de Hollanders. Ik supporter in ieder geval voor de Hollanders.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

stinissen schreef:

10 maanden per jaar geblesseerd

Ik ben blij dat Ajax hem niet heeft.

Robben is ook blij dat hij ajax niet heeft.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Huybrechts is juist een pro Nederland man hoor...

@ Arjen Robben, wat een mietje. Je kan echt never nooit op hem bouwen. Wat een kutje.

Zwitserland-Tsjechie is trouwens aardig saai geworden.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Zwi-Tsj is 1-0 geworden en gebleven. Einde toernooi voor Zwitserland gok ik.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Zwitserland is schluss inderdaad...

En wat Robben aan zijn blessure kan doen mag Joost weten, alsof hij er zelf blij mee is.

Turkeyloverz

• 4239 berichten
  • 1459 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Zwi-Tsj is 1-0 geworden en gebleven. Einde toernooi voor Zwitserland gok ik.

Ik hoop van wel. Vind het wel ontzettend jammer voor Frei, maar een aantrekkelijke wedstrijd was het idd niet. Van mij mogen de Tsjechen en de Zwitsers hun koffers pakken. (dan is Turkije door )

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Ik hoop Tsjechie door van de 4. Galasek en Grygera, oud Ajacieden. Zeker de 1e vind ik een geweldige gast.

Hoop dat Portugal faalt, maar ik denk dat ze met Tsjechie doorgaan al was Tsjechie ook aardig zwak.

Turkeyloverz

• 4239 berichten
  • 1459 stemmen

Kai schreef:

Zwitserland is schluss inderdaad...

En wat Robben aan zijn blessure kan doen mag Joost weten, alsof hij er zelf blij mee is.

95% van de spelers die geblesseerd raken kunnen er niets aan doen, het gaat erom dat dit telkens én op kutmomenten gebeurd.

Knisper

• 13049 berichten
  • 1282 stemmen

Matige wedstrijd inderdaad, maar zeer goede wissel van Bruckner. Toen ze de speelstijl hadden veranderd, speelde Tsjechie een stuk effectiever. Zwitserland kan op het einde ook niet meer aandringen.

Criticism

• 3011 berichten
  • 1458 stemmen

Zoals al eerder gezegd een matige wedstrijd, al was de slotfase nog wel even spannend of Zwitserland nog ging scoren.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3893 stemmen

Portugal - Turkije is van beide kanten al een stuk leuker dan die draak van een openingswedstrijd.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3893 stemmen

kappeuter schreef:

Ja hoor, het is weer eens zo ver. Nederlandse voetballers raken altijd vlak voor een groot toernooi geblesseerd.

En dan de komende week steeds 'speelt ie wel, speelt ie niet, hoe lang speelt ie' geneuzel.

Volgens mij heeft bijna ieder land dergelijke gevallen. Cannavaro die wegvalt die geweldige spits van Rusland die wegvalt. Ribery en Henry die nog niet helemaal fit zijn, Frei die geblesseerd wegvalt. Heeft denk ik niets met Nederland maar meer met een groot toernooi te maken.

kappeuter (crew films)

• 74678 berichten
  • 5987 stemmen

Het is wel uitermate frustrerend.

Zuzuu

• 557 berichten
  • 757 stemmen

Portugal 2 - 0 Turkije

Dik verdiend. 3x op de paal en een goal afgewezen. Ik vond persoonlijk dat Turkije belabberd speelde. Ik werd er frustrerend van dat ik mijn eigen land zo zag spelen. Nooit gedacht dat Turkije zo slecht zou zijn. Vind je het logisch dat ze zo slecht spelen met al die overgewichte verdedigers die een snelheid hebben als een kakkerlak. Ik kende mijn eigen team niet op het veld kwa spel en kwa spelers, de helft onbekend voor mij. Het leek wel alsof Portugal speelde tegen Anderlecht.

In ieder geval, de oude Turkije van de afgelopen jaren is verdwenen en dat vind ik nogal jammer. Nu maar hopen dat het goed komt en dat de coach zijn fouten zal herzien en de team toch naar de voorrondes te brengen. Want zelfs de huidige Turkije kan veel beter dan dit, het kwam waarschijnlijk ook doordat ze zeer zenuwachtig waren.

Congratz Portugal, meer heb ik niets te zeggen.

Knisper

• 13049 berichten
  • 1282 stemmen

Viel wel mee toch? Turkijke speelde vooral verdedigend erg sterk. Vooral de eerste helft kwamen de Portugese aanvallers (die nogal ongeinspireerd overkwamen) nauwelijks erdoorheen. Tweede helft bleek Portugal toch wel een klasse beter.

Vond Kazim trouwens tien keer in zijn acties dan C. Ronaldo.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4760 stemmen

Tsjechië stelde me teleur met ongeïspireerd voetbal, maar was gelukkig voor hun een stuk efficienter dan een onmondig Zwitserland. Matige match inderdaad.

Portugal-Turkije was een stuk leuker met al redelijk wat mooi voetbal. Jammer dat Turkije aanvallend wat te weinig kon brengen, hoewel ze wel wilden. De jonge Moutinho wist mij alleszins erg te bekoren. Beetje jammer dat de nonchalante Deco na het eerste doelpunt elke counter om zeep hielp. De doodschap van Mehmet Aurelio op Nani mag overgens nog wel bestraft worden, voor hetzelfde geld is Nani zijn been over...

Portugal blijft voor mij één van de favorieten. Met zoveel aanvallende weelde (ondanks het ontbreken van een echte superspits) kunnen ze elke verdediging open breken.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Turkije was echt slecht in de passing en voorin zijn ze heel zwak. Portugal won dikverdiend, had ook zo 5-0 kunnen zijn. Beide goals waren prachtig, de halve pirouette bij de 2e voorop. Portugal en Tsjechie nu al zo goed als door denk ik.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1232 stemmen

Erg jammer voor Zwiterserland tegen de lome uitgebluste Tsjechen, ze hadden zeker een punt verdiend.

Portugal was goed, maar ik vond vooral Turkije erg slecht.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.