- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #2
Studio Sport #2
Knisper
-
- 13049 berichten
- 1282 stemmen
We hebben er wel nadeel van dat Italie en Frankrijk tegen elkaar moeten in de laatste wedstrijd. Als de stand daar aanleiding voor geeft, dan gooien ze het op een akkoordje.
Criticism
-
- 3011 berichten
- 1458 stemmen
Nederland-Italie 1-1
Frankrijk-Roemenie 2-1
Ik verwacht eerlijk gezegd geen hoogstaande wedstrijden, maar we zullen het zien.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dat denk ik niet aangezien het echte rivalen zijn.
Knisper
-
- 13049 berichten
- 1282 stemmen
:D
Dat denk ik niet aangezien het echte rivalen zijn.
PatrickL
-
- 1586 berichten
- 2416 stemmen
Ik denk dat Nederland vanavond in de handen mag knijpen met een 1-1 gelijkspel. De Nederlandse verdediging is niet bepaald solide. Er gaan gelukkig geruchten dat Boulahrouz samen met Heitinga centraal in de verdediging staat. Jammer genoeg maakt Heitinga ook regelmatig foutjes en tegen Italie zullen die fataal zijn. Er gaan helaas ook geruchten dat Huntelaar in de basis zal starten.
kappeuter (crew films)
-
- 74678 berichten
- 5987 stemmen
Ach die italianen zijn allemaal moederskindjes die tot hun 33e thuis wonen. 
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8356 stemmen

Waarom zou Frankrijk dat doen. Frankrijk kan bij zo'n stand vrijuit spelen lijkt me en wraak nemen voor de finale van 2 jaar geleden.
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3715 stemmen
Ik denk dat Nederland vanavond in de handen mag knijpen met een 1-1 gelijkspel. De verdediging is bepaald niet solide. Er gaan gelukkig geruchten dat Boulahrouz samen met Heitinga centraal in de verdediging staat. Jammer genoeg maakt Heitinga ook regelmatig foutjes en tegen Italie zullen die fataal zijn. Er gaan helaas ook geruchten dat Huntelaar in de basis zal starten.
WTF HELAAS! hij kan zo hard de van Basten van dit toernooi worden als van Basten hem een kans geeft. Ik hoop heel hard dat die mee doet! HUNTELAAR!
wibro
-
- 11590 berichten
- 4098 stemmen
Nederland kan beter de 1e wedstrijd verliezen. We winnen ze toch niet alle 3. Dus als ze verliezen is er nog genoeg hoop.
Je denkt zeker aan 1988 toen Nederland de eerste wedstrijd verloor en ondanks dat toch europees kampioen werd. Je vergeet daarbij dat Nederland zich dat toen kon permitteren omdat ze toen van alle EK deelnemers het beste elftal hadden. Dat hebben ze nu niet. Verlies tegen Italië is volgens mij fataal. Ik geloof niet dat ze daarna nog van zowel Frankrijk en Roemenië winnen.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
WTF HELAAS! hij kan zo hard de van Basten van dit toernooi worden als van Basten hem een kans geeft. Ik hoop heel hard dat die mee doet! HUNTELAAR!
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Wibro,
dat denk ik juist wel, Italie is gewoon het sterkste uit de poule.
Als ze vandaag verliezen, dan valt het nog te herstellen tegen de 2 mindere ploegen.
Frankrijk is echt niet meer zo sterk, let maar op!
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
omdat hij nog een bal kan koppen vandaar mjn voorkeur voor de hunter.
Koppen? De spits moet gezien ons countervoetbal vooral hard kunnen rennen, en dan scherp voor de goal zijn.
Bij Nistelrode is het 1 kans - 1 goal dus hij zal er wel eentje infrommelen. Huntelaar gaat denk ik geen minuut spelen dit EK.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Koppen? De spits moet gezien ons countervoetbal vooral hard kunnen rennen, en dan scherp voor de goal zijn.
ik denk dat ie op dit moment scherper is als van gol die er een tijdje uitgeweest is.
Bij Nistelrode is het 1 kans - 1 goal dus hij zal er wel eentje infrommelen.
ik hoop het maar ben bang van niet.
PatrickL
-
- 1586 berichten
- 2416 stemmen
Huntelaar heeft alleen nog maar goed gepresteerd in de Nederlandse competitie. Van Nistelrooij presteert al jaren fantastisch in de grootste Europese competities en in de Champions League. Dus vandaar dat Van Nisterooij toch echt mijn voorkeur heeft.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Huntelaar laat het meewegen of hij bij Ajax blijft als hij op het EK niet speelt.
Van Basten kennende houdt daar rekening mee. Dus weet ik bijna zeker dat ie toch wel iets aan spelen toekomt.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Ik durf hem niet aan te spreken, misschien 1 van jullie?
Voor opheldering.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Huntelaar heeft alleen nog maar goed gepresteerd in de Nederlandse competitie. Van Nistelrooij presteert al jaren fantastisch in de grootste Europese competities en in de Champions League. Dus vandaar dat Van Nisterooij toch echt mijn voorkeur heeft.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Huntelaar laat het meewegen of hij bij Ajax blijft als hij op het EK niet speelt.
als dat zo is (dus een soort blackmail) mag ie van mij meteen vertrekken, wat ik me niet kan voorstellen want als hij speelt gaat hij juist weg.
Van Basten kennende houdt daar rekening mee.
van basten kennende heeft hij daar schijt aan
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Als hij speelt en niet scoort (Huntelaar) is het ook weer niet goed voor zijn imago.
Feit is dat Huntelaar wil spelen en dat laat meewegen voor evt.
vertrek vanuit Ajax.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
En als ie wel heel goed presteert, dan kan zijn vraagprijs omhoog.
Knisper
-
- 13049 berichten
- 1282 stemmen
Waarom zou Frankrijk dat doen. Frankrijk kan bij zo'n stand vrijuit spelen lijkt me en wraak nemen voor de finale van 2 jaar geleden.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
De NOS zegt net dat Heitinga niet in de basis komt...njaaaaa
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Think again, ik geloof dat Vieira 2 week terug nog zei dat ze heel graag Italie uit het toernooi willen gooien. De finale van 2006 zit hen heel erg dwars, zeker hoe het met Zidane eindigde. Italie en Frankrijk hebben echt een grote hekel aan elkaar en ik hoop en denk indien we dan nog mee doen dat we daarvan kunnen profiteren.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3893 stemmen
De NOS zegt net dat Heitinga niet in de basis komt...njaaaaa
Iedereen hier wilde Boulahrouz erin. Nu staat die erin is het weer niet goed.
Knisper
-
- 13049 berichten
- 1282 stemmen
Wel een raar selectiebeleid. Eerst iemand thuis laten, omdat hij niet fit genoeg is om hem dan vervolgens in de eerste wedstrijd in de basis te zetten.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Wil ik ook, maar niet ten koste van Johnny.
Heitinga moet dan controlerend spelen, kan ie ook prima. Op de bank voor Mathijsen of De Jong? Moet niet triester worden.
kos
-
- 46754 berichten
- 8900 stemmen
........... dit is een grapje hoop ik toch?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.